קוראים

יום חמישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 6 בינואר 2017





מסר  של Blossom Goodchild מיום 6 בינואר 2017


בלוסום: להלן תקשור קולי ישיר מרגש מהפדרציה של אור  (THE FEDERATION OF LIGHT)  ומענן לבן(WHITE CLOUD). התקשור כולל גם שפת אור בעלת רטט צליל כדי לרומם ולהעלות את הרטט שלכם. צלילים אלה מוטמעים בתוכנו וכאשר מקשיבים להם.... זה עוזר לנו להבין את מטרתנו האישית להיותנו כאן על הפלנטה כדור הארץ בזמן זה.

האודיו לתקשור זה הוא כאן:
התמלול של התקשור הנ"ל:
פדרציה של אור (THE FEDERATION OF LIGHT)
ברכת ברוכים הבאים החמה ביותר לאלה מכם אשר נוטלים חלק במתנת רטט זו כשהתחלתו של פרק חדש מופיעה. חברים יקרים, בכול רחבי עולמכם אתם עומדים לחוות סוג שונה של אנרגיה אשר תיספג על ידי הווייתכם... לתוך הווייתכם... בכול הווייתכם... אשר תאפשר לכם, בתורה, להרגיש את השוני בתוך עצמכם כשאתם עולים לתוך האנרגיות הגבוהות יותר של אהבה טהורה.

כמה אלה יכניסו חיוכים בלבכם ועל פניכם וכמה אהבה זו... חום זה... יקרין באמצעות עיניכם כדי להאיר את ליבם של האחרים, כשהם מסתכלים לתוך החלונות של נשמתכם.

אנו, הפדרציה של אור נמצאים כאן כדי להודיע כי בכול השנים האלה שהיינו אתכם... המטרנו עליכם את אהבתנו וגם אנחנו, קבלנו את האהבה המגיעה בחזרה מכם... אלינו.

בימי קדם... הימים בהם אתם הרגשתם שכול התקווה אבדה... עומדים עכשיו להיות מוצלים על ידי זוהרו של האור וכוחה של אנרגיה חדשה אשר תפגשו אותה.

המתנתם כה בסבלנות... ועם זאת, אנו אומרים לכם, אט אט, שלב אחר שלב בסולם שטיפסתם עליו. כך שעכשיו הווייתכם יכולה לקבל ולהבין כה הרבה יותר על מי שאתם. האור בתוככם האיר כה הרבה יותר. האהבה בתוככם חממה את הווייתכם כך שהיא עשויה לתת לאחרים כה הרבה יותר.

כה הרבה יותר מכל דבר שהינו אהבה יכול להתקבל ולהינתן על ידיכם ובאמצעותכם.

אנו אוהבים אתכם.

אנו מתרגשים מאוד לגבי מה שכרוך בשנה העוקבת ובשנים לאחריה. השינויים שהמתנתם להם יהפכו לגלויים. נשמותיכם השיגו את הגבהים אשר יאפשרו כה הרבה מעצמכם לצאת... כמעט כאילו, אתם הולכים על אויר מהבהירות ומהקלות שאלו אתם ושאתם עומדים להיכנס בתוכם.

כה הרבה יותר מעצמכם יכול ליהנות באמצעות עצמכם ובאמצעות אחרים, בפרק חדש זה... בתקופה חדשה זו... נקודת מבט זו של שחר חדש של אור.

החיים עומדים להפוך לאופן בו אתם רוצים שהם יהיו... פשוט אתם יוצרים אותם באמצעות דפוסי מחשבתכם. עם קלות כה רבה... עם חסד כה רב... יתגלו ימיכם העתידיים.

חשבו מחשבה....אפשרו לרטט של אותה מחשבה להיות אתם...להיות אחת מכם... והביטו והרגישו את אותה מחשבה מתרחשת לתוך מציאות העצמי שלכם.

כשאתם לומדים לקבל שזהו תדר הרטט שלכם שבו אתם מתפקדים... שזה האופן שבו אתם מתנהגים ולכן, מביאים לכם את כל מה שאתם זקוקים לו. לא רק עבור עצמכם, אלא עבור האחרים, בשל העולם שבו אתם רוצים להיות בו... לחיות בו... להיות קיימים בו.

אם זה יהיה רצונכם, אזי חשבו על כך.  היו במשיכת הרטט של עולם זה ובאופן טבעי אתם תהיו ממנו... תהיו חלק ממנו.  

זה כה פשוט, חברים יקרים של כדור הארץ ועכשיו, כה הרבה יותר מעצמכם נפתח. כה הרבה יותר מהעצמי האמיתי שלכם מגיע אליכם... מגיע מכם... כאשר התדרים שאתם שוכנים בהם על פניכדור הארץ... עולים, עולים, עולים... כדי להתמזג עם התדרים שמגיעים לתוך הפלנטה שלכם מהרטטים הגבוהים יותר.

דעו את עצמכם להיות מהאנרגיה הטהורה ביותר. דעו עצמכם לחשוב רק בצורות מחשבה שלאהבה... עבור העצמי ועבור כול מה שיש. אנו מקווים כשאתם שואפים נשימה... כשאתם מקשיבים למילותינו... שאתם יכולים להרגיש את האהבה שיש לנו עבורכם.

וכשאתם מרגישים את אותה אהבה... תוכלו גם, להרגיש את הווייתכם... הווייתכם כולה של אהבה - אור עולה לתוך התדר הגבוה יותר... תדר קל יותר של עצמכם, ואתם תמשיכו לעשות זאת כשאתם מבינים את דרכי הפעולה של אלה.

זה היה על פני הפלנטה שלכם, לפני שנים רבות שהייתם מודעים לכותרת שכונתה "המאיץ"...ואנו אומרים לכם עכשיו, בהשוואה לאז ובקיום של זה עכשיו... "מאיץ" זה של העבר שלכם, היה איטי מאוד מאוד. נכון לעכשיו, המהירות בו אתם עולים ברטט היא לגמרי תלויה בכם... לגמרי תלויה בדרך חשיבתכם... הבנתכם את החשיבה... באמצעות ההרגשה על מה שאתם חושבים.

ובאפשרכם לעצמכם...אנו משתמשים במילה "לצוף" בין/בתוך הרטטים הגבוהים יותר שמגיעים... אשר הם עכשיו זמינים לכם. הם חדרו לתוך הפלנטה שלכם במשך שנים רבות... אבל עכשיו, היינו אומרים, אתם נמצאים בקצה השני של אנרגיות אלה שנכנסות. לכן, הן בעלות כוח גדול יותר, כיוון שאתם יכולים... בתוך הווייתכם... להכיל אותן בתוך הווייתכם, עכשיו שהווייתכם עלתה למעלה לפגוש זאת.. וזה, כפי שאמרנו, ימשיך הלאה והלאה. זה כמעט כאילו, אתם מרגישים שהצמחתם כנפיים.

בכל מה שנתקלתם, זה שמרגיש לכם בעל רטט נמוך, "יפורק", היינו צריכים לומר... באמצעות האור שאתם יודעים שהינו אתם. כל מילה בעלת רטט נמוך שאתם שומעים.. יכולה להתפזר באמצעות מחשבת האור שלכם.  כל מחשבותיכם יהפכו למחשבות של קלילות וזה; יקרים, האופן בו אתם רואים את עולמכם החדש מתרחש לנגד עיניכם.
שינויים מתרחשים עבור הטוב יותר, לנגד עיניכם... כיוון שכל דבר שאינו בעל רטט גבוה יתפזר כה בקלות ובמהירות באמצעות הידע שלכם על השפעת האפקט המואר ביותר.

האם אתם רואים? כל מחשבה שיש לכם תהפוך למחשבה של אהבה.  לא מחשבה של דיכאון.... לא מחשבה עצובה... לא מחשבה של שנאה... לא מחשבה מבולבלת....אלא רק מחשבות של סליחה... מחשבות של חמלה... מחשבות של שלום. מחשבות לא שיפוטיות של האהבה הטהורה ביותר הממלאה את הווייתכם... ממלאה את מוחכם.

כול מילה שאתם מבטאים.... שתהיה של טוב לב והבנה עמוקה ביותר...שכל נשמה שחיה על פני ובתוך ובכול הפלנטה שלכם מפלסות את דרכן הביתה. כל אחת נמצאת בשלבים שונים, עם זאת כל אחת, עם כל צעד שנלקח... מתקרבת יותר הביתה.

הבית של לבכם. הבית בו נשמתכם נמצאת בשלום (שלווה)... ומתרחצת באור ובאהבה.

כל אחד...מגיע הביתה. ואפשרו את האור שלכם... כפי שאתם מבינים יותר ויותר כשאתם הולכים על נתיב זה...הסתובבו עכשיו ולאחר מכן הקרינו את האור שלכם חזרה במורד הנתיב לאלה אשר הולכים לפגוש אתכם. יד עוזרת היא המתנה הגדולה ביותר שאתם יכולים לתת לאחר... כאשר נשמותיהם עייפות. כאשר הם צריכים מישהו לומר להם... "אתם בסדר גמור. בואו... בואו עכשיו עוד קצת לתוך האור הנהדר. אפשרו לנו לעזור לכם. אפשרו לנו להראות לכם. אפשרו לנו להנחות את דרככם ואנו נישא אתכם כאשר אתם מרגישים שאינכם יכולים לנסוע יותר. כיוון שאנו חזקים בידיעה שאנו אור אהבה... וכאחיכם... כאחיותיכם... כמשפחתכם... אנו נוביל אתכם הביתה.  תיהנו כשאנו עושים זאת."

אפשרו לנו עכשיו להציע יותר צלילים בעלי רטט שנמצאים בתוך המעטפות בתוך הווייתכם... לעזור לכם לדעת מה הוא כל אחד מכם... כבודדים וכאחד....נמצאים כאן כדי לבצע.

אנו אוהבים אתכם.

שפת אור מדוברת ולאחריה:

ענן לבן (WHITE CLOUD)
וחבריי, זו האנרגיה של עצמי שידועה כענן לבן (White Cloud) שנמצאת עכשיו אתכם. הרגשתי כי זו תהיה הזדמנות אידיאלית עבורי גם לבוא לדבר אתכם.

המסר שלי לכם הוא יותר מאשר כל דבר שאני יכול להציע, הוא לבקש מכם לאהוב את עצמכם יותר ויותר ויותר. אהבו את עצמכם יותר ממה שאתם חושבים שאתם יכולים לאהוב את עצמכם. מדי יום, בכל רגע, בכל דקה ביומכם... אהבו את עצמכם. היו טובים לעצמכם. תנו הכרת תודה עבור עצמכם. כיוון שאתם נבחרתם להיות כאן בזמן זה, כפי שאמרתי לכם פעמים רבות. אתם מבורכים להיות כאן בזמן זה... ועם זאת, אני מבקש מכם להכיר  כי על מנת שאתם תהיו כאן בזמן זה, הייתם צריכים להיות בעלי כוח מסוים של אור על מנת לראות את  המשימה הזו.

לכן אל תמעיטו בערך עצמכם. אל תמשכו את עצמכם למטה והביאו את האנרגיה שלכם למטה באומרכם לעצמכם שאתם לא מספיק טובים.... אתם לא מספיק ראויים לשחק את חלקכם, כיוון שאני אומר לכם.... אם לא הייתם... לא הייתם כאן על פני הפלנטה הזו בזמנים משתנים מדהימים אלה.

אתם הולכים לתוך השחר הזהוב... וזה יקרה בבוא היום, שזיכרונות שאינם משרתים את הפלנטה שלכם כמעט יימוגו ממחשבותיכם, כיוון שהם לא יהיו של אהבה ונתינה ושמחה וצחוק ואושר שיופרשו מהווייתכם...שנשלחו מעצמכם ובאמצעות אחרים לכול מה שיש. אף יצור אחד לא יינזק על ידי צורת בן אדם. עולם בו כל אחד ידוע כשווה באהבה... באמצעות אהבה.... כאהבה... על ידיאהבה... כיוון שהיא מוכרת כעצמה... אהבה.

הו, חבריי, חבריי בכדור הארץ. אני מכבד אתכם על היותכם כה אמיצים לקבל את התפקיד שנטלתם על עצמכם. אנו, בעולמות אחרים, זורחים למטה ממש לצדכם ומבקשים מכם להרגיש את האור שאנו שולחים אליכם... לעזור לכם להמשיך.

האם אתם יודעים כמה אנו מעריצים אתכם? האם אתם יודעים כמה הרבה אכפת לנו מכם ועל האופן בו אתם מרגישים?

ברגעיכם החשוכים ביותר אנו שולחים לכם אור וכוח ועם זאת, לפעמים אתם סגרתם את הדלת...הגפתם את החלונות ואינכם מאפשרים לנו להיכנס פנימה. כיוון שלבכם נהפך לכה כבד. אנו מבקשים מכם עכשיו, הרימו את התריסים.... פתחו את החלונות.... פתחו את הדלתות. פתחו אותם ואפשרו לאור שלנו להקרין ישירות לתוך המאוד הווייתכם.

ביחד, אנו חלק מהתוכנית האלוהית שמתרחשת על פני הפלנטה שלכם. ביחד, אנו יכולים... אנו נעשה... אנו... משנים את הרטט של אמא כדור הארץ לתוך קיום גבוה יותר ויפה יותר.

אנרגיה שהיא של האהבה הגדולה ביותר עבור כל מה שקיים בכל מקום.

בבקשה דעו, כל יחיד שמרגיש את האהבה שיש לי עבורכם ממש עכשיו ברגע זה... דעו בבקשה, שכול מה שאתם צריכים לעשות הוא לקרוא בשמי ודעו שאני נותן לכם דחיפה של כוח... דחיפה של אהבה ואין זה רק אני עצמי. ישנם ביליונים, טריליונים של ישויות של אור שנמצאות גם אתכם. לכן, אף פעם אל תאפשרו לעצמכם להרגיש לבד, חבריי... כיוון שאתם אף פעם לא יכולים להיות לבד.

אני מודה לכם שהקשבתם למילים אלה שמגיעות מנשמתי כדי לרומם את נשמתכם לתוך מקום גבוה יותר ובהיר יותר של הווייה. שימו חיוך זה על פניכם והקרינו את האור הזה באמצעות עיניכם. אני וכול אלה הנמצאים בעולמות הגבוהים יותר אוהבים אתכם.

אנו אוהבים אתכם.

להתראות (Adieu) חבריי. עד לפעם הבאה. להתראות (Adieu).


בלוסום
אנו מודים לאחדות האלוהית שאפשרה למסר יפה זה מהפדרציה של אור ומענן לבן להגיע באמצעותהווייתי.

אנו תמיד מבקשים כי אנו עשויים להישאר צנועים על מנת לשרת ועל מנת לקבל וכדי שנוכל להמשיך ללכת באומץ כמו האור והאהבה. באהבה ובתודה.

אני רק מבקשת מכול אחד השומע מילים אלה לדמיין פרח פתוח בחלק העליון של ראשכם והביטו בו כשהוא נסגר לתוך ניצן הדוק והוציאו אותו דרך גופכם, כך שאנו עשויים תמיד להיות מוגנים, ללכת בביטחון קדימה יותר מאי פעם באור  ובאהבה, באהבה ובתודות וככה זה.


הפכו כל יום ליום אנושות מאושר (Happy Human Day).

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוהה כפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .

הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

Website: Blossom 
Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney