קוראים

יום שלישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 12 באוקטובר 2014



מסר  של Blossom Goodchild מיום 12 באוקטובר 2014

בלוסום: הלו חברים יקרים. ובכן, התקשור מהשבוע הקודם בהחלט גרם למהומה! ניסיתי להבין את נושא ה"שום דבר משנה". עם זאת,  אני חייבת להיות כנה... אני לא די "קולטת זאת". קבלתי מיילים מגוונים... חלק "קלטו זאת" לגמרי והרגישו כי ידעו זאת לאורך כל הדרך. ואילו, אחרים, כמוני, פשוט לא יכולים לתפוס זאת באופן מלא. האם יכולים אנו להמשיך עם נושא זה? רבים מאתנו צריכים הבהרה. תודה לכם.

פדרציה של אור: בלוסום היקרה וכול אלה אשר לוקחים חלק בשיחות אלה... אנו מצטרפים אליכם באהבה... כיוון שאנו בוחרים לסייע לכם בהתעוררותכם. כל פינה בלבכם מופעלת עם כל רעיון חדש שאנו שמים לפניכם. כשאתם מעכלים ומסדרים מחדש את המחשבות, אתם מאפשרים  את מה שאתם יודעים שזוהי האמת שלכם להתגלות.

אנו מודעים שההזדמנות למתוח את הדמיון עשויה היתה לגרום לסתירה בתוך העצמי. את שאלת איך "שום דבר משנה"..  כאשר הכול סביבך הם רגעים שבהחלט נראים שהם משנים! עם זאת... בתמונה הגדולה יותר... בתוכנית הגדולה של הדברים... הם אינם משנים.

בלוסום: מדוע אינם משנים? זה משנה לנו למטה על כדור הארץ איך הדברים הולכים ואיך אנשים פועלים מתוך המשחק שלהם?

פדרציה של אור: מדוע?


בלוסום: כיוון שאנו רוצים לחיות בעולם מלא באהבה ובאור... וממש עכשיו יש הרבה על זה... שזה פשוט לא!

פדרציה של אור: זה מה שאתם רוצים... נכון?
בלוסום: כן.. לכן זה משנה לי.

פדרציה של אור: זה משנה לך... כיוון שאת מניחה דברים מנקודת מבטך.

בלוסום: נכון. כך שנקודת מבטי משנה לי. נקודת המבט שלי היא משהו אשר משנה לי. זה לא "שום דבר" 
שמשנה לי.
פדרציה של אור: קחי נשימה עמוקה.

כל המקור של החיים... מה שמגיע מהגבוה ביותר... הוא אהבה.

אהבה הגבוהה ביותר והטהורה ביותר.

אהבה זו בחרה לבטא את עצמה באמצעות כל הדברים... בכל הדרכים.. על מנת לדעת את עצמה.
היא לא יכולה לדעת את עצמה באופן מלא... עד שכל אפשרות בודדה מיצתה את עצמה... באמצעות אהבה.

כיוון שכל דבר הוא אהבה.

אנו אומרים בשנית... כל אפשרות בודדת.

לכן, זה לא משנה מה שמבוצע... הוא צריך להתבצע.. על מנת שאהבה תהיה מושלמת.

בלוסום: "האם זה משנה"...אם כן או לא אהבה היא מושלמת?

פדרציה של אור: זה לא שאלה של זה משנה... כיוון שזו פשוט היא הדרך הזו.

בלוסום: כמה כתבו, כי פשוט לא היו יכולים להבין שאין זה משנה מצב מלחמה, ואיך אחד מתייחס לאחר. אני מתכוונת, איך יכולה הדרך בה אחד מתייחס לאחר... איך יכולה העובדה שכה רבים סובלים בשל הבחירות של האחר... לא משנה?

פדרציה של אור: כיוון... שזהו חלק מהמשחק.

בלוסום: ובכן הוא לא אחד שהינו מאוד נעים!

פדרציה של אור: האם לא? האם בחירותייך, בלוסום... באמצעות אהבה מאפשרות  לך לחוות את הצד הנעים של "המשחק"?

בלוסום: כן... עם זאת, אני לא מדברת עלי... אני מדברים על אלה שבוחרים להרוס... ואלה אשר לכאורה "בוחרים" להיות הקורבנות. הדרך בה אחד מתנהג כלפי האחר... איך יכול להיות שזה לא משנה?

פדרציה של אור: הבה ננסה לשים זאת בנקודת מבט בה את יכולה לראות אור בקצה המנהרה.

בלוסום: אני מסתכלת! אני מסתכלת!

פדרציה של אור: כפי שדברנו על...

כל הדברים מגיעים מאהבה...

כל הדברים הם אהבה...

כל הדברים יחזרו לאהבה הגבוהה ביותר ממנה הם נובעים.

כל הדברים.

כל מה שפועל מתוך... ועל... דרך מחשבה.. הוא פשוט ביטוי של מודעות עצמית עבור כל פרט. הם נמצאים במשחק... במימד של מציאות כדור הארץ.

בלוסום: הבה נדבר ובכן על "המשחק". שמעתי שזה מוזכר פעמים רבות...שאנו נמצאים במשחק.

פדרציה של אור: אולי לבטא זאת באופן שונה? אתם נמצאים במשחק...עם זאת, אתם גם משחקים את המשחק. אתם עושים את המהלכים... אתם מזיזים את הלוח.

כאשר אתם משחקים משחק...אולי שחמט...מהלך שאחד עשוי לעשות... באמצעות אסטרטגיה במוחו...מתאר איך אחד ממשיך את השארית של המשחק הזה. אם אחד משחק מהלך שאינו משרת...זה לא משנה... פשוט המשמעות היא שאחד  צריך "למצוא את דרכו מחוץ לו" על מנת להשלים את המשחק.

המהלכים שאתם עושים קובעים באם אתם מנצחים או מפסידים...במשחק מסוים זה...

עם זאת, אין זה משנה אם זה ניצחון או כישלון.
אתם פשוט שחקתם משחק.

בלוסום: עם זאת, האם לא כולנו מנסים לחזור לאהבה הגבוהה ביותר והטהורה ביותר שזו אנו? האם אין זה משנה שאנו מרגישים שאנו עושים את הדבר הנכון כדי "להגיע הביתה"?

פדרציה של אור: לא. אין זה משנה.

בלוסום: עם זאת, זה כן משנה... לי. זה משנה לי איך אני מתנהגת ואיך אני בוחרת "להגיע לשם". אם שום דבר משנה... מדוע אתם בוחרים לסייע לנו עם המסרים שלכם? אני מתכוונת...אם שום דבר משנה... מדוע לטרוח? אני לא מתלוננת לכם כאן... אני פשוט מנסה "לקלוט זאת". אתם "קולטים זאת" נכון?

פדרציה של אור:  כיוון שאכפת לנו!

זו הערת מפתח...

אין זה משנה אם אכפת לנו או לא... העובדה היא... שאנו בוחרים בכך!

האם את רואה את ההבדל? מה שאת בוחרת לעשות... עושה את ההבדל באשר לאיך שאת מרגישה ועם זאת...

אין זה משנה!

עם זאת, לכל פרט... בהיותו חלק מהשלם... הבחירות שאחד עושה יכולות לאפשר לאחד להרגיש נהדר או להרגיש אומלל... הבחירה. עם זאת, כל אחת מהבחירות...לא משנה... כיוון שכל מה שאחד בוחר להרגיש... הוא חלק מהחוויה של אהבה/חיים.

בלוסום: אני צריכה להתמיד כאן... האם אני יכולה?

פדרציה של אור: בוודאי.

בלוסום: בחירות אלה שאנו עושים...איך אתם יכולים לומר, לדוגמה...שנשמה אחת הורגת אחרת...או מענה אחרת... אין זה משנה?

פדרציה של אור: כיוון שזה חלק מהמשחק. משחק שאתם כולכם הסכמתם לקחת חלק בו.

בלוסום: נאמר שמשחק זה הוא אשליה...ובכלל לא מציאות. אני גם את זה לא יכולה להבין, ממש בשקט!

פדרציה של אור: כיוון שאת במשחק. כשאת מחוץ למשחק... את "רואה אותו" כפי שהוא באמת.
בלוסום: מה?

פדרציה של אור: אשליה!

בלוסום: למישהו יש מצנח?... אני קופצת כאן!... ובכן, מדוע זה מרגיש כה אמיתי?

פדרציה של אור: כיוון שזה משחק של חוויה.

איך היה ניתן לשחק בו , אם הוא לא היה מרגיש אמיתי? איך יכולת לחוות, אם זה לא היה מרגיש אמיתי.

בלוסום: ובכן, האם רגשותיי אמיתיות?

פדרציה של אור: עבורך בזמן זה... באשליה זו. הבה נדבר יותר על כך.

בלוסום: בבקשה, היו אורחיי!

פדרציה של אור: בדקי את המילה "אשליה".

בלוסום: "אשליה היא עיוות של חושים, המגלה איך המוח  מסדר ומפרש באופן נורמלי גירוי חושי. למרות שאשליות מעוותות מציאות, הן בדרך כלל משותפות למרבית האנשים".

פדרציה של אור: עיוות של החושים!

בלוסום: ובכן, אתם אומרים שלמרות שזה מרגיש אמיתי לנו... כיוון שזו אשליה...רגשותינו מעוותות מהמציאות האמיתית שלנו... מה שזה לא יכול להיות... אם אין אמת אחת!!! לכל אחד יש את כך שאני יכולה לחפור את עצמי בפנים עמוק יותר... או אכן החוצה?

פדרציה של אור: כן, אנו אומרים! את אומרת שזה שונה עבורנו, באזורים בהם אנו גרים...ואנו לא מבינים איך זה לחיות במימד שלכם. במובנים רבים, זה נכון. רגשותינו אמיתיות... כיוון שאנו לא במשחק.
רגשותינו אמיתיות כפי שאתם יכולים להבחין בהם... בתוך "מציאות אשלייתית" זו.

בלוסום: ובכן... האם אתם הולכים לפי "שום דבר משנה" במציאות שלכם?

פדרציה של אור: כן...בכל דבר... בכל מקום... שום דבר משנה.

בלוסום: אהבה משנה... לי... אהבה משנה.

פדרציה של אור: ואהבה היא כול דבר.
בלוסום: זה משנה!

פדרציה של אור: איך אנו יכולים לעזור לך "לקלוט זאת"?

בלוסום: המשיכו לנסות! פשוט לא "קולטת זאת"...שאהבה לא משנה.

פדרציה של אור: עם זאת, כל דבר... כפי שאמרנו... הוא אהבה... איך שהיא בוחרת לפעול...בכול תרחישיה השונים, אינו גורע מהעובדה שזו עדיין אהבה.

בלוסום: עם זאת...אם שום דבר משנה... אחד יכול לומר...אני יכול לעשות כל דבר שאני רוצה... להרוג...לפגוע... לאנוס...וזה פשוט לא משנה... זה כן!

פדרציה של אור: לך במציאות שלך.

בלוסום: ובכן , האם זה לא משנה לכם שאנשים עושים זאת?

פדרציה של אור: לא כאשר את יכולה לראות את כול התמונה...מה שאת לא יכולה לעשות!
החיים הם אהבה הפועלת את עצמה החוצה בכול צורותיה השונות.

בלוסום: כן, אני קולטת את זה קצת...

פדרציה של אור: לכן...בכל צורותיה... היא הוויה בעצמה.
כל דבר הוא אהבה... ואין זה משנה איך הוא בוחר להופיע... כיוון שזה הכול אהבה.
בלוסום: אז עכשיו...הנה הנימוק המכריע... ובכן האהבה לא משנה?

פדרציה של אור: האהבה... היא.

זוהי התשובה היחידה שאנו יכולים להציע לך לשאלה זו.

בלוסום: ובכן, אני לא יודעת אם למעשה התקדמנו כאן... אני אספוג את המידע של היום ואראה לאן זה מוביל אותי. אכפת לכם... זה באמת לא משנה!!

תודה בחורים עבור "הניסיון"... אני אגיע לשם. כמה כבר הגיעו...אני אף פעם לא הייתי מלכת הכיתה!

פדרציה של אור: זה לא משנה.

בלוסום:  אנו הולכים בהמשך החור של הארנב! באהבה ובתודות. עד לפעם הבאה...

פדרציה של אור: תמיד, אנו באהבה איתך.

בלוסום: מאוחר באותו יום, אני מצאתי את עצמי במצב רוח במיוחד רע... דבר נדיר עבורי... ולא אהבתי את זה! לא באמת הצלחתי להרגיע את מחשבותיי, אמרתי בראשי " להיות במצב רוח רע זה באמת משנה ... לי" ... והתשובה/המחשבה המיידית היתה "מכיוון שאת בוחרת לאפשר שזה משנה!" האגורה נפלה עבורי! ובכן, אולי אגורה שחוקה! ובכן אמרתי... אני בוחרת לא לאפשר שזה ישנה"... וכול מה שאני יכולה לומר הוא...שגל אהבה שטף אותי.. ואני "קלטתי זאת". ובכן, קצת!

הבנתי שבאמצעות הבחירה לשחרר ובאמת לקבל "שזה לא משנה" שהייתי במצב רוח רע...ויצאתי מהדרך...ו... איך אנסח זאת?... זה אפשר לאהבה להשתלט.  זו הדרך היחידה שאני יכולה לתאר זאת.  ובכן, לאחר מכן החלתי שלחשוב על מלחמה ורעב וכו'... אומר את אותו הדבר לעצמי..."אני בוחרת לא לאפשר שזה ישנה"...והיתה לי אותה הרגשה של אהבה... משתלטת...והפעם, בקנה מידה עולמי. באותו רגע...קלטתי זאת. לא בטוחה שעדיין יש לי את זה...עם זאת, חשבתי לשתף את זה, באמונה שזה עשוי לסייע לאלה שהם באותו דף כמוני... לקלוט זאת.


* הפדרציה של אור מדברת על אהבה 

ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-
 Translator: Gili

   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney