קוראים

יום רביעי

02.12.12




 02.12.2012


  
מסר  של Blossom Goodchild מיום 2 בדצמבר 2012




בלוסום: שוב אני. ובכן, אני חייבת לומר שאני כנראה במקום מאוד "רגוע"...ואין זה משנה מה מתרחש...מה אני צריכה לסיים וכו'...ליבי מאושר ואני מוצאת את עצמי במזג "צונן". אני אוהבת את זה... איכשהו כול מה שהייתי צריכה לסיים "חשוב"... ועם זאת, זה לא. אין אני באמת בטוחה איך לבטא זאת.

פדרציה של אור: ברכות חמות ביותר לך בלוסום ולכל אלה שלוקחים את הזמן לקרוא את כל הדיונים האלה. אנו נומר שהאנרגיה כעת "מטפסת" במידה שגורמת לכם לפעמים להרגיש די נלהבים.

דמיינו... רק דמיינו כי מה שאתם מרגישים מהווה את השלב התחתון של הסולם... הכירו ברעיון שכפי שכל שיא מושג וההרגשה שמלווה את זה...זה מה שחיכיתם להרגיש כל כך הרבה זמן.

והאם לא אמרנו מלכתחילה שמדובר בהרגשה.

בלוסום: זה בהחלט הרגשה טובה, זה בטוח.

פדרציה של אור: וזה ימשיך להרגיש יותר ויותר טוב כשאתם מסוגלים להתאים לאנרגיות הגבוהות יותר אשר מגיעות.

בלוסום: לא מעט שאלו אם הם צריכים "לעשות משהו" בערך בזמן של 20-24? אם הם בעבודה, לדוגמה... או נוהגים... האם הם צריכים לעצור מה שהם עושים?  רבים לוקחים חופש כדי להיות במקום כלשהו שקט לזמן זה...האם אתם יכולים להציע הצעות לגבי מה יהיה הכי מועיל עבורנו?

פדרציה של אור: עכשיו זה יהיה תלוי על מה שאתם "מצפים" שיתרחש! עבור אלה אשר היו עיוורים מכל הדברים שהסתירו את האמת שלהם... אנו אומרים שהם יהיו לא מודעים עד רגע מעין זה בזמן אשר בו הם יצטרכו להודות שמשהו אכן מתרחש. אחרים ירגישו...כפי שאת עכשיו.. את ההקמה המתמשכת...

היינו רוצים להרגיע אתכם...כיוון שרבים דואגים מזה...

אתם תהיו בדיוק היכן שאתם אומרים להיות...אינכם יכולים להיות במקום כלשהוא אחר.

נשמות יקרות של אור....אתם שהיטבתם לכולם בחוסר אנוכיות שלכם ובהענקה של כה הרבה מעצמכם על מנת "לראות מבעד" את מה שהגעתם לבצע. אפשרו החל מרגע זה ואילך... לעיניכם לראות... לאוזניכם לשמוע...כיוון שמה שעומד להגיע רק מראה לכם את החלק של עצמכם שאתם מוכנים לקבל.

בלוסום: סליחה... האם אתם יכולים להבהיר זאת?

פדרציה של אור: אנו מתכוונים בכך...כי אתם צריכים שיהיה לכם לב פתוח וראש פתוח. נצלו את הרגע. קחו בחשבון את הדברים הבאים...
אתם זה הדבר. אתם האירוע.

בלוסום: אוה!

פדרציה של אור:  במובן של אם לא הייתם "בסביבה" לא היה טעם בכל דבר שיתרחש כיוון שזה אתם... כל אחד מכם  אשר יהפוך להתרחשות הכוללת הגדולה כאשר האירוע זה מתרחש. בכך...ההתמרה בתוככם היא השינוי הגדול ביותר של הפורמט.

אתם לא תהיו מסוגלים להרגיש את הדרכים הישנות...כיוון שהאור שנכנס למרחב ליבכם ומאפשר לכם להיזכר בכל מה שאתם....ימוסס את כל מי שאתם לא.

ובכן, אנו אומרים בשנית שאף על פי שכן... תהיה תרומה עצומה מכוחות האור אשר הינן מעבר לתפיסתכם על איך האור למעשה...זה אתם...ישויות יפות של אהבה-אור אשר עושות את האירוע כך שיהיה הצלחה עצומה.
אנו כה מתרגשים עבור כולנו. עם זאת, אנו יושבים על קצה הכיסאות שלנו בידיעה על מה שעומד להגיע ואנו מחכים בציפייה גדולה לראות איך ביופי ובשקיפות אתם מקבלים את השינוי בתוככם.

אוה חברים אהובים...אין לכם מושג על נגיף האהבה שעומד לפגוע בכם בין העיניים!

התענגו על כל תגובה ספונטנית. השמיים יגלו לכם את "הפנימי של עצמכם".
מה שחשבתם שאינו ידוע ייזכר ומה שאתם שואפים להיהפך... אתם יכולים להיות רק עם עצם המחשבה.

כל זאת...כל מה שעומד להציג את עצמו לכם... יכול שתהיה לו השפעה חשובה על הווייתכם כאשר אתם יודעים שאהבה... להיות אהבה... לאפשר אהבה.. לנשום בתוכה ולהציע אותה... תעשה באמת את כל החוויה... מופע בידורי עשיר (אקסטרווגנזה) פעם בתקופת חיים!

בלוסום: זה באמת כה מרגש... וכל כך קרוב. אני מניחה שנהיה בקשר במשך זמן זה.

פדרציה של אור: איננו יכולים בהכרח לאשר זאת. בלי לגלות את האמת יותר מדי....זה עשוי לא להיות אפשרי לזמן קצר...או לאמיתו של דבר זה הכרחי שכך זה יהיה. עם זאת היו סמוכים ובטוחים...אם זה יהיה המקרה...אנו נהיה מסוגלים להתחיל מחדש בשנית תוך זמן קצר.

הנה אתם אהוביי... על סף ההתמרה הגדולה ביותר שהתרחשה אי פעם על הפלנטה שלכם... ואתם... כל אחד מכם עשו זאת לאפשרי.
קומו. הרימו את מצב רוחכם. היכנסו לתוך עצמכם והכירו את עצמכם החדש לעצמי.

כיוון שאנו אומרים...מה שעומד להגיע...ברגע שייגמר...אתם כמעט לא תכירו את עצמכם. האני שכה השתוקקתם שיהיה שלם, יהיה מסוגל להתקיים בתוככם.

האנרגיות שעומדות להתאחד יתירו את נשמת העצמי הגבוהה יותר לחיות בתוך הפיזי באופן שלא היתה מסוגלת לעשות זאת כה לפני כן.
דמיינו את השמחה של זאת.

להיות אתם... אתם להיות! פשוט להיות!

ידידי נפש... היו טובים לעצמכם והתכוננו בעדינות למה שעומד להתרחש. שחררו את המיינד שלכם מכל המחשבות אשר "מרביצות לעצמי".  דברים חסרי ערך רבים הופכים לבלבול מוגזם ובזים לעצמי...כאשר בכל האמת.. אם אתם פשוט תכירו את "התכונות" שלכם.. הודו להם ואפשרו להם לעבור דרככם מבלי שיהיה להם קשר לעצמי...בהתייחס לעבירות קטנות אלה... אתם תמצאו חופש מכל כך הרבה שהייתם משתוקקים להיות חופשיים מהם!

בלוסום: תודה לכם. אני מעריכה זאת. עם זאת, אולי קצת יותר קל לומר מאשר לעשות.

פדרציה של אור: עם זאת, אין מה לעשות... מלבד להיות אהבה...ואנו מתכוונים לזה.

זה שלכם/התשובה לכול... לכול דבר.

את מוצאת שזה קשה לקבל, בלוסום , האם לא?

בלוסום: לא.. בכלל לא. אני לגמרי מסכימה... למה שאלתם?

פדרציה של אור: עקב התנאים שאתם יכולים למצוא את עצמכם בתוכם ולא מאפשרים מחשבות לערער או באמת להמעיט בערכן. העובדה... שאהבה... רק אהבה.. היא הדבר היחיד שאתם צריכים להתרכז בו.  כי אם כך זה נעשה...לא יכולות להיות שם רגשות של משהו אחר שלא יכול להחזיק את האמת שלפיה אתם... אהבה.

אם אתם בנויים איתה... מה שאנו אומרים לכם בכל האמת וההבנה... אתם..אז זה כל מה שאתם צריכים להיות. כיוון שכאשר אתם מחוץ לאמת זו... אתם עדיין בנויים איתה.. עם זאת, מונעים מעצמכם את העונג להיות בתוכה.

בכך אתם מחזירים את עצמכם לתוכה...מה שאתם לא.. לא יכול להיות. כיוון שאתם יכולים רק להיות מה שאתם... אהבה.

שרתו את עצמכם היטב בימים אחרונים אלה של הישן.

היו עם הרבה הכרת תודה לכל מה שיש.

בלוסום: אם כבר מדברים על הכרת תודה...אני רוצה לנצל רגע זה כדי להודות לכם עבור כל התמיכה שהצעתם לנו. אני יודעת דרך מיילים שאני מקבלת רק כמה הרבה אתם שירתם וסייעתם לכה הרבה אנשים לאורך המסע שלהם בשל האהבה שיש לכם לכל אחד מאיתנו. הדוגמה שלכם ל'לאהוב" היא מעל ומעבר ומליבי באמת... אני מציעה לכם כה הרבה הערכה לכול מה שעשיתם. ..עבור כולנו.

פדרציה של אור: והאם אנו יכולים להוסיף לכך.. אין רגע אחד בזמנכם שאנו לא נותנים את התודה לכל אחד מכם עבור הצטיינותכם בתוכנית אלוהית זו.

רק החזק ביותר מהחזקים נבחרו להיות בעמדתכם.. ולפעמים רבים מכם הרגישו מרוקנים מכוח...עם זאת אתם משכתם את עצמכם מחוץ לבוץ וחזרתם ללא הרף על רגליכם... לעיתים קרובות עייפים ותוהים היכן בכדור הארץ אתם תמצאו את הכוח להמשיך. עם זאת, אתם לא מצאתם כוח זה על כדור הארץ...אתם מצאתם אותו בתוך עצמכם ואתם ידעתם שזו אנרגית האלוהות שלא תכשיל אתכם.

זה מה שידעתם בליבכם...שזהו "שסתום הבטיחות" שאיפשר לכם להמשיך.. כי...

בלוסום: סליחה שאני מתפרצת...שסתום בטיחות?... האם זו המילה הנכונה?

פדרציה של אור: הרגשנו את ההיסוס שלך ועם זאת, כמובן...האם אי פעם היינו צריכים לתקן את עצמנו?

בלוסום: לא, זה תפקידי , לא!??

פדרציה של אור: אנו מבטאים את עצמנו עם מילה מיוחדת זו  כי באמת אנו אומרים שהידיעה הפנימית שלכם להתמיד בנתיבכם...היא שלכם/היתה "שסתום הבטיחות" שלכם. כיוון שלא משנה מה הוא איפשר לכם להמשיך...והוביל אתכם תמיד קדימה לבטח. כיוון שבלי ידיעה זו במערכת שלכם.. אם הייתם מתעלמים מכך.. הייתם באמת מאבדים את דרכם.

הרגישו עכשיו בתוככם את השינוי...את ההכנות להארה.

היינו אומרים בבדיחות שיש מעט צורך באורות שאתם מקשטים על העצים שלכם בתקופת חג המולד.

אתם... אתם האור.. ואתם... אתם עומדים להיות מחוברים לחשמל של המחולל של המאסטר!

התחילו עכשיו בכך שתאפשרו לליבכם לשיר בקול רם לכבוד מה שעומד להגיע.

הרגישו את השירים של הלבבות של אחרים וייצרו את המקהלה המתוזמרת הגדולה ביותר של אהבה שמעולם לא היתה ידועה.

כיוון שכאשר אתם מתאחדים אחד עם השני באהבה.. ובבקשה חשבו על זה כשאתם שואפים אנרגית אהבה גבוהה ביותר מרהיבת-עין.. אפשרו לעצמכם להתחבר אחד עם השני... במרחב של לבכם. הרגישו  את הקצב של אמא כדור הארץ שלכם ותהיו בהרמוניה איתה.

התאחדו כאחד... כיוון שאתם.

עם זאת להרגיש אחדות זו, זה מה שאתם כאן להשיג.

הסכימו לכך שבסופו של דבר... במשך כל ההמתנה הזו...הסיבה שלכם לכול מה שאתם...כל מה שהייתם.. כל מה שתהיו.. יציג את עצמו לכם בתצוגה אופורית של אושר ואהבה אשר מעין זו לא הייתם מסוגלים לחוות בצורה בני אנוש.

שתו זאת פנימה. שתו.

תנו לעצמכם היתר להדהד ברמה הגבוהה ביותר של עצמכם ושחררו את המינד מכול הסתירות שלו על מנת להרוויח בקיבולת המירבית ממה שעומד להגיע.
אנו איתכם... הארוסים שלנו.

בלוסום: אה...האם אתם בטוחים לגבי המילה? אני נשואה מאושרת, רב תודות בכל אופן!!!

פדרציה של אור: אנו יודעים זאת. עם זאת, אנו משתמשים במונח של "לחתן" את עצמנו עם עצמכם. הבטחה זה לזה שאנו מגשימים. חיבור של עולמות ולבבות.

אנו אוהבים אתכם. אנו אוהבים אתכם. אנו אוהבים אתכם.

בלוסום: אני יכולה להרגיש ש...וואו! לבי פתאום שופע במים (ענן לבן תמיד משתמשים במים כדימוי לאהבה) והעיניים שלי מהוות את הצינור דרכו זורמים המים!!

אוקיי... אני הולכת להיות באמת אמיצה כאן...דין פרוטה כדין מאה. אתם פעם אמרתם שענן לבן הינו חלק מהארגון של פדרציה של אור. פעם הוא אמר כי כאשר המועד יהיה מתאים, הוא יגלה מי הוא באמת... לא כן? האם אני יכולה לדעת מי הוא באמת... אף על פי שאין זו לבטח העניין שלי...כיוון שאני אוהבת אותו בדיוק אותו הדבר.

פדרציה של אור: מה שאנו בוחרים להודות בעניין זה אינו בהיקף מלא בו אולי היית רוצה שהתשובה תהיה. עם זאת, אנו נומר לך שהחבר האהוב היקר ביותר הידוע לך כיליד אינדיאני...הוא הרבה יותר מאשר אי פעם "הציג את עצמו". יש לכך סיבות רבות.. ואנו מעודדים...שאם היית צריכה לדעת...אזי אולי לך ולו לא היתה מערכת יחסית כפי שיש לך בזמן נתון זה.. מפני שאם היית יודעת (ברמת אנוש הנוכחית שלך) זה היה משנה דברים עבורך ואף אחד לא משתוקק שזה יתרחש. אנו גם אומרים...שאין אנו מתכוונים שזה משחק שמשחקים בו בכל מקרה...זה רק שדברים מסויימים כאשר מדובר בך וברבים אחרים, ליידי יקרה...צריכים שיהיה להם "מקום" אשר יכבדו אותם בתוך אותו מקום.

בלוסום: זה באמת אוקיי. זה היה רק שאלה ספונטאנית ואני אוהבת הפתעות לכן אני מחכה לזו...באמת אין לי מושג וזה לא חשוב. אני מקשקשת.

פדרציה של אור: אז נגיע ישר לעצם העניין על ידי כך שנסיים עם אמירה זו.
אתם אלוהים.

כאשר אתם תסכימו עם עצמכם את ערכה של אמת זו.. אתם תאפשרו לאלוהים שזה מי שאתם... להיות...אתם.

בלוסום: בואו ננסה זאת בסוואהלית? לא ברצינות אני קולטת זאת. ... תודה לכם. תודה לכם. תודה לכם.

פדרציה של אור: תודה בחזרה לכל אחד אשר כה במיומנות מבצע את התוכנית האלוהית.

באהבה אנו נותנים ומקבלים.

בלוסום: באהבה ובתודה.


Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney