קוראים

יום שישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 30 ביוני 2015 - אין תקשורים לזמן מה. -- Hebrew



מסר  של Blossom Goodchild מיום 30 ביוני 2015 - אין תקשורים לזמן מה.

שלום לכולם.
הערב אני צריכה לנסוע, באופן בלתי צפוי, לאנגליה כיוון שאמי אושפזה בבית חולים. אין לי מושג כמה זמן אשהה שם ואין אני יכולה להשתמש בעת שהייתי שם בתוכנית רשימת התפוצה שלי.
לכן... אני אהיה בקשר כשאחזור.
עשיתי אמש תקשור שלא אוכל להשלימו לפני נסיעתי... עם זאת, אולי אוכל לעשות זאת בשעה שאני שם. אני לא יכולה לדמיין שזה יפורסם בפחות משבוע. לכן, כל מה שאני יכולה להציע הוא להמשיך לבדוק את האתר שלי ולהקליק ב- The Federation of Light על התפריט... אין הבטחות... עם זאת, אני תקווה שזה יתאפשר, בתלות במה שיתרחש שם.
תודה רבה עבור הבנתכם.
אני יודעת שקרני זהב רבות יישלחו דרכי.
אהבה אור צחוק וקרני זהב.
Blossom.

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney