קוראים

יום שישי

17.04.2013




  17.04.2013


מסר  של Blossom Goodchild מיום 17 באפריל 2013
בלוסום: בוקר טוב! ובכן, אני כמובן מצאתי לאחרונה את החשיבה שלי נמצאת בכמה מקומות אומללים.. עם זאת היום אני מרגישה הרבה יותר טוב, לכן חשבתי שזה מעולה לקפוץ לשיחה בשעה שהולך טוב. מישהו שאל אם תהיה לנו אינטגרציה עמכם בתוך זמן החיים שלנו... (איני יודעת אם הם היו 75 או 15 שנים... מנחשת שזה יכול לגרום להבדל) עם זאת אתם בהחלט מבינים את הנקודות העיקריות?
פדרציה של אור: ברוכה הבאה את ואישיותך השמחה יותר. ברצוננו לענות לשאלתך ב"כן" פסקני. במהלך מספר השנים הבאות, השינויים שאתם כולכם תיתקלו בהם יהיו נפוצים ובלתי רגילים. ככל שהנשמה מתמזגת יותר עם הרטטים הגבוהים יותר, כך מהר יותר "התוכניות" יכולות להתרחש.
בלוסום: עם זאת... האם אין עלינו לחכות לאחוז מסוים של "בני אדם" שיתעוררו? כה רבים מרגישים שהם מעוכבים בגלל זה.
פדרציה של אור: עם זאת כשהאנרגיות עולות ונשארות.. כה רבים יותר יתעוררו.  יש עכשיו רבים יותר שבחרו בכך. במיוחד מאז חודש דצמבר בשנה קודמת. הם מרגישים דחף לבטא את עצמם בצורה שונה ונושאים שהיו פעם "רדאר כבוי" (המתרגמת- ביטוי שכוונתו "נשכחו או התעלמו מהם כי תשומת הלב התמקדה במשהו חשוב יותר") מתחילים לעניין אותם  וכל אחד בזמנו "יתאושש".
אדם חייב לקבל את משיכת הדואליות. היא, בשלב זה,  בעמדתה המוגבהת ולכן רבים מרגישים כה "נקרעים לגזרים"... כה מצוברחים. היינו מציעים "לכו עם הזרם" אל תלחמו בה ואל תכחישו אותה.... רק קבלו אותה. שמרו בתוך נשמתכם העצמית את הידע שזהו חלק מהתוכנית. אנו גם היינו מציעים שישנם נושאים המדאיגים את כולם בהתייחס לחיזוק דרכים מסוימות לתוך הווייתם.
בלוסום: על איזה דרכים אתם מדברים?
פדרציה של אור: דרכים של שליטה. דרכים של התמדה. דרכים של לקחת בחזרה שליטה. ככל שאתם יותר מסייעים לעצמכם לעגן בתוך הווייתכם את הדרכים שהם של האור...דרכי האמת.. דרכים שמאפשרים לכם להרגיש טוב...דרכים שמאפשרים לכם לדעת שאתם על המסלול... אזי ככל שהעצמי שלכם נעשה חזק יותר בזמנים חדשים אלה...באנרגיות חדשות אלה.. אתם תגלו כי בעשותכם זאת... אתם משיגים כוכבים שמרגיש שהם כה מחוץ להישג יד.
כשאתם לומדים ומקבלים את האינטגרציה של האנרגיות הגבוהות יותר של עצמכם ש"נכנסות"... אתם ללא ספק תהיו מופתעים ל"מי אתם נהפכתם".
בלוסום: אני מבינה את מה שאתם אומרים. ברגע בו אני מאוד מודעת כי יש סיבה לכול מה שאני "מתחברת אליו" וכאשר אני יוצאת בצד השני... אני איהפך לנשמה שאני יוצרת באמצעות חוויות אלה.  יש כזו ידיעה שאנו נעים כלפי מעלה... עם זאת נראה כי הסימנים מצביעים בכיוון ההפוך... על פני השטח.
פדרציה של אור: זה בדיוק נכון, בלוסום. כל מה שאת חווה...כל מה שרבים מכם חווים...זה באמת רק דברים לפני השטח.
בלוסום: באמת?.. נסו לספר לי זאת בפנים! כי מה שחוויתי לאחרונה נראה באמת עמוק... כמה דברים של "הלילה  האפל  של הנשמה" (המתרגמת - מטפורה משמשת לתיאור שלב בחייו הרוחניים של אדם המתאפיין בתחושה של בדידות ) ממשיכים... זה לא מרגיש בכלל כמו פני השטח.
פדרציה של אור: היינו מציעים שזה "מגיע מהמעמקים ותצוגתו הסופית היא של "מחזיק מעמד".
בלוסום: עם זאת, יש לזה אחיזה די עמוקה!
פדרציה של אור: בכלל לא.  בשל המקום ממנו זה מגיע... דפוס חשיבתכם מרגיש כאילו זה מפיתוח עמוק ביותר של רשת של קשרים עסקיים.
בלוסום: רשת של קשרים עסקיים? איני בטוחה שאני מבינה את השימוש של מילה זו.
פדרציה של אור: בגלל, שנשמה יקרה...
זהו הזמן בו אתם משחררים את כל מה שאינו משרת יותר. האם לא נצבר לאורך זמן כה הרבה נושאים רגשות ועלבונות שהותירו צלקות עמוקות?
בלוסום: אני מניחה כך. עם זאת אני מרגישה, כפי שרבים מרגישים...שאנו התמודדנו עם הרבה מ"טראומות" אלה.. בהעדר מילה טובה יותר.
פדרציה של אור: ואתם התמודדתם! הרשו לנו לנסח זאת בדרך זו. הייתם עשויים להתמודד איתם ברמה עמוקה והם הסירו את עצמם מהמקום הכי עמוק בפנים... לקצה החיצוני, אם תרצו. הם "משתטים" מפעם לפעם... וזה יכול להפתיע אתכם... כיוון שחשבתם שאתם שחררתם אותם.
זה מה שאנו מתכוונים ברשת של קשרים עסקיים. כיוון שזה כאילו כל אחד מה"עבירות" של בני האדם... כל "תכונה" או חוויה שהותירה צלקת שיש לטפל בה... עכשיו עולה על פני השטח ותלויה בין חיים ומוות. זה כאילו הם" קושרים קשרים עסקיים" ביניהם לבין עצמם על מנת ל"אזור כוח" כיוון שהם יודעים שהם בדרך החוצה... לצמיתות.
זו הסיבה מדוע כה רבים מכם מרגישים כפי שאתם. ככל שהאנרגיות הנכנסות לאטמוספירה גבוהות יותר ואכן הווייתכם די מבהירה זאת בפירוש שהם "שרתו את מטרתם" ועכשיו זה הזמן לעזוב. זה תלוי בפרט עד מתי הם משתוקקים שיתארך "פיצול הדרכים".
בלוסום: אילו הצעות יש לכם כדי להאיץ את התהליך?
פדרציה של אור: כפי שציינו קודם לכן.
לעגון לתוך הווייתכם שאתם יודעים שהיא משרתת.
אתם לא רק הגעתם לפלנטה זו להיות שירות לפלנטה... אלא להיות שירות לעצמכם.
לשרת את עצמכם זה לשרת את השלם.
אתם יכולים להרגיש בתוככם את השינוי... וכמו עם כל מה שמשתנה.. זו תקופת מעבר. היא מלאה במערבולת של סופות ואדם אינו יודע...שהוא נלכד בתוכן...היכן הוא עומד להיות מונח.
כול מה שאנו מבקשים שאתם תיאחזו בידיעה שקיימת בתוככם. אותה ידיעה... שאף על פי שהיא יכולה לפעמים לבלבל את "הדברים על פני השטח"... מצד שני... מתאימה כמו כפפה!
כשהזמן עובר... אתם "תראו בעצמכם" את השינויים. הם יהפכו גלויים/שקופים. זה לא יהיה כפי שזה עכשיו.
זה יהיה כל כך הרבה יותר קל... להבין.
בלוסום: להבין מה?
פדרציה של אור: היכן אתם נמצאים. להיכן אתם הולכים. מהיכן הגעתם.
נשמות יקרות, אתם כבר הגעתם כה רחוק מאוד. אם רק היה לכם את האמצעים כבני אדם ל"הסתכל אחורה" ולראות כמה רחוק הגעתם.
בלוסום: עם זאת, אני תמהה אם אנו נוכל... האם אנו... כתודעה... לא להיות לגמרי מבוישים?
פדרציה של אור: לא. כיוון שאתם תבינו את הלמה.                           
בלוסום: הלמה של מלחמה של רעב ושל שנאה? רק היום התפוצצה פצצה באמריקה...אדם יכול לחשוב "התעלות... יההה נכון!"
פדרציה של אור: כן...אתם הייתם מבינים את ה"למה" של דברים אלה. הייתם רואים את המסע שנסעתם ( ותיסעו)... כתמונה הגדולה יותר. אין שום דבר שמתרחש שאין לו מטרה.
בלוסום: זה קצת קשה להבין.
פדרציה של אור: ועם זאת זה כך...עונה אחת בעקבות אחרת. לכל פעולה ישנה תוצאה אשר מובילה לפעולה אחרת. היכן זה לוקח אתכם...כשכל פעולה מוספת לכל תוצאה...כך אתם לומדים להיהפך למי שאתם.
אנו מדברים בשנית... ש"הכול הוא כפי שצריך להיות"... ו"הכול אינו כפי שזה נראה".
בלוסום: אני מקבלת זאת... עם זאת, האם יכולים אתם... על מנת לסייע.. לתת לנו דוגמה מעולה?
פדרציה של אור: אנו מראים לכם סביבון. כאשר הוא ללא תנועה...זה "נראה" לכם כ"דבר אחד". עם זאת, תגרמו לאותו ראש סביבון להיות בתנועה וזה "נראה" אחר. זה אותו דבר, עם זאת מופיע כשני דברים שונים לחלוטין התלויים בפעולתו.
בלוסום: איך אדם ידע מהי האמת שלו? איזו "הופעה" היא האחד ואיזו לא?
פדרציה של אור: אף אחד לא.
בלוסום: הנה אנו מתחילים! היכן הווליום?
פדרציה של אור: את רואה את זה... זה מופיע כשניים... כיוון שזה שניים... העניין הוא...איזו "פעולה" היא זו אשר גוברת. ראש הסביבון ידוע שהוא מסתובב.. כי זה תפקודו.. עם זאת, כאשר הוא ללא תנועה, עדיין הוא ידוע כסביבון.
בלוסום: מצטערת...אין לי מושג על מה אתם מדברים. אין זו באמת "דוגמה טובה" לשאלה ששאלתי.
פדרציה של אור: אוה כן, זו דוגמה טובה.
בלוסום:  אז בבקשה, האם אתם יכולים להסביר לי... כי אני לא יכולה לראות זאת.
פדרציה של אור: בדיוק. אינך יכולה לראות זאת.. הכול אינו כמו שהוא נראה.
בלוסום: אם להיות כנה...אני עשויה לעזוב זאת שם...אולי אנשים אחרים הקוראים זאת, עשויים להבין את האנלוגיה שלכם... אבל ככל שאני מתמידה בכך, כך יותר אני מאבדת את הקשר.. כיוון שמבוכתי מטשטשת את הגבולות. אני למדתי לעשות זאת לאורך השנים... אחרת, שום דבר לא מצליח ואז אני נעשית מתוסכלת.
פדרציה של אור: אנו נעזוב את "כתבה" שם כפי שהצעת... עם זאת, אנו יודעים שזה הגיוני.
בלוסום: יפה מאוד. אולי האסימון ירד לי מאוחר יותר.
פדרציה של אור: נשמות יקרות...אל תאבדו את הראייה על מטרותיכם. יש דיכאון באוויר... עם זאת, אלה אתם שיכולים להפיג אותו. אתם יכולים לשחרר את עצמכם ממנו.
אינכם העבדים שלו.
קחו שליטה.
היו בשליטה.
החזירו את שליטה.
כי כאשר אתם עושים.. כפי שאתם עושים... כוחכם, הידע וההבנה חוזרים.
המשיכו להמשיך.
אנו מציעים לכם עידוד...
דברו אלינו בכל השעות של כול מצבי הרוח שלכם. התקשרו איתנו. בשנים שעברו על הפלנטה שלכם... אף אחד לא יכול היה להבין את התקשורת באמצעות טלפון...ראו כמה רחוק זה התקדם כי אתם יכולים עכשיו לדבר פנים מול פנים באמצעות מסך. לכן... דעו שאין זה רחוק עכשיו, לפני שאנו יכולים להתקשר באיזו שהיא דרך שהיא המתאימה ביותר להתחיל איתה... ואנו היינו אומרים באמצעות טלפתיה.. לעכשיו.
רבים הם כה להוטים לדבר איתנו ולקבל מידע.. אל תיעשו מדוכאים...אנו אומרים בשנית הכול הוא כפי שצריך להיות... והכול אינו כפי שזה נראה.
בלוסום: מוטב שלא תרימו היום את הכלבלב הקטן בשנית!
פדרציה של אור: אתם אהבה.
אם זה היה כול מה שאתם ידעתם ושום דבר אחר... הייתם יודעים זאת כולם.
בלוסום: אני מרגישה את סופה של הפגישה. תודה חברים. זה טוב לשמור על קשר בזמנים אלה...עם זאת, מטלטל!
פדרציה של אור: הרגישו את אהבתנו לכל אחד...אנו באמת רק במרחק נשימה.

Website:Blossom Goodchild

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney