קוראים

יום רביעי

Hebrew -- Blossom Goodchild: 24:09:2015



בלוסום: שלום לכם, חבריי. ובכן, אנו נמצאים בעיצומו של גל X העומד להכות בנו בקיבולתו המלאה.... למרות, שאני מודעת שלא ציינתם מועד, עם זאת אמרתם שאנו נבחין בשינוים גדולים בסוף השנה. אני מתרגשת לתקשר היום... תוהה איזה מסר תביאו.
פדרציה של אור: ואת מודעת באופן מיידי, שהאנרגיה המגיעה מספרת לך שהיינו מעדיפים שוב בשנית להביא את מסרינו דרך ערוץ קולך... בתנאי שזה מוסכם עליך?
בלוסום: כמובן... ואולי מוסכם עם הציפורים בחוץ, אשר תמיד מוסיפות הרמוניה לקטע. רוב תודות.

מצורף בזה קישור לאודיו עם תעתיק ההקלטה מתחתיו
תודה רבה לכם... האנרגיה המגיעה היתה כה יפה... אני נאבקת שלא להתמוסס בדמעות! תודה. אני יודעתשאני מדברת בשם כולנו כאשר אני אומרת שאנו אוהבים אתכם.

תעתיק ההקלטה של הפדרציה של אור.
ברכות שוב בשנית, נשמות יקרות של הפלנטה כדור הארץ... אשר בחרו להאזין למסרים אלה באמצעות ליידי בלוסום...שאנו בחרנו להשתמש בה "כקולנו" בדרך זו... ואנו בחרנו היטב... היינו אומרים.
ובכן, היינו מבררים באשר לרווחתכם בימים אלה? האם היא... כפי שליידי בלוסום הציעה בזמן אחר... מונוטונית בתוך הווייתכם? חוסר התלהבות? חוסר של זוהר עבור הבוקר המתעורר? האם זה האופן בו הווייתכם מרגישה?
או, זה כך יקרים... שפעימת לבכם מחוברת עם האנרגיה הגבוהה יותר שנכנסת לתוך הפלנטה כדור הארץ שלכם ברגעים אלה ממש בשעה שאתם מקשיבים לתקשורתנו?
בכל מקרה... בכל מקרה, יקרים, אנו מבקשים מכם לקבל שאתם מחוברים לגל גבוה יותר זה שלאנרגיה שעובר. אתם עשויים להרגישו ברמה מסוימת... בתלות ברמת הרטט שאתם מהדדים איתו בזמן.
עם זאת, אין אנו מבקשים מכם להבין שלא כהלכה את ניסוחנו. עבור חלק שהיו במסע התעוררותם במשך שנים... ועם זאת עכשיו... בזמן זה.. אולי מרגישים בעיקר מונוטוניים... אין המשמעות היא שאתם תחמיצו את הרמות הגבוהות יותר שיכולות לחדור לתוך הווייתכם... להיספג באמצעותהווייתכם. כיוון שהרמה שהשגתם אותה בתוך העצמי הרוחני שלכם... נשארת באותה רמה תמיד. אינכם יכולים ליפול רמה... ולאחר מכן לאחרת. אתם נשארים  בתוך הרמה שהשגתם אותה... ואתם שוכנים בתוך רמה זו כל זמן שזה ייקח.
הליידי בלוסום... שואלת אותנו "כל זמן שזה ייקח?" ואנו אומרים "כל זמן שזה לוקח להווייתכם להבין את כול מה שמהדהד בתוך אותה רמה... כיוון שישנן רמות רבות בתוך אותה רמה".
אנו דברנו על כך לפני כן... ורק כאשר אתם מרגישים שראשכם... הכתר על ראשכם...חודר דרך... חודר דרך התקרה... על מנת לעבור דרכה... כיוון שאתם מוכנים לעבור לרמה הבאה... רק לאחר מכן... אתם תוכלו לעשות זאת. עם זאת, יקרים... אנרגיה זו... אנרגיה עמוקה זו... שנשפכת לתוך הפלנטה שלכם בשעה שאנו מדברים... תאפשר לרבים לחדור... לאפשר לעצמכם להתרומם לתוך... לא רמה אחתגבוהה יותר, אלא עבור חלקכם... שלוש או ארבע או חמש.
לכן, אל תתייאשו שליבו של אחד מרגיש קצת מדוכא בזמנים אלה והיה כך במשך תקופה מסוימת... כיוון, כפי שליידי בלוסום שאלה... גם בתקשורת אחרת... הריקנות שאחד הרגיש באמת ריקנה אותו... באפשרה לאנרגיה גבוהה זו למלא את הווייתכם... לחלוטין.
האם אתם רואים? האם אתם מבינים? למלא את הווייתכם  עם אנרגיה הרבה יותר גבוהה וטהורה של אהבה שהיא אתם.
ההבדל שאתם תרגישו כשהימים ממשיכים... עד לסוף השנה ואילך... ייתן ללבכם את הידיעה שהמסע שהלכתם בו במשך זמן כה רב... כל צעד היה שווה.
זה היה שווה את הזמנים בהם יכולתם לדלג ולנתר ולקפוץ בזריחת השמש... בדילוגים גדולים, זה הרגיש לפעמים. צחוק בשמחה... באהבה.
זה היה שווה כל צעד... בו הרגשתם שהייתם צריכים לגרור את רגלכם... המשועבדות בכדור ובשרשרת דרך הבוץ... דרך העובי של הבוץ, ועם זאת, נשמות יקרות... אתם צעדתם.... אתם התמדתם באומץ...כיוון שהידיעה של מי אתם... גרמה לכם להמשיך. כיוון שהידיעה של מי אתם... הביאה אתכם לזמנים אלה... שאתם ידעתם שהמתינו כאן עבורכם.
האם אתם רואים? אתם צעדתם לתוך זמנים אלה... אתם הגעתם לפגוש אותם. הם לא יכלו לרדת למטה לפגוש אתכם... כיוון שרמת התדר שלהם יכלה לא להשיג עומק כזה... הבה נאמר. עם זאת, אתם... ביציבות אמונתכם... בתוך הכול.. רוממתם את הווייתכם גבוה מספיק כדי להצטרף.... להתמזג... עם החדש הזה... כוח גבוה יותר זה של אהבה אשר תצעד אתכם... לתוך עידן הזהב החדש של תהילה.
בשעה שאנו מדברים... האם אינכם מרגישים זאת בתוך לבכם? בתוך כל חלקיק של הווייתכם... שאנו מדברים אמת?
כן, אתם מרגישים... כיוון שזה זה.
אנו מכבדים את כולכם. כל אחד מכם... שהגיע לצומת זה. אין שם ימין או שמאל. יש רק ישר קדימה.אור זהב זורח למטה עליכם... לתוך הווייתכם. לתוך כל תא שעובד עם אהבה בתוך גופכם.
ועבור אלה מכם שכבר מרגישים גבוה כמו עפיפון...אזי היינו אומרים שהשגתם חלק מרמות גבוהותיותר אלה ותמשיכו לנוע למעלה... אבל אולי רק אחת או שתיים... כיוון שכבר עברתם לתוך רמותגבוהות יותר... של עוד כמה יותר ממה שהיו לפני כן.
שמחו... שמחו... היו שוב שמחים... התאחדו עם שמחה... עם שלום.
באמצעות אהבה... אהבה... אהבה...
אתם אהבה.
אתם באהבה.
אתם כמו אהבה.
אתם באמצעות אהבה.
אתם אהבה.
אתם אהבה.. ושום דבר אחר... כיוון ששום דבר אחר השונה מאהבה קיים.
זו אמת. זו לא רק האמת שלנו... זו היא האמת היחידה שקיימת.
כל דבר בקיומה של האנרגיה הוא אהבה... משחק בתוך עצמו... חווה את עצמו... בתוך תדרים שוניםשל עצמו... מאפשר לעצמו להיות עצמו.
אהבה... אהבה...אהבה.
רוממו את הווייתכם דרך הרגשות לבכם...כשאתם מאזינים לרטט של הצליל של מילותינו.
שימו חיוך על פניכם.
זרחו אור יהלום מבעד עיניכם... כך שכול מה שאתם מסתכלים עליו... מבריק עם אהבה.
כול מה שאתם מסתכלים עליו... מבריק עם אהבה מהאור אשר זורח מבעד עיניכם. מאור האהבההזורם מפעימת לבכם... שמחובר לאנרגיה גבוהה יותר זו הזורמת לתוך החלק היקר והעמוק ביותר שלאמא כדור הארץ... שמזין אתכם... שאוהב אתכם.
ובתמורה... אתם נותנים מעצמכם. אתם מקבלים אחד מהשני... אתם מחוברים כאחד... כאהבה.
הכינו את הווייתכם... כפי שעשיתם מאז שהגעתם לפלנטה זו... עבור ימים רבי פאר שלפנינו.
אנו מודים לכל אחד מכם... בשל היותכם מי שאתם.
אנו מודים לכל אחד מכם... באמונתכם בעצמכם... ובאמצעות אמון זה.. מגיעה הידיעה... באמצעותההרגשה... שאתם... שאתם בלבד... השלמתם  את מה שהגעתם לעשות כאן... ומעכשיו ואילך.. זו הפלגה פשוטה... כפי שהייתם אומרים. אפשרו לרוח לתפוס את מפרשיכם ונועו תמיד קדימה... ממשיכים... תמיד... לתוך החלק הגבוה יותר והבהיר יותר של עצמכם... חלק הגבוה יותר והבהיר יותר של כול זה.
רוב תודות.
בלוסום: סוף הפגישה.
בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוהה כפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA . תודה רבה.
Website: Blossom Goodchild
Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney