קוראים

יום שבת

מסר של Blossom Goodchild מיום 20 במאי 2017



מסר  של Blossom Goodchild מיום 20 במאי 2017

בלוסום: ישויות יקרות שלי ממקום אחר! אנו נמצאים כאן שוב. למעשה,  יש לי דילמה קטנה  שחשבתי שאתם יכולים לעזור לי אתה. אדון מסוים משתוקק מאוד לשמוע את האמת באם כדור הארץ שלנו הוא שטוח או לא, תחת כיפה וכו'. אמרתי לו  שאין זו "עמדתי" (זה לא יהיה נאות עבורי) להציג אמת זו...אם  אכן היתה/יש אמת! בשל סיבות של בטיחותי ועיתוייה של התוכנית האלוהית... ביחד עם סיבות רבות אחרות מדוע אני מרגישה  שאין זה "עבורי" להתעמק בכך. הוא כתב בחזרה:
לאחר כול השנים של קריאת הבלוג שלך, אני מניח כי ללכת סביב סביב במעגלים גרם לי לזעוק לרדת מכם - או לפחות הרגיז אותי שאם לאחד יש לכאורה את "האוזן" עם (יכול לחלוק עם) ישויות גבוהות, אחד עשוי רק לרדת וללכלך עם פרטים. זה קצת כמו לשוטט בספרייה הגדולה ביותר בהיסטוריה ולבלות שעות בהתפעלות מהמדפים ומצבע השטיח.
אני מבינה מה הוא מתכוון לגבי הספרייה, וזה גרם לי לחשוב על כך. עם זאת, יש משהו בי שמרגיש נכון לא לשאול דברים מסוימים. אני חושבת שאתם יודעים איך אני מרגישה ולמה אני מתכוונת. כך שבמקום  להמשיך לפטפט, אני אעביר זאת אליכם. תודה לכם.

פדרציה של אור: ברוכה הבאה בלוסום היקרה וכול מי שהולך לאורך מסע זה אתנו. ראשית, היינו אומרים כי אלה שלא מתקשרים עם "ישויות גבוהות"...בדרך זו...כיוון שאכן, אתם כולם יכולים לתקשר... קיימת הבנה בין שני הצדדים על האופן בו התקשורת תנוהל. את צודקתבלוסום בכך,  כי ישנם אכן, נושאים רבים שאין אנו  מוכנים לדון בהם. אני "מדלגים" על סדר יום מסוים כיוון שאין זה עבורנו...אנו מרגישים... להתעמק בכך. ישנן אמיתות רבות מאוד שעומדות להתגלות... כפי שהזכרנו לפני כן. אמיתות אשר יהממו מבחינה מעשית את כול האוכלוסייה של המין האנושי. עם זאת, בוודאי שאין עלינו לגלות אמיתות אלה... בזמן זה.

בלוסום: האם המשמעות היא כי אתם תגלו אותן במועד מאוחר יותר?

פדרציה של אור:  לא בהכרח. כיוון שכאשר הזמן נכון אתם תהיו עדים לדברים מעין אלה... ישירות מפה הסוס (מהסמכות הגבוהה ביותר)... כביכול.  אנו נהיה יותר משמחים להעניק סיוע לעבד את מחשבותיו של האחד באמצעות דברים מעין אלה. עם זאת, אנו שוב אומרים... אנו נמצאים כאן להביא אתכם ליישור עם העצמי האמיתי שלכם באמצעות הידיעה על האהבה שהיא אתם. אין אנו נמצאים כאן כדי להביא פחד או בלבול.
באשר לאדון המדובר...הוא נמצא על הנתיב אותו הוא בחר.  כפי שכול אחד. אין המשמעות היא כי האמת שהוא מחפש הינה האמת שאחר עשוי לחפש.

בלוסום: אבל, כפי שניסיתי לפתח לפני כן אתכם... או משהו הוא אמת או אינו אמת. או כדור הארץ הוא שטוח או שהוא עגול. עם זאת, אתם אומרים שזה יכול להיות כול מה שאתם רוצים שזה יהיה.

פדרציה של אור: זה נכון. כיוון שזה יכול. הבעיה כאן שזה קשור לעובדה שאתם על פני כדור הארץ "חושבים" שאתם "מקובעים" במקום מיוחד אחד... מצב מיוחד אחד... ושם אתם תישארו עד  שיגיע הזמן עבורכם להמשיך הלאה. אנו מבינים כי להיות על פני כדור הארץ עם "חוסר ההבנה" שלו... עבורכם להבין כול דבר השונה מרעיון זה משגע את המוח.

בלוסום: המשמעות היא כפי שהזכרתם לפני כן כי אנו יכולים לקפוץ לתוך ומחוץ לחיים מקבילים ולמימדים אחרים?

פדרציה של אור: זו המשמעות בדיוק. בתוך כול  חיים/יקום/מימד מקביל... ישנם קווי דמיון מעין אלה המאפשרים לכם "להרגיש" שאתם תמיד באותו אחד.

בלוסום: איך אתם יכולים לסייע לנו בצורה הטובה ביותר כדי להבין זאת? מה אתם יכולים להשוות לכך? כיוון שאני מרגישה שזה כה קשה לתפוס.

פדרציה של אור: כיוון שאתם מעורבים בכך, בצורתכם האנושית. עם זאת, ישנם גם זמנים, כאשר אתם קופצים מחוץ לצורתכם האנושית והופכים לאנרגיה טהורה... ואם  רוצים "עבור אירוע זה" אתם יכולים "לשנות" את אותה אנרגיה טהורה למשהו שונה לגמרי, עם זאת מוחשי... לתקופת הזמן ההכרחית... והדרושה... להיות באותו מצב אחר.
ולסבך את זה אפילו יותר, היינו אומרים ש... כול זה, יתרחש מבלי שצורתכם האנושית אפילו תבחין שאתם נעלמתם... כיוון שאין שם זמן... במהות.

בלוסום: כביר! הבנתי כי כול דבר בהחלט אפשרי ואני מניחה שזה מה שאתם מתכוונים לגבי כדור הארץ שיכול להיות כול דבר שאתם רוצים שזה יהיה.

פדרציה של אור: זה כך. אתם וכולם, עם כול הכבוד, בשל ההתניה... מגבילים את אמונותיכם במידה כזו שהבלבול שופע... בשל המסגרת הקטנה שבה החלטתם לחיות בה.

בלוסום: עם זאת, לא החלטנו. כפי שאמרתם, התניה, הקניה, חוקים, היסטוריה וכו' אפשרו לנו לחשוב/להאמין שזה כך. וישנם רבים שחיים ומתים במשך מספר רב של חיים, חושבים כי כדור הארץ הזה הוא זה! ואז כשאנו מסיימים... זה למעלה בשמיים ועבור חלק, באמונתם... גיהינום... וזהו זה! לפחות, עבורי, בתקופת חיים זו, אני מרגישה מבורכת כי נפתחתי לאופקים רחבים יותר.

פדרציה של אור: אוה! כמה היינו רוצים להיות מסוגלים להסביר "כול דבר" לכם. עם זאת, "כול דבר" הוא מעבר להבנה, בשעה שאתם גרים בדחיסות של כדור הארץ.

בלוסום: אני יכולה להרגיש את תסכולכם בשל היכן אפילו להתחיל עם מה שאתם רוצים לבטא. המשיכו לנסות! ובכן, רבים מאתנו כה משתוקקים לקפוץ הלאה למטה במחילת הארנב (להתחיל מצב או תהליך או מסע שהוא במיוחד בעייתי ומורכב). למרות שאנו מרגישים שאנו אבודים בארנבייה במרבית הזמן!

פדרציה של אור: עבור אלה שמאמינים "זהו זה" והשמיים ממתינים ואחד חי בשמחה מאז ואילך... זהבלוסום היקרה... זה מה שהם יקבלו. עד שיגיע זמן כזה בו הם מוכנים לחקור משהו אחר. או, כול דבר אחר. עם זאת שוב, לא רוצים לבלבל... זה רק היבט אחד של עצמם  שמקבל זאת. היהלום רב המימדים שהוא הם.... הוא נמצא על אלפי הרפתקאות אחרות.

בלוסום: ובכן, לחזור לנושא כדור הארץ השטוח, אם יכולה אני? האם אתם אומרים שיש אחד וכול אחד חי תחת כיפה ענקית וכו'?

פדרציה של אור: אנו אומרים כי כמובן יש אחד! חייב להיות... כיוון ששם צריך להיות כול דבר! כול אפשרות! עבור אלה שבוחרים להיות "באותו עולם"... אותה מערכת אמונות... היא האמת שלהם. עבור אלה שבוחרים להאמין כי החלל ממשיך הלאה והלאה.. מגיע לתוך גלקסיות אחרות וכו'. זו גם אמת.

בלוסום: אוקי. עם זאת, איך אנו כולם חיים באותו עולם, אם האמיתות שלנו שונות לגמרי? אני רק קבלתי את תשובתכם... הכו אותנו!

פדרציה של אור: מכיוון שכול דבר הוא אשליה. שום דבר אמיתי. לכן, אחד יכול "לבנות" את עולמם לתוך כול מה שהם מאמינים שהם רוצים שזה יהיה.

בלוסום: או שלא!

פדרציה של אור: אתם, על פני כדור הארץ מאמינים שאתם לכודים בתוכו. אתם לא. הרוח שלכם חופשית. נשמתכם חופשית. זה רק שוב, מכיוון שאתם מאמינים שהיא לא.. שזה לא!

בלוסום: עם זאת אנו כן מרגישים לכודים כאן לפעמים.. בתוך החוקים והתקנות החברתיות. זו הדרך של כדור הארץ.

פדרציה של אור: עם כול הכבוד, בלוסום, זו הדרך כפי שהתודעה שיש לכם "גרמה לכך להיות".

בלוסום: ובכן, אם "בנינו" דרך זו של חיים כתודעה... האם אנו, "כיחידים" יכולים להימלט ממנה?

פדרציה של אור: זה בדיוק מה שאתם עושים.
מה שהגעתם לכאן לעשות.
כיחידים, אתם מבטלים את מה שנעשה. אתם משחררים את עצמכם מהקשרים שאתם, עצמכם יצרתם... כחוויה.
אתם עכשיו, כפי שכול אחד משנה את מוחם... משחררים התניה של "איך זה" ומתמירים אותה לתוך איך זה הולך להיות. עם זאת, הפעם... אתם רוצים חוויה חדשה לגמרי.

בלוסום: האם לא היתה לנו את חווית אהבה אור לפני כן?

פדרציה של אור: היתה לכם דומה.  היו לכם דרכי חשיבה רבות של חיים, שכתוצאה מכך  נחוו אהבה-אור רבים.... לדוגמה בלמוריה, אטלנטיס ואחרות. למדתם כקולקטיב היכן נמצאו המלכודות ומדוע.
זו הסיבה מדוע  הפעם... אתם עושים את הדברים הבטוחים ולא מסתכנים ומבטיחים כי אותן חוויות לא תתרחשנה... כיוון שהן הביאו מידה רבה מאוד של הרס והגדירו "התפתחות" לאורך נתיב אחר.
עם זאת, הבינו, זה לא משנה. זו היתה פשוט חוויה נוספת. לאחד יש את כול הזמן בעולם לנסות ולנסות שוב.
אולם כפי שאמרנו... הפעם... זה עומד להיות סיפור שונה. התודעה הקולקטיבית הגיעה לנקודת מפנה שבה הסגנון  בכדור הארץ החדש הזה יישאר "ללא פגע". ברגע שהבסיס/היסודות הוקמו, זה יבנה ולא ניתן יהיה להפילו.

בלוסום: איך אתם יכולים לערוב לכך?

פדרציה של אור: אנו, כמובן, לא יכולים, בדיוק. עם זאת... היינו אומרים... זה "יועד" ("ordained") שזה כך.

בלוסום: ובכן, אני מחפשת באינטרנט במנוע חיפוש גוגל את המילה "ordained" כדי להיות בטוחה... "מסודר באופן רשמי" (‘ordered, officially’ ) ... על ידי מי?

פדרציה של אור: התודעה הקולקטיבית של הכול.

בלוסום: והאם עכשיו, שאנו מכדור הארץ מניחים את הבסיס/היסודות  עבור כדור הארץ החדש?

פדרציה של אור: נכון. עם כול נשימה.

בלוסום: עם זאת... רק עבור אלה שבחרו "לחיות את זה"? כיוון שרבים עשויים עדיין לבחור לחיות בסוג אחר של מימד באותו כדור הארץ, האם זה נכון? ומימדים אחרים הם רק ביטוי שונה של אותוכדור הארץ הזה?

פדרציה של אור: חלק. היינו אומרים שישנם מימדים לכול דבר... מימדים רבים לכול חוויה.

בלוסום: ובכן מה בדיוק הייתם אומרים זה מימד?

פדרציה של אור: מרחב מסייע.

בלוסום: צחוק! חשבתי כי היתה כוונה להיכנס לתוך פסקה באמת מסובכת  שהיתה מפוצצת את המוח ושוב  לגרום לי כולי להיות מבולבלת. עם זאת, לא! בדיוק וקולע ונראה לי, מדויק מאוד. מכיוון שעם כול הכבוד... לא כול תשובותיכם הן. (מדויקות וקולעות, אני מתכוונת)!

פדרציה של אור: ויש סיבה גם לכול זה.  ישנם אלה שחושבים שאנו "מכים על השיח" (נמנעים מלדבר בנושא קשה ומדאיג) ולא תמיד נותנים את התשובות הדרושות.

בלוסום: כן. ישנם רבים המרגישים באופן זה. אני לפעמים תוהה על כך. עם זאת, גם מקבלת שיש אכן הגיון. והגיון זה הוא?

פדרציה של אור: כפי שדברנו קודם לכן, בלוסום. ישנם כמה דברים  שלא עומדים להתגלות בזמן זה... וכמה דברים  שלא עומדים להתגלות על ידינו... וכמה דברים שהינם עבורך, עבורכם לגלות... וכמה דברים שפשוט לא מתאים לנו להיות מעורבים בהם.
אולי, היינו אומרים כי באותה "ספרייה", עליה דבר האדון, כמו בכול הספריות, ישנן קטגוריות רבות עבור האחד שיתעמק בהן. חלק שייכים לספרות בדיונית. חלק לעובדות. חלק להיסטוריה, גיאוגרפיה, וחינוך. קראו לזה איך שתרצו! עם זאת, אנו בקשנו ממך בלוסום היקרה מאוד, להיכנס לתוך הספרים ולהתמקד על חומר האהבה... ויש לכם אותה! עבורה אנו לנצח בהכרת תודה לכם  על "דבקותכם במילתכם"

בלוסום: הא! האהבה שהגיעה בחלק האחרון הזה של הפסקה, מלאה אותי בדמעות כהרף עיןוזה... איכשהו עוזר לי לדעת שאני עושה כיאות... בעיניכם! תודה רבה לכם על שיחה זו. זה זרם בקלות ובחסד... ואני אוהבת אתכם.

פדרציה של אור: הישארו איתנים באהבה שהיא אתם, נשמות יקרות. יום אחד... כול הבלבול הזה... יהיה לגמרי הגיוני. באהבה ובתודות לכול אחד בשל היותכם ההרפתקנים שנבחרו.




הפכו כל יום ליום אנושות מאושר (Happy Human Day).

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוהה כפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .


הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney