קוראים

יום שני

24.04.2013





  24.04.2013



מסר  של Blossom Goodchild מיום 24 באפריל 2013
בלוסום: בוקר טוב לכם. לא מעט אנשים כותבים ושואלים אותי אם אני יכולה לשאול אתכם איך להתחבר איתכם, המדריכים והמלאכים שלהם. אני יודעת שטיפלנו בכך לפני כן, ואנו יודעים כי הדבר הטוב ביותר לעשות הוא מדיטציה.  עם זאת, אני תוהה אם זה אפשרי עבורכם לפרט יותר, כיוון שאני יודעת שרבים מוצאים זאת מתסכל ומרגישים שלא נוצר כל חיבור.
פדרציה של אור: איזה עולם נפלא אתם חיים בו.  אין זה בגלל שאינם יכולים "לראות"... למעשה "לראות" את עומקו של היופי שישנו שם באופן שלא היה אפשרי לפני כן?
בלוסום: אני יודעת למה שאתם מתכוונים...נראה שקיימת אנרגיה שונה באוויר ואכן הכוכבים בשמיי הלילה והשלווה המקיפה אותם, שונים במידה ניכרת.
פדרציה של אור: לפיכך, כך היינו מציעים לסייע לעצמי להתחבר עם אלה שאינם נמצאים על כדור הארץ שלכם. אפשרו לנו לנסות כמיטב יכולתנו לתת לכם כיוון לקראת מה ששאלתם. כאשר אחד הינו במצב חשיבה שלוו ושקט...האנרגיה הנובעת מישותו היא כזו שהיא תואמת יותר את האנרגיה שאחד משתוקק להתחבר עימה. כאשר אחד הוא מתוח, "הקווים" נחסמים והעיוות מפריע.
אנו יודעים שרבים שמים את עצמם במצב שלוו על מנת להתחבר, אבל עם זאת עדיין מרגישים ש"אף אחד לא בבית". עם זאת, אנו נמצאים.  מה שאחד חייב לקבל הוא ש"אין מרחק" בינינו...זה לא כאילו אחד הוא באוסטרליה והשאר באנגליה. כפי שאמרנו לפני כן "אנו באמת רק במרחק נשימה". בכל אופן, מה שיש בינינו היא כמות גדולה של שדות אנרגיה! היינו משווים אותם "לשרבוט דפוסים" וככל שיותר "מסתבך" השרבוט, פחות סביר שהחיבור יהיה ברור.
דפוסי אנרגיה אלה שלכם צריכים להיות ב"זרימה" ככל האפשר. לכן, היינו מציעים שהאחד ידמיין זאת כך. הדרך הטובה ביותר, כמובן, תהיה "ישר למעלה". ראשית לדמיין, שקרן אור מגיעה מלמעלה למטה לתוך הכתר של ראשכם ומתחברת ישירות ללב. ברגע שהיא נעה במחזוריות שם... אזי תאפשרו לה למלא את הגוף. כאשר זה נעשה... דמיינו את האנרגיה שנוצרה אזי "נוסקת בפתאומיות" ישר חזרה למעלה כדי להתחבר עם ה"חלל" ממנו היא הגיעה.
מה שאנו משתוקקים לבטא הוא ש..."למעלה" כפי שאת קוראת לכך כה לעיתים קרובות, בלוסום... זה נוף עצום, עם זאת אין זה שאת צריכה למצוא את הנתיב אשר מוביל לנשמה, למדריך, למלאך, לישות אור שאת מבקשת להתחבר עימם. ננסח זאת כך כשמחשבתך מגיעה "למעלה"... אולי בחדר המתנה, והאנרגיה המופנית לאחד אשר מבקש להתחבר איתה... מייד "מורגשת" על ידי אותה אנרגיה המעורבת בכך.
אין אף פעם זמן בו ישות מכדור הארץ או ממקום אחר "תרחיק" את ה"קריאה". האם לפעמים מישהו בטלפון שלך אינו מסוגל לשמוע באופן ברור...או שישנה הפרעה על הקו? החיבור נעשה... עם זאת עקב נחשולי "אנרגיה"... או החוסר בהם...אין זה תמיד אפשרי שהחיבור יתרחש כפי שאחד היה רוצה.
מה שאנו מבקשים מכם לדעת שכול המחשבות מורגשות.
רבים מרגישים מיואשים בגין יצירת החיבור איתנו. החיבור...רק בכך שחושבים עליו... נעשה.
בלוסום: אני מבינה זאת... עם זאת קיים תסכול עבור אלה אשר מרגישים שהם אינם מתקבלים.
פדרציה של אור: ובכן, הם חייבים לשחרר את התסכול כיוון שהוא מאפשר יותר מאותו דבר  ו"חציית קווים" יכולה להתרחש.
בלוסום: האם יכולים אתם להבהיר "חציית קווים"? מה הכוונה בכך?
פדרציה של אור: הכוונה היא שהנשמות על כדור הארץ מנסות להתחבר "למעלה"...כאשר הן מרגישות שאין תגובה, הן מתחילות "לאבד את האמון בעצמן". אם היו צריכות לחשוב על כך.. היו שואלות באם זו היתה מחשבתן או לא... אז זה היה "ממקום אחר".
עבור אלה אשר יש להם את הצורך להתחבר לממלכות אחרות... זה באמת רצוי לצפות בתחילה לשום דבר השונה מהרגשה של אהבה שנשלחת אליהם. כפי שאתם יודעים...לחוות באמת אהבה בכל צורה זה רב-השפעה הרבה יותר מאשר כל מילה כתובה או מדוברת. כיוון שכאשר מקבלים את האהבה שמוצעת...כמות עצומה של אנרגיה... וידע.. "מורדת" בתוך אותו נחשול של אהבה.
כול הנשמות הינן חלק מהשלם. אנו אחד. לכן, אחד לא יכול לא להתחבר עם "האחרים"...כיוון שהם האחרים.
יש חיבור...מטריצה.. שקושרת את כולנו. אנו כולנו חלק ממטריצה זו. אין שום דבר חי על הפלנטה שלכם או בכל מקום אחר שאינו מחובר לאחד...שהינו אתה.
עבור אלה שהם נואשים לדבר איתכם או עם אחרים...היינו מפצירים בכם לשחרר את אותו ייאוש. כיוון שאין זה משרת את מה שאתם מנסים להשיג.
האם זה באמת משנה באם כן או לא אתם "מדברים" ישירות איתנו? כיוון שכל אחד מכם יודע בתוך העצמי של הנשמה את כול מה שיש לנו לומר. זה היה יותר רצוי להתחבר עם "העצמי הגבוה" של האדם...כיוון שבעשותכם זאת, אתם בכל מקרה מתחברים "איתנו כולנו".
בלוסום: אזי, אולי נוכל להמשיך במספר עצות על כך. אנו מבינים את המדיטציה ואת הנשימה...האם יש משהו נוסף אחר שאתם יכולים להציע כך שאדם יכול לצאת מהפגישה ובאמת להרגיש שהתחבר עם החלק הגבוה יותר של עצמו.
פדרציה של אור: ראשית, זו הכוונה... והסיבה מאחורי ההשתוקקות לעשות זאת כך.
אתם תשאלו את עצמכם האם אין תשוקה אחרת מאשר ל"שפר" את ההיבט של העצמי של הנשמה שהינו על כדור הארץ? אתם תהיו מופתעים.
בלוסום: למה אתם מתכוונים?
פדרציה של אור: בכך, שיש כמה... אשר יש להם את הכוונה להתחבר רק בשביל הרווח של העצמי באופן שאינו עבור הטוב הגבוה ביותר.
בלוסום: באמת? הייתי חושבת שיש להם קשר מועט...וסוג של הלכתי למקום אחר לבקש זאת. אין ספק שהגבוה ביותר העצמי הינו מלא כוח ואהבה ולא יכול להציע שום דבר אחר מאשר המיטב עבור העצמי של הנשמה, ולכן אני לא מבינה את הטעם בכך שאדם מתחבר בשל סיבות שאינן הולמות את העצמי ואת השלם.
פדרציה של אור: לא אמרנו שהם מקבלים את התשובות שהם רוצים. כיוון שהחלק הגבוה יותר של הנשמה הוא רק אהבה.
ישנן נשמות רבות שעדיין לא התפתחו באופן בו התפתחו ישויות מוארות רבות. ובכן אתם תופתעו איך ומה הן מבקשות שיתרחש.
עם זאת, הרשו לנו להמשיך...ברוח קלילה יותר. לא יכול להיות שיש ניתוק בין העצמי הגבוה ביותר לבין ההיבט שקיים על פני כדור הארץ. זה עשוי להרגיש כאילו כך לפעמים, עם זאת, המיתר לא יכול להיקרע... עד שהאדם עוזב את הפקעת הארצית ויותר אין לו את הגוף הפיזי שבו "גרה" הנשמה. אז החיבור הארצי מנותק והחיבור הוא "אוטומטית" במגע עם העצמי האמיתי. הידיעה האמיתית של האחד.
זה רעיון טוב...אחרי נשימה עמוקה, לומר במשך זמן מה לעצמי כמה פעמים... "אני יודע מי אני, אני יודע מי אני".
זה גם.. כשאתם במדיטציה...ומגלים את עצמכם במקום בו אתם ב"שום מקום לא" ו"שום דבר" מתרחש השונה משלווה ומערפילים...שהחיבור העמוק ביותר בוצע. השיחות המתרחשות כאשר לא נשמעת מילה אחת...הן בבהירות עליונה.
זו הסיבה שאנו מזכירים לכם פעם אחר פעם בשנית את חשיבותו של "הזמן השקט" שלכם. הזמן המתאים ביותר לעשות זאת... הוא כאשר זה מתאים לכם, כמובן. עם זאת, אנו היינו מציעים בהתחשב באפשרויות של זריחה ושקיעה.
השיחה העמוקה ביותר מתרחשת כאשר מרגישים את החיבורים של לב אל לב.  זוהי "שיחת הלב" שאנו מעוניינים בה. ההרגשה שלא ניתן לבטאה במילים היא יקרת ערך יותר מהכול. כאשר ליבכם "נותן" את כל האהבה שישנה בתוכו... בזרימה קבועה קולחת לכול... לכל דבר...כאשר אתם מאפשרים לעצמכם להיות אהבה. אזי באמת אתם תרגישו חיבור איתנו... עם מדריככם...עם כל הישויות.
אנו מוצאים שזה קשה לנסח זאת במילים! עם זאת, אנו נמשיך לנסות.
כאשר אתם "באזור"... כאשר אתם "על גג העולם"... כאשר אתם "נוטפים שמחה" ו"אנרגיה של צחוק"... כאשר מי שאתם מרגישים את הידיעה של הפלא של להיות בחיים.. זהו הביטוי האמיתי שלכם של העצמי.
זהו כאשר אתם יכולים, פשוטו כמשמעו, להרגיש את החיבור עם הכול.
ובכן, אין אנו רוצים לאכזב, עם זאת היינו אומרים לכם שזה הרבה יותר טוב שיש את התשוקה להיות מאושר לדעת את העצמי... מאשר שיהיה ה"צורך", להיות במגע איתנו או עם אלה מסוגנו.
בהתייחס למדריככם ולמלאכיכם... דעו שלכל אחד מכם ישנם רבים. רק בגלל שהם אינם פטפטנים במיוחד, אין פירושו של דבר שהם אינם שם.
פשוט, על ידי כך שתגידו "הלו" להם... החיבור נעשה.
אל תהיו מיואשים, כיוון שכמה אנשים מסוגלים לשוחח או לקבל סימנים או "לראות" את מדריכיהם/חבריהם. אין זה הופך אותם להיות יותר "רוחניים" מאשר אתם. אף אחד אינו רוחני יותר מאשר מישהו אחר... כיוון שבסופו של דבר אתם כולכם נשמות.
פשוט דעו שהם בחרו להיות עמכם כדי לסייע ולהדריך בכל שעה שהם יכולים. כאשר נכנס לכם רעיון מבריק... או אתם מרגישים "מודרכים" לנקוט בפעולה מסוימת...איך אתם יודעים שזה נוצר מכם או מזה שמסייע לכם...העוזר שלכם?
יקרים... זה באמת לא משנה.
מה שמשנה זה שאתם תמצאו אושר.
אתם כולכם מחפשים אור...כיוון שכשהוא נמצא... באמת נמצא.. ואין אנו מתכוונים "אושר מפעם לפעם".. אלא אושר קבוע.. אז  אתם נמצאים במגע עם הישות החשובה ביותר מכול. עם עצמכם...ומי אתם? כל אחד!
בלוסום: תודה לכם חבריי. כמה מבורכים אתם??... בקושי הפרעתי בכלל היום!!!
פדרציה של אור:  שחררו את כל הדאגות והציעו להם את ההבנה הגבוהה ביותר של אהבה. אל תתנו לדאגות ולפחדים זמן בחייכם היום יומיים. אין להם מקום ומחפשים רק לבלבל.
כאשר אתם יודעים שאתם כאן כדי לבטא את עצמכם...את העצמי האמיתי... אתם יודעים שזוהי אחריותכם... שלכם בלבד... להיות הטוב ביותר שאתם יכולים להיות.
זה מה שאתם באתם לעשות.. להיות את האהבה שזו אתם.
זו היתה בחירתכם...לא אמרו לכם לבוא... אתם בקשתם... כיוון שידעתם שהיו לכם את ההמלצות למלא את התפקיד.
בכך שאתם האהבה שאתם...בפשטות ובאופן טהור... אתם עושים כאן מה שבאתם לעשות... לשנות את העולם.
ו... אתם עושים זאת.
אנו אוהבים אתכם.
בלוסום: ואנו אוהבים אתכם. תודה לכם. וואו! זה בשנית 11.11.

Website:Blossom Goodchild

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney