קוראים

יום חמישי

13.01.2013


 13.01.2013



מסר  של Blossom Goodchild מיום 13 בינואר 2013

בלוסום: שלום חבריי.

פדרציה של אור: אנו מקדמים אותך בברכה בשיחה זו עם אהבה גדולה. אנו השגחנו על האנרגיות במקטעים שונים של הפלנטה שלכם והגענו למסקנה שנראה כי קיימים הבדלים קיצוניים לאורך כל הדרך. באופן טבעי אנו לוקחים בחשבון את הגורמים לאזורי המלחמה ואותם מקומות אשר מתגוררים בהם בשלום. עם זאת, אין זו האנרגיה שאנו מדברים עליה.

אנו תומכים בכל החיים ואנו שוקלים להמשיך לרומם הן את אלה עם האנרגיות הגבוהות והן את אלה עם האנרגיות הנמוכות. אנו גם מעריכים שרבים מכם נפלו בצד הדרך...כפי שאולי ניתן לומר?

בלוסום: כן...קבלתי הרבה מכתבים מאנשים אשר מרגישים שלא התרחש שום דבר... לא התעלות...והם מרגישים שכל התקוות /הידיעה הלכו לאיבוד! זה ללא ספק שוני מאוד עדין בתוכם ואני בהחלט יכולה להבין כמה רבים אינם יכולים להרגיש בכלל שום דבר.

פדרציה של אור: עם זאת... השוני הוא שם. אפשרו לרגע...לסדר את מחשבותיכם לתוך הידיעה. שאפו מספר נשימות עמוקות, ודעו שהנתיב שאתם וכולם על הפלנטה שלכם... ביחד עם הפלנטה שלכם...שהם על, הינו מסע  הולך וגובר כלפי מעלה. ל"מקום" בו הדברים שאתם מודעים להם יותר אינם משרתים אתכם עכשיו במקום בו אתם נמצאים...לא יעלו לצדכם... הם אינם יכולים.

בלוסום: אני מאזינה לעיתים נדירות לחדשות, עם זאת, הבוקר זה כך קרה שהייתי בטווח שמיעה. לא מאוד מלודי לאזניים או לנשמה וללא ספק אנשים היו... אם היו בוחרים... לשאול אם משהו קרה בכלל. כיוון שנראה כי מעט השתנה וקיימת אותה תקשורת בעלת אותו דפוס חשיבה עלוב...מאכילים את כולנו עם יותר ויותר אבדון ודיכאון. בנסותי לשים דברים בפרספקטיבה...זו נראית דרך רחוקה מאוד עד שנהיה במקום בו כל הסבל הזה עזב את אמא כדור הארץ ואנו נצחק ונשחק בעולם של שפע.

פדרציה של אור: מה שאנו מבקשים מכם לעשות הוא להחזיק מעמד ביציבות בידיעה שלכם. את חשבת שאנו ניתן לך את המילה "אמונה", האם לא כן בלוסום? עם זאת, אתם עכשיו עוברים למקום בתוך עצמכם אשר אינו דורש "אמונה". הוא דורש... כפי שדברנו איתכם בקשר האחרון שלנו... ידיעה.
על מנת שאתם והפלנטה שלכם תנועו קדימה, אתם צריכים לדעת.

אתם צריכים לדעת שאתם באתם להיות כאן על מנת לדעת. כיוון שאם אתם לא יודעים...איך אתם יכולים לצעוד לתוך השלב הבא? זה בתוך הידיעה שלכם שהכול בסדר, שמאפשר לתוכנית להצליח ללא בעיות. אם אתם עדיין נשארים בעמדה של תקוה ואמונה... חלק מכם עדיין מספר לעצמכם שאתם אינכם בטוחים בכול מה שמתרחש.

בלוסום: I AM!!!

פדרציה של אור: עם זאת אנו אומרים בצורה שונה.
את אכן יודעת, בלוסום... כפי שעושה גוף אנרגיה עצום של אלה על הפלנטה שלכם.

אתם יודעים זאת כולכם.

בלוסום: אני יכולה לקבל זאת כאמת... איפה שהוא בתוכי, אני מקבלת ש...עם זאת, מה הטעם לדעת את כל זאת...אם איננו יכולים לזכור את מה שאנו יודעים?

פדרציה של אור: אתם תיזכרו.

בלוסום: מתי? אתם מבקשים מאתנו לעשות זאת עכשיו. אתם בקשתם מאתנו לעשות זאת מאז שהתחלנו לפני שש שנים... מתי ויותר חשוב איך?

פדרציה של אור: האם לא תאמרו שאתם יודעים הרבה יותר עכשיו מאשר לפני שש שנים?

בלוסום: אין שאלה!!

פדרציה של אור: ואם כך... כך זה עובד. כשאתם גדלים עם הידע של מי אתם...בכך שאתם הופכים להיות מי שאתם... אז אתם מתחילים לדעת מי אתם... וכשאתם יודעים מי אתם... אתם יודעים הכול.

בלוסום: ובכן.. תהליך זה...ממשיך הלאה והלאה בקצב שלו?

פדרציה של אור: לא... בקצב שלכם!

אתם בוחרים. אתם בוחרים את כל זה. אתם בוחרים איך אתם רוצים שהכול יהיה.

בלוסום: בסדר... אנו רוצים שהכל יהיה מאה אחוז... וזה לא.

פדרציה של אור: עם זאת, זה יהיה כאשר מספיק מכם בוחרים לעשות זאת כך.

בלוסום: ובכן, אתם מדברים על הקצב שלנו כקצב קולקטיבי, לא כקצב אינדיבידואלי?

פדרציה של אור: הם אחד ואותו דבר.

בלוסום: הכיצד? הנה אני כאן...פשוט קטנה ומסכנה.. עושה את המיטב שאני יכולה להרגיש את דרכי לתוך מקום גבוה יותר כיוון שזה הנתיב היחיד לו נשמתי משתוקקת. ישנם אלפים רבים... אולי מיליונים כמוני... אנו בוחרים לדעת... עם זאת אני לא יכולה לומר... אני יודעת. אני לא יודעת מה שאני צריכה לדעת. לא הסוג של ידיעה שאני מרגישה שאתם מדברים עליה.

פדרציה של אור: שהיא?

בלוסום: לדעת מי אני... לא באופן מלא.

פדרציה של אור: עם זאת, את יודעת... כיוון שאת היא את... לכן... כמובן שאת יודעת את עצמך. המצב הלא נעים שלך הוא שאת מרגישה שאת לא יודעת את השלם של עצמך ואת מרגישה שאת צריכה לדעת.

בלוסום: ובכן, כן. האם אין זה מה שאתם מבקשים מאתנו לדעת?

פדרציה של אור: אכן כן. ואת מבקשת מאתנו איך לטפל בכך שתדעי את עצמך?

אנו אומרים...לימדנו/ייעצנו לכם על כך לאורך כל הדרך. באופן הדרגתי טיפין טיפין..."האכלנו" אתכם "פירורים" של עצמכם! אין זה מתאים שתינתן לכם הכיכר (לחם) השלמה! השלמות שלכם לא יכולה לשרוד בפלנטה זו ברמה האנרגטית בה אתם כיום גרים. עם זאת, כשהאנרגיות יעלו... ביחד אם האנרגיות של החזרה לאמת של אמא כדור הארץ... אז גם אתם מסוגלים "לקבל"  יותר מעצמכם ועם זה לקבל... "בהכרת תודה"...יותר מהעצמי האמיתי שלכם... ידיעה זו של מי אתם... מסוגלת להשתקע בתוך צורת הגוף האנושי הזה שבו אתם "נראים" כדי להיות.

בלוסום: אם כך...זה גורם לי לחשוב שעלינו לחכות לאנרגיות הגבוהות יותר שתגענה אלינו...כפי שאתם ניסחתם זאת...אז איננו יכולים להמשיך עם "הידיעה" שלנו עד שיותר מידיעה זו מוצעת לנו...על מנת שנזכור מי אנחנו. אני לא מנסחת זאת היטב, עם זאת האם אתם מבינים מה שאני אומרת?

פדרציה של אור: ככל שהתשוקה להיות ידיעה זו...כך קל יותר שידיעה זו תגלה להיכן היא מכוונת. מאז השינוי במועד שניתן בו רבים הרגישו בלבול ואכזבה כאלו...האנרגיות הגבוהות יותר/הידע נכנסו לתוך האוויר שאתם נושמים (בהעדר מונח שמסביר זאת).

עכשיו... חלק בחרו לנשום כשאין הם מודעים על מתנת החיים שהנשימה מביאה... הם לוקחים זאת כמובן מאליו וממשיכים לאורך דרכם השמחה. אין להם הערכה. אין להם קבלה. הם פשוט לוקחים כל דבר כמובן מאליו.

עכשיו...ישנם גם אלה...אשר בוחרים להכיר ברמה הגבוהה יותר שנכנסה. הם בוחרים להודות לכל נשימה שהם שואפים.  הם מקבלים שהחלק הגבוה יותר של מי שהם עכשיו זמין וזה רק באמצעות הידיעה של זה...השינוי לאט... עם זאת, אוה כה בטוח..." עושה את שלו".

האם לא היה לכם בעצמכם רגעים של הכרת תודה בשעה שהייתם בקרב חברתם של אחרים... מרגישים את אותה אהבה לכולם בניגוד ל"מקודם" שהיו לכם נקודות התייחסות שונות ברמת האהבה שהרגשתם עבור האנשים?

בלוסום: כן. זה נכון. היו לי "רגעים" שחוויתי בהם קבלה ואהבה עמוקה לכולם... אפילו אלה אשר באמת עוררו אותי! הבנה עמוקה יותר של הידיעה שאנו כולנו על אותו נתיב עם זאת בשלבים שונים שלו...וזה כה מחמם את הלב. עם זאת, אלה אינם רגשות "במשרה מלאה". אני מניחה שאתם עומדים לומר "עם זאת, הם יהיו".

פדרציה של אור: אולי את רוצה את העבודה שלנו? אנו צוחקים איתך... עם זאת באופן טבעי אין אנו לוקחים בחשבון שזוהי עבודה. אנו לוקחים בחשבון שזו משימה של אהבה. תענוג. שמחה.

בלוסום: ובכן... לפני שממשיכים...בעיקרון, אתם אומרים להמשיך להתמיד... כיוון שכול זה...אין זה משנה מה זה...יציג את עצמו באופן הדרגתי באופן שאנו "נקלוט אותו"? אלוהים! אני לא יכולה להתאפק אלא להרגיש שהיינו כאן לפני כן... ועם זאת... בתוכי...זה הכול מרגיש לגמרי בסדר.  זה נראה הגיוני בתוכי. אם זה לא היה כך... האמינו לי שאני לא חושבת שהייתי נוקשת על דלתכם ומבקשת אם אתם רוצים לבוא החוצה לשחק. זה מעניין כמה רבים כותבים את חוות דעתם עליכם. חלק אוהבים אתכם, חלק מרגישים שאתם הוניתם את כולנו. לחלק נשבר עד לשיניהם האחוריות (המתרגמת - ביטוי שמשמעותו- משועממים או כועסים בשל הימשכות המצב הרע) מכך שאתם ממשיכים הלאה והלאה על אהבה. האה! זה באמת גורם לי לצחוק. הם רוצים מכם לענות על שאלות שהם לא יכולים לענות. הם רוצים לדעת זאת וזאת לגבי כך וכך. עם זאת... אתם לא מעוניינים לענות לסוג זה של דברים. הלא כן?

פדרציה של אור: לא בגלל היגיון אחר כלשהו אלא בשל העובדה שדברים אלה המתייחסים ל"כך וכך" הינם פרויקטים אוניברסאליים עצומים. כמה מהנושאים הם פשוט בלתי נתפסים.

בלוסום: אוהה! לא הייתי רוצה לזלזל במוח המדהים של האדם!

פדרציה של אור: לא היינו חולמים לעשות זאת. עם זאת, נציע לכם לא להמעיט בערכם של הפרטים העצומים ומורכבות הנושאים שאנו מדברים עליהם.

המשימה שלנו לא השתנתה!

אנו אומרים לכם שוב ושוב ואנו נמשיך לומר...כיוון כל זמן שישנם אלה אשר בוחרים להאזין...

אנו באים באהבה.

אנו באים להזכיר לכם על אהבה...ברמה עמוקה יותר מאשר זו שאתם "חושבים" שאתם מתגוררים.

אנו מבקשים להתאחד בשנית עם משפחתנו.

אנו מבקשים שעולמכם יחזור לארץ שהיתה פעם...כשהיינו יכולים לבקר מבלי שנותקף.
אנו מבקשים להסתכל לתוך עיניכם ולהרגיש את ליבכם מתפרץ עם ההרגשה של אמת שאין להכחישה שאנו כולנו אחד.

אנו באים לשרת את כולכם.

אנו באים לסייע.

אנו באים לבלות את הזמן בחברת חברים.

יכולנו להמשיך באותו אופן במשך ימים על ימים.

בלוסום: עם זאת, אנו יודעים! אז... בעצם בצומת זו...עבור אלה מאתנו אשר "ממשיכים"...זה "עסקים כרגיל"?

פדרציה של אור: עם זאת אנו היינו אומרים... זה רחוק מלהיות רגיל.
הרגישו זאת!

קחו יותר זמן להרגיש את ה"לא רגיל". קחו יותר זמן! כיוון שאין לנו את התשוקה לשכנע אתכם ששינוי גדול התרחש... יש לנו את התשוקה שתכירו בעצמכם שזה היה כך. ללא ספק... ללא שאלות...כיוון שהזמן, כפי שאתם יודעים, ממשיך לתקתק... אתם תסתכלו אחורה על השנה שעברה ותאמרו "יה אלוהים. איך דברים השתנו".

בלוסום אני בטוחה שאנו נאמר זאת. עם זאת, בהיותנו כאן בעכשיו.... לעיתים זה מרגיש שזה מרגש כמו להתבונן בצבע שמתייבש!

פדרציה של אור: עם זאת, התוצאה היא תמיד כה מרעננת כאשר היא מסתיימת. הרגשה לגמרי חדשה אל המקום, האם לא היית אומרת?

בלוסום: אכן. אני מסכימה. הי הו וקדימה אנו הולכים!

פדרציה של אור: תמיד אנו שומרים עלייך.

בלוסום: אוהבת אתכם! בהכרת תודה... כשאני מטפסת על השלב הבא בסולם!

פדרציה של אור: על מנת לראות פרספקטיבה שונה/ גבוהה יותר.

בלוסום: ולהשיג מבט רחב יותר! באהבה ובתודה עד לפעם הבאה.


Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney