קוראים

יום ראשון

24.06.2012





   24.06.2012


מסר של Blossom Goodchild מיום 24 ביוני 2012


בלוסום: שוב ברוכים הבאים. העניין הוא... אני יכולה לשאול אתכם אלפי שאלות באשר למה שיקרה בששת החודשים הבאים... וכן עם זאת.. מסיבה כלשהיא, לא נראה שזה צריך להיות בסדר-היום שלנו. לכן, זה גורם לי להיות קצת חסרת אונים באשר למה בדיוק נדון היום. אולי יש לכם משהו בראש?


אין לנו שום דבר למעט הרצון להבטיח לכם שמה שיקרה בימים הבאים יהיה למען התועלת המוחלטת והשלמה עבור האנושות. כל עוד אתם זוכרים לזכור זאת.. אזי אתם תמצאו את עצמכם מתענגים על "שלוות נפש" שאותה אתם מכירים. " שלוות נפש" שאתם צריכים להיות בה... סביב תקופת זמן מיוחדת זו..

יום חמישי

14.06.2012



   14.06.2012

מסר של Blossom Goodchild מיום 14 ביוני 2012


בלוסום: שוב אני! הרגשתי שינוי ברור בימים האחרונים...לכן, אני מחכה לשיחתנו, היום. ישנה שאלה מסוימת שהייתי מבקשת לשאול בהתייחס להתעלות (Ascension). אני מרגישה שאנו למעשה לא הולכים לשום מקום. אנו עדיין נשארים על הפלנטה כדור הארץ, עם זאת נעים לתוך מימד גבוה יותר עליה. האם אתם יכולים להבהיר זאת עבורי, בבקשה.. או אני רחוקה מהמטרה?

יום רביעי

06.06.2012



   06.06.2012

מסר של Blossom Goodchild מיום 6 ביוני 2012


בלוסום: הלו ידידיי. זה תמיד עונג להתחבר איתכם. אני יודעת שנשמעתי מדוכדכת בהתקשרות האחרונה...זה רק ש...אם היינו צריכים להביט אחורה על שיחות הצ'אט בעבר...ישנם זמנים בהם אנו באמת נרגשים כאילו משהו עומד לקרות כל רגע והתרגשותנו נבנית מחדש.. אלא שהכול שוב נרגע ופחות או יותר חוזרים אותם מסרים. אני באמת לא מתכוונת להישמע כאן גסת רוח... אולם האם רואים אתם למה אני מתכוונת? אנשים החלו כאן להתייאש בשל כך...ואני יודעת כי אין זו כוונתכם...איכשהו. לכן, אני רק מנסה לעדכן אתכם איך זה "נראה" לנו.

ואנו באמת אסירי תודה על כך. האם את אומרת שאנו ממעיטים בערך יכולותייך?

aidney