קוראים

יום שני

19.03.2012


   19.03.2012


בלוסום: התחלה חדש לשבוע חדש. בקרת שליטה למג'ור טום.. האם מישהו בבית?


אנחנו תמיד בבית כיוון שאנו תמיד בהוויה הממוקדת באהבה. אין צורך אי פעם להרגיש "געגועים הביתה" כפי שרבים מכם מתגעגעים.. כאשר יש לכם את הידיעה שהמרחק בינינו וביתכם מהווה רק מספר נשימות.

בלוסום: זה נכון ומעודד.. עבור..

אנו חשים את התלהבותך הגבוהה. בבוא הזמן, תכירי באמת החבויה בנשמה שתגיח ברמה כזו כך שהשמחה שאת מרגישה עתה תיראה עמומה למדי בהשוואה למה שאת יכולה לצפות. כה הרבה זמן למדתם להיות סבלנים. הרבה פעמים הרגשת מובסת...אולם לבבותיכם ידעו כי הייתה סיבה לכך שהרגשתם כאילו מובסים...אולם, לבבותיכם ידעו שהייתה סיבה להמשיך...ואתם המשכתם. רבים מכם הרגישו מאוכזבים כאשר למה שאתם קוראים "אי הגעה" (‘no shows’) קרה. התפלאתם לגבי האפשרויות של "כן הגעה" (‘yes shows’) אי פעם אכן יגיעו. האם לא הבטחנו לכם? האם עדיין לא שכנענו אתכם באמצעות אהבתנו לכם שכל מה שכולנו מדברים עליו הוא להיות?

בלוסום: אני מרגישה, בלי כל ספק, את אהבתכם. כפי שאתם יודעים, הספקות "שלנו" באים ממה שייחסנו להבטחות שלא התגשמו. אולם, הבנתי זאת כ"בעיות עיתוי" או פרשנות מוטעית של מסר. אולם בליבי... אני, זה עתה, יודעת שהיום יגיע והבטחותיכם יתגשמו וכל אי ההבנה תתפוגג אל האין.

משפחה יקרה מוארת.. אנו אחיכם ואחותכם. אנו מצפים מכם לחשוש מהגעתנו כיוון שבאמת זה יהיה שינוי אדיר. איך אחד יכול להיות נרגש לחלוטין כאשר אינו בטוח לגבי התוצאה? אנו הזכרנו לפני כן , כי בתחילה תהיה מהומה גדולה...כיוון שרבים ירגישו שלא בקו הבריאות/מצוברחים עם החזיונות שיופיעו בפניהם.

אולם, רבים מכם מוכנים לקבל אותנו. אנו מודים לכם מהמקום העמוק ביותר של הווייתנו לקבלת פנים זו מלבבותיכם. אנו מבטיחים שאלה מכם אשר עתה מקבלים שינוי זה בהווייתם, יעזרו בנחישות לאלה שזקוקים לכך כאשר הגעתנו הינה קרובה וברורה.

מהרגע של האמת המוחלטת, לעולם הפלנטה שלכם לא תשקע לתוך כזו אומללות. סופו של זמן זה עליכם. מובילים אתכם קדימה לעולם של כבוד. לעולם של שמחה. לעולם של שלום. השיבה הביתה תיחגג בלבבותיכם עכשיו ברגע זה. כיוון שבמונחים שלנו זה כבר כאן... אולם אתם עדיין מחכים.

הכינו את נשמותיכם, לבבות יקרים. כתמיד, אנו מזכירים לכם לקחת כמה דקות מחייכם העסוקים ולנשום באהבה גבוהה זו... האור הגבוה הזה... התדר החזק יותר. נשמו זאת לתוך ההוויה. ככל שתעשו זאת יותר, קל יהיה לכם לקבל אותנו כאשר אנו נתמזג עם מדינתכם.

אנו בתדר גבוה יותר...אולם עקב העזרה הפלנטארית בנושא זה, אנו נהיה מסוגלים להתמזג במקום בו אתם שוהים... כיוון שהתדר מוכן עתה לרטוט בקצב שתואם עם מי שאנו. ככל שאתם מרגישים שאתם מתרגשים, הבינו כי גם אנו מתרגשים.


בלוסום: אני יכולה להרגיש זאת... הלב שלי פועל כמו פופקורן רותח!

בדרך כלל, אנו כך כיוון שאנו יודעים את אשר לפנינו. את מה "שיקרה בדרככם" (coming your way’).. וכן.. אנו מרגישים מחויבים להשתמש במילה שאינה פופולרית "בקרוב".

בלוסום: קרקע מסוכנת!

כן, אנו מודעים. אולם, אנו מקבלים את משמעותו לכם על כדור הארץ ומרגישים בטוחים מספיק כדי להשתמש בכך כביטוי שנבחר על ידינו.

בלוסום: רבים מאיתנו נמצאים במצב ככל שאנו יכולים לדמיין להימצא בו. אתם דברתם לפני כן לגבי "ההוראות שלנו" (‘our orders’) אשר יתגלו לנו, ואנו נדע במדויק מה לעשות. האם אתם יכולים מעט יותר לדבר על כך? טוב יותר לא להיתפס לא מוכנים.

לפני שהגעתם לפלנטה שלו... לפני שאתם אפילו עברתם לתוך סטטוס אנושי... אתם הסכמתם לעזור בכל עת שבו אתם עתה...לשנות את מצב הסיטואציה. כל אחד מכם, כאיש אחד, מבינים מה צריך להיעשות בשעה היעודה. כל אחד מכם ייזכר בעמדתו כאשר יהיה צורך בכך.

בלוסום: האם יהיה ספק? לא ממי שאתם, אלא ממה שאנו צריכים לעשות.

לא, אם תאזינו לנשמה העצמית ותאמינו במי שאתם. תמיד כפי שאתם יודעים... לכו בהתאם להרגשה. יהיה זמן אשר בו יותר מאשר אי פעם אתם תחוו "אי הבנה" (‘cross wires’). כיוון שבאמת יהיו אלה שאינם "רואים דברים" באופן שאתם תראו. ייעשו ניסיונות נואשים אחרונים ל"זייף חתימות".

בלוסום: יש לי קצת בעיה עם המילה "חתימות"...למה כוונתכם?

אנו פשוט מבטאים את מה שאנו יודעים שינסו לעשות.

בלוסום: לזייף חתימות על מה?

בידיעה על הסכמים שנחתמים והשקרים שפשוט לא יהיו נסבלים יותר. הרבה יתגלה. כה הרבה כך שהרוב המכריע ימצא זאת כבלתי יאומן כיוון שהם אף פעם לא התייחסו לזוועות ולזיופים כאלה. לרבים ייקח יותר זמן מאחרים לקבל זאת כדרך חיים בה התנסו. הם ימצאו זאת קשה לצעוד מחוץ לבית הכלא שלהם כיוון שלא היו מודעים שהם, בראש ובראשונה, היו "מוגבלים"‘confined’) ).

בהדרגתיות כאשר "אור השחר יזרח", אלה אשר הלכו לאיבוד, יבינו מהו החופש עבורם. חופש אמיתי. כי זה רק ידוע עד היום רק בתוך השינה שלכם או בשעות המדיטציה. קחו כמה דקות לסגור את עיניכם ולנשום עמוקות. הלב שלכם מדבר אליכם, הלא כן?

ביטוי זה של אהבה בתוככם פיזית הינו בפשטות הנשמה מברכת אתכם בשובכם הביתה. ככל שאתם קרובים יותר, כך קבלת הפנים קולנית יותר.

היו בשמחה גדולה והישארו כך. זה כשלעצמו חלק מהתוכנית. לרוע המזל, רבים שקעו במלכודת של אומללות וחוסר... שחכו את חלקם בתוכנית האלוהית...

להיות שמח. להיות אהבה. זה כיצד זה קורה...התמרה זו.

איננו יכולים להצטרף למסע הגדול הזה עד שתגיעו לרמה מסוימת של הישגים. משימתכם על כדור הארץ היא להעלות את התדר של פלנטה זו מהליבה העמוקה ביותר לאטמוספירות הגבוהות ביותר... בדרך של להיות האהבה שאתם.

אתם יודעים זאת.

אנו יודעים כי אתם יודעים זאת כיוון שעשיתם זאת!

אינכם רואים? האם אתם "תופסים" זאת?

המשחק נגמר!

האור ניצח!

זה נעשה!

עתה, כל מה שנשאר הוא לאסוף את הפרס שלכם.

קיימת סיבה טובה לחגיגה בתוככם ובכל העולמות. כיוון שזהו הישג של ההזדמנות הגדולה ביותר. קחו נשימות עמוקות וברכו את הווייתכם הפנימית. בעשותכם זאת, דמיינו שכולכם על פני הפלנטה אשר ראו זאת.. אשר מילאו את תפקידם... מוחאים כפיים. שמעו את הקול של מחיאות כפיים אלה כפי שמהדהד ברחבי העולם שלכם. כל אחד באהבה מוחא כפיים להישג מדהים זה. תנו למחיאות הכפיים להדהד בהרגשה המאושרת ביותר שאתם יכולים להרגיש. עשו זאת עכשיו. ברגע זה. האם הרגשה זו אינה מציאות עבורכם?

בלוסום: ובכן, לנתק את המכסה מהמחבת! (the lids just popped off me pan) והשמחה מתוך ליבי גורמת לדמעות בעיני.

זוהי התרגשות ממשית מכיוון שזה אמיתי.

הרגישו מציאות זו. היא כאן. היא עכשיו.

רק נדרש מכם לדעת זאת על מנת שזה יתגלה.

דעו זאת... דעו זאת...דעו זאת.שיהיה כך.

בלוסום: האם זה העניין? בטוח לא.... אינכם יכולים להשאירני תלויה על בלימה כה גבוה...אני יכולה ליפול!

יש כה הרבה שכה רבים מכם משתוקקים לקבל תשובות. אנו יודעים על מאמץ זה שבמהלכו כל אחד משתוקק לקבל גמול. עם זאת, אנו מבקשים מכם להיות סבלנים בכל הדברים רק עוד קצת זמן. תקבלו את כל צרכיכם...מעבר למה שאתם דורשים. כיוון שההבנה מגיעה, זה בצד זה, עם האני הגבוה שלכם. אין זה מתאים לדבר על הרבה דברים, פשוט מפני שרמת התדר שלכם לא תוכל להשתתף בידע כזה ומוחותיכם יהפכו לביצים מקושקשות.

בלוסום: אני מבינה זאת. ביצים מקושקשות.. פופקורן.. ו... כמה סוכר?

אהבה ואור חזרה לחברי. השארתם אותי מלאה בהתרגשות, שמחה ואהבה...בדיוק מה שהרופא והאלוהים ציווה!

הרגישו אותנו מחייכים סביבכם. כיוון שכל אחד מכם יכול לאחוז בלבבותיכם את ההתרגשות "שלנו", שמחה ואהבה אשר רוטטים קרוב אליכם יותר מאי פעם. בשלום אנו נפרדים מהאנרגיה שלכם היום.

בלוסום: קרני זהב והערכה כה רבה!

Website:Blossom Goodchild

Translator: Gili
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney