קוראים

יום שלישי

Hebrew -- מסר של Blossom Goodchild מיום 14 בדצמבר 2014



מסר  של Blossom Goodchild מיום 14 בדצמבר 2014

בלוסום: ברוכים הבאים, בשנית. שאלה שהייתי רוצה לשאול... בהתייחס לאלה מאתנו אשר נבחרו להיות על פלנטה זו כדי לעזור להעלאת אמא כדור הארץ למיקומה הגבוה יותר. ענן לבן לעתים קרובות אמר שרבים מאוד התנדבו להגיע, ביודעם כמה משימה זו הינה חשובה... עם זאת, רק החזקים ביותר מהחזקים נבחרו. מדוע אם כן, יותר ממחצית העולם ניראה כי  הוא ישן יחד עם השעון המעורר שלו?

פדרציה של אור: ברכה חמה גם לך ולכל מי שהם מהאור...ובכך אנו מתכוונים לכולם. כיוון שכל הישויות הינם של אור. הם לא יכולים להיות ממשהו אחר.

בלוסום: אף על פי שכמובן, הם עשויים "להופיע" כמשהו לגמרי הפוך.

פדרציה של אור: אכן. כתמיד... אנו מדברים אליך מהתמונה הגדולה יותר. קחי בחשבון את התרחיש שלהמשחק הגדול. משחק של ביצועים. בתוך סיפור זה ישנם הטובים והרעים... השמחים והעצובים...."כל דבר שאת יכולה לחשוב  עליו"... על מנת לבצע את המשחק המיוחד הזה.
אחד שיש לו מטרה עמוקה... ועוזב אחד, כאשר עוזב את התיאטרון, מרומם ומרוגש.. ואכן, הרבה יותר חכם כיוון שהיתה לו את החוויה.

בלוסום: אוקיי. ובכן, אם אני מוציאה מהמשוואה... את אנשי האופל... בהבנה שהם משחקים את חלקם, על מנת  שאנו נזכה בידע ובהבנה... מה לגבי אלה אשר פשוט עדיין אינם מודעים על מי שהם וממשיכים דרך החיים, ולא באמת תורמים להתרוממותו של הכול? האם הם הגיעו לכאן להיות לעזר?


פדרציה של אור: כן, הם הגיעו.

בלוסום: באיזה אופן?

פדרציה של אור: באופן של להיות עצמם.

בלוסום: עם זאת, כאשר אלה עדיין בתנומה נראה כי הם "מדברים רעות על אחרים" ואלפי דברים אחרים אשר היו מתארים אותם כי הם עדיין ישנים...איך זה מסייע למה שהם הגיעו כאן לעשות? האם אלה אשר לא נבחרו, אינם קצת מתוסכלים מאלה אשר אינם משחקים את חלקם? האם אין הם חושבים שהם יכלו לעשות עבודה טובה יותר...בכך שיתחילו לעבוד? באמת, אני לא שופטת... פשוט סקרנית.

פדרציה של אור: האם לא השתמשנו פעמים רבות בביטוי... "הכול הוא כפי שהוא צריך להיות". או..."הכול הוא  לא כפי שזה נראה"?

כן, באמת, ישנם אלה אשר בוחרים שהתעוררותם תיקח זמן קצת יותר ארוך. ישנם אלה אשר הם פשוט בחלק מהמחזור/המעגל של החיים קובעים את נתיבם ובאיזו שדירה לבחור... ולאחר מכן, ישנם אלה אשר הגיעו כאן למטה בצורה מסוימת עם סדר יום ספציפי על מנת "להזיז דברים" לטובת הכלל.
קחו בחשבון, שאם כולם היו נמצאים על כדור הארץ בזמן זה... היינו אומרים...המתנדבים אשר נבחרו... היה צורך מועט בכזו תוכנית אלוהית שתהיה מורכבת ומסובכת באופן מלא. עם זאת, לא כולם הם מדרגה  כזו של הארה.

לכן, מיקומם של ישויות אור רבות הופעל,  על מנת לאזן את הדרישה ההכרחית של התדר.

בלוסום: ובכן, כאשר אתם אומרים... "אחרים נמצאים כאן באופן של "להיות עצמם" כדי לסייע, למה אתם מתכוונים?

פדרציה של אור: יש כה הרבה להסביר... בנושאים של הכול.

אלה, שעבורכם... לדוגמה..."הולכים כנגד הזרם"...אם אנו יכולים לנסח זאת באופן זה...

בלוסום: אתם יכולים.

פדרציה של אור: משחקים את תפקידם.  חייב להיות שהכול עובד. כל רמה של אבולוציה... מהחרק ועד האסטרונאוט... כיוון שאלו... אלו החיים על כדור הארץ הינם ניסוי שנוצר.

לכל נשמה אינדיבידואלית ישנה מטרה עבור עצמה במסעה...יש לה בחירה לכשעצמה.
כל נשמה מחליטה מי היא תהיה... איך להיות זאת... ומתי.

אחד יכול להתייחס לאחיזה בתסריט ולהחליט "כן, בזמן זה, אני אשחק  את הדמות הזו". עם זאת, כול התסריטים הם פרקים של משחק/תוכנית אחד/אחת עצומים.

בלוסום: אני עדיין מתבלבלת מהתוכנית האלוהית. איך יכולה להיות תוכנית כאשר אנו יוצרים כפי שאנו הולכים? מה אם האיזון של מחשבות של רבים, משנה כיוון כמובן ממה שהתוכנית האלוהית תכננה?

פדרציה של אור: עם זאת... זה לא יכול להיות.

כיוון שהתוכנית האלוהית היא היצירה שלכם.
זהו זה.
היצירה שלכם של החיים עבור עצמכם... של עצמכם.

בלוסום: עם זאת, האם התוכנית האלוהית... או לפחות חלק ממנה... היא לרומם את גאיה לתוך רטט גבוה יותר?

פדרציה של אור: אכן.... עם זאת, אתם הגעתם לכאן כדי ליצור זאת.

בלוסום: מה אם אנו שוכחים שזו הסיבה שהגענו? מה אם, כאשר אנו נמצאים כאן, חלק משנים את החלטתכם או דעתם מוסחת. ואם הגענו לכאן כדי ליצור את מה שמרומם את הפלנטה... האם זה... האם זה יכול...להיחשב תכנות מראש?

פדרציה של אור: אין טעם שלא נציית  לתכנות של  בחירת-העצמי. זה לא יהיה הגיוני עבור היצירה של עצמכם.

כאשר אתם לא בכדור הארץ, בישות הפיסית... אתם בצורה של אור...בדרגות שונות של אור...בתלות היכן אתם בוחרים להיות/ללכת כאשר אתם עוזבים את מישור כדור הארץ.

אלה שנבחרו/בוחרים לסייע בהעלאת הפלנטה הם מונעים על ידי ידיעה זו.... כי זה מה שהם הגיעו לעשות. זה חלק מהם. אין זה תכנות... זו החלטה מודעת של הכול....  שזו "הדרך הנכונה ללכת". השלב הבא באנושות, אם אתם רוצים.

חלק זה של התוכנית הוא החלטה מודעת קולקטיבית. לכן, כאשר אנו אומרים "אתם יוצרים את המציאות שלכם"... כן, אתם יוצרים. זוהי האמת האלוהית.

עם זאת, האם לקחתם בחשבון שאולי אתם יוצרים את המציאות שלכם... או אולי את "תוכנית האב" של המציאות האפשרית הארצית שלכם...לפני שאתם מגיעים לשם בכל פעם?

כפי שהיצירה של "מה שמביא תועלת לכול" היא מחשבה מודעת של /על ידי הכול...לפני שאחד נכנס לתוך החיים הארציים לאחר מכן  הוא "מביא אותם לתוך המציאות".

זו הסיבה מדוע כה רבים מכם יודעים. יש לכם ידיעה פנימית כאשר אתם הולכים אחר לבכם. אותה הרגשה אינסטינקטיבית " זה מרגיש כה נכון"...זו דרך נשמתכם לספר לכם, שאתם יוצרים את מה שאתם החלטתם שאתם תיצרו לפני שהגעתם.

באותה דרך...כאשר יש לכם הרגשה לא נוחה לגבי משהו שמתרחש... אתם יודעים  שאתם לא נמצאים על המסלול עם מה שהחלטתם שיהיה חלק מהתוכנית.

ישנה התוכנית האינדיבידואלית והתוכנית הכוללת.

אחד... היכן שהם היו בפרספקטיבה לטייל ולפתוח את האמת של נשמתם... לא היו שוקלים לחזור לנסיעה/טיול נוסף לכדור הארץ ולחיות ביצירה שפוגעת בצמיחתם.

בלוסום: עם זאת... בחיים של נשמות רבות, זה עשוי להיראות בדרך זו.

פדרציה של אור: המילה "מראה" היא מילה שיש לה קונוטציות רבות...שבהן, ברגע זה בזמן יש לנו קושי לנסח את ההדגשה הנכונה עליהן.

זה עשוי "להיראות" שעובד או שמוצג כדבר אחד... עשוי למעשה לא להיות הסיבה מאחורי מה שזה "נראה" שזה זה.

בלוסום: אני מרגישה שאתם רוצים ממני לבדוק את המילה "מראה". אוקיי, ובכן,
1.      ההיבט החיצוני או הנראה לעין של אדם או דבר:
2.      הצגה חיצונית; התחזות:
3.      אחד מהסימנים החיצוניים או האינדיקציות לפיהם מוערך אדם או דבר.

פדרציה של אור: תודה לכם. זה מסייע לנו. כיוון, שההיבט החיצוני הנראה לעין של אדם, לא בהכרח הוא הסיבה מדוע ההיבט הפנימי של נשמה זו... בוחר להופיע בדרך זו כלפי חוץ.

בלוסום: והכיוון לחוות המשוגעים הוא?

פדרציה של אור: אנו ממשיכים, בכך "מראה יכול להיות אינדיקציה או סימן איך מוערך האדם". עם זאת, אנו נצהיר בבירור שהאינדיקציה החיצונית עשויה להיות שונה מאוד מהאינדיקציה הפנימית... זה פשוט צריך להיות מוצג בדרך מסוימת.

בלוסום: כמעט הגענו, בהבנה. עם זאת, כה קרוב לחוות המשוגעים!

פדרציה של אור: אנו רק יכולים לומר...כיוון שאנו מרגישים  שאנו לא יכולים לבטא בצורה נכונה... שאם אתם מהרהרים על כך... נשמתכם תדע את האמת שלה.

בלוסום: כן, במידת מה היא תדע. עם זאת, שכחתי עכשיו את הכוונה מלכתחילה!

פדרציה של אור: זה היה בהתייחס ליצירתיות של אחד על החיים שבחר לחיות בהם על כדור הארץ בכל פעם.

אנו נרחיב על כך באומרנו...בתקווה שהרחבה זו תעשה את זה נגיש יותר להבנה... שחלק מהנשמות... עדיין "עובדות" על נתיבם האינדיבידואלי... בניגוד להיותן מודעות לנתיב האור עבור הכול. בעוד שנשמות אחרות... התפתחו למצב בו הם הלכו במרבית מנתיבם האינדיבידואלי... והם עכשיו ממשיכים ללכת  בנתיב שלכם... עם זאת, הוא "קשור" לעלייתו של אחד.  אלה שהגיעו למטה כאן "להעלות את הפלנטה", השיגו "דירוג" מסוים...היינו אומרים... ולכן, הגיעו ליצור את מה שהינו עבור הכול.....ובכך אנו מתכוונים...הכול.

זה פשוט עניין של אחד המבין יותר ויותר  מי הם. זה לא מגיע מידיעה אגואיסטית... כיוון שכאשר אחד מגיע לדירוג מסוים, האגו נשאר מאחור. אף על פי שהוא יכול לפעמים "להופיע" ועדיין להסתובב מסביב... אולי, זה עבור אחרים בשביל שיבינו מהו "אגו".

בלוסום: ממממ! עשויה להיכנס לכך מאוחר יותר. השכל שלי לא יכול לטפל בכך  ממש עכשיו. אני יכולה להרגישזאת.

פדרציה של אור:  עכשיו ישנה הידיעה בתוך רבים.

הם מרגישים את משימתם...

את יצירתם...

ומכירים במעמדם...

מעמדם הגבוה יותר...

ומקבלים מי הם ומה הם הגיעו לעשות.

הכרה זו... היזכרות זו של האור הבהיר של העצמי...מגדיל את מהירות המעבר שמתרחש...מאוד.
כשאתם נעים לתוך השלב הבא של קלילות...כשהשנה החדשה מביאה אפילו רמות גבוהות יותר של אנרגיתאור/אהבה... כשאתם .. כל אחד... מתמזג עם אנרגיות גבוהות יותר אלה ומכירים את עצמכם ברמה גבוהה יותר... איך אתם תראו שינויים של ההוד מתרחשים.

היו בשמחה הגדולה ביותר, נשמות יקרות.

אנו מודעים, בלוסום, שלא רצית שאנו נדברים על כמה אתם קרובים וכו'... על עניינים המתייחסים למסגרות זמן. עם זאת, אנו מודים לך ביום זה שאפשרת לנו לומר... שאתם כה קרובים מאוד עכשיו... להרגשה בלבכם, ש...

כל מה שאתם ראיתם/הייתם דרכו...

כל מה שצעדתם באומץ קדימה עבורו...

יהיה כה ברור בצורה בוטה... באשר לסיבה שאתם המשכתם בלהמשיך.

ואיך אתם תהיו במצב רוח מרומם.

דמעות של שמחה מוחלטת יגלשו מלבכם... במורד לחייכם....

חיוכים של עונג מעיניים של האחד אל עיניו של האחר.

כשהנשמה... יודעת... שהתוכנית האלוהית... היא באמת  מאד על המסלול.

בלוסום: תודה לכם כה הרבה... אני יודעת שזהו הזמן ללכת... תמיד זו ברכה לשוחח אתכם.. באהבה ובתודות.

פדרציה של אור: תמיד, עם הרבה הכרת תודה לכל אחד הזוכר באמת שלהם כשהם הולכים בנתיבם.

הפדרציה של אור מדברת על אהבה 


* תפילה מיום 14 בפברואר 2014. תמיד טוב לעשותה כאשר מרגישים שרוצים אותה.  זה הכול עוזר.https://www.youtube.com/watch?v=Gqmukxqt2rU

ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-

 Translator: Gili 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney