קוראים

יום שישי

13.11.2013


מסר  של Blossom Goodchild מיום 13 בנובמבר 2013

בלוסום: תכננתי לשוחח איתכם מחר, עם זאת הבית שקט לכמה שעות, לכן אני מקווה שאנו יכולים לשוחח עכשיו. האם אתם יודעים שזאת החלטה פתאומית?
פדרציה של אור: אכן... ולמעשה אנו מגיעים להציע את מילים של סיוע כדי להדריך אתכם.
בלוסום: בהנחה שאתם מתכוונים "להדריך אותנו דרך" השלב הבא של האבולוציה הזו של הפלנטות?
פדרציה של אור: אכן!
בלוסום: אתם יודעים, אנשים רבים כתבו ומספרים על חווית "האחדות" שהם נתקלו בה.  מגיעה או דרך חווית כמעט מוות או מדיטציה או רק פשוט שוכבים במיטתם ופתאום בום! שם הם היו... בכל ההבנה... ב"מרחב" של כל הידיעה האופורית. אם כן אולי, זו תהיה  ההרגשה  שאנו יכולים לצפות כאשר האירוע מתרחש?
פדרציה של אור: זו תהיה בדיוק החוויה! עם זאת, אנו רוצים שתיקחו לתשומת לבכם שכפרטים... החוויה תהיה שונה לכל אחד... תלויה... כפי שאמרנו.. ברמת התודעה שאחד כבר השיג.
בלוסום: ובכן, האם זה לא יהיה עבור רבים אשר ערים לגמרי...יהיה להם פחות או יותר את "אותו" הדבר שיקרה להם?
פדרציה של אור: כאן אנו שוב הלכנו לאיבוד בניסוח. כיוון שכל נשמה על פני כדור הארץ בזמן זה בחרה "לחוות מציאות" בהתאם לבחירתה... לכן, את מה שהם "בחרו" לחוות במשך האירוע הזה הקרב...יהיה אחד מבחירתם.
בלוסום: באמת? אם כן, איך זה עובד?
פדרציה של אור:  כאשר אחד צופה בתצוגת זיקוקין די-נור... אחד יכול "אוה אהה"... כך כל אחד מניח שהם "אוההיינג ואהינג" כיוון שכל אחד חווה את אותו הדבר. עם זאת, החוויה לא מורגשת או נראית אותו דבר כמו אחרת בשל אינדיבידואלים אלה.  בכל אופן, אין זה אומר, שאין רמה דומה של "אוההיינג ואהינג" בתדהמה על היופי... עם זאת,  כל אחד "יחווה" זאת באופן שונה... יותר דרך איך המחזה הנראה לעין משפיע על מרחב הלב של הנשמות.
לכן... מה שהאחד "תופס" במשך האירוע  יורגש באופן שונה...בהתאם לבחירתם של איך הם רוצים לתפוס זאת.
בלוסום: האם יכולים אתם לפרט מעט? אין ספק ממה שאתם אומרים...כולם יהיו ביראת כבוד ופחות או יותר יפלו על ברכיהם? אז איך אחד יכול לראות זאת כה שונה מהאחר?
פדרציה של אור: בשל בחירתכם. בשל מסעכם עד כה... בשל מי שאתם.
עם זאת, אנו מצהירים באופן חד משמעי שכולם  יבינו "והמציאות" שלהם באותו רגע מדהים מבעד לרגע לא תשאיר שום ספק בתוך ההוויה השלמה של העצמי... שהם היו עדים למשהו שלא התרחש אף פעם לפני כן... לא משנה כמה הם בוחרים לקבל זאת.
כיוון שמה  שעומד להגיע אכן אף פעם לא התרחש... אי פעם.. לפני.
אנו מבקשים מכם במיינד שלכם להרגיש רגע מעין זה... בהכנה למה שעומד להגיע.
בלוסום: עם זאת, איך אנו יכולים להרגיש זאת אם אף פעם לא חווינו זאת לפני כן?
פדרציה של אור: אתם יכולים לשאוף נשימות עמוקות של אהבה והערכה לתוך מרכז לבכם... מרכז ליבכם יידע למה שאתם מתכוננים ויסייע לכם להיבנות לכך.
בלוסום: מישהו שאל אם אנו נחווה "זמנים" של "כמעט הרגשה"  של מה שעומד להגיע... מאשר שזה הכול בפתאומיות יכה בנו. האם זה יכול להיות המקרה?
פדרציה של אור: אנו בהחלט מסכימים. דברנו על "לבשר את האירוע"... עם זאת, לאחד יהיה הידע  על התוצאה האפשרית שלו לפני שהוא מגיע... הנובע מהחזיונות ומרגעים עוצרי נשימה שיקדימו אותו. כיוון שכפי שכבר דברנו על... האנרגיה של מה שעומד להגיע היא הרבה יותר חזקה  מכדי שלא תורגש לפני שהיא מגיעה "לכשעצמה".
בלוסום: אני יודעת שאתם לא יכולים לתת יותר מדי מהמשחק חוץ...לכן, אני מכבדת זאת ולא אהיה יותר מדי סקרנית. בפעם האחרונה או לפני זמן, אתם הצעתם שסוכם שאני אאפשר לכם לדעת איך זה היה למטה כאן... לתת לכם ראייה כללית שיש לי לעיתים קרובות במהלך השנים... בכל הכנות אני באמת מתפללת מהמקום העמוק ביותר בתוכי... תפילה מעומק הלב שאירוע זה יתרחש בעתיד שלא יותר מדי רחוק (מנקודת מבטנו על זמן). כפי שאתם יודעים, בשבוע האחרון התרחשו הרבה מוות והרס באחת מהמדינות בכדור הארץ ומה שאלה השאירו מאחוריהן חייב להיות סבל בזמן זה שאחד אולי  לא יכול להבין. יש כזו ערבוביה של אנרגיות בכל העולם שלנו ואלה המוארים בצורתם האנושית עייפים למדי בשעה שעובדים בשנתם של אחדים וכו' כדי להפיג כזו כבדות. לכן, באמת ככל שזה יכול להתרחש קרוב יותר , כך זה טוב יותר!!!!!
פדרציה של אור: אנו מקבלים שהרבה זה לא איך אחד היה רוצה שזה יהיה. עם זאת, אנו מביאים לכם שמחה במילים של "שינויים"  שהם ממש מעבר לפינה.
בלוסום: נהדר, עם זאת כפי שכתבתי בתשובה לנשמה רק בשבוע זה... זה יהיה תלוי, כמובן, כמה ארוכה הדרך! לפעמים... אם אחד מאפשר  להנאה באמת "ללכת לשם" בליבם... למקומות שכמה נשמות חייבות לסבול בזמן זה... הכאב יהיה באמת יותר מדי חשוף... זו הסיבה מדוע אנו צריכים כה נואשות את השינוי שיתרחש בקרוב. כיוון שהיה לנו בוודאות יותר מאשר מספיק ממה שחיים לא צריכים להיות והם כה כה כה מאוד מוכנים לחוות חיים כפי שאנו יודעים בידיעתנו שהם צריכים להיות.
פדרציה של אור: ואתם תחוו. אתם בהחלט תחוו.
מה שהאירוע ייעשה זה בדיוק זה. מאפשר לכם לנוע לתוך אורח חיים שהחיים נועדו להיות.
לאהוב את החיים עבור כל מה שיש להם להציע בהיבט הגבוה יותר של אהבה ועבור הטוב הגבוה ביותר של הכול.
היתרונות של כל נשימה יהפכו לגלויים...
כיוון שאנו מוציאים צו...
שהאירוע הוא רק ההתחלה. ברגע שהאנרגיות הגבוהות ביותר מתנחלות.. לאט לאט... אז זה מאפשר "את המצעד" כפי שאת מכנה זאת, בלוסום... להתרחש.
ברגע שהאטמוספירות מותאמות למתח החשמלי הגבוה יותר...אזי זה יאפשר הרבה יותר  "מההצגה" להציג את עצמה. לכן, זה בסופו של דבר... מה שיהיה בעקבות זאת...יהפוך פחות או יותר נדוש כש"הזמן" כפי שאתם יודעים אותו... ממשיך.
עם זאת, אנו גם נוסיף... כי אפילו עצם המושג שלכם של "זמן" "יופיע" באופן שונה לכם. אנו יכולים רק לשים זאת במובן של  זה "מאיט כמעט לנקודת קיפאון"... או זה איך שזה ירגיש לכם.
בלוסום: ועם זאת...האם במשך השנים ה"זמן" באמת לא הואץ... לנקודה שאבדנו שעות רבות ביום הרגיל מבלי אפילו להבין.
פדרציה של אור: זה כך... ועם זאת, זה לא ה"זמן" כמובן שמיהר גם כן.. כיוון שאתם מודעים שאנשים יודעים שאין זמן... עם זאת, זה השינוי במהירות...
בלוסום: אוה, הישארו יציבים!!!... אל תהיו יותר מדי מדעיים עלי...או שאנו נאבד את הקשר!!
פדרציה של אור: ...אלה עושים שהימים שלכם "נראים" קצרים יותר... והם "קצרים"  בשל המאוד שינוי הזה.
עם זאת... "כש"... האירוע מתרחש... אתם תחוו זמן של אין זמן. במובן של... כאילו הזמן יעמוד מלכת. אף אחד על הפלנטה ירגיש כאילו הם צריכים "אותו" כדי למהר ולסיים כיוון שהם צריכים לחזור לעבודה!!!!!!!!
בלוסום: האם אני צריכה להניח הנחה שאחרי התרחשות גדולה... כל הפעילויות יעצרו לזמן מה?
פדרציה של אור: אנו מבינים שמה שאתם מתכוונים... פעילויות מנקודת מבט יומיומית רגילה יפסיקו כמובן/ בהחלט במשך די הרבה זמן...
כיוון ששום דבר יהיה שוב אי פעם אותו הדבר.
הרבה ממה שנראה כה חשוב מאוד בחייו של אדם, תהיה לו חשיבות מעטה או ללא חשיבות בכלל.. שוב אי פעם.
רבים ימצאו את עצמם שמאוד השתנו.
בשקיפות גדולה.
בלוסום היקרה... זה קשה אפילו להתחיל לדבר על השינויים שאנשים ימצאו בתוך עצמם.
בלוסום: אוה, המשיכו... תנו לכך להסתחרר!!!
פדרציה של אור: עבור אלה שהם די מתקדמים בהבנה בזמן זה... לאחר האירוע הם יוכלו להסתכל לתוך חלונותיה של הנשמה ולדעת מה אחר חושב ומרגיש.
בלוסום: אוה. זה יכול להיות קצת מפוקפק!!
פדרציה של אור: עם זאת, לא כל כך... כיוון שהאנרגיה שאירוע זה נושא בתוכו... ישנה את מחשבותיהם ואת רגשותיהם של האנשים במידה כזו ששם יהיו מאוד מעטים אשר עדיין יישארו בדפוס המחשבה הישן.  כיוון שבאג האהבה הזה יתמיר את הווייתם של האנשים לתוך מרחב הרבה יותר עמוק של ידיעה מהי אהבה.
אנשים לא ירצו יותר לשפוט אחרים וברגע שהם עושים זאת... הם יבקשו מחילה מיידית מעצמם. כיוון שידיעתם על אהבה לכשעצמה תהיה המורה הגדול ביותר.
ברגע שאנשים ירגישו את "נוכחות האנרגיה" של "אהבה לכשעצמה"... זה לא יכול להישכח והופך  למסטר של כל שכר הלימוד עבור כול מה שהוא קדוש.
בלוסום: מממ! האם אתם יכולים להגדיר "קדוש" עבורי...במקום שאני אסתכל בהגדרה האמיתית בחברי גוגל... אשר אני חייבת לומר, הוא אולי כמעט בעל ידע כמוכם... עם זאת, יש מעט רגשות שם... לכן, אני מהמרת עליכם! אני יודעת את הגרסה שלי לגבי המשמעות של זה.
פדרציה של אור: אנו היינו מתארים את המילה "קדוש" כמביעה הערצה מוחלטת של הסדר הגבוה ביותר.
בלוסום: תשובה טובה. שאלה ראשונה עבור 10 נקודות!  איך הייתם מבטאים במילים מהו הסדר הגבוה ביותר?
פדרציה של אור: היינו ממשיכים בכך שנצהיר שהסדר הגבוה ביותר הוא מה שאתם יודעים שהינו ההתנהגות/הביצוע הטוב ביותר המוחלט של מי שאתם.
כיוון שאתם תכירו בתוככם סוג שונה של "הערצה". רגשותיכם יהיו ביראת כבוד לרגשותיכם! רק מעטים על הפלנטה שלכם בהשוואה לכול אשר גרים עליה... חוו הרגשה זו של אחדות כפי שדנו על כך בתחילתה של שיחה זו... ועם זאת, היינו מוסיפים שישנה אפילו יותר מהרגשה זו... מעבר למה שהם חוו... שעומד להגיע.
כיוון שכחוויה קולקטיבית "קול החוכמה" יגבר באופן משמעותי.
בלוסום: קול החוכמה? האם אני יכולה כאמיצה להמשיך?
פדרציה של אור: את יכולה! עם זאת, אנו ענינו באמת שאנו פשוט לא יכולים לגלות את המהות המלאה של מה שעומד להגיע.
איננו רוצים לקלקל את ההפתעה בראש ובראשונה. עם זאת, זה נחוץ שהנשמות על כדור הארץ תהיינה מוכנות להגעתו של האירוע במידה מסוימת...צריך להציב את היסודות... והם הוצבו.
אתם... יקרים...אתם כוח הקרקוע.
אתם...כה קרובים לשיבה הביתה הזו.
אתם... הגעתם אל היעד שלכם.
עומדים לגעת בקו הגמר והסרט ייקרע כאשר אתם דוחפים לצד האחר של....
כל זה.


בלוסום: אני מרגישה זאת כאמת בליבי... ולא אכפת לי מתי זה מתרחש... כיוון שאני יודעת שזה יתרחש... וכאשר יתרחש... זה יהיה הזמן המושלם... אפילו שהזמן עצמו לא קיים. הכול הוא כפי שצריך להיות. אנו לומדים להבין זאת... לא משנה מה קורה. תודות רבות שוב, כמובן. נמשיך בפעם הבאה כשנשוחח. באהבה ובהכרת תודה. בלוסום. XXX




 Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney