קוראים

יום שני

מסר של Blossom Goodchild מיום 15 במאי 2016




מסר  של Blossom Goodchild מיום 15 במאי 2016

בלוסום: מיד כשהתכווננתי היום, ידעתי שהפדרציה של אור רוצה לדבר. הנה זה.

מצורף בזה קישור לאודיו עם תמליל ההקלטה מתחתיו

תמליל הקלטת האודיו:

ובכן, ידידים יקרים, אנו מוכנים להתחיל תקשורת זו באמצעות ליידי בלוסום.. על מנת  שרגשותינו, המתורגמים דרך צורת מחשבה, יוענקו לכם ביום זה.
ראשית, יכולים אנו לבקש שתשאפו כמה נשימות עמוקות... על מנת להפוך קרובים יותר לתדר ששוכן בתוככם... שמאפשר לצמתים פתוחים קל יותר לעלות על האנרגיה והתדר של הרטט בו אנו בוחרים להגיע דרכו.
לכן זה, יאפשר לכם להתנתק ממה שאתם יודעים "הנורמליות" שלכם ולהידלק למה שהינו בלתי ידוע לכם כ"נורמליות" שלכם...מה שאמור למעשה להיות "הנורמה".
התכווננו לתדר הגבוה יותר כשאתם מקשיבים למילותינו. אולי, עצמו את עיניכם והתמקדו במרחב לבכם ודמיינו שהוא מסתחרר כמו וורטקס.  נפתח... לוקח אתכם פנימה... דרך זמן... לתוך מרחב עמוק בתוך עצמכם.
הרגישו את החמימות. הרגישו את האהבה שנמצאת שם. חוו את הביטחון. מקום להימלט אליו  האם אין הוא מהעולם בו אתם גרים? כה מלא בעסקים. לא מאפשר זמן... אלא אם אחד בוחר... ליצור זמן... להגיע לאותו מקום מקודש בתוך הווייתכם.
אתם הגעתכם לעצמכם.
האם זה גורם לחיוך לעלות על פניכם? האם זה גורם  לכם לחייך מאושר מאוזן לאוזן? כשאתםמרגישים חמימות זו... אתם חווים אור.  האור הלבן ביותר ממלא את המרחב מאחורי עיניכם. ממלא את הפיזיות שלכם... עם האור הלבן הבהיר והחמים ביותר... ובתוך מרחב זה אנו שואלים אתכם שאלה.
מה הגעתם לעשות כאן? אל תצפו לשמוע או לראות מיידית תשובה באופן חזותי. פשוט שמעו את שאלתנו. מדוע בחרתם לחוות את הפלנטה כדור הארץ בזמן נהדר ומיוחד זה של התפתחותה? מדוע בחרתם להגיע?
איננו שומעים תשובה. עם זאת, הרגישו  את האור הלבן מבריק אפילו יותר... מתרחב אפילו הלאה, כך שהוא פורץ דרך הווייתכם הפיזית... עם זאת נשאר מעוגן בתוככם ומתרחב כמו הזריחה... כענן  הוא מסיר את עצמו... מאפשר לשמש לפרוץ לזרוח בכל מקום.
חוו זאת ברגע זה עכשיו. אפשרו לענן לרומם אתכם מהווייתכם ואפשרו לאור שהינו אתם לזרוח בכל מקום... לכל אחד... לכל דבר...וכשאתם עושים זאת.. חייכו, חייכו, חייכו!
כיון שחיוככם הוא הסמל הגדול ביותר של אהבה  שניתן להעניקה.
כה פשוט. כה יעיל.
זו הסיבה מדוע הגעתם. זה מה שצריך לעשות.
זה האופן בו אתם מקיימים את מטרתכם.
זה האופן בו אתם מגשימים את משימתכם.
אין זה תפקידו של כל אחד להיות באור הזרקורים... להיות מוכר באמצעות העין הציבורית. אבל תפקידו של כל אחד הוא לחייך ולהקרין את האור שלהם בכל הזמנים. כך שזה יהפוך למאמץ טבעי ולא למאמץ מודע.
זה הופך להיות אתם. כיוון שזה אתם. הוייתכם... היא אור.
וכאשר אתם מוצאים את עצמכם חזרה מאחורי העננים... מכירים בכך... ומפוצצים את הענן משם. כיוון שאתם נמצאים בשליטה. יש לכם יותר כוח על כל דבר. אתם... יש לכם שליטה. יש לכם את הכוח הגדול ביותר בתוככם לגרום לכל דבר שאתם רוצים.
עם כבוד היינו אומרים... שלחשוב אחרת זה רק תרוץ.
עמדו איתן. כיוון שאתם חזקים.
אין שום דבר, נשמות יקרות, שאינכם יכולים להגשימו כאשר אתם עושים בחירה זו.
כמה מבורכים. כמה בעלי זכות. כמה מכובדים. כמה אתם אהובים. האם לא כן?
וכעסוק צדדי קטן היינו אומרים... שבאמצעות הקרנת אהבה זו החוצה... אור זה שהינו אתם... מתוך המקום העמוק ביותר מבפנים של הווייתכם... אתם מכירים... אתם מציגים לעצמכם את האהבה הגדולה ביותר עבור עצמכם.
אין חוויה גבוהה יותר מאשר להרגיש אהבה - אור זה כמקור.
כאלוהות.
כאחד.
שום דבר אינו עולה על זה.
אפילו לא הזכייה בלוטו. שום דבר יכול לעלות על הרגשה זו של הקשר הגבוה ביותר, העמוק ביותר, החזק ביותר, הטהור ביותר עם המקור שלכם...שהינו חווית האהבה הגבוהה ביותר, הטהורה ביותר, החזקה ביותר והמוארת ביותר.
ואתם עשויים ממנה.
אינכם יכולים לברוח ממנה אם אתם רוצים. עם זאת, מדוע תברחו?
הרגישו אותה.
היו אותה.
אהבו אותה.
בכל הדרכים.
כל הזמן....
והביטו נשמות יקרות...בחוויה ולאחר מכן כאשר אתם עושים זאת... כאשר אתם עושים זאת חלק מכל דבר שהינו אתם... כל דבר שאתם עושים... הביטו... הביטו שעולמכם הופך למה שאתם מבקשים שהוא יהיה. להתמזג עם האור שהינו אתם. לכן, כל דבר שאתם חווים הוא בעל אותו רטט גבוה ביותר דומה שבחרתם להיות... להיות בו.
כל דבר בו אתם נוגעים. כל דבר שאתם מרגישים. כל אחד שאתם פוגשים. כל דבר שאתם רואים. כל מה שאתם שומעים...יהיה מהרטט הגבוה ביותר זה...באמצעות בחירתכם... האם אתם רואים?
אל תאשימו אחרים שאתם חושבים שהם אולי בשליטה...ושאתם יכולים לעשות שום דבר לגבי זה. אתם מרגישים חסרי אונים. אתם מרגישים מנוצלים. אתם מרגישים  כאילו שליטתכם היא בידם... לא בידכם. אתם טועים כשאתם חושבים בדרך זו. אתם מולכים שולל. אתם מוטעים... אולי היינו אומרים.
כיוון שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להקרין את האור שלכם בדרך החזקה ביותר שאתם יכולים... על מנת להביא את עולמכם למקום שאתם רוצים שהוא יהיה בו.
פשוט. פשוט. פשוט. עם זאת, אתם בחרתם לעשות זאת כה מסובך לפעמים, הלא כן?
דמיינו... דמיינו, יקרים... כל נשמה מתיידדת עם רעיון זה ומפעילה אותו. כאשר אתם מתעוררים בשחר החדש, אם זה היה כך, עולמכם החדש יהיה שם.
בכל מקום.
רק אור.
רק אהבה.
רק שמחה.
רק שלום.
והאושר הגדול יותר מעבר למה שאתם הרגשתם...
בחירתכם, יקרים. בחירתכם.
להיות או לא להיות? זו השאלה.
אהבתנו תמיד הינה חלק מכם. כיוון שאנו אחד.
סוף הפגישה.




יום אנושות מאושר. 20 ביולי. רוצים להופיע בווידיאו שלי?

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוההכפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .

הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:
Translator: Gili


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney