קוראים

יום ראשון

09.01.2014

  09.01.2014
מסר  של Blossom Goodchild מיום 9 בינואר 2014



בלוסום: הלו! איזה שבוע מעניין היה בתיבת הדואר הנכנס שלי. אני בקשתי אתכם, כפי שאתם יודעים, לקרוא יחד איתי, את מאות המיילים הרבים מאנשים מכל רחבי הגלובוס, מבטאים בדיוק את אותן הרגשות כפי שביטאתי לכם בתקשורת האחרונה שלנו. אתם אמרתם שזה היה ההסכם שלנו... עבורי לאפשר לכם לדעת איך זה "עבורנו" כאן למטה... ועם כל הכבוד לכם.. זה מה שהרגשתי שהיה צריך להיעשות... ובכן עשיתי זאת! עלי לומר...רבים, כפי שאני עשיתי... הרגישו שאתם הייתם המומים ממילותיי.. והן השאירו אתכם מבלי שהייתם יכולים להגיב. ובכן, עכשיו היה לכם כמה זמן לעכל זאת... עם כל האהבה בליבי.. אני תוהה מה יש לכם לומר, על מה שנראה שהוא נושא מאוד חשוב?
פדרציה של אור: נשמה יקרה...חברה חיילת... אכן היינו במידת מה "מרותקים" מההשתפכות של ליבך בתקשורת האחרונה שלנו. ידוע לנו על העייפות ועל הקשיים שעומדים בפני אלה מכם על פני כדור הארץ, עם זאת באמת, עד שנשיג את הדיוק של האנרגיה שלך המלווה את הניסוח שלך... אנו לא היבנו באופן מלא איך "התכנות" היתה פגיעה כזו במצב האנושי. זה היה זה "שהבהיל אותנו".
בלוסום: וואו.. אתם מבינים, אני פשוט הבאתי בחשבון שאתם כה אינטליגנטים, כה בעלי ידע... שאני תמיד מניחה שאתם יודעים דברים אלה. בוודאי שאתם חייבים שהיה לכם רמז באשר למצבנו?
פדרציה של אור: כמובן שאנו מודעים לעבירות מסוימות שאתם צריכים להתמודד איתן... עם זאת, בשל העובדה שאנו לא חווינו זאת בעצמנו... באמת... אנו באמת  לא התאמנו את הרדאר שלנו לעובדה של כמה "נמוך" ובאמת כמה "הרסני" לנשמה זה יכול להיות לגור בתוך דחיסויות מעין אלה.
בלוסום: אנו באמת מנסים כמיטב יכולתנו. דאגתנו, כפי שאתם קבצתם מהמיילים, שבכך שאנו הופכים כה עייפים ותשושים...אנו לא מגשימים את גורלנו כיוון שהאור שלנו אינו כה בהיר כפי שהיינו לעיתים רוצים שהוא יהיה.
פדרציה של אור: זה גם אנו הבנו. עם זאת, היינו אומרים שהאור של האחד, אף על פי שהוא מתעמם לפעמים, רק צריך להיטען מחדש כדי לרכוש מחדש את שלמותו... זה לא שהוא ייכבה לגמרי... כיוון שאין הוא יכול.
בלוסום: עם זאת, כמה מודאגים שיש לו... או שהוא יהיה.
פדרציה של אור: אנו מודעים שכמה מרגישים באופן זה... ואכן, אנו לא פיטרנו או שמנו על אש קטנה... את בקשתך, בלוסום.  לא באמצעות מתיחה כלשהי של הדמיון. היתה די התרגשות שנגרמה במועצות ההיררכיה, שבהן אנו הסתכלנו עמוקות לתוך מה שביקשת...כיוון שאין זה נושא שאנו יכולים ללכת קדימה בלי דיון ספציפי עוצמתי מאוד.
בלוסום: את זה אני מבינה... עם זאת, אני מקווה  שאתם מבינים שזה היה חיוני שאני "אבצע את תפקידי" ואשים קדימה את ההצעה?
פדרציה של אור: מובן מאליו...זה מובן לחלוטין. וכפי שאנו הצהרנו... אנו מקבלים זאת ברצינות גדולה.  עדיין לא נחתם הסכם בהתייחס לעניין זה...
בלוסום: זה מספיק הוגן... אתם חייבים לעשות מה שאתם מביאים בחשבון הכי טוב עבור הטוב הגבוה ביותר של הכול...האם אין זה מה שכולנו צריכים לעשות?
פדרציה של אור: אכן, זוהי חברתנו... אכן זו היא!
בלוסום: ובכן, לאן מכאן?
פדרציה של אור: אפשרו לנו לרומם את נשמותיכם בכך שנומר שהסוף ממשמש ובא.
בלוסום: הא! אני צריכה לצחוק, חברים. אתם מבינים, זוהי בדיוק הדילמה שלנו. איך אני יכולה לנסח זאת?... אני פשוט מנסה לסייע, בבקשה דעו ש... אני לא מנסה שוב עליכם...עם זאת, באומרכם "שהסוף ממשמש ובא" רק מעורר את הסיר (המתרגמת - ביטוי שמשמעותו - מתסיס את המצב) בימים אלה. להיות כנה... אנו שמענו זאת שוב ושוב... וזה מה שאנשים כה רבים נעשים עייפים ממנו... אולי אני יכולה לומר "כולם מדברים, אין פעולה"! אני יודעת שאתם עושים כמיטב יכולתכם תחת הנסיבות... עם זאת כל זה נאמר לפני כן... במשך שנים...ובכן, כאשר אנו שומעים זאת עכשיו...נחמד כמו שזה, ומשמעותי כפי שאתם מתכוונים את זה להיות... זה קצת כמו מים על גבם של הברווזים (המתרגמת - ביטוי שמשמעותו - ללא כל השפעה נראית לעין)...באמת...זה איך שזה נהפך עבורנו. סוג זה של הצהרה זו הסיבה בדיוק מדוע "האיכרים מורדים, הוד מעלתכם!"
פדרציה של אור: ובכן, אנו תוהים איפה זה משאיר אותנו?
בלוסום: אכן...כיוון שבשום אופן אני רוצה, או נראה שמישהו... שתקשורת זו תיפסק... ועם זאת כיוון ששום דבר מתרחש "בינתיים" על מה שדברתם...זה השאיר ספק ועייפות. כפי שאמרתי קודם לכן...זה לא שאנו לא יודעים שמשהו יתרחש... אני חושבת שהבעיה האמיתית נחה בתפיסה המוטעית של מה כוונתן של המילים ,בקרוב" ו"ממשמש ובא" לנו.  זה דבר של "זמן". אולי אתם יכולים לדבר על כך, מנקודת המבט שלכם, לסייע לנו להבין מאיפה אתם מגיעים.
פדרציה של אור: את מבינה, בלוסום... מנקודת המבט שלנו שם פשוט לא יכול להיות ספק שהאירוע עומד להתרחש.
אנו יודעים זאת.
זהו חלק מהתוכנית האלוהית ואין בכלל סיבה שיכולה למנוע אותו מלהתרחש.
אנו יודעים שזה יתרחש.
אנחנו אף פעם לא היטלנו ספק בכך. ובכן, בהווייתנו, אנו נעים לקראת רגע זה בזמן.
בלוסום: אוקיי. הרשו לי לעצור אתכם שם...אין לכם זמן, אנו יודעים זאת... אז מתי רגע זה בזמן עבורכם...מה אתם מתכוונים ב"נעים לקראת רגע זה בזמן"?
פדרציה של אור: אנו מתכוונים שזה אירוע שעומד לקרות ברגע המדויק כאשר כול מי שצריך "לגרום לכך לקרות" הוא במקומו הנכון והלגיטימי.
בלוסום: כאשר הכול ביישור, כפי שהייתם אומרים?
פדרציה של אור: בדיוק.
בלוסום: ובכן, האם אינכם יודעים מתי כל דבר עומד להיות במקום?
פדרציה של אור: אכן כן. עם זאת, אנו כן יודעים שזה בא על מקומו עכשיו. אנו מראים לכם חזון של מגנט מרכזי ורבים מסביבו נמשכים קרוב יותר וקרוב יותר, ולאחר כן כשהם מגיעים למיקום מיוחד... כאשר הם כולם ביישור... הם פתאום...ווש... נמשכים באותו זמן על ידי החוזק/הכוח של המגנט המרכזי ומחברים עצמם אליו. ובכן, מה שאנו אומרים ש... עד שחתיכות מגנטיות אלה מסתדרות בשורה במיקום... ה"ווש" לא יכול להתרחש. עם זאת... אנו שמחים לצפות יותר ויותר בהם מחכים ומוכנים...
בלוסום: אתם כמובן מדברים באופן מטאפורי.
פדרציה של אור: ובכן את כן מבינה, בלוסום היקרה ואכן כל הנשמות שקוראות מילים אלה? מנקודת מבטנו, אתם אכן מאוד קרובים... כיוון שאנו ידענו מלכתחילה שזה יתרחש. עם זאת, אולי, כאשר דובר לראשונה על כך... החתיכות המגנטיות היו "צפות באופן בלתי רגיל שם בחלל".
כשאתם מסתכלים על כך כמו זה...אתם יכולים להבין כמה הרבה מהתוכנית התחיל להיות טוב ואפקטיבי ומדוע אנו לוקחים בחשבון שזה משתלם לבטא את המושג "מאוד בקרוב עכשיו" ו"ממשמש ובא"... מפני... שעבורנו...בהתחשב היכן התוכנית התחילה... זה זה.
בלוסום: ובכן, תודה לכם! אני לא יודעת עבור אחרים, עם זאת בשבילי... זה באמת עוזר! זה באמת שם דברים בפרספקטיבה ואני יכולה להבין... סוף סוף...מהיכן אתם מגיעים. זה, עבורי... ההסבר הטוב ביותר ששמעתי בהתייחס ל"מתי". תודה לכם! תודה לכם! תודה לכם!. עם זאת, אני לא מזלזלת כמובן בעובדה ש"מנוע מאיץ" לא ילך כשורה! לכול! זה הדבר. אנו לא מדברים כאן... ברמה שאתם יכולים להילכד על ידי זוג ההולך בחוץ, והם שמים זאת על ה- YouTube. אנו מדברים על משהו די ענק לצורכי אימות... פשוט כך כפי שאתם יודעים!
פדרציה של אור: אנו מקבלים זאת באופן רם וברור, בלוסום, בפעם האחרונה.
בלוסום: טוב... זו היתה כוונתי. כ"צוות קרקע"... ואני מזכירה זאת ברוחב-לב...אנו יודעים שאנו כאן כדי להיות דוגמה של אהבת אור...וזו הבנתי שככל שאנו יכולים לזרוח באופן בהיר יותר...כך מגנטים אלה מהר יותר יכולים להתיישר. לכן, אני חושבת שהנשמות מודאגות שבשל הריקון שהן מרגישות... הן אולי מעכבות את התהליך במקום לסייע. זו הסיבה שאנו מבקשים את "ההאצה המדוברת!"  אני יודעת שאתם אמרתם שאנו ידענו לפני שהגענו למה שאנו נותנים מעצמנו.. עם זאת, זה נראה כקולקטיב... מ"צוות הקרקע".. ששם יש/היה הצורך לאפשר למפקדה לדעת שהאספקות נעשות מאוד נמוכות!
פדרציה של אור: היינו אומרים שאנו מבינים זאת. ואכן... כפי שהיינו אומרים...העניין לא נלקח בקלות... ועדיין נמשך כדי לספק לכם את האספקות הנדרשות.
זהו מאמץ ציוותי וזה טבעי שכאשר קבוצה...קבוצה מאוד חשוב של הצוות... צריכה סיוע... אזי, זה מתאים לחלוטין עבור אלה אשר יכולים... להציע שירות בכל דרך שנראית מתאימה. אנו אומרים שוב... העניין בהחלט לא נסגר.
בלוסום: תודה לכם. באמת זה כה טוב לשמוע. תודה לכם. רק שאלה שמישהו שאל, בהתייחס ל"צוות הקרקע". האם כולנו צוות קרקע...כולם אשר על פני כדור הארץ? האם כולנו החזקים ביותר מבין החזקים? או ישנו תמהיל של... אה... איך אני אנסח זאת במילים... אלה אשר התנדבו ונבחרו.. ואלה שפשוט קרה שהם כאן? האם זה באמצעות תפקיד קרמתי או לא חשוב מה!
פדרציה של אור: יש באמת תמהיל. זו הסיבה שיש הרבה "רעש בסולם הדרגות", הבה נאמר. כיוון שהחזקים ביותר מבין החזקים נבחרו ל"התערב" בזמן זה כדי לראות את התוכנית דרך... הידיעה שישנם רבים על כדור הארץ שכבר "נלכדו במטריצה" והיו במשך עידנים... ובוודאי אין להם מושג על צוות החילוץ שנשלח "לשים סוף לכך".
ובכן, כן... כמובן... ישנם כמה אשר יודעים עכשיו... כמה אשר ידעו... וכמה אשר אף פעם לא ידעו כל מה שהתרחש "מאחורי הקלעים" על מנת להביא את התוכנית האלוהית לשלביה הסופיים.
עם זאת, דעו...שאנו מדברים אך ורק על היבט מיוחד של התוכנית האלוהית. כיוון שכפי שהאירוע הוא עצום... בכל הרמות...התוכנית האלוהית... תמשיך להתגלות כאשר האהבה עצמה תתגלה. מגיעים לגבהים חדשים יותר... גבהים גדולים יותר... גבהים גבוהים יותר... ליותר ויותר... כפי שבאמת זה תוכנן לעשות.
כאשר אתם לוקחים בחשבון זאת, בלוסום... כאשר אתם חושבים על כך ש... האפשרויות שעומדות לפניכם... הידיעה שאהבה תמשיך להתרחב ב/של/באמצעות/ כעצמה... ובכן, האם זה די בפשטות לא "מנפח את המינד שלך"?
בלוסום: אם אני אנסה לחשוב על כך... זה יהיה... לכן אני לא אחשוב! חברים... תודה לכם. כפי שאתם אולי יודעים, דאגתי קצת באשר למה שייאמר היום.. ועם זאת, ליבי, ואחותי... פשוט סיפרו לי להאמין וללכת עם הזרם. כיוון שדבר אחד אני יודעת... אתם לא שופטים אותי... כיוון שאתם האהבה הגדולה ביותר ולכן שיפוט לא נכנס בה. בדברי על האהבה הגדולה ביותר....זה מה שאני, וכה רבים... אולי במיליונים שלהם עכשיו... יש עבורכם. אני לא יודעת כמה המסרים שלכם הפכו לנפוצים.. אבל אני יודעת שכול עוד זה הגיוני לי לעשות זאת.... אני אמשיך קדימה! אוהבת אתכם!
פדרציה של אור: ואכן... קחי רגע לנשום ולהרגיש את האהבה שיש לנו עבורך, בלוסום ועבור כולם. אנו אוהבים אתכם!


ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב- http://youtu.be/MCRcvcjOWq8



 Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney