קוראים

יום שלישי

14.07.2013



  14.07.2013
מסר  של Blossom Goodchild מיום 14 ביולי 2013

בלוסום: בוקר טוב, חבריי. אוקיי... יש לי כאן דילמה קטנה שאני מקווה שאתם עשויים להיות מסוגלים לסווגה ולכן להחליט לאיזה כיוון אנו צריכים ללכת. רבים כותבים לי ואומרים שאני שואלת אתכם כול מה שהם היו שואלים והם מרגישים בדיוק אותו דבר כמוני. אני גם... מקבלת מאחרים אשר אומרים שהם משועממים כיוון שאני שואלת את אותן השאלות...מתי אני "אקלוט" זאת והאם אנו יכולים בבקשה לעבור למשהו מעניין. ובכן.. אליכם.. במה הייתם מתמודדים בהמשך הדרך?

פדרציה של אור: ראשית, אנו מברכים אתכם באהבה מעומק הווייתנו. ברצוננו לגרום לסיפוק למצב עליו את מדברת בכך שנדגיש שוב שאכן יש לנו ידע רב להקנות ועם זאת, יהיה בכך מעט טעם אלא אם רובכם אכן יקלטו זאת.

בלוסום: ואני הייתי אומרת שאנו קולטים.... עם זאת, אין זה מונע את הכמיהה כאשר מביטים אל הכוכבים. זה גורם לאי הבנה, שאני מרגישה.

פדרציה של אור: היינו מסכימים איתך. ביתך הוא המקום בו ליבך נמצא כפי שהוא אומר...זה אכן כך... ועם זאת... יש לנו הבנה גדולה על כמיהה זו שאת מדברת עליה... כיוון שלמרות שאת נוטה לקחת בחשבון זאת כעובדה...יש לכם גם בית אמיתי... בית שאינו משועבד על ידי גופכם הארצי והדחיסות של הפלנטה שלכם. בית  בו יש רק אהבה.

ישנן עבורכם הרבה הסחות-דעת על פני כדור הארץ והן "שומרות עליכם במפרץ"(המתרגמת- ביטוי שפרושו - שומרות עליכם מכל פגע)... עם זאת, אנו יודעים שלכולכם  יש את הכוח "לצאת מצרה" כשאתם מכירים יותר ויותר את האמת על מי אתם.

אלה שמוצאים שאת קצת חוזרת על עצמך, אולי על שלנו, עדיין לומדים סבלנות. כל אחד מכם נוסע בהתאם לקצב שלו... אינכם יכולים למהר קדימה בעניינים אלה... זה פשוט לא עובד באופן כזה.

זכרו גם בלוסום שישנם כמה... לא רבים... עדיין כמה הקוראים מילים אלה ומתקדמים במידה רבה בהתעוררותם.. עם זאת, הם בחרו לקרוא אותן על מנת לקבל את האנרגיה "שמעוצבת" בתוך מה שאנו מציעים. היינו גם אומרים שישנן רמות רבות למה שאנו מספקים...הסעדה לרובם.. אם לא לכולם...ובכן עם כל הכבוד, היינו אומרים, שאנו יותר ממאושרים עם הדרך שאנו בוחרים לפטפט איתכם ואכן מלאי מרץ לגבי ההתרוממות הרוח שכה רבים מכם לוקחים מהמילים שאנו מציגים.

בלוסום: תודה לכם. להיכן נמשיך מכאן? חשבתי ללכת ל"ספריית השאלות" ולשלוף באקראי אימייל ופשוט להמשיך ולשאול אותו...לא חשוב מהו... האם נעשה זאת?

פדרציה של אור: אנו יכולים לנסות!

בלוסום: אוקיי..זה מה שהעכבר שלי מצא במקרה!! השאלה היא: " אני קוראת לעיתים קרובות שלא ניתן לגעת בנשמה, היא נקייה, תמימה וטהורה! אבל מדוע לנשמה ישנן אישיויות שונות ברגע שהיא נכנסת לגוף פיזי?"

פדרציה של אור: הרשי לנו לתאר את העצמי של הנשמה לפני שבכלל נכנס לתוך צורה אנושית. אחזור למה שאנו תמיד מדברים.

זה שום דבר אחר... לא יכולה להיות כל דבר אחר... זוהי אהבה.

הנשמה אינה מוכה וחבולה כיוון שהיא לא ידעה התעללות והתנהגות בלתי הולמת. היא רק יודעת את עצמה.

אתם אור אלוהי... שהוא בתוך קליפת אגוז!

עם זאת, כאשר קליפת האגוז נכנסת לתוך גוף האנושי הפיזי...הבה נאמר...היא נסדקת ונפתחת. אתם כאן כדי לחוות את העצמי של הנשמה  על מנת שירחיב את עצמו להבנה גדולה יותר של עצמו.

זה לא שאתם פתאום מפתחים אישיויות רבות. זה לא המקרה. מה שמתרחב בתוך המוח האנושי הוא הרבה יותר נושא מסובך בהתייחס ל"אמונה" שלנשמתכם יש הרבה אישיויות. כיוון שבמידת מה...יש לה! כיוון שאתם הינכם כל אחד אחר. אתם חלק מהחיים שעברו...והחיים שאתם כבר חוויתם בעתיד. יש לכם אוסף של "מחשבות" אשר עשויות להגיע מ"חיים" שונים של עצמכם... משולבות לפעמים עם חייהם של אחרים שעשויים שיהיה להם רק "היבט קטן" של עצמכם בתוכם.

בלוסום: ובכן...כאשר אתם דברתם עלינו שיתכן שיש לנו היבט אחר של העצמי הגבוה יותר  כאן על כדור בארץ באותו הזמן...האם אתם מתכוונים שאז חלק מהיבטים אלה מעורבבים עם היבטים אחרים של עצמי גבוה יותר של מישהו אחר?

פדרציה של אור: אכן. את רואה בלוסום... ישנן אפשרויות אינסופיות.

את שמעת את ענן לבן מדבר על שושנה שעלי הכותרת שלה הם חלק מקבוצת הנשמות שלך שבה את עובדת ביחד ומתחברת אחד עם השני באמצעות הגלגולים. עם זאת, כמו יהלום...ישנם כה הרבה היבטים לאנלוגיה זו.

אנו נתעמק הלאה. כן...אתם עשויים לזהות נשמה באופן מיידי כישות של השושנה שלך... לאחר מכן, אנו נמשיך יותר בלהט לתוך העובדה שאתם עשויים לזהות חלק כישות של אותו עלה כותרת כמוכם.  "נשמות שותפות" אלה הן כה קרובות אחת אל השניה שאחד יכול להתוודע בקלות למנייריזם שיש להן שהוא כה דומה לזו של הנשמה מאותו עלה כותרת.

בלוסום: ובכן אלה הנשמות מאותו עלה כותרת... פשוט היבט אחר של עצמי או ישנו מיזוג... איחוד... של.. עצמי... עם מישהו אחר?

פדרציה של אור: זה באמת יכול להיות גם זה וגם זה... עם זאת, באופן כללי היינו אומרים שזהו מיזוג. אין אנו אומרים שיש רק אחד אחר על אותו עלה כותרת... רחוק מזה.

כאשר אתם לוקחים בחשבון  שאנו כולנו אחד... אזי, זה הגיוני. היבטים רבים של האחד עשויים שיהיו...ברצון למילה טובה יותר... מופרדים מהשלם. שוב אנו מוצאים מילים שאינן מתאימות לבטא את מה שאנו בוחרים לאמר... ניתן אולי להקביל זאת לתערובת עוגה? כל המרכיבים בקערה ומעורבבים ביחד... התערובת נאפית ומוכנסת לתנור... כאשר מוכנה... העוגה עשויה להיחתך לפרוסות רבות...ובכן, הבה נסתכל לכך כאילו קבוצת הנשמות הינה חלק מעוגה. אתם עדיין אותו דבר כמו העוגה כולה... זה עדיין הצורה המקורית שלכם... עם זאת כאשר מחולקת... אתם נשארים מחוברים עמוקות עם המרכיבים שהם הפרוסה שלכם.

היינו רוצים להוסיף מנקודת מבט מטאפורית שלכמה פרוסות ניתן להוסיף גלידה...רפרפת ביצים.. קרם.. אשר מוסיפים לטעם... ואכן משנים את הטעם של אותה פרוסה בנפרד. כפי שאומרים בעולמכם "סוסים לקורסים" (המתרגמת - ביטוי שמשמעותו - חשוב לבחור באנשים המתאימים לפעילויות מסוימות, כי לכול אחד יש כישורים שונים), האם לא כך?

בלוסום: כן, זה מה שאנו אומרים. ובכן זה אם כן... כפי שנשאלה השאלה... שאין לנו הרבה אישיויות עבור/ לעצמי כשלעצמו... אנו פשוט חולקים את מחשבותיהם של אלה שנמצאים באותה פרוסת עוגה שלנו?

פדרציה של אור: זוהי הדרך הטובה ביותר שאנו יכולים להסביר זאת לכם... עם זאת, זה הרבה יותר נושא עמוק מאשר מה שאנו דברנו עליו עכשיו. נתנו לכם את הבסיס/היסודות של זה. אנו יכולים רק לתת את מה שאחד מסוגל להבין.. משולב עם ניסוח בלתי מדויק המסביר מורכבות כזו.

היינו רוצים להמשיך זאת הלאה בכך שנאמר שאתם כולכם מסוגלים להתחבר אחד עם השני. זה בוודאי שלא מתוך התחומים האפשריים ובזמני רטט גבוהים יותר... רבים מכם מגלים שאתם חושבים על מישהו ובדקה, בשעה, בכמה ימים הבאים...נשמה זו יצרה קשר איתכם. כשהצעיף נעשה דק ביניכם...כשהדחיסות עוזבת...זה מנקה את אופן ההתקשרות. אתם תגלו בתחילה שאתם יכולים להתחבר באופן טלפתי  עם אלה מאותו עלה כותרת.. ולאחר מכן עם אלה מאותה שושנה שלכם... ובסופו של דבר לאלה של שושנה אחרת... ועוד אחת ועוד אחת... כיוון שיש למען האמת  רק  שיח שושנים ענקי אחד.. בו השורשים הם היסוד להכל.

יותר ויותר אתם תזהו כי הקשרים בין כל אחד מכם בנפרד נעשים חזקים יותר ויותר ממולחים בהתייחס לכוחות הטלפתיה שלכם. רבים מכם כבר מבחינים זאת. כשנשמתכם מתרחבת... גם מחשבות המוח שלכם מתרחבות. אינכם יכולים להבין דברים מסוימים כיוון שעדיין אתם לא מבינים את האמת הבסיסית... את היסודות שלה.

אתם לא יכולים להבין אלגברה... אלא אם אתם מתחילים עם 2+2=4. באותו אופן... אתם לא יכולים להתקדם ולהבין את הפלאות שאנו יכולים לחלוק בהמשך המסלול, אלא אם אתם תופסים את הרעיון היסודי.. אם אפשר לומר כך.

בלוסום: אני לא לגמרי בטוחה איך לנסח שאלה זו...אתם מבקשים מאיתנו להאזין לליבנו...כיוון שזהו הבית של הנשמה בצורה האנושית.. ובכן, אנו נוהגים בהתאם להרגשותינו לגבי משהו... אני מבינה ש.. עדיין.. איך זה מתחבר אל המוח.. במילים אחרות.. איך המוח קשור לליבנו האישי?

פדרציה של אור: זוהי שאלה טובה.

בלוסום: אני יודעת... אני די הפתעתי את עצמי!!!

פדרציה של אור: המוח שלכם הוא התרחבות של ביטוי הנשמה שלכם. זה מתנה שניתנה לחוקר.. עם זאת, חלק רק הולכים אל פתח המערה.. חלק צועדים פנימה וחלק מוצאים את החורים בהם מתחפרת התולעת!

בלוסום: לא יודעת הרבה על כך...האם אתם לוקחים בחשבון שהמוח שלנו הוא מחשבותינו...או מחשבותינו הינם המוח שלנו?

פדרציה של אור: היינו אומרים שהמחשבות שוכנות בתוך המוח שלכם. עם זאת, לאחד ישנה המתנה האלוהית לעשות עם מוח זה מה שהם רוצים. זה תלוי בכל אחד איך הם מתייחסים למוח שלהם וכמה רחוק הם בוחרים להתרחב.

בלוסום: עם זאת אחד יכול גם לומר...ישנם מוחות אינטליגנטים וישנם מעטים שהם טיפשים.

פדרציה של אור: עם זאת.. "איכות" המוח נדונה עם כל אדם לפני כל חזרה. "מצבם" של אנשים..."מצב" המוח של אנשים נקבע באשר לאיזו דרגה תשרת אותו הכי טוב מנקודת מבט של הנשמות הלומדות.
אתה עשוי להיות מדען טילים עם מוח שהוא מתקדם בהרבה... אתה עשוי להיות אחד אשר אתם מתארים בחיבה כ...חסר כריך או שניים. עם זאת, אין המשמעות היא שההשפעה של כל אחד שונה מנקודת מבט של הארת העולם.  כיוון שזו האמת של העצמי והמטרה והכוונה באמצעות אהבה שיוצרת את ההשפעה על הנשמה. לא אם אחד יכול לחשב את מהירות האור או אכן עושה זר מפרחי חיננית.

זוהי כוונת האנשים  לשפר את העצמי וכל מה שמאפשר צמיחה. אין טעם בגילוי פלנטה אחרת בחלל החיצון... מנקודת מבט שלנו... אם הנשמה שעשתה זו, מנהלת חיים של אנוכיות ותאוות בצע. הרבה יותר מתאים לאדם לגלות תל נמלים מאחורי סלע ולאהוב  כל רגע של צפייה ב"חיים המשחקים את עצמם".

בלוסום: אני יכולה להרגיש שזה הזמן ללכת... עם זאת, דבר אחד נוסף בשעה שיש לי אתכם "ביריית מחשבה"(במקום "טווח שמיעה")... אני הרגשתי ללא ספק שהנהנתם בראש להמשיך לגרום לכם לדבר דרכי למעלה ובאירוע המתקרב בסידני...כפי שעשיתם בפעם הראשונה בשנה שעברה בסידונה. האם זו הדרך קדימה עבורנו? או רק דבר מזדמן?

פדרציה של אור: בלוסום...את הרגשת את תשובתנו לפני שסיימת לכתוב את שאלתך. אכן, זוהי הדרך הקדימה. כיוון שאנו... כמו ענן לבן... נתענג לשתף אנרגיה עם כל אחד דרך גופך הפיסי במקום תמיד רק מילים אלה על דף.

אנו מאוד נרגשים שהסכמת להצעה זו ומתענגים גם "להשאיל" את עינייך ואת פיך לאירועים כאלה.

בלוסום: אוקיי, תודה... רק רציתי בדיקה חוזרת. אני מאוד מתרגשת על כך. אני חייבת לומר... אני מרגישה שזה ייקח "אותנו"... דהיינו, אתכם, אותי וכל מי שנוכח לרמה חדשה לגמרי. האם הזמן עבורכם ללכת?

פדרציה של אור: כן, במסגרת הזמן שלכם... אנו פשוט עוזבים את מרחבכם עד שאנו נכנסים אליו בשנית.
יש לנו ידיעה גבוהה  שכל אחד מכם מתקדם בצורה חלקה... אפילו שלפעמים הדרך נראית מלאה במקלות, אבנים ואפילו עצים נופלים...

אפשרי לנו להבטיח לך...

מה שעומד לפניכם, יהיה כהליכה על חול לבן רך ביותר או דשא ספוגי.


בלוסום: תודה לכם... באמת תודה לכם על הגעתכם...והצעתם מילות חוכמה שמספקות את כולם. באהבה באור ובהכרת תודה.

Website:Blossom Goodchild


Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney