קוראים

יום שלישי

Hebrew -- מסר של Blossom Goodchild מיום 14 במרץ 2015





מסר  של Blossom Goodchild מיום 14 במרץ 2015

בלוסום: הלו שם. אני תוהה אם יכולה אני היום לשאול אתכם על משהו שהוא "מעניין" אותי יותר ויותר. לפעמים, כאשר אני בחוץ אולי בין אנשים, אני מרגישה הרבה מאוד כמו שאני יושבת באמצע של סוג מסוים של תכנות מחשב. זו הדרך היחידה שאני יודעת לתאר זאת...וכאילו אלה  המסתכלים למטה על כך מוצאים את "המשחק" במידת מה מגוחך למדי. האם אתם יכולים לדבר  אתי על כך ואולי להבהיר קצת? הייתי, במידת האפשר, מעדיפה שאתם לא תדברו דרכי היום, כיוון שאני מרגישה שיהיו שאלות שאני צריכה לשאול. אוה! סליחה! בוקר טוב!
פדרציה של אור: וברכות  של האהבה הגבוהה ביותר גם אליך.
נושא זה הוא אכן מורכב... ואינו אחד שניתן להיכנס אליו בקלות. יש מקום לבלבול רב בשל הגודל של הסקאלה  עליה הוא קיים.
ראשית, היינו רוצים להתייחס למסמך מסוים שנשלח אליך לקריאה. איך הוא גרם לך להרגיש?
בלוסום: הכי לא נוח. אני יודעת שאמרתם שאם משהו לא יושב היטב... עזבו אותו. עם זאת, אני לא בטוחה בהבחנה בין מה שעשוי להיות אמת... עם זאת, באמת לא נעים להתמודד בו..  ולכן, עם מסמך מסוים זה... הרבה ממנו הדהד והרבה לא.
פדרציה של אור: כיוון שזו אמת המעורבת עם דברים שאינם אמת. אין זה משנה על מה המסמך או וממי שהוא אומר  שהוא נשלח. אם זה באמת גרם לך להרגיש לא בנוח... עצרי את הקריאה בו!
בלוסום: כן, אבל כפי שאמרתי... מה אם זו אמת ואני פשוט לא רוצה לדעת זאת?

פדרציה של אור: הבה נהיה בהירים למדי על כך. מוצאכם... הוא אהבה. את זה אתם יודעים.  על כך אנו "ממשיכים לדבר עליו" שוב ושוב לכן, מה שלא מהדהד לך... מה שגורם לך להרגיש שלא בנוח... לא יכול להיות מרטט שאותו השגת. לכן,  אין זו האמת שלך. כל מה שמהדהד לך... כל מה שגורם לךלהרגיש טוב...הוא האמת עבורך.
בלוסום: עם זאת, הבלבול הוא... האם אני פשוט לא רוצה להתמודד עם האמת?
פדרציה של אור: את מתמודדת עם האמת... האמת שלך.
בכך שאת נשארת באור ובכל מה שגורם לך להיות מאושרת... את חיה באמת שלך. של אף אחד אחר... שלך. אם את מרגישה  שלא בנוח לגבי משהו... זה מפני שזה לא עולה בקנה אחד עם מי שאתבאמת.
את קוראת... שכדור הארץ הזה שלך ושל בני האדם המאכלסים אותו... משועבד...אפילו בעולם הבא. הכול זו מלכודת... כיוון שיש לך תוכנת מחשב בתוכך... נכון?
בלוסום: כן, אני לא קוראת בדרך כלל או באמת "נופלת" בגין סוג כזה של דבר. עם זאת, אני עוברת דרך איהרגשה טובה, כיוון שאני מרגישה כה לעיתים קרובות שאנו נמצאים בסוג מסוים של תוכנית וכתיבה מסוימת זו שואבת אותי. היא הפכה את עולמי ל-24 שעות... עם זאת, יצאתי בידיעת האמת שלי.. והרגשתי שהרבה מכך היה מאוד... מסחר בפחד. אני מניחה שזה טוב לעשות, עבור העצמי מדי פעם.
פדרציה של אור: מדוע? מה את מרוויחה מכך... רק אי שקט... אי שקט עמוק.
בלוסום: אולי זה עזר לי לצמוח קצת יותר.
פדרציה של אור: האם חשבת שעשית זאת?
בלוסום: ובכן, במידת מה. עברתי דרך זה... סדרתי זאת עבור עצמי. זה הראה לי "יותר" על עצמי. עם זאת, זה הוביל אותי לרצות לדעת יותר על "המשחק" שאתם אומרים שאנו נמצאים בו. אשליה זו. חלק מזה נעשה הגיוני מנקודת מבט זו.
פדרציה של אור: חברה יקרה. ובכן, האם את רוצה להתעמק  יותר בכך? אנו יכולים לגמרי להבין את הסיבה. עם זאת,  היינו סותרים אותך באומרנו...כמה שהיית רוצה לדעת על כך... אינך יכולה.. בשעה שאת בתוך זה.
הרגשות שיש לך עליך... על עצמך... אהבה... אושר... שמחה... חמלה.. הכרת תודה... וכו'. כל הרגשות שאת מאפשרת לעצמך להרגיש אותך... גם מאפשרים לך "לנצח את המערכת"... אם את רוצה בכך.
זו הסיבה מדוע אנו ממשיכים הלאה והלאה באותו נושא.
כיוון שזו דרך להוציא אותך לחופשי.
וככול שאת הופכת חופשיה יותר... ככל שאת מבינה יותר את "המשחק"... את לומדת יותר איך לשחק אותו!   וככל שאת קולטת אותו טוב יותר... את יותר "רואה דרך" אשליה זו ומתמזגת לתוך האמת של עצמך.
בלוסום: ובכן, אני מודעת על התכנות/השליטה החיצוניים... באמצעות אמצעי התקשורת... מימון... ממשלות... כל השקרים וכו'. עם זאת, אנו גם בסופו של דבר בתוכנית "פנימית"? האם יש תכנות בתוך "פעולתנו" אשר מפיל אותנו? המונע מאתנו להיות האמת של האור שלנו? מדכא את רגשותינו וכו'?
פדרציה של אור: תשובתנו לך היא לא. לא באופן בו את מדמיינת זאת... כמו "השתלות"... כפי שמסמך זה רומז.
ישנה לגמרי דרישה מאלה אשר לא מהדהדים עם האור בזמן זה... לשלוט ולדכא ולהפיל... ללא ספק. עם זאת, זה נעשה  מטקטיקה חיצונית אשר יכולה לאחר מכן להשפיע על הפעולות הפנימיות. גם על המיינד וגם על הפיסיות.
בלוסום: האם אתם מתכוונים לדברים כמו ריסוסים כימיים, תרכיבי חיסון, מזון וכו'?
פדרציה של אור: כן, אנו מתכוונים בדיוק לכך והרבה יותר.  ישנן מציאותיות תת הכרתיות בפעולה... שאינן מודעות  שהן מושפעות.  הרבה מאוד דרך אמצעי התקשורת שלכם ואכן, המוסיקה הפופולרית שכה רבים מהדור הצעיר מאזינים לה ו"ניזונים" ממנה.
זה חשוב לאלה אשר מודעים שהם מאבדים שליטה כדי "לתפוס" את הצעירים יותר. רבים אינם מודעים שהם נשאבים על ידי כך ואנו אומרים...אין זה משרת את השלם.
אנו גם אומרים... שאנו מציעים לכם את המפתח. אנו מוסרים  אותו  לכם על צלחת... אנו טלטלנו בו מול אפכם. אנו אומרים בשנית...
הדרך היחידה היא לשחרר את עצמכם לחופשי... הדרך היחידה להגיע הביתה... היא באמצעות אהבה.
בלוסום: אני מבינה. אני מבינה! עם זאת,  אחד צריך להיות באמת חזק על מנת לא להיכנע ל"שליליות" שרוצה לעיתים קרובות לשלוט. זה לפעמים מרגיש  כ"מאבק" שלא נגמר.
פדרציה של אור: אנו מבינים את הסיבה מדוע את משתמשת במילה זו. עם זאת, היינו מתקנים אותך בכך...זה לא נגמר.
בלוסום: בוודאי שאני מרגישה לפעמים כמו זה. אל תבינו אותי לא נכון....אני אוהבת להיות בצורה.  זה הכול הגיוני כשאני בצורה. אני קולטת זאת... כשאני בצורה. זה פשוט שאני לא תמיד בצורה! ואתם מבקשים מאתנו להיות... על מנת להשתחרר. על מנת לתפוס את המפתח, שימו אותו במנעול, סובבו אותו, פתחו את הדלת ובום!
פדרציה של אור: אנו מציעים לכם...שככל שאתם מודעים יותר על ההבדל שזה גורם לכם ולכן,כולם...ככל שיש לכם נחישות רבה יותר לפרוץ את התכנות. כפי שאנו אומרים... "לנצח את המערכת". אין דרך אחרת.
שום דבר ואף אחד יכול לשלוט על מי שאתם.. במהות.
דעו זאת!
רוחכם יכולה להתעמעם... ניתן לגזול את רגשותיכם אם אתם מאפשרים את כל מה שניזונתם להיהפך לאמת שלכם!
בלוסום: אני מתעניינת בשימוש שלכם במילה לגזול. "להשתלט או לכבוש בלי זכות"....
פדרציה של אור: אנו משתמשים בה בכוונה... בכך... זו הכוונה של אלה אשר לא... בזמן זה בליבם, רוצים חופש ב/כמו/דרך/של אהבה. כוונתם היא לגרום לנשמה להרגיש כה מאוכזבת.. כה לא שבעת רצון עם גורלה. הם רוצים  שאחד תמיד ירגיש את המאבק לשרוד... ומאבד את החלק שבו אשר הינושמחה... באמצעות מטח עקבי של תכנות של כל מה שהינו אומלל והרסני.
בלוסום: אוקיי. ובכן יכולה אני לבקש מכם לתת לנו יותר על ה"אשליה"...פשוט קצת יותר  כך שאני יכולה לתפוס?
פדרציה של אור: כאשר את עצמך, בלוסום, נמצאת על במה במחזה... את מודעת שאת במחזה... האגדה או אכן, הקומדיה... שאותה מציגים, אינה אמיתית. זו במידת מה הופעה. את מעמידה פנים שאת מישהו אחר. את מציירת מישהו שאינו את. נכון?
בלוסום: כן.
פדרציה של אור: זה מה שאת עושה על כדור הארץ... מופיעה במחזה.
בלוסום: עם זאת, בשביל מה? מי קהל הצופים?
פדרציה של אור: כל דבר! דברנו על המשחק... ניסוי להפיץ אהבה ב/כמו/דרך/ של עצמה.
הזדמנות מדהימה... לבטא אהבה כפי  שאף פעם לפני כן לא היתה הזדמנות לבטאה... בכל צורותיה השונות... בכל רטטיה השונים... של עצמה.
בחירה חופשית הביאה אותה למקום בו אתם עכשיו חיים בתוכה מכל הסיבות של ביטוי מודע של האינדיבידואל... עם זאת, העצמי של הנשמה הקולקטיבי.
באמצעות בחירה חופשית... הוחלטו החלטות לשנות את הכיוון בו המסלול נוסע. לכן....כול מה שיש לנו לומר לכם....ונמשיך לומר לכם...צמחו הלאה.
כל מה שהגעתם עבורו לכדור הארץ... צמחו הלאה...
להמשיך למעלה....
למקום בהיר יותר...
עולם בהיר יותר לשכון ולהיות מאושר בו...
אתם החלטתם...
כל אחד מכם.
זה תלוי בכל אחד איך הם בוחרים לגרום לכך להתרחש... בדרכם שלהם... בצורה או שלא בצורה!
כל אחד הוא חלק מהשלם... כל אחד יוצר את הנתיב הנהדר ביותר "מחוץ לכאן"... כפי שהייתם אומרים.
אין ספק עכשיו שזה יכול להיכשל. אין ספק בכלל.
אתם מעצבים את העולם החדש, הטרי, המשמח שבחרתם לחיות בו.
אתם מבטיחים שהתוכנית תתרחש בדרך משביעת רצון ללא בעיות.
אתם מבטיחים שכאמנה ענקית של התגלמותה הפיסית של אהבה... ב/כמו/דרך/ שלה... שהזמן הוא עכשיו עליכם לגרום לכך...ואת זה... אתם מובילים עם כל חיוך... עם כל סוג של מחשבה, מילים ומעשים.
אתם מובילים את הדרך הביתה, נשמות יקרות יקרות. אתם אלה האנשים המראים את הדרך... ואנו יכולים לראות מעמדתנו ברת המזל...את כל אלה העוקבים מאחוריכם... עם עידוד בליבם וידיעה בתוךהווייתם... שלבסוף... אחרי  מסע מעין זה מאד מאד מאד ארוך... הם הולכים באור ובאהבה לכיווןחופש.
בלוסום: אני מרגישה שזה צריך להישאר שם. תודה לכם. אתם באמת רוממתם אותי... שוב בשנית. למעלה במקום לו אני שייכת... באהבה... ואכן... אני... באהבה!
פדרציה של אור: אנו כה מוקירי תודה מאוד עבור ההזדמנות... באהבה.

ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-


Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney