קוראים

יום שני

04.07.2013



  04.07.2013



מסר  של Blossom Goodchild מיום 4 ביולי 2013
בלוסום: ובכן... הנה אנו ממשיכים עם ניסיון מספר 4! אני יודעת שאתם תמיד בסביבה... עם זאת, האם אתם נמצאים בסביבה כדי לשוחח איתי?

פדרציה של אור: היינו עונים שכן.

בלוסום: אוה טוב. הגיע הזמן...מה יש לכם לומר עבור עצמכם!!!

פדרציה של אור: אנו רואים את ההומור באנרגיה שלך ואנו מביעים הכרת תודה עבור התמדתך. בפעמים האחרונות, מצאנו את עצמנו כלא חיוניים ואכפת לנו לומר שבלי "שנשוחח" אתם גיליתם את עצמכם שאתם בסדר גמור. החוכמה שבחרנו להביאה... כפי שאת מרגישה בלוסום, יש לה "מעגל" מסוים לכך ולפעמים נראה שאת תוהה על מה מדובר ולאן זה אכן מוביל אותך.

בלוסום: אל תבינו אותי לא נכון...חוכמתכם עשתה כזה שינוי בחיי... ביחד עם חברי ענן לבן...זה רק שלפעמים... אני מרגישה כאילו אני נמצאת בלימבו ושואלת כאילו משהו או לא משהו קונקרטי יתרחש אי פעם בזמן שנשאר לי על פני כדור הארץ.

פדרציה של אור: אנו מקשיבים למחשבותיך...

בלוסום: אוי לי!

פדרציה של אור: אנו מסכימים לגמרי שאנו לא במקום שאת נמצאת בו... או צריכים לחוות את התדר של הרטט הנמוך יותר על בסיס יומיומי. אנו שומעים את מרבית ה"תחנונים" מכולכם ועם זאת איננו יכולים "לשנות את ההיסטוריה" לפני שהיא אמורה להיות שונה.

בלוסום: אני מבינה זאת... ואני יודעת  שאני קרוב לוודאי הייתי אנוכית וילדותית מאוד... עם זאת, כה רבים מוסיפים הצעות... וכך... משהו קטן... או משהו גדול מכם, יסייע באופן רציני לנו כדי שתהיה לנו את "ההתלהבות" להמשיך.

פדרציה של אור: לכן את אומרת שמילותינו אינן מספיקות?

בלוסום: במידת מה! אני אוהבת את מה שיש לכם לומר ואני אוהבת את התקשורת אתכם...אנו כולנו עושים מה שאנו יכולים כדי להרים את הרטט שלנו... עם זאת...אפילו כך...בהסתכלותנו אל השמיים בלילה...ליבנו רוצה יותר.

פדרציה של אור: עם זאת, האם לא תאמרי שהידיעה בליבך, כפי שאת רואה את נצנוץ הכוכבים, מאפשרת לך שיהיה לך את ה"יותר" שאת מחפשת.

בלוסום: זה אכן מסייע לי לדעת את האמת שלי... לא ניתן להכחיש את ההרגשה שאני מסתכלת למעלה לרוב-רושם של הלילה. עם זאת, הרבה זמן אני אומרת "בואו כבר...הראו לי אתכם!"

פדרציה של אור: ואת חושבת אולי שאת תבלי את שארית ימייך כשאת מרגישה את אותו הדבר?

בלוסום: כן... לפעמים... ההמתנה היתה כה ארוכה. האמון שלנו יודע אתכם.  רגשותינו יודעים אתכם. עם זאת, כמה טוב זה יהיה אם מתי-שהוא בקרוב תהיה עבורנו "חתיכת מסיבה" קטנה זו...על מנת שתהיה לנו דחיפה... לשכנע אותנו  שאכן אנו על הנתיב הנכון.

פדרציה של אור: אנו מחייכים, בלוסום. כיוון שאת יודעת  זאת בליבך, האם לא כן?

בלוסום: כן, אני יודעת. אבל נראה שאתם מתעלמים מהנושא! בוודאי עם האינטליגנציה שלכם...אתם יכולים לצוץ עם משהו שיענג אותנו בני כדור הארץ. משהו מוחשי?

 פדרציה של אור: אכן, אנו יכולים. עם זאת, אתם חייבים להבין את הסיבה מדוע... עדיין...לא עשינו את "התצוגה הגדולה" אותה אתם כולכם מבקשים.

כה רבים מכם יודעים אותנו. כה רבים מכם התעוררו ויודעים מעל לכל ספק שאנו איתכם. אף על פי שאתם עשויים שיהיו לכם ימים אנושיים ספקניים. עם זאת, כה רבים מכם לא התעוררו ואנו פשוט נכניס כה רבים בפחד ובפניקה וזה לא איך שאנו מבקשים שתהיה קבלת הפנים שלנו.

בלוסום: אבל זה למה שאני מתכוונת. לדעת מה שאתם יודעים...חייבת להיות דרך שאתם יכולים "לקפוץ דרכה" אשר תאפשר לכל אחד לדעת שאתם באים בשלום!

פדרציה של אור: מה היית מציעה?

בלוסום: אוה אלוהים... אני איני יודעת... עמדו על ראש הכיפה של ספינתכם ותנו לנו מספר רז קטן?? חייבת להיות דרך שהאהבה שזו אתם יכולה "לחדור" אלינו? האהבה שזו אתם יכולה בוודאי לנבוע מכלי הרכב שלכם כך שהאנשים יודעים שאתם כאן כדי להיות ידידותיים.

פדרציה של אור: בלוסום היקרה... אף על פי שאת חושבת שזה יעבוד... זה לא יעבוד.

בלוסום: מדוע?

פדרציה של אור: כיוון שאלה אשר נשארים בפחד עד עצם היום הזה... עדיין יתייחסו אלינו כאיום.

בלוסום: אבל מצד שני...אם זהו המקרה...כמה יותר שנים רבות זה ייקח לכל אחד להשתחרר מהפחד?

פדרציה של אור: על כך אנו עובדים.

בלוסום: ובכן, לדעתי...אני מסתכלת על מצב האנשים באופן כללי...אנו עשויים גם לקרוא לכך יום. כה רבים עדיין שקועים בשינה עמוקה. כן, רבים התעוררו... עם זאת, באופן כללי... זה לא נראה טוב. אל תבינו אותי באופן מוטעה, אני היום במצב רוח טוב באופן מושלם...פשוט מעלה גרה, אם אפשר להתבטא כך. רבים מרגישים  שאתם צריכים פשוט ללכת על זה. חלקם יתעוררו, חלקם ירוצו... עם זאת, בוודאי זה צריך להתרחש בשלב מסוים...אם נחכה שהפחד יעזוב את הפלנטה הזו... ובכן.. הייתי יוצאת לחופשה ארוכה, אם הייתי אתם.

פדרציה של אור: בלוסום היקרה...כל מה  שאנו אמורים לומר מגיע רק באמצעות אהבה שזה מה שאנו. כמה פעמים רבות אמרנו שיום אחד אתם כולכם תבינו את התמונה הגדולה יותר?

בלוסום: יותר מדי!

פדרציה של אור: עם זאת...זו האמת שלנו. אנו לא יכולים ולא נשנה זאת כדי לתת תקוות שווא.

בלוסום: ובכן, אתם אומרים ברצינות שעד שכל הפחד נעלם...אתם לא עומדים להיראות?

פדרציה של אור: לא. אנו בכלל לא אומרים זאת. מה שאנו בוחרים לומר הוא כאשר מגיע עבור עולמכם לדעת באמת ובהוכחה על קיומנו...אז אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שנלקחו בחשבון כל  תרחישי התגובה האפשריים.

בלוסום: אני יודעת שיש לכם רק את האינטרס הטוב ביותר שלנו בלב. אנו מבורכת לנהל שיחות אלה איתכם, אני יודעת זאת. זה מצחיק...אני ממשיכה איתכם כדי שתחזרו על עצמכם... עם זאת, אני עושה בדיוק את אותו הדבר. אני גם אמרתי כל זאת לפני כן. עם זאת...לא אכפת לי מביקור מאחד מכם. רבים מרגישים  את אותו הדבר. זה לא חייב להיות אירוע כלל- עולמי...האם אינכם יכולים "לומר הלו מבחינה פיזית"... עם זאת, באופן אינדיבידואלי לכה רבים מאיתנו שיהיו אוקיי עם זה? אתם חייבים לדעת מי אנחנו באמצעות האנרגיה שלנו? העניין הוא... אני לא מתכוונת "בראשנו"... אני מתכוונת למעשה להופיע... פיזיות לפיזיות. האם זה יותר מדי קשה? מה כרוך בכך?

פדרציה של אור: זה יהיה כרוך בהרבה יותר ממה שמרביתכם חושבים. אין אנו אומרים שזה קשה ואין אנו אומרים שזה לא ניתן להיעשות...

בלוסום: ובכן, מהי הסיבה שאתם לא?

פדרציה של אור: נאמנות.

בלוסום: מה? לטובת מי?

פדרציה של אור: כולם.

בלוסום: מה נרוויח מכך? הייתי אומרת שכה רבים מאתנו היו נאמנים... עם זאת, אני מרגישה שלא מדובר בלהיות נאמן למישהו אלא לעצמנו... האם אני צודקת?

פדרציה של אור: כמובן.

מה שמונח בתוככם זו הידיעה שכל דבר שהיה אי פעם... הוא...ויהיה.
בכך שאתם נשארים נאמנים לעצמכם, אתם מכניסים במשחק את המאוד סיבה לקיומכם. אתם לכן מאפשרים...בכך שיש לכם אמון בעצמכם לגרום לשינוי השלם שאנו מדברים עליו.

אתם ידעתם על כך לפני שהגעתם!

זו הסיבה מדוע עמוק בפנים אתם יודעים שלא מדובר ב"כל זאת" על הופעה של "זנים מהעולם החיצון". אתם יודעים בליבת מהותכם שאתם ...האהבה שהינה אתם...שאתם...כאן כדי לגרום לעולם החדש.

בלוסום: עם זאת...עם סיועכם... לא?

פדרציה של אור: אכן. ובשלב זה של חוויה, אנו מסייעים לכם ככל שאנו מסוגלים. הזמן יגיע, נשמה יקרה... משפחתנו... כאשר מה שאת מחפשת עכשיו, בלי ספק יתרחש.

אין אנו משחקים משחקים איתכם במובן שאנו מובילים אתכם הלאה והלאה והלאה ללא סיבה חד משמעית. זה בהחלט אינו הסגנון או הכוונה שלנו. אנו מגיעים לסייע לכם בהכנה למה שיקרה לכם.

בלוסום: אוקיי... אני יודעת מה המשמעות של "יקרה"... עם זאת, הייתי צריכה לבדוק זאת, כיוון שחשבתי שהשתמשתם במילה "מפוקפקת"...אבל, אני אשחרר אתכם. זוהי הגדרה נכונה ל"להתרחש, לקרות".

פדרציה של אור: אנו מקבלים את חקירתך. לא היינו רוצים שאף אחד מכם יעקוב אחרינו באופן עיוור.

הרשי לנו לספר לך זאת.

כאשר אנו מגיעים.... אתם תהיו בעמדה הרבה יותר טובה להביא בחשבון את כל מה שאנו מציעים.

את חושבת עכשיו שאת מוכנה. חלק מכם מוכנים. רבים אינם מוכנים.
אנו רוצים את המעבר החלק ביותר כשאנו מתמזגים באהבה.

בלוסום: סליחה שאני מפריעה...אבל אם אנו לא מוכנים... אזי מדוע אתם עמדתם להופיע ברבים באוקטובר 2008?

פדרציה של אור: כי זו היתה התוכנית בעכשיו של אותו עכשיו. עם זאת, עכשיו  אנו רואים כמה רבים יותר התעוררו מאז אותו זמן. והיינו אומרים... לכל ענן יש בטנת כסף (המתרגמת - פתגם שמשמעותו- ישנו היבט טוב בכל מצב גרוע).

בלוסום: אתם סייעתם לי כה הרבה, כך נדמה, בקבלת אחיזה בעניין זה של אהבה! אני יודעת ללא ספק שבכל הדברים...התשובה הינה באהבה. זה על מה שאתם ממשיכים לדבר איתנו...אני תוהה כמה הרבה יש לדבר בנושא זה על מנת שאנו נמשיך להתקדם? אנו הופכים להיות קצת "משועממים"...אני יודעת שזו לגמרי המילה הלא נכונה...עם זאת, אני מנסה לסייע לכם להבין היכן אנו נמצאים. אולי "מוכר", זה יהיה ביטוי טוב יותר. אנא אל תחשבו שאני כפוית-טובה... זה לא זה.

פדרציה של אור: עם זאת, את צריכה התרגשות בכל זה, האם זה לא כך?

בלוסום: אולי..

פדרציה של אור: אז אנו מציעים לכל אחד...שאתם תעשו כפי שהצענו.

היו מי שאתם.

אין שום דבר יותר מרגש מאשר "לקבל את זה".

שום דבר שיכול לעלות על ההרגשה של אהבה ללא תנאי מוחלטת. שום דבר!

את רוצה התרגשות? לכי לחפש אותך!

אותך האמיתית.

המהות שלך. שום דבר... אנו אומרים לך באמת... יכול חיצונית לעשות זאת.

אין אנו רוצים לעזוב אתכם מרגישים "חסרי ערך", כיוון שעדיין לא גיליתם את מלוא עצמכם. הבנו שאת פרשת אותנו בטעות, בלוסום. זה לא בתוכנו "לנסות אותך" כפי שאת היית אומרת.

אנו פשוט מדברים אמת.

אתם כולכם מרגישים שבאמצעות הגעתנו הראשונית...ההתרגשות של "הישג" כזה תשמור אתכם גבוה למשך שארית ימיכם.

אנו אומרים לכם...ההגעה הראשונית של העצמי האמיתי שלכם היא הרבה מעבר לכל התרוממות שהופעתו של כלי רכב עשויה להביא.
אנו מתכוונים לכך!

אנו יודעים זאת!

אתם הינכם ההתרגשות שאתם מחכים לה. הרגוש שאתם מחפשים אותו.

אתם... אתם "בני כדור הארץ קטנים" כפי שאתם מכנים את עצמכם בחיבה...כאשר אתם מוצאים את האמת שלכם ומקבלים את ההוד שלה... לא  ייתכן שניתן למצוא משהו בתוך או מחוץ שניתן לממשו לכך.

בלוסום: אוקיי... מקבלת זאת...מה אנו עושים, לאחר מכן? אני ממשיכה לומר שאנו פשוט צריכים ל...להמשיך ולהמשיך...איזו ברירה יש לנו? מילות החוכמה שלכם יכולות לעורר השראה ולרומם...עם זאת, איך...איך איך איך אנו מוצאים אמת זו? אני יודעת ששאלתי זאת לפני כן...עד כמה שאני יודעת כי מה שאתם אומרים זו אמת...נראה שאני מאוד רחוקה מלמצוא את מה שאתם מדברים עליו...בתוכי. כה רחוקה מאוד... עם זאת, איני אומרת שזה לא שם. איך אנו מוצאים זאת? אנו כולנו כה משתוקקים לכך.

פדרציה של אור: אתם נוסעים לכיוון זה בכל נשימה שאתם שואפים. כאשר אתם מרגישים טוב... ממש טוב.. ובחיים ואוהבים... אתם יכולים לתפוס חלק מכול זה, ואתם יודעים שאתם הולכים בכיוון הנכון. כאשר אתם לא מרגישים כל כך טוב...אתם לעולם לא נוסעים אחורנית... רק קצת סוטים מהנתיב הראשי, זה הכול. ככל שאתם יותר עוקבים אחר מה שלבכם מרגיש באהבה... כך קרוב יותר... קרוב מאי פעם אתם מגיעים לגילוי שאתם מחפשים את עצמכם.

בלוסום: זה בודאי היה מסע ארוך הביתה עד כה. עם כל הפניות והמכשולים המטעים על פני הנתיב.

פדרציה של אור: עם זאת... קרובים יותר מאי פעם עם כל צעד לאורך הדרך... האם אתם מרגישים את החמימות של "אש בוערת בבית". אם אתם מאפשרים לעצמכם... אתם תראו את כול אלה אשר צועדים קדימה איתכם.
אתם לעולם אינכם לבד. לעולם לא!

ישנן פעמים רבות בהן אלה "הבלתי נראים" הרימו אתכם כשנפלתם. פעמים רבות, הם לחשו באזנכם מילים של עידוד. פעמים רבות הם שלחו הצעות של אהבה לבורא האלוהי של הכול  כדי לבקש לסיוע בשמכם.

יודעים או לא יודעים דברים אלה כאמת. זה לגמרי תלוי בכם איך אתם מרגישים  לגביהם.

אנו לא נגרום לכם להאמין, בלוסום. שום דבר ממה שאתם יודעים בליבכם כאמת, יכולה להיות!

הראיה היחידה  שיש לכם עלינו היא הרגשתכם!...לעת עתה.


בלוסום: ובכן באמת שלי... יד על הלב...אני יודעת שאני אוהבת אתכם! קבלתם את ההנהון (ההסכמה)... זמן ללכת. נחמד לגעת בבסיס בשנית. באהבה...כה הרבה מכך.. ובהכרת תודה...אני וכולנו!

Website:Blossom Goodchild


Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney