קוראים

יום שלישי

20.09.2014

  20.09.2014

מסר  של Blossom Goodchild מיום 20 בספטמבר 2014

בלוסום: ברוכים הבאים, בשנית. זה כה טוב להיות חזרה בקשר סדיר... ואני נרגשת לראות מה יש לכם להציע לנו היום. במלוא הקיטור קדימה, קפטן!
פדרציה של אור: ברכת ברוכים הבאים החמה ביותר לך ולחברינו כשאנו מגיעים ביחד כאחד. כמה נפלאה המשימה שאנו כולנו מבצעים. כל אדם משחק את חלקם... כדי לגרום לשינוי נהדר זה...בכל מקום.
בלוסום: זה באמת נהדר. האם אתם יכולים להציע יותר רמזים כלשהם?... כשאנו באמת "מתיידדים" עכשיו ונלהבים ללכת.
פדרציה של אור: נשמות יקרות,  זה שאתם לוקחים בחשבון שהינו מהווה בעל ערך גדול, מחמם את ליבנו. אתם מגיעים ממקום בתוך הווייתכם שהינו מהמהות העדינה ביותר של האמת שלכם. אתם יכולים להרגיש זאת עכשיו.
בלוסום: כן, אנו יכולים. ובכן, אלה אשר בחרו, בכל מקרה. עולמנו, בזמן זה, הוא בבלגן איום במקומות, עם זאת, באמצעות הבחירה להישאר גבוה, אנו עושים את המיטב להבטיח שאהבתנו מורגשת בכול. אני אוהבת את הרעיון שאתם דברתם עליו, לאחרונה, ואני מבינה אותו יותר ויותר. עבודה טובה!
פדרציה של אור: מטרתנו, כוונתנו... היא להנחות אתכם דרך זמנים אלה  עם כול  האהבה. אנו ממהרים להוסיף שעבור רבים,  למרות שהם " מתעכבים"  שהם גם... יעשו בדרכם... בזמנם... גם תורמים לתוכנית האלוהית הענקית הזו. האם יכולים אתם לדמיין, לבבות יקרים,  כאשר מרבית הפלנטה שלכם גם מגיעה לתוך הבנה זו?
בשביל אחד להיות ביישור עם מי שהם... עבור אחד "לקלוט זאת"... כל אחד... לאחר מכן... העבודה נעשתה.
התוצאות המדהימות שנראות על "סמני האנרגיה" שלנו... מעידות מעבר לכל ספק שעולמכם "מתאושש".
הוא לא יכול שלא.
כיוון שאפילו אלה שאינם מודעים על מה שמתרחש... מתחילים להרגיש שינוי בתוך ומסביבם.
כן, אנו מודעים שישנם שטחים בהם הנשמות שקעו בבוץ. נשמות אלה בחרו נתיב "שהן מאמינות" שזוהי זכותן לשלוט. שלחו הרבה אהבה לאלה אשר טועים... הם חלק מכם.
ובכן, בהמשך למה שדברנו... שלחו יותר אהבה לעצמכם. בדרך  זו, אתם מעלים את הרטט שלכם באופן מתמשך...בידיעה שאתם הינכם "המלאך הגואל" שלהם. למרות שבזמן זה הם לא יודעים זאת.
חברים, נשמות אלה שהלכו לאיבוד... יש להן מספיק עם מה להיאבק איתו, כאשר האמת שלהן מבינה שזו אינה הדרך להתנהג.  כיוון שהחרטה והצער שלהן עולים בהרבה על כל עונש "אנושי" אשר אחד היה רוצה לשים עליהן. הן לא תיענשנה. אנו לא מסכימים עם מילה זו... או עם פעולה זו. כיוון שרק העצמי הנשמתי ירגיש את מה שהן שחררו.... ומרגיש שהן תעשינה זאת.
עבודתכם... להישאר בשלווה.
עבודתכם...להיות אהבה.
אל תאפשרו למחשבות בהתייחס לפעולות האחר להנמיך את הרטט שלכם. הישארו רק ברטט שלכם  ועשו את המיטב לשמור עליו בדרך הטובה ביותר שיכולה להיות.
זהו אופן השירות שהסכמתם לו.
בלוסום: כן, זה מובן. קל עבורי כך, בנסיבות שלי...  עם זאת, אולי זה לא כה קל עבור אחרים אשר לא חיים בתנאים נהדרים כאלה.
פדרציה של אור: עם זאת, בבקשה זכרי... שכל נשמה...בכל מקום שהם עשויים לשכון בפיסי... בחרה להיות שם... לפני שהן הגיעו. המקום בו כל נשמה אחת מוצאת את עצמן... הוא שם כיוון שמקום זה ותנאיו... משרת את המטרה שלהן  לצמיחתה של נשמתן.
אל תחשבו  שזו היתה החלטה אקראית (Lucky Dip). אותו אחד משך "מקום" מתוך כובעו כאשר הוא רצה לחזור לפלנטה כדור הארץ שלכם. כל מקום... כל משפחה  שרוצים להיות חלק ממנה... נשקלת בזהירות ונידונה... על מנת ש"החיים החדשים" שלו יטיבו לאותה נשמה במעמדה המלא ביותר.
בלוסום: אני מבינה זאת...עם זאת, זה די קשה לאחד להבין את העובדה שהוא יסכים לחיים של עוני או מוקף במלחמה... או רעב...
פדרציה של אור: מנקודת מבט ארצית זה עשוי להיות כך. עם זאת, ... זה נראה הפתרון המושלם בו אחד מתמודד "באתגרים" מסוימים על מנת שכול אחד יהפוך למי שהם... באמת שלהם...בדרך המהירה ביותר האפשרית.
"סמנים" אלה מתקבלים על ידי הנשמות כאשר הם לא בצורה אנושית, כיוון שהן יכולות להרגיש את האפשרויות אשר נפתחות בפניהן... על מנת להביא לפוטנציאל המלא שלהן.
אחד עשוי להרגיש, כמוך בלוסום...שהם נמצאים בסגנון חיים מוצלח יותר על מנת לבצע את משימתם.
אנו אומרים לך...אין זה משנה היכן אחד ממוקם בגיאוגרפיה הארצית. כיוון שזה לא משנה היכן אחד וכולם ממוקמים בתוך העצמי הנשמתי שלהם.
ו...זה המקום בו אחד שוכן באמת.
את מה  שהנשמה בוחרת להיות...והיכן נשמה בוחרת להיות...זה מושלם עבור נשמה זו.
הזדמנויות נוצרות להיות לשירות... בכל מקום.
אתם עשויים להרגיש  "ברי מזל" במקום מגורייך/בחירתך בלוסום... ואכן אנו לא מכחישים את יופי החופים וההרים שלך. אין סכסוך במקום בו את נמצאת... לכן זה עבורך... להמשיך להיות אהבה... בעשותך את מה שאת עושה.
ישנם אלה אשר נמצאים בתוך הרס ושנאה... עם זאת, יש להם גם את אותה הזדמנות... לשרת. עם זאת, בדרך אחרת.
הבה נחזור אל האהבה ואהבת העצמי המתמשכת.
זהו השירות הגדול ביותר לכול שאתם יכולים להציע. בשל סיבות שדברנו עליהן בפגישות הקודמות.
כאשר אחד תופס זאת... לאחר מכן, תבנית חייהם... הרטט שלהם במה שבחרו להיות ... יכול רק לשרת אותם...באופן המאפשר לכול הדברים הטובים לזרום. כאשר אחד בוחר להישאר באותו רטט גבוה...אין אופציה אחרת! לכן, האם את רואה? בין אם בגן עדן או בבזבוז... לשרת את העצמי ... זה המפתח שחייו של האחד אמורים להיות.
אתם אחראים על עצמכם.
אתם חלק מהכול...היבט של הכול... וזוהי אחריותכם להשגיח על היבט זה של הכול שאליו הוקציתם.
זה כמו שניתנה לכם חלקת אדמה קטנה... אם אנו יכולים להציע אנלוגיה זו. לכל נשמה מוצעת ההזדמנות לטפח את הגינה שהוקצתה להם. הם יכולים לבחור לשתול פרחים, שיחים, ירקות... מה שהם בוחרים.
לכמה יהיה גן משגשג... כיוון שהם לוקחים את הזמן לדאוג ולהשקות.. את מה שהוקצה להם. אחרים עשויים לשתול כמה זרעים ו"לקוות לטוב ביותר". הם יושבים וצופים... מחכים לתוצאות ולאחר מכן הופכים למדוכאים ולמדוכדכים כאשר שום דבר צומח או מיוצר.
עם זאת, האחרים... כל יום הם מטפלים בגנם. כל יום הם רואים תוצאות.  זה נותן להם תמריץ... כיוון שהם יכולים לראות את התוצאות  שהמיקוד שלהם יצר.
אתם קוצרים את מה שאתם זורעים.
זה מיושם בכם... בנשמתכם.
כשהזמן מבשיל... הגן של אחד הוא גם משגשג... כדי שאחרים יעריצו וירגישו את האהבה והדאגה באמצעות נוכחות זו לכל פרט... או... לאחד יש שום דבר מלבד אדמה צחיחה  להיאנח ולגנוח עליה... ולהתלונן שלגן של האחר יש הרבה יותר פירות מזה שלהם.
הם חושבים שבדרך זו או אחרת הם קבלו מקום טוב יותר משלהם, ונופלים בשנית לתוך "אם רק היתה ניתנת לי אותה חלקת אדמה...אז הדברים היו עובדים יפה עבורי". הם נכשלים לקבל את העובדה שכל אחד "מגיע" עם הזרעים שלו, המגרפה והמשפך שלו...הם מגיעים לפלנטה שלכם עם כל המכשירים שהם צריכים כדי לשגשג.
אף אחד לא הגיע עם פחות מאשר האחר. כיוון שאתם הגעתם כמו/ב נשמתכם. נשמתכם, כל נשמה... תמיד יש לה את ההזדמנות לשגשג ולגדול. זה פשוט תלוי כמה הרבה מיקוד אתם מכניסים... באשר לכמה הרבה אתם מקבלים חזרה.
בלוסום: חשבתי שלאחר מכן, אתם עומדים לומר... כמה הרבה "מאמץ".. עם זאת המילה פתאום השתנתה ל"מיקוד".
פדרציה של אור: כן, כיוון שהמילה "מאמץ" יכולה להתפרש שלא כהלכה. היות ש"מיקוד" הוא כל מה שאחד רוצה. כאשר אחד מתמקד על משהו... הבה נציע "בעצמי" לדוגמה... הם לא יתמקדו על שום דבר אחר עבור העצמי אשר לא יביא את המיטב עבור העצמי. זה מאוד לא סביר שאחד יבחר להתמקד על משהו באמת רע שייכנס לחייהם.
בלוסום: עם זאת, כמה כן עושים זאת. לא בכוונה. עם זאת, אני מרגישה שכמה אנשים עשויים להתרכז במשהו קדימה שהוא שלילי, כיוון שהם  בנו את המיינד שלהם בדרך זו ומאמינים שהרע ביותר הוא ממש מעבר לפינה. אני יודעת שזה פשוט חוסר ביטחון,  עם זאת אנשים עושים זאת.
פדרציה של אור: לאחר מכן, הם יגיעו למצב של קיימות... בנקודה מסוימת... שבה הם מבינים... שבלי להשקות את הזרעים שלהם... לא יגדל כלום. כל טלאי אדמה מוקצה שהאחד מגיע איתו... עליו לטפל בו בכל צורה שהנשמה רוצה. אין זה עבור האחד להעריך חלקה אחרת ולהעיר שהיא מניבה טוב יותר... שהיא גדלה יותר.
וזה גם לא "המזל בהגרלה".
זה פשוט ברור לכולם מסביב... באשר לאלה המטפלים בגנם ואלה אשר " לא אכפת להם".
יש לכם בחירה לטפח את עצמכם... או לא לטפח את עצמכם.
בלוסום: להיות או לא להיות!
פדרציה של אור: אין שיפוט... אין פרס גדול באשר למי שגידל את הדלעת הגדולה ביותר!
אין שופטים...בוודאי לא מהמקום של אהבה שבו אנו שוכנים.
אנו רק רוצים שהנשמה תבחר  להציג את הטוב ביותר שהגן שלהם יכול לייצר.
מה הייתם אומרים מביא יותר עונג לאלה אשר רואים? ערוגה לא פורייה עם אדמה יבשה סבוכה עם עשבים... או ערוגה פורחת בצבעים ואנרגיה מלאת חיים?
בלוסום: ובכן, זה לא בדיוק צריך להיות מדען טילים כדי לחשוב על כך!
פדרציה של אור: אין נשמה אחת שלא מסוגלת להשקות ולטפל בגינה. ככל שזה יותר גדל, אחד מתעניין יותר ומגלה מה הטוב ביותר בשבילו. התוצאות אף פעם לא יפסיקו. אחד אף פעם לא יחשוב..."עשיתי מספיק"... כיוון שתמיד השקיה נדרשת וניכוש עשבים קבוע של מה שעשוי לצמוח שאינו משרת להיות שם.
בלוסום: ענן לבן תמיד, כאשר מדבר על מים... מדבר על אהבה.
פדרציה של אור: האם לא אחוז גדול מהפיסיות שלכם עשוי מ h20- (2 אטומים של מימן ואטום חמצון - מולקולה של מים)?
בלוסום: כן.
פדרציה של אור: ובכן, זה הגיוני תמיד לוודא שמים מתחדשים בתוככם לעיתים קרובות.
כשאתם שותים מים טריים... דעו שאתם ממלאים את עצמכם עם יותר אהבה.
הרגישו ביודעין את האהבה ממלאה אתכם כשאתם שותים.
בלוסום: זה פשוט הזכיר לי  שאו אתם או ענן לבן אמרו לפני הרבה זמן...לדמיין את עצמכם שותים נוזל זהב מגביע זהב... כל בוקר לפני התחלת היום. אני שוכחת את כל הדברים האלה  שהוצעו לעשות במשך השנים.
פדרציה של אור: לעשות זאת... משפר. לא לעשות זאת...אין זה משנה... עם זאת, מדוע אחד לא יעשה זאת?
בלוסום: כי אחד שוכח!!!
פדרציה של אור: לאפשר לנשמתכם להרגיש באמת כאילו אחד שותה מכוס זו בחסד מקודש כל בוקר הוא שירות לנשמה. בחירתכם.
אתם בוחרים להשקות או לא את גינתכם. היא לא תיבל  אם אתם מחטיאים מפעם לפעם. עם זאת, ככל שיותר... כמו בכל דבר אשר משרת את הנשמה...שאחד נשאר מודע למה שמיטיב... ומתמקד  על כך... כך הערוגה של בלוסום פורחת יותר!
בלוסום: אכן! אני נהנית לבחון את גינתה של בלוסום פורחת! אני כה נהנית "לקלוט זאת" יותר ויותר עם כל "השקיה". אני גם שוקלת לשתול כמה זרעים חדשים כדי להחמיא לאלה שכבר גדלים... אתם פשוט תאהבו זאת... ואני אעשה זאת. תודות רבות רבות כתמיד.
פדרציה של אור: גם הערכתנו לכל אחד. אנו מברכים אתכם לשלום עד לפעם הבאה.
בלוסום: ובכן... עם מילות פרידה אלה... המשמעות בוודאי שחברי, ענן לבן נכלל בשיחות אלה?
פדרציה של אור: חברך... ענן לבן, מכובד ונערץ... בכל האזורים.
חברך... ענן לבן, הוא הווייה  של שירות גדול. אין אנו מעניקים כאן דרגות.. עם זאת, מכבדים  היכן שאחד ישנו... בתוך הכול... זה ברור כמו האף בפניך.
בלוסום: איזה דבר מוזר לומר...ברור כמו האף בפניך...בקושי אוורירי...כפי שחשבתי שהייתם נעשים, בהתייחס לדיבור על נשמתו היפה. מממ! אני צריכה להרהר על משפט קטן זה. אני אוהבת אתכם. תודה לכם.

* הפדרציה של אור מדברת על אהבה  https://www.youtube.com/watch?v=RmsCqVjqSss
Website: Blossom Goodchild 
ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney