קוראים

יום ראשון

11.03.2012


   11.03.2012



בלוסום: תכננתי לתקשר מחר. עם זאת, אחרי שצפיתי בראיון מסוים, אני מרגישה כה חזק את ה"התקשרות", כך שנטשתי את תכניותיי האחרות ו... ובכן... הנני כאן. אני מאפשרת לכם להמשיך.

אנו מבקשים ליצור קשר איתך בנקודה זו בזמן שלך, אין זה בשל דחיפות המסר, אלא בגלל שאת במקום לקבלנו ואנו מבקשים לדבר. האם נאמר, הקולטים (במערכת העצבים) שלך פועלים בעוצמה וביעילות מרבית.


בלוסום: אני שומעת אתכם בראשי אומרים "המשיכי"...לכן אני מניחה כי אתם רוצים שאשאל את השאלה שחולפת הלוך ושוב במוחי כשהאזנתי לראיון... וזה (כפי שאתם יודעים) היה... איך?איך איך איך איך איך איך איך אנו זוכרים מי אנחנו? אני יודעת ששאלתי אתכם זאת לפני כן ואמרתם שנדמיין שאנו קורנים אור, עם זאת...מה עוד? ישנו מפתח עצום שאיבדנו...אנחנו עומדים בפתח הדלת...חור המנעול לפנינו...אנו יכולים להרגיש את האור החודר מבעד לחור מנעול זה... עם זאת היכן המפתח? המפתח אותו אתם מבקשים מאיתנו למצוא? זה נשמע עתה בכל מקום " זכרי מי את! כאשר את יודעת זאת, כל הכוחות יחזרו ואנו יכולים להתמיר את כדור הארץ הזה לתוך מקום גבוה יותר"

האם אתם מסוגלים לתת לנו אמצעים נוספים איך לעשות זאת? איך לגרום לכך להתרחש? אני מרגישה כי זה באמת חשוב...

ואת צודקת... יש לכך חשיבות גדולה. עם זאת נציע לך באמצעות חסד מילים עדינות של עידוד על מנת להמשיך במדויק במה שאת עושה. איננו יכולים ללחוץ על כפתור עבורך ו"הוקוס פוקוס, את נזכרת מי את באמת!...זה לא איך שזה יתרחש. אולם, אנו יכולים להציע לך לבקש מתוכך... ולהמשיך לבקש שיוצג עבור עצמך מי את. אין זה יכול לקרות כבהרצאה בה נמצא מורה עם לוח. אי אפשר להסביר זאת בדרך זו. זה רק כאשר נשמה יחידה מוכנה שהזיכרון במלואו על הלידה המקורית שלהם תציף את לבבותיהם ואכן...

זו תהיה התעוררות האמיתית של האדם.

בקשו, נשמות יקרות, בקשו כי האלוהים יציג את המפתח. חפשו ותמצאו. הבינו כי באמצעות החיפוש יוצג לכם המפתח. אנחנו פה רק בשביל להזכיר לכם כי יש לחפש אחר המפתח ואנו מבקשים מכם לדעת בתוך לבבותיכם כי יש מפתח. אתם יכולים להרגיש זאת. אתם יודעים זאת. אינכם יכולים להכחיש הרגשה זו...למרות שבזמנים בהם הספינה מטלטלת בסערה בלב ים, באמצעות התמרון העצמי שלכם אתם מביאים שוב ספינה זו לחופים שקטים יותר והרגישו את השקט בתוככם שפשוט יודע.


בלוסום: יודע מה? אתם מדברים על ידע זה ואני מבינה זאת קצת... האם אתם יכולים להסביר זאת לעומק?

הידע בתוך כל נשמה הוא האמת. אמת שלא ניתן לפקפק בה. אמיתות אחרות יכולות להשתנות... כאשר אדם מתפתח. זה יותר קשור לאנשים המבינים הבנה טובה יותר. עם זאת, האמת... היא משהו בתוככם, הינה חלק מכם, לא ניתן לבטאה במילים...זו הסיבה מדוע כה קשה לנו להסביר.

בלוסום: בהחלט המשיכו לנסות.

הכמיהה השורה בלבבותיהם של רבים...התשוקה לתקשר עם העצמי הגבוה יותר...תחושה גבוהה יותר של מטרה...ידע גבוה יותר.

זה מי שאתם...אתם העצמי הגבוה יותר...זוהי תחושה גבוהה יותר של מטרה...זהו הידע הגבוה יותר...אתם כמהים למה שאתם רוצים.

אתם רוצים את עצמכם...אינכם כמהים לדעת... כיוון שאתם כבר יודעים. אתם מאמינים כי ידע זה של דברים גבוהים יותר הוא "שם" מחכה לבוא אליכם...זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. כל מה שאתם רוצים אינו למעלה בכוכבים היכן שלבבותיכם מדי מתמגנטים...זהו רק מקום המגורים הקודם שלכם, הבית שלכם של האמת. אתם מרגישים...רבים מכם...שאתם כמהים ללכת הבית...אבל זו הכמיהה של עצמכם שאתם מתגעגעים אליה...וזה לא נמצא גבוה בגלקסיות.. זה בתוככם.

עמוק בתוככם טמונה כל האמת...כל הידע.


בלוסום: אני מודעת שדברתם על כך לפני כן.. עם זאת, זה מה שאני מבקשת מכם לעזור לנו. נראה שאנו נאבקים למצוא היכן בדיוק זה טמון. איך נשיג גישה לכך? זה באמת מה שאנו מחפשים...איך להשיג גישה לידע זה באשר מי אנו באמת?

אנו יכולים לספר לך זאת. אין אתם יכולים להשיג גישה על ידי היותכם דבורים חרוצות (ערניים ונמרצים). אינכם יכולים לזכור את מה שהיה הערך הגדול ביותר, כאשר אתם בוחרים להסיט הצידה אותו חלק מכם שקורא לכם ואתם מסרבים להקשיב לו. כמובן שאתם חיים על פני כדור הארץ ויש הרבה ליהנות על פני כדור הארץ. איננו מבקשים מכם להפסיק את הדברים המהנים. אנו מבקשים שתשקלו את כל מה שאתם משתתפים...ולהסיר מהחיים היום יומיים כל מה שאתם יודעים שמהווה שירות מזערי עבורכם. בהתחשב במקום מגוריכם ומיגוון משימותיכם... אנו נאמר בביטחון שישנם דברים רבים שתצמח לכם תועלת רבה אם תוותרו עליהם.. עם זאת נראה לכם שאינכם יכולים לחיות בלעדיהם.

דמיינו אתכם נמצאים על אי, מקום שאין בו הפרעות....רק מים ושמיים...היער והדגים בים. הפירות על העצים והטמפרטורה של מזג האוויר. דמיינו אתכם שוהים שם לתקופה ארוכה של זמן. דמיינו שאתם שוהים על האי כחודשיים מזמנכם...בלי חברה של בן אנוש אחר. חשבו היטב, איך זה ייראה לכם להרגיש כמו במציאות שלכם.... ההמולה תיעלם... המולת החיים שיצרתם כדי ל"שרוד" לא תהיה שם כדי להזיז אתכם ממקומכם. יהיה לכם כל הזמן בעולם לנשום.. אתם יכולים להרהר באשר ליופיו של הטבע.. אתם יכולים לשבת בשקט עם עצמכם ללא הפרעה... במשך ימים על ימים...רק אתם.. במגע עם עצמכם... שואלים את עצמכם שאלות ולא מושפעים ממחשבות של אחרים או מפרשנויות לאותה שאלה.. רק אתם.. שם כדי להאזין לתשובותיכם.

זו הדרך בה תמצאו מי אתם. על ידי כך שתתנו לעצמכם את הכבוד שמגיע לכם כדי לעשות זאת.


בלוסום: עם זאת, אנא הבינו, אני מניחה כי רבים מאיתנו היו רוצים להיות מוקרנים ל"אי המדובר" ישר עכשיו...זה לא הולך לקרות... ולכן חלק יכולים להרגיש מתוסכלים ממה שאתם מציעים.

עם זאת, האם לא הצענו "לדמיין"? אין אחד מכם שיכול לאמר שאין לכם את הזמן. אפילו העסוק ביותר מבינכם היה נותן תירוצים שלא מתקבלים על הדעת לעצמו אם היו אומרים שפשוט אין להם זמן. היינו עונים " אוה, כמובן יש לכם זמן", אתם צריכים רק לתת עדיפות לכל מה שהוא הכי חשוב עבורכם. ואנו נאמר... דמיינו בראשיכם כי אתם לוקחים עצמכם לאי.. צריך להיות מספר אחד ברשימתכם.

כמובן.. אנו יודעים שאתם מבינים שאין צורך לנסוע לאי.. אבל להשתמש באנלוגיה שהצגנו לפניכם יכול להיות מאוד שימושי... כיוון שבתוך מרחב של חצי שעה, אתם יכולים לדמיין חודשים רבים ולכן תהיה לחודשים אלה תועלה רבה לקיומכם אפילו לפני שצחצחתם את שיניכם! אנו מציעים לכם דברים אלה.. יחד עם דברים אחרים שהצענו לכם, שנעשים כדי לעזור לכם להיזכר. איננו יכולים לעשות זאת במקומכם. ולא היינו רוצים לעשות זאת. אכיפת קונצפט של ידע לא תשרת . כל הקונצפטים מי אתם... נוצרים בתוככם.

אתם האור.

אתם אהבה.

זאת אנו מטפטפים לכם בכל רגע של תקשורת... ראו את האור ...דעו שאתם אהבה.

בלוסום: בחזרה להתחלה... איך? אנו באמת מנסים.

וזה כל מה שאנו מבקשים מכם.

בלוסום: עם זאת האם זה מספיק? כיוון שאתם ממשיכים לבקש מאיתנו לזכור ואנו ממשיכים לאמר "אנו מנסים" האם כולנו נזכור בבת אחת?

אנו מבקשים מכם לשקול את האפשרות שרבים ייזכרו באותו זמן...התעוררות המונית ברמה זו...עם זאת לא כולם. בהחלט כל אלה שהינם ברמה גבוהה בתוך עצמם, אשר מוכנים לשינוי. ולדוגמה, האם את תנהיגי אותם...

בלוסום: כעת אנו נמצאים בתקווה. אנו מובילים באמצעות הדוגמה של האור. אנו מראים את הדרך על ידי כך שאנו מהווים דוגמה של אהבה....

אחים, אחיות....משפחה אחת ... אל תדאגו שאינכם מי שאתם! הכל עולה בקנה אחד, לא משנה איך דברים יכולים להופיע. כאשר אתם מאמינים בכך... כאשר אתם נותנים לעצמכם את הידיעה, אזי שקט ישרור בתוך חלל לבבותיכם.

אנו מבקשים מכם להישאר בשקט הזה. אנו מבקשים מכם להאמין בעצמכם במסגרת אותו שקט ולדעת שהכול מתגלה כמו שצריך.

הימים הכי אפלים עברו. בחרו לדעת את עצמכם בכך שתתנו לעצמכם את הזמן להעריך מי אתם. איך אתם יכולים לדעת את עצמכם אם אף פעם לא נתתם לעצמכם רגע מחשבה? כיוון שיותר מדי מחשבות הינן על נושאים שהם מיותרים לצרכי הנשמות ועם זאת ניתן לקחתם ולהשתמש בהם כדי שיהיו חיים של משמעות! באהבה, אנו נאמר...החזיקו... תתפסו...תכירו במה שבאמת משרת את נשמתכם... ושחררו את חשיבות הדברים שהינם חסרי חשיבות.

למה יש חשיבות עליונה... מעל כל הנושאים חסרי החשיבות שאתם מחשיבים כבעלי "עדיפות עליונה"... להציע את עצמכם לעצמכם. לשרת את לבבותיכם מעבר לכל דבר אחר. כמה מכם עושים זאת?

מרגע זה ואילך.. בכל הדברים..."האם אני משרת את ליבי? האם זה משרת את ליבי? ואת ליבכם, חברי היקרים.. התשובה תינתן לכם במהירות באמצעות ההרגשה שתחושו.

כאשר אתם משרתים את לבבותיכם בכל עת, אתם תשימו לב לשינוי שלכם. אתם תשימו לב לשינוי מסביבכם. הנסיבות שלכם... רמת החיים...רמת החשיבה.

אתם תתחילו להרגיש כאילו ליבכם עבר מהפך. הוא יתחיל לפעום בקצב חדש. בתדר גבוה יותר. כשאתם משרתים את לבבותיכם, אתם משרתים את העצמי העליון.. אשר הינו בתוככם ובמקום בו אתם מתחילים לחפש אחר המפתח. רק היינו מוסיפים...שהמפתח אינו מוסתר שם...הוא על הצג.. עם זאת, יש לכם עיניים חדשות לראות את כל מה שהציג עצמו לפניכם כל הזמן.

שפת הנשמה מדברת בשקט. ההרגשה בתוככם אשר מתבטאת בעיניכם. שפה זו מאירה את פניכם ומדברת ללא מילים... זהו האור... הקורן דרך עיניכם. הוא מדבר אלפי מלים במבט אחד. זוהי אהבה המסתכלת ישירות אליכם. ואיך אתם יודעים? כיוון שאתם מרגישים זאת. לא נאמרות מילים לשכנע אתכם. אין צורך בכך.. ההרגשה עצמה מאפשרת לכם לדעת מי זה... מי אתם כולכם... אהבה... רק תמיד ולעולם.. אהבה


בלוסום: הזמן עבר... אני יודעת שסיימנו הלילה. כאשר נוכל לראותכם פנים מול פנים, נביט לתוך עיניכם ואתם תדעו אותנו כפי שאנו נדע אתכם... באמת מי אנו..... ללא ספקות, או מבוכה...אהבה... רק תמיד ולעולם... אהבה. קבלתי את המסר (Roger) , רות סוף! באהבה ובתודה.
Website:Blossom Goodchild

Translator: Gili
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney