קוראים

יום שלישי

Hebrew -- מסר של Blossom Goodchild מיום 10 בינואר 2015




מסר  של Blossom Goodchild מיום 10 בינואר 2015

בלוסום: הלו, וברוכים הבאים לשנת 2015. תהיתי אם  זה יהיה מתאים לכם לתת לנו מסר, באשר למה שאתם רואים  ששנה נכנסת זו אוחזת עבורנו?
פדרציה של אור: באנרגית האהבה הגדולה ביותר, נשמות יקרות, שוב אנו מצטרפים בשנית לקשר אתכם כולכם. במעבר של השנה הישנה לתוך החדשה,  היתה החלפה של אנרגיה בין מה שיותר לא משרת... והביאה  זו של אנרגיה חדשה. אנרגיה גבוהה יותר שאתם תגלו... להנאתכם... מסייעת לכם מאוד בהעלאת העצמי-הרוחני  שלכם לתוך מקום אשר מביא שמחה רבה.
ביחד עם חגיגות של זמן חג המולד שלכם...אשר יכול ליצור עייפות, עקב התמכרות אפשרית לדברים רבים... החלפה זו של אנרגיה הביאה עייפות כיוון שהיא עושה את "החלפתה". בלשחרר את הישן....היא מאפשרת לגוף לשחרר רעלים ועיוותים ביולוגיים מסוימים אשר חייבים לסלקם מביצועיכם הפנימיים המידיים.
בלוסום: כשאתם אומרים "החלפה"... למה בדיוק אתם מתכוונים?
פדרציה של אור: אנו מתכוונים שאתם "מחליפים" אנרגיה זו עבור מה שישרת אתכם... לתועלת גבוהה יותר בהרבה.
בלוסום: עם זאת, מי/מה/היכן/מתי אנו מחליפים אנרגיה זו?
פדרציה של אור: אתם שולחים אותה חזרה ל"מקום" בו היא יכולה להתחדש בשנית למקור עדין יותר. לכן, היא לא מסולקת... פשוט ממוחזרת, אם רוצים אתם... ומומרצת מחדש, כך שניתן להשתמש בה שוב בשנית.
בלוסום: איך זה נעשה?
פדרציה של אור: זה משתלב/מתמזג עם אנרגיות שהן גבוהות יותר מהאנרגיה עצמה. ערבוב מחדש הדרגתי. די תואם להוספת תערובת לעוגה... בכל פעם קצת.... על מנת לקבל את העקביות המדויקת, כך שהיא עשויה לעלות.
בלוסום: ובכן, עם אנרגיות גבוהות יותר אלה... למה יכולים אנו לצפות?
פדרציה של אור: אתם יכולים לצפות להרגשה של התרוממות רוח אשר טעם נחוותה. אתם נעים לתוך השלב הבא בשנה זו שלפנינו.  הכנה רבה נעשתה ומחויבות רבה של מיינד, גוף ונשמה  הובילה אתכם לכניסה לפתח גבוה יותר...בו אתם יכולים להיכנס בכל רגע נתון... שאתם מרגישים מוכנים לעשות זאת.
בלוסום: יכולים אתם להרחיב על כך? האם אני אפילו ברחוב הנכון? לא כל שכן בדלת הנכונה?
פדרציה של אור: פתח זה ייקח אתכם דרכו להבנה גבוהה יותר של עצמכם.  הוא מרמה בהירה יותר של אור/אהבה... נגיש רק דרך  דלת זו.
בלוסום: כאשר אנו נכנסים דרכה...האם זה בדרך של מדיטציה?
פדרציה של אור: בוודאי. עם זאת, בעשותכם זאת... אתם תגלו שאתם, אתם הופכים.. נשארים עם עצמכם.. עד לרמה מסוימת....כאשר אתם מיישמים את מה שאתם חווים "בתוך" זה... למה שאתם עושים "בלי" זה. האם אנו הגיוניים?
בלוסום: כן. לי אתם הגיוניים. המשמעות היא שאנו "מביאים חזרה" ברמת הנשמה  חלק ממה שחווינו כאשר היינו בצד האחר של הפתח. האם צריכים אנו מדיטציה מיוחדת לכך?
פדרציה של אור: לא. אתם צריכים להאמין במי שאתם. הכוונה היא המפתח. הכוונה בכול הדברים היא המפתח לגילוי ה"ההצדקה" של חווייתכם על פני כדור הארץ.
החוויה של מדיטציה זו כאשר חוזרים עליה יותר ויותר... תזרום לתוך מקומות עמוקים יותר כאשר אחד נכנס מחדש פעם אחר פעם.
בלוסום: לאיזה סוג של דבר יכולים אנו לצפות?
פדרציה של אור: לפגוש  נשמות רבות בעלות צורת חשיבה דומה, גם בכדור הארץ וגם עם אלה שאינן מכדור הארץ... ועבור רבים להיפגש עם השלב הבא של עצמכם.
אתם מוכנים עכשיו "לפתוח את המעטפה" ולקבל את הוראותיכם!
בלוסום: ואוו! זה מרגש מאוד. ענן לבן דבר לעיתים קרובות על כך. יכולים אתם לדבר על כך עכשיו?... עבור אלה אשר אומרים "מעטפה? איזו מעטפה? האם היא מגיעה בדואר? לא קבלתי את שלי?" וכו'.
פדרציה של אור: אנו מבינים את כוונתך.  היינו מסבירים זאת בדרך זו.
אלה מכם אשר התנדבו לביטוי ייחודי של העצמי על פני שטח כדור הארץ בזמן זה... אלה אשר ידעו  שההגעה לכדור הארץ עכשיו...תהיה המשימה הגדולה ביותר שהם יכולים לחוות...והיינו מוסיפים..."לסבול"...ניתן לכל אחד "תפקיד" מסוים לשחק בו. "הביצוע" של חוויות ניתנות מסוימות אשר יובילו לגילוי המתנות המיוחדות...שבתורן יאפשרו שיקרה גילוי המתנות על ידי אחרים רבים.
במילים אחרות... הוראות... על האופן לסייע להתעוררותם של רבים על פני הפלנטה.
כל מעטפה מופקת עבור כל אחד כדי לפרש ולהשתמש בה.
רבים ביטאו לעיתים קרובות את הידיעה שהם נמצאים כאן כדי לעשות משהו... כאן למטרה... עם זאת, אינם בטוחים מהי. בנגישות למעטפות אלה... נתפסת בהירות גדולה יותר.
בלוסום: ובכן, אתם אומרים... אחד פשוט מודט ו"בום"... יש לנו את זה! התשובה למטרה האינדיבידואלית שלנו על כדור הארץ בזמן זה.
פדרציה של אור: כן... אנו אומרים.
בלוסום: מדהים! להיות כנה... אני חשבתי שאתם עומדים להגיד "יתכן" או תלכו סחור סחור בדרך כלשהיא. עם זאת, לא! ישר לעניין... נחמד! אני מקבלת את ההרגשה שאתם עשויים להיות יכולים לסייע עם מדיטציה זו... האם אתם עומדים להביא אחת?
(לאחר מכן הרגשתי, שזה היה המקרה, לכן כווננתי על המקלט שלי והמשכתי לתוך מדיטציה מודרכת. כיוון שזה היה ספונטני, בבקשה אפשרו לכל הצלילים החיצוניים של מטוסים, ציפורים, צפרדעים וכו', להגביר את החוויה יותר מאשר להקטינה! אני ניסיתי להוסיף מוסיקת רקע, עם זאת  זה נראה שזה מעוות את הקול איכשהו. לכן, הנה היא במצבה הגולמי (17 דקות).
לחצו כאן - מדיטציה (*ראו בהמשך את מהלך המדיטציה) http://www.blossomgoodchild.com/envelopemed.mp3
תודה לכם. זה היה נהדר. איזו שלווה הבאתם להווייתי. משהו לומר על כך, כדי לסיים?
פדרציה של אור: אכן. אנו מעניקים הכרת תודה על מתן האפשרות לכך להגיע. היינו מעירים רק... ש"ספיגת" "ההוראות" בתוך המעטפה תיקח זמן "להיפתח" לתוך ידיעתה, זכרו גם... שלמרות שאנו משתמשים במילה "הוראות"... אלה הן "תוכניות" הנעשות על ידכם עבורכם. בידיעה שכל אחד יכול לסייע באופן מלא להביא קדימה את מתנותיהם ב/של צורה יצירתית אשר תהיה כמפתח הפותח דלתות רבות... עבור נשמות רבות.
זה באמת זמן מרגש מאוד עבור הדברים שיהיו מוכנים לצאת לדרך.
זהו זמן בו כול מה שדובר עליו בעבר "ייפול למקום".
זהו זמן בו אתם תבינו את העשייה שלכם ותבינו ברמה עמוקה יותר את הסיבה שהגעתם ומדוע.
נשמות יקרות... היו בשמחה הגדולה ביותר.
אתם הולכים עמוק יותר  לתוך יער האור והאהבה והעצים מרעיפים אנרגיה גבוהה יותר מאשר אי פעם לפני כן.... כיוון  שהחמצן מאוד שמשרת... הוא מרמה גבוהה יותר... על מנת להעניק את הרמה הגבוהה יותר של אהבה שאתם מאפשרים לכם להיהפך לה.
אנו אוהבים אתכם.
אנו נרגשים  על כול מה שאתם תגלו של/עבור עצמכם....
ובעשותכם זאת... הביטו... פשוט הביטו, כמה מהר השינויים בתוך  ובחוץ מגיעים. הם יענגו את הנשמה... כילד הפותח מתנה תחת עץ... ובגילוי "ההצגה"... העכשיו של מי שאתם "יציג" את עצמו לכם באופן אשר לא יכולתם אפילו לחלום עליו.
בהכרת תודה עמוקה ביותר לכול  בכדור הארץ אשר נשארו איתנים באמונה והמשיכו קדימה תחת נסיבות שלפעמים היו פחות מנעימות.
אנו מכבדים אתכם....
תהנו לכם...
בלוסום: אוה, אנו נהנה. באהבה ובתודות לכם חבריי.



* הפדרציה של אור מדברת על אהבה 

* תפילה מיום 14 בפברואר 2014. תמיד טוב לעשותה כאשר מרגישים שרוצים אותה.  זה הכול עוזר. https://www.youtube.com/watch?v=Gqmukxqt2rU

Website: Blossom Goodchild 
ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-

(*) מדיטציה -
אנו מבקשים מכם לשאוף 3 שאיפות עמוקות....
אנו מבקשים שתשחררו כל מתח מגופכם...בכך שפשוט תאנחו החוצה את השליליות... את המתח... את המחשבות שאינן משרתות.
חשבו, בעיניים עצומות...להסתכל למעלה מעליכם. לזכור לנשום עמוקות לאורך כל המילים שאנו נותנים.
דמיינו את עצמכם עכשיו.... הולכים לאורך הנתיב.... לא רואים שום דבר באף אחד מצדדיו.... פשוט להתמקד על מה שנמצא מלפניכם... אשר מופיע שהינו "האין" (nothingness).
המשיכו ללכת באופן רגוע ושלוו לכיוון "האין" הזה.
כשאתם נשארים ממוקדים... אתם רואים אור זהוב ממוקד... כשאתם מתקרבים... האור נעשה רחב ובהיר יותר... וכשהאור מתרחב ומתבהר... הוא חודר דרך הווייתכם, ממלא אתכם באהבה... ובשמחה.
כשאתם מסתכלים לתוך האור... פתח מוצג לפניכם... שימו לב לעיצובו, לצבעו ולצורתו.
המשיכו ללכת עד שאתם עומדים היישר מול פתח זה... וכשאתם מסתכלים בו...הוא מציג את עצמו  בצורה קריסטלית זורמת של כל צבעי הקשת.
אתם מבינים שאין לפתוח את הפתח...אבל עם זאת, כאשר אתם מוכנים, אתם פשוט צועדים דרכו.
כשאתם עושים זאת, אתם מרגישים את ההבדל בפיזיות שלכם, אתם מרגישים קלים יותר, אתם מרגישים יותר שמחה... כיוון שאתם מרגישים יותר מהעצמי האמיתי שלכם.
יש לכם את ההרגשה של רבים הנכנסים למרחב זה לצדכם. יש המולה של התרגשות. שיחה תוססת.
כשאתם ממשיכים ללכת...אתם מרגישים כאילו אתם מתחילים לדאות, כאילו אתם הולכים על אוויר.
אתם גם חווים את הרגשת ההתרוממות... וכשאתם עושים זאת...נשמתכם שוב מרגישה קלה וקלה יותר.
לאט, הווייתכם מתחילה להסתובב...כשהיא נעה כלפי מעלה.... עד שאתם מוצאים את עצמכם... נכנסים לצבעי אנרגיית השמיים הכחולים.
לפניכם נמצא שולחן... עשוי משיש... ועל שולחן זה... נחה מעטפה.  
אתם הולכים לכיוונה.. מרימים אותה... ומחזיקים אותה קרוב ללבכם.
אתם יכולים להרגיש את האנרגיה הנמצאת במעטפה זו. כיוון שהיא כה מחוברת כיאות לנשמה-רוח-עצמי שלכם.
אתם מתחילים להרגיש את עצמכם מרחפים באוויר... וגופכם נח על אוויר... במצב אופקי... עם מעטפה זו שעדיין ממוקמת כנגד לבכם.
נשמו ברכות ובעדינות כשאתם צפים.
אפשרו לצבעים להיכנס לחזיון שלכם...דוהים ורוטטים הלוך ושוב... ואתם יכולים להרגיש את לבכם דופק קצת יותר מהר... כשהחוכמה והידע של מטרתכם האמיתית על פני שטח כדור הארץ בזמן זה... נספגת לתוך הווייתכם.
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להרגיש ולתת הכרת תודה.
הישארו במקום זה בשלווה...ואט אט... המעטפה מאבדת גשמיות... והאנרגיה שלה... נכנסת לתוך מרחב לבכם. כשהיא עושה זאת....שאפו שאיפה עמוקה או שתיים.
היו מודעים לחיוך על פניכם.
היו מודעים לאנרגיה שאתם עכשיו מרגישים...אנרגיה חדשה גבוהה יותר של אהבה.
שוב, הודו כשאתם מסתחררים כספירלה לכיוון כדור הארץ.... מוצאים עצמכם מחוץ לדלת הקריסטלית והולכים במורד הנתיב ממנו התחלתם... עם זאת, שמים לב שמכל צדדיו הוא מלא באור הלבן הבהיר ביותר.
הודו בשנית, הרכינו את ראשכם אולי ביראת כבוד לעצמכם ולכולם.
אנו שולחים לכם את האהבה הגדולה ביותר.
באהבה....


אנו אחד.

 Translator: Gili 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney