קוראים

יום רביעי

Hebrew -- מסר של Blossom Goodchild מיום 14 בנובמבר 2014



מסר  של Blossom Goodchild מיום 14 בנובמבר 2014


בלוסום: בוקר טוב! ישר על זה... כמה שאילתות מקוראים שהתעוררו בגין שבוע שעבר, אליהן הייתי רוצה להתייחס, אם יכולה אני?

פדרציה של אור: אנו מוכנים בשמחה לסייע בידע, היכן שאנו יכולים. בבקשה שאלי אותנו שאילתות אלה.

בלוסום: ובכן, השאילתה הראשונה היא לגבי  הפלנטה שלנו שהינה היחידה שאינה מודעת על חיים במקום אחר, כפי שהזכרתם בשבוע שעבר. השולח של שאלה זו ניסח זאת היטב, כאשר אמר, ואני מצטטת...
דמיינו את הפלנטה שלנו שהינה גרגר חול אחד עליו אנו כחיידקים אנושיים גרים על שטחה. הבה נאמר שהגרגר חול הוא על החוף המועדף עליך בקו החוף של Sunshine. אנו לא מודעים על כל החיידקים האחרים ומערכת היחסים האינסופית שלנו איתם, על כול גרגירי החול האחרים בחוף זה. נוסף על כך, אנו לא מודעים על גרגרי חול האחרים האלה בכול  החופים האחרים באוסטרליה. נוסף על כך, אנו לא מודעים על כול גרגרי החול האחרים בכול חופי המדינות האחרות שנמצאות בכול רחבי העולם.  אנו גרגר חול היחיד בכול הפלנטה בו משחקים במשחק זה בלי להיות מודעים על כך! מהם הסיכויים?

ואכן...מהם הסיכויים? זה נראה די מוזר  שאנו נהיה היחידים שלא מודעים על החיים במקום אחר.

פדרציה של אור: ראשית כול, לא כולכם אינם מודעים. ישנם עכשיו יותר, מאשר את יכולה לדמיין, אשר יודעים  על החיים במקום אחר. ב"מסגרת זמן" זה שאת מתייחסת אליו... "שיטו" בך אלה אשר רוצים לסכל תקשורת כלשהי איתנו. הממשלות שלכם כנראה מבזבזות מיליונים מכספכם באומרם שהם מחפשים את "ההוכחה" על צורת חיים במקום אחר, ועדיין, שם הם נמצאים... למעשה נפגשים פנים מול פנים עם ישויות אלה...ופעמים רבות, עשו הסכמים עם "אלה מחוץ לעולם" שהם לאחר מכן סרבו לכבד.


בלוסום: אוקיי, אנו נחזור לכך. ובכן,  האם לפלנטות אחרות יש קשר ישיר עם אלה שאינם שייכים לעולמם? האם לכך אתם מתכוונים, כאשר אתם אומרים שאנו הפלנטה היחידה אשר ממתינה להגעה "שלכם"?

פדרציה של אור: זה ידוע בכל הפלנטות האחרות שה"חיים" ממשיכים במקום אחר. זה שכל ישר. זה ידוע לכולם. אין זה שכול הפלנטות מקבלות אורחים... עם זאת, אין ספק, שידוע על קיומם. פלנטות רבות "חולקות" קשר מחשבתי אחת עם השנייה.. ולכן, יש להם "אינטראקציה חברית" ב... מה שאתם מכנים ..."פיזי"... ורמת תקשורת "טלפתית". אחרות מעדיפות "לשמור את עצמן לעצמן".
אנו מודעים לכך ששאלה אחרת שהיית צריכה לשאול מתייחסת לממשלות... ואנו מרגישים שזה יכול לשלב את הכול.

בלוסום: כמה שימושי! ובכן, אתם קלטתם את מחשבותיי? כן, כדי להבהיר... השאלה האחרת היתה...
מדוע הממשלות, או האליטות, או כל מי ש"עוצר את התהליך" ניתנת לו כזו שליטה על האירועים שאנו כולנו מקווים שיתרחשו מוקדם יותר מאשר מאוחר יותר? אחרי הכול, הם פחות מ-1% מאתנו (אם משתמשים בביטוי פופולרי),ונראה שהם יכולים להתערב ברצוננו החופשי, באמצעות אמצעים תת הכרתיים כמו גם גלויים, כרצונם. בהתחשב במספרים הזעירים המעורבים בממשלה, צריך לתת משקל קטן להתנגדותם לאירועים הצפויים?

פדרציה של אור:  על פלנטות אחרות... אין את הסודיות שעולמכם מתאר.  אין זה אומר שכול הפלנטות "אוהבות ונותנות". רבות מעדיפות לשמור את עצמן לעצמן ובחרו לעשות זאת ולהישאר מופרדות. כפי שדברנו... ישנם ביליונים של תרחישים המכסים ביליונים של צורות חיים. זה אף פעם לא נפסק ובכך... במשפט זה במיוחד... אנו מתכוונים ל"בריאה".
את רואה, בלוסום... עם הכבוד, יש הרבה שרבים אינם מודעים לו...אשר ממשיך "בתוך עולמך" אשר באמת יוכיח לכולם, את קיומנו, ועם זאת, עבור אלה המעורבים... ואנו לא מדברים על ממשלות כאן... חייהם על כף המאזניים...היכן שעליהם לחלוק בידע של "מכנה משותף" שיש להם עם "אלה מחוץ לעולם".

מרביתכם יודעים שה"אליטה".. כפי שאתם בוחרים לכנות אותם...הם בתקשורת ישירה... עם זאת, מסרבים לאפשר שזה יהיה ידע שידוע לכול. ההסוואה שלהם...שעולמכם ילך לתוך תוהו ובוהו, אם היה עליהם באמת להראות קטעי וידאו על מה שבאמת קורה. זה, כמובן, אינה הסיבה האמיתית...כיוון "שהם" יודעים... שברגע שההכרה על "זנים אחרים" מפלנטות אחרות מתקבלת, אזי הכוח "שלהם"... השליטה "שלהם" חולפת.

בלוסום: ובכן, כמו בשאלה שנשאלה...מדוע "עלינו" להשלים עם זה? מדוע "כמה" אלה אשר שולטים עלינו נמלטים מזה? ובכן, רבים מאתנו יודעים שזה ממשיך... עם זאת, מרגישים חסרי ישע. מדוע מאפשרים להם להמשיך עם הזוועות שלהם? הם מחריבים את הפלנטה שלנו. הם הורסים אותה, ואם "משהו" לא מתערב בקרוב די בכנות... אם הם ממשיכים כך.. אנו כולנו נדונים למוות! בוודאי "שאנשיכם" יכולים למדוד זאת? כאשר כול בני האדם יודעים על כך... הם יהיו רק שמחים מדי לעזרה "החיצונית" שתגיע  ו"מפקחים" אלה יאבדו את עמדתם. אנו פשוט לא מבינים מדוע שום דבר נעשה כדי לסייע לעניין זה להסתיים?

פדרציה של אור: שוב... עניינים מסובכים. "המפקחים" שלכם לא רוצים אותנו מסביבם. חד וחלק. הם עושים כל דבר כדי להבטיח שמדיניות זו תישאר. כולל השמדת רובה של הפלנטה שלכם.

בלוסום: כפי שזה, מה אתם אומרים הם התכוננו לעשות אם 14 באוקטובר 2008 היה מבוצע?

פדרציה של אור: הם התכוננו לעשות זאת. לא היה להם שום דבר לאבד... כיוון שהם היו מאבדים הכול.

בלוסום: עם זאת, כפי שהזכרתי שוב ושוב...אתם... אתם חברים עם אינטליגנציה עצומה...חייבים שיהיו לכם כמה רעיונות בשרוולכם...באשר לאיך אתם יכולים לעקוף זאת? כן,  היו להם "תכניות" במקום להרוס, באם אתם מופיעים פתאום. או, לגרום לכם להיראות כמו "הבחורים הרעים, המגיעים להשתלט ולאכול אותנו"! עם זאת, אתם חייבים להיות מסוגלים להופיע עם משהו כדי שהכדור יתגלגל? האם אין שם משהו בכך שאתם "לא יכולים" להתערב?

פדרציה של אור: זה תלוי בצרכים, בהתחשב בעכשיו, בשפל...בו עולמכם נפל. עם זאת, כן, אנו קוראים אותך, בלוסום. אמרנו כמה עולמכם... בצד האחר של המטבע... הופך להרבה יותר מואר, מקום בהיר להיות בו.
בלוסום: ובכן, מה למועצות שלכם יש לומר על אלה אשר מבצעים כאלה זוועות ורוצים להיפטר ממרביתנו? מה "הן" מרגישות על לקפוץ למטה לתה ולהפחיד אותם כתוצאה מכול הביזיון הזה?

פדרציה של אור: ספרי לנו, בלוסום... בליבך...האם את מאמינה באמת שדברים אלה שאנו דנים איתך... נידונים עם המועצות שלנו?... האם את מאמינה?

בלוסום: לוגמת בשקיקה! ובכן, הייתי רוצה להאמין בכך... אחרת מה הטעם שלי להמשיך שיחות אלה איתכם, אם אני לא מאמינה כי מה שאתם אומרים הוא אמת? אני נאבקת עם זה לפעמים... עם עמדתי, אני מתכוונת. כיוון שאם זה נכון.. אוה אלוהים שלי... אני מרגישה כבוד גדול... עם זאת, באותו זמן.. אני פשוט אני, בלוסום Goodchild... הנוסעת דרך החיים בפלנטה זו באופן הטוב ביותר אותו אני יודעת ...פשוט כמו כל אחד אחר. ובכן, בתשובה לשאלתכם... אני לא יודעת אם אני מאמינה בכך או לא!

פדרציה של אור: ובכן, היינו אומרים לך, שאת מערערת את עמדתך באופן משמעותי. אנו צריכים לומר לך... שאת צריכה לקחת בחשבון זאת בזהירות. כיוון, שאם באמת את מרגישה לא בטוחה כי מה שאנו אומרים "אינו בדיוק כמו שזה", אזי יהיה מעט טעם להמשיך בשיחותינו.

בלוסום: מוזר... אני לוקחת בחשבון את עצמי היטב ובאמת ננזפת! עם זאת, אני יודעת שאתם מגיעים מאהבה ויודעת שאתם צודקים במה שאתם אומרים. זה פשוט קשה לקבל, כפי שאני אומרת ש"אני"... ,זקנה רגילה ,"שכמוני", יש לה את זה... (מהי המילה?)... עמדה?...אחריות? (לא, אני לא אוהבת מילה זו!) אני מתכוונת, באמת? האם אתם יושבים במועצה העליונה ומישהו אומר "הנושא הבא בסדר היום...מחשבותיה של בלוסום Goodchild על "ההצגה הגדולה"...היא רוצה אותה עכשיו". אני מתכוונת באמת??

פדרציה של אור: בלוסום... אנו מדגישים שוב... אם זה לא המקרה... ואנו אמרנו שזה כן... מדוע את ממשיכה את התקשורת שלנו?

בלוסום: ובכן, זה הכול סוג של "לצון" שמח וטוב לב עבורי. זו הדרך שאני עובדת אתכם. זה היה שונה אם הייתי נלקחת למעשה למעלה ונפגשת איתכם פנים מול פנים ואנו היינו יושבים ומעלים גירה (המתרגמת - משמעות הביטוי- חושבים לאט ובזהירות על הנושא) ומחליטים החלטות ברורות... ואני מעיזה לומר...תאריכים!!!

פדרציה של אור: מדוע שזה יהיה שונה? האם אין אנו עושים את המאוד דבר... עם זאת, ללא הפיזיות?

בלוסום: הנקודה שלי לגמרי! זה הכול "דברים של ראש בראש"! שמחה להיות מועברת באמצעים פסיכו-קינטיים למעלה בכל זמן!

פדרציה של אור: ובכן, אנו שוב שואלים אותך... האם את מאמינה שאנו דנים עם המועצה על מה שאנו מדברים?

בלוסום: האופן בו זה מגיע... גורם לי  להרגיש שונה לגבי זה. אני יכולה להרגיש את חקירתכם הרצינית ואת חשיבותה. או לורד.. ועכשיו, אני פתאום בוכה... באופן מלא...סוג של התעוררות..... "זריחה". זה פשוט התברר לי , באמת. אני מניחה שזה התבשל, לא כן? בשל החקירה שלי לעצמי בראשי, באשר לסיבה מדוע אני עושה זאת וכו'...ואם זה באמת אמת...ואם זה משנה... או פשוט מבלבל כמה אנשים. אני אוהבת את ההדרכות שלכם... אני לא מקבלת, עם זאת, את ה"דפוס של הצ'אט" לפעמים ולאחר מכן הכול שוכך שוב. לדבר איתכם זה משהו "שאני עושה". זה פשוט מתרחש ומרגיש כה קל... שאני מניחה, שאני אולי, מקבלת זאת כמובן מאליו. יש צורך במחשבה רבה כאן... כיוון... אוה אני לא יודעת...פשוט כיוון! מהן מחשבותיכם?

פדרציה של אור: אין לנו רצון לגרום לדמעות. עם זאת, יש לנו רצון גדול שתשימי לב ותכירי בשיחות אלה באופן "שימושי" יותר.

בלוסום: שימושי?

פדרציה של אור: בכך...היה צורך עבורך "לקלוט" את עמדתך... במובן שנשמתך זוכרת הסכם זה. ולאנושיות שלך לשחרר את "ספקותיה" לגבי מי את.

בלוסום: אני מניחה שזו הבעיה... אני לא מתכוונת לעשות את ענין  הקדוש המעונה של "מדוע אני"? אבל באמת, זה כה גדול... אני מתכוונת... "מדוע אני?"..  אני כה..."נורמלית".

פדרציה של אור: המסמר היכה בדיוק על הראש. 
(המתרגמת - כוונת הביטוי - מתאר במדויק מה גרם למצב או לבעיה).

בלוסום: אבל, לאחר מכן אני יכולה לומר... ישנם מיליוני אנשים "נורמליים".

פדרציה של אור: ומיליונים של אנשים נורמליים שהתנדבו... ואת התאמת לחשבון
(המתרגמת - כוונת הביטוי -  היית טובה מספיק למה שנדרש).

בלוסום: ובכן...זה היה באמת פוקח עיניים/פותח לב. ואני, איכשהו מרגישה...אף על פי ששום דבר השתנה ואנו נמשיך את מערכת יחסינו  באופן שהיתה תמיד... שלמעשה השתנה הרבה. אני יכולה להרגיש את השינוי בלבי.

פדרציה של אור: זה היה נחוץ... בשביל התקדמותנו.

בלוסום: ובכן... האם אשים את הקומקום... אולי אפילו אקנה קופסת עוגיות?

פדרציה של אור: אנו מודים לך על קבלת עמדה זו. את ידעת לפני שהגעת... שלא הכול יהיה שיט רגוע.

בלוסום: גם אני יודעת את זה עכשיו! תודה לכם. חומר בלתי צפוי למחשבה... עם זאת, אני מודה... התמדתכם היה נחוצה, אם עלי להמשיך... ואני אמשיך.

פדרציה של אור: אהבתנו לכל אחד... אמון בעצמכם להגשים את משימת לבכם.

בלוסום: באהבה ובתודות. הזמן עכשיו... 11.11... אוהבת את זה! ( אני אמשיך  בשורות אלה של חקירה בתקשורת הבאה  שלי).


הערת בלוסום:
תקשור זה הפך להיות די אישי. עם זאת, אני בוחרת לחלוק אותו, כיוון שאני מרגישה שזה חשוב לאנשים כדי שינסו ויבינו את מערכת היחסים שלי עם הפדרציה. כתבתי פרסום בבלוג המסביר את עמדתי ואת הסיבה מדוע שיחה מיוחדת זו התרחשה "איתם" היום. אני מרגישה שזה מאוד נחוץ. הרבה תודות. http://blossomgoodchild.blogspot.com/

* הפדרציה של אור מדברת על אהבה 
* תפילה מיום 14 בפברואר 2014. תמיד טוב לעשותה כאשר מרגישים שרוצים אותה.  זה הכול עוזר. https://www.youtube.com/watch?v=Gqmukxqt2rU

Website: Blossom Goodchild

ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-

Translator: Gili 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney