קוראים

יום שבת

HEBREW -- Blossom Message from 25 -27-28-30 January 2015



מסר  של Blossom Goodchild מיום 25 בינואר ומיום 27 בינואר 2015

מסר  של Blossom Goodchild מיום 25 בינואר 2015

בלוסום: מצורף בזה קישור לווידאו השני שצולם על ידי 2 עדי ראייה נפרדים. עד כמה שהבנתי...הם לא צולמו באותו מועד כפי שצולם ה"זיוף" המקורי.



אוקיי. אני יודעת שזה בלתי צפוי... עם זאת משהו צץ שהייתי צריכה לדבר עליו אתכם...ועד שאעשה זאת...אני לא יכולה שיהיה לי יום טוב! ובכן, בשבוע שעבר, שאלתי אתכם לגבי ווידאו של גרמי שמיים שלאור במסצ'וסטס. אמרתם שזו היתה מתיחה ולא משום חלק  של הפדרציה הגלקטית והווידאו הוסר לאחר שמומחים רבים הוכיח שהוא כזה! עכשיו, היום נשלח לי קישור  של גרמי שמיים מאוד דומים, בזמן שונה, עם זאת, גם במסצ'וסטס. אני לגמרי כה מבולבלת... עם עצמי ואתכם! האם החשיבה שלי  שזה עשוי להיות מתיחה, בשל מספר מיילים שאמרו זאת... השפיעה עלי? אם כך... אני לא יכולה להאמין בעצמי שאני מביאה את האמת.

מתקשר אחר, אשר לא שמעתי עליו אישית לפני כן, אמר שהווידאו היה אמת. עבורי...זה גורם לי לעזוב ולוותר בפעמים כמו אלה. אני צריכה להביא את האמת או לנטוש אותה. אולי הקוראים לא יבינו את הצורך המוחלט שלי לכך...יכולתי פשוט לטייח זאת מתחת לשטיח...כמה עשויים לראות את הווידאו השני, כמה שלא. עם זאת,  כמה עשויים להיות כמוני... לשמוע על כך ולתהות למי להאמין. אני מעדיפה לעצור מאשר לדעת שאני משפיעה על התקשור. אני מתכוונת, מה הטעם?



פדרציה של אור: נשמה יקרה  של נוסחה לא מרוצה ברגע זה.

בלוסום: אתם יכולים לומר זאת שוב. אתם עומדים לחזור... אני יכולה לספר... להאיר לי את המצב רוח... והאמינו לי... הוא צריך הארה. אף על פי שהייתי צריכה להתכוונן במשך עשר דקות, על מנת "להתחבר" אתכם.
פדרציה של אור: אנו מוקירים אותך. אנו רק רוצים שאת תוארי כיוון שאנו יודעים  שאין צורך עבורךלהרגיש כה מדוכדכת ומבולבלת.

בלוסום: ובכן,  האם אינכם מבינים מדוע אני מרגישה באופן זה?

פדרציה של אור: אולי אם היית מאפשרת לנו להסביר?

בלוסום: הרצפה שלכם.

פדרציה של אור: אנו יכולים להעריך את נחישותך להבטיח שמה שאנו אומרים דרכך ... מגיע מאתנו... לא ממך. זה ידוע שכל "מדיום" שמשמש ככלי המתקשר לאלה בכדור הארץ...באמצעות אלה שאינםבכדור הארץ...יכול להיות מושפע מצורת מחשבתם האישית... מחשבותיהם ואמונותיהם... האם את מבינה?

בלוסום: בדיוק.

פדרציה של אור: עם זאת, אנו מצהירים לך קטגורית... ישירות מאתנו... שהווידאו  שעליו את מדברת מהשבועות האחרונים... היה בו, אכן, כוונה ל"רגש", עם זאת, הריגוש היה יותר על חלקו של המתבונן.

בלוסום: מילה זו מפתיעה אותי "המתבונן", כאילו אתם עומדים לומר... "הריגוש היה  יותר  על חלקו של 
"עושה מעשה הקונדס".

פדרציה של אור: כוונת הריגוש אכן,  היתה לעורר רגשות...

בלוסום: מהסיבות הנכונות?

פדרציה של אור: בתחילה... עם זאת, יותר כדי להוכיח  ש"ביצועים" כאלה יכולים להיות מוצגים.

בלוסום: למה  הכוונה בכך?

פדרציה של אור: המשמעות היא ששוב... אחד יכול להעלות באוב משהו וכל דבר... ואחד יכול לבחור  לעשות את זה אמיתי... או לא.

בלוסום: אני מוצאת שקשה לעקוב אחר זה, אם להיות כנה... וזה יתסכל אותי אפילו יותר אם הפעם אני צריכה  לשבת בצד ולפתור זאת...  אין זה נותן לי את התשובה כיוון שזה  לא נוח ממש עכשיו, להיות כנה, עם זאת, אני צריכה לדעת את האמת.

פדרציה של אור: האם לא היית במורד נתיב זה פעמים רבות לפני כן, בלוסום?

בלוסום: יותר מדי הרבה לטעמי... אני מניחה שאני מדוכאת כיוון  שלאחר התקשור בשנה זו, הכול נראה שעומד ללכת כה טוב... ועכשיו  מכשול בעייתי (curve ball) זה  אשר גורם לי לשאול.

פדרציה של אור: מה גורם לך לא להאמין בנו באופן מלא?
בלוסום:  אכזבות מהעבר.

פדרציה של אור:  מה גורם לך להמשיך?

בלוסום: לפעמים, אני לא יודעת.  הייתי שונאת לחשוב שזה האגו שלי... הייתי רוצה לחשוב שאני יודעת שאתם אמת ולכן, מסייעים לכה רבים לאורך מסעם.

פדרציה של אור: ובכן, אם את יודעת שאנו אמת...  מדוע את ממשיכה לשאול את האמת הזו?

בלוסום: מכיוון , שאם הייתם אני... הייתם עושים את אותו הדבר! אני בצורה של בן אדם, זוכרים? דברים שונים עבורי. אם הייתם אתם  מקבלים את הקישור בבוקר זה, המראה יותר גרמי-שמיים באותה שכונה, עם זאת, ביום אחר, עם 2 עדי ראייה נפרדים לחלוטין... היכן הייתם שולחים את רכבת המחשבות שלכם? אולי, לאפשרות שאולי בסופו של דבר הווידאו הראשון לא היה מתיחה. לאחר מכן, כל נושא "האחריות" נכנס למשחק. ובכן, מה אתם אומרים על הווידאו האחר?

פדרציה של אור: היינו אומרים... עכשיו שנתת לנו סיכוי...
בלוסום: זה באמת, הביא חיוך לפניי....

פדרציה של אור: שאידיאלים חדשים אלה...

בלוסום: מה חדש?

פדרציה של אור: אידיאלים...את תפסת את המילה נכון...אידיאלים חדשים אלה של ביצוע הם הרבה יותר נפוצים מאלה שהיינו מצהירים שהם מאמת....

בלוסום: (גוגל -"אידיאלים"... זה תמיד עוזר. "תקן או כלל ששואפים לו".)

ובכן, ווידאו חדשים אלה... גם במסצ'וסטס... אינם מתיחות?
פדרציה של אור: לא...הם לא.

בלוסום: האם אין זה קצת יותר מדי צירוף מקרים שהם נמצאים באותו מקום כמו ווידאו המתיחה?

פדרציה של אור: היינו קוראים לכך מקטגוריה שונה. היינו מציעים בעדינות זאת על מנת לקבוע "אמיתי" מ"זיוף"... המכשול הבעייתי נזרק בכוונה לתוך הסיר (המתרגמת - לצורך דיון).

בלוסום: שוב... אני לא יודעת אם זה אני...אבל על מה אתם מדברם? "מכשול בעייתי נזרק לסיר" (המתרגמת - לצורך דיון)... אני יודעת מה אתם אומרים... עם זאת ... "מכשול בעייתי", כאשר מסתכלים במילון המשמעות היא... "נושא קשה במיוחד".

פדרציה של אור: עם זאת, המשמעות הקלילה  של יותר אור היתה... "דילמה" זו עכשיו נזרקה ל"סחרור" חדש.

בלוסום: מצויין... מדוע, אוה מדוע, לא בחרתי להגיע לכאן למטה כמנקה? אני חייבת לצחוק.. עשיתי  זאת מספר שנים טובות בזמני, כאשר המשחק לא היה קיים. עם זאת,  אני סוטה מהנושא, היכן היינו? אני כבר מרגישה מוארת יותר... תודה לכם... אף על פי, שבואו לא נאבד עקבות. אני לא אוהבת לשאול או לדכא אחרים אשר מביאים מסרים... לכן מדוע  מתקשר אחר אמר שהם אמת.

פדרציה של אור: בלוסום...מה שהמתקשר האחר אמר... אין זה עסקנו. אכפת לנו האמת שלנו.

בלוסום: עם זאת... ובכן, אנו נמצאים כאן למטה... מנסים לפתור כל זאת... נותרים מבלי לדעת במה להאמין! אם אתם עומדים "להופיע"... להאיר את ימינו... להקל את הנטל שלנו, כשאתם אומרים שווידאו השני הזה הוא עבור... מדוע, אוה מדוע,  אין זה יכול להיות חוויה קיצונית מיוחדת? מדוע עלינו ללכת דרך כל חילופי הדברים האלה? ובכן...אפשרו לי  לזרוק מכשול בעייתי לתוך הסיר (המתרגמת - לצורך דיון).  האם אתם... החלטתם הרבה (עם הכבוד הגדול ביותר) לשלוח החוצה גרמי שמיים אלה... האמיתיים... לאחר ווידאו המתיחה?

פדרציה של אור: כן. זה הוחלט לעשות זאת.
בלוסום: על ידי מי?

פדרציה של אור: המועצה של אור(**). מסיבות שהצהרנו קודם לכן... המכשול הבעייתי.

בלוסום: מה שאתם יכולים ממש עכשיו, ברגע זה, להוכיח לי שכול זה... כול השיחה הזו.. זה לא אני המשוחחת עם היבט אחר של עצמי... בראשי? כיוון... שאני מסוגלת לעשות משהו!

פדרציה של אור: בלוסום... ההוכחה עבורך... צריכה להגיע מהאופן בו את מרגישה... לגבינו.
את יודעת... אנו יודעים... שאת יכולה להחליט להפסיק את התקשורת בכל זמן... אם  זה יותר לאמרגיש לך נכון.

בלוסום: כן, ובכן, קל יותר לומר מאשר לעשות! כיוון, שלבי יודע  שזה מה שהגעתי לעשות...ומרבית הזמן... אני עובדת בפרך עם זה. לפעמים גבוה על זה... ובהרבה הכרת תודה ולפעמים... כפי שאמרתי... כמו עכשיו.. אני בסדר ובתמים על זה. אני מרגישה כה מבולבלת.

פדרציה של אור: ובכן עצרי... כיוון שאנו לא רוצים... כפי שאמרנו... לדכא או להרגיז.

בלוסום: אני יודעת זאת. אני יודעת. אני יודעת זאת שזה עבורי לפתור... באמת שלי.
פדרציה של אור: ואמת זו היא?

בלוסום: אני יודעת  שאתם עומדים להיות אמיתיים ומאור ומאהבה... אני יודעת זאת... מדוע אם כן, אני ממשיכה ללכת דרך חקירה זו  של מה שאתם מביאים?

פדרציה של אור: את תספרי לנו, יקרה. אנו יכולים רק לבוא עם האמת שלנו כאשר את שואלת על כך.

בלוסום: ובכן, האם אני מושפעת ממחשבותיי על נושאים... בתשובותיכם? האם זה הגיוני?

פדרציה של אור: אנו מבינים... והיינו אומרים... לא. את לא מושפעת. כמה אחרים עשויים להיות... אבל... אנו מבקשים ממך לכתוב  את מה שאנו ממש הצענו.

בלוסום: זה נשמע יותר מדי "מתנשא", אם להיות כנה.

פדרציה של אור: אין את אומרת זאת... אנו אומרים!
בלוסום: גררר! אתם עמדתם לומר....

פדרציה של אור: אבל את בעלת שיעור קומה גבוה יותר.

בלוסום: כאן נמצא כל עניין האמון השלם. אני צריכה להאמין שאתם אמרתם זאת... וזה לא היה מה שרציתי לשמוע. אם הייתי שומעת זאת, פשוטו כמשמעו שומעת זאת, זה היה כה קל הרבה יותר. זה מפני  שזו "העברת המחשבה" אשר עושה את זה מסובך.

אתם יודעים...אסימון פשוט נפל... דרך קצרה... לא לגמרי למטה דרך החריץ... ומוטב שתסבירו זאת, כיוון שאני מרגישה שאתם רוצים זאת.

פדרציה של אור: הרבה תודות.

אנו הגענו כדי לסייע וללמד על אהבה.

כאשר אתם בוחרים... את, בלוסום... בוחרת לשאול שאלות לטובתך או לטובת הקוראים... אנו נותנים לך את התשובות שלנו... באמת שלנו. את יכולה לבחור לקבל תשובות אלה או לחקור אותן. את אומרת... זו את לפעמים שאת חוקרת... אם  אנו "ממצאים את עצמנו" או לא... כיוון שאיך אנו יכולים אי פעם להבין זאת בצורה מטעה?

אנו אומרים לך... באמת שלנו... אנו לא מבינים זאת אי פעם באופן מוטעה... באמת שלנו.

זה עשוי להיראות מוטעה באמת של האחר... ואז שוב, אין זה עסקנו. העסק היחיד הוא  זה שאנובאמת שלנו. בין אם את בוחרת או לא בוחרת לדעת  זאת כאמת שלך.... כן, את בלוסום... זה לחלוטין תלוי בך.
אין את צריכה לקבל את מה שאנו אומרים כאמת שלך.

אנו מעניקים  זאת כאמת שלנו... אין היא חייבת להיות שלך.

את מבינה? את מחליטה לבד... יש לך את הדעה האישית שלך...

בלוסום: עם זאת, זה נראה קצת מוזר.. לא להסכים אתכם.

פדרציה של אור: זה עשוי להיראות מוזר... עם זאת, זה בר ביצוע באופן מושלם. האם ענן לבן לא אמר תמיד....אם נאמר משהו שאינו יושב היטב איתך... אזי, שחררי אותו... ומצאי מה כן יושב היטב.

בלוסום: כן, הוא אמר. עם זאת, עבורי... כרואה עצמי  את הכלי דרכו אתם מדברים... אני הייתי צריכה לדעת, שכאשר אני שואלת אם הווידאו מתיחה או לא... שאתם מגיעים עם האמת.

פדרציה של אור: אנו מגיעים! עם זאת, מה שאנו אומרים הוא כי את, או כל אחד אחר,  לא חייבים לקבל את מילותינו.

בלוסום: ובכן, מה הטעם?

פדרציה של אור: את תספרי לנו. את זו האחת השואלת אותנו את השאלות ואנו יכולים רק לתת לך אתהתשובות שלנו על הנושא הניתן באמת שלנו.

בלוסום: ובכן, מה אם... לדוגמה... אני אומרת.. "אוקיי... אתם אמרתם שהווידאו היה מתיחה, ואני יותר לא בטוחה  בכך?

פדרציה של אור: היינו אומרים... בראבו... בכך שאת נוהגת לפי האמת שלך.

בלוסום: עם זאת,  האם אין אלה אתם בידיעה לגבי דברים אלה?

פדרציה של אור: היינו אומרים " אנו יודעים" שזו היתה מתיחה....את שאלת ואנו אמרנו... עם זאת, אין את צריכה לקבל את מילותינו עבור כך.

בלוסום: אבל אני מרגישה... שמילותיכם הן אמת.

פדרציה של אור: לא תמיד... כיוון שאם את שוב חוקרת. דעי בבקשה בלוסום... אין לנו בעיה עם חקירה זו. אנו למעשה די מרוצים שאת עושה זאת... על מנת להביא  את האמת שלך עבור עצמך.

אין זו משימה קלה לעבוד אתנו... רק מעטים מבינים באמת איך הכול עובד  ובמה זה כרוך... לכן, אנו לוקחים רגע זה להודות לך שאת "מחזיקה מעמד".

בלוסום: לפעמים, זה תלוי על חוט. אני מרגישה שסיימנו כאן היום. אני מרגישה הרבה יותר טוב  בכך שספרתי לכם על דאגותיי. אני בוחרת תמיד לחלוק כל שיחה  שיש לי אתכם (זה חייב היה להיות חלק מההסכם שלי) ואני מקווה שזה עוזר לאחרים להבין יותר על מערכת היחסים שלנו ויותר על מערכת היחסים שלהם אתכם... וגם, רצוני להביא את האמת. אני חושבת שהגשמתי את מה  שהתכוננתי אתכם להיום.

אני, במצבים אלה, תמיד קצת... יותר מקצת... דואגת מלהיכנס לפגישות מסוג זה...כיוון שאף פעם לא יודעת איך זה יצא. שוב... לומדת  את אלה במשך 15 שנים (!!!!) להאמין בעצמי ובמערכת היחסים שלי עם אלה איתם אני מתחברת (שאינם יכולים לשוחח פנים אל פנים)... עם זאת, מי יודע... אולי יום אחד.

תודה לכם, חבריי. תודה לכם עבור סבלנותכם  ולכך שלא אמרתם "בלוסום... למען השם.. מה עכשיו?!

פדרציה של אור: בלוסום, למען השם... הרגישי את אהבתנו... עבורך... עבור נחישותך להיות רק 
שלאמת... לא משנה מה נזרק לעברך...בתוך או מחוץ למגרש...

בלוסום: אני מניחה שאני אמשיך לסחור... אולי, נוכל לדבר יותר על הווידאו החדשים של גרמי השמיים בשיחתנו הבאה... אין לנו את קישור האנרגיה להמשיך עכשיו. אני חייבת לומר... יצאתי מפגישה זו מלאה באהבה... במצב טוב יותר מאשר זה שנכנסתי בו. תודה לכם. אני אוהבת אתכם.

פדרציה של אור: התיק סגור?

בלוסום: התיק סגור... עם זאת, אתם  תשמחו לדבר על גרמי השמיים בפעם הבאה?

פדרציה של אור: אכן. אם זה מתאים במסגרת הפעם הבאה בעולמכם בו אנו "מחברים לבבות".
אהבה לך... אהבה לכולם... אהבה...אהבה...אהבה.



ממשיכה את חיפושיי עבור האמת - מיום 27 בינואר 2015

בלוסום:  הלו בשנית. ובכן, אני נכנסת לתקשורת זו עם לב מואר, עם זאת, בנחישות  לפתור נושא זה אחת ולתמיד, בהתייחס לווידאו של גרמי השמיים. חשבתי על מה שאמרתם וקראתי בשנית את התקשורת האחרונה (לעיל) פעמים רבות.

מקבלת אם כן, שהווידאו הראשון היה מתיחה... עם זאת לא השני (הכולל 2 תצפיות נפרדות ) עליהם אמרתם, שאינם מתיחות.. האם יכולים אתם להסביר לי בדיוק מה הם היו?...ומדוע הם מציגים את עצמם... בבקשה?

פדרציה של אור: אנו שוב, יותר משמחים לחדש את התכתובת אתך בהתייחס לנושא זה, אשר נראה  מאוד ובאמת  הכניס את דפוס חשיבתך לסחרור.

אורות אלה.... אותם הגדרת "גרמי שמיים"...הינם מתן ביטוי של כדורי אנרגיה מסוימים הנותנים תצוגה.

בלוסום: לאיזו סיבה?

פדרציה של אור: לסקרן ולחקור. לאפשר לחוקר להחליט בעצמו באשר למה הם, מדוע הם נמצאים כאן... מהיכן הם הגיעו וכו'.

בלוסום: עם זאת, זה מה שאני שואלת אתכם.

פדרציה של אור: אנו מודעים על כך.

בלוסום: האם הם סוג של ספינות? האם יש להם ישויות בפנים?

פדרציה של אור: לא. הם אינם ספינות. כפי שאמרנו... הם מהווים תצוגה המעוררת סקרנות.

בלוסום: אני מניחה שהבלבול שלי הוא... העובדה שהם מתרחשים באותו מקום בו התרחש  ווידאו המתיחה. אמרתם  שזה היה "מכשול בעייתי"...לסווג אמת מתוך זיוף... זה החלק שלא יושב לי טוב. אני לא מבינה זאת.

פדרציה של אור: בלוסום... יש הרבה אשר  היה... שישנו... ושיהיה... מתרחש  כך שרבים לא יכולים להבין . העובדה הפשוטה היא... זה היה מתאים "לשלוח" כדורי אור אלה ולתמרן אותם באותו מקום באותו זמן.

בלוסום: יכולים אתם לפרט?

פדרציה של אור: ביודענו כפי שאמרנו... שהצילום החזותי הראשון אכן היה, נוצר על ידי אפקטיביות חזותית... החלטנו לכן, לאפשר את מה שהיה של אמת... ולא מתוכנית... גם להיכנס לתוך המשוואה.

בלוסום: עם זאת, מדוע יש את הצורך לבלבל?

פדרציה של אור: אם היינו "שולחים" אותם למדינה אחרת...האם לא היה לזה עדיין את אותה השפעה? את אותה חקירה? האם אנשים לא היו אומרים..." הם חוו את אלה גם במדינה אחרת". ובכן, את רואה... ההשפעה של האמת... אנו מרגישים.. היא משפיעה יותר בכך שאנו "שולחים" אותם להיכן ששלחנו.

בלוסום: כאשר אתם אומרים "שולחים אותם", למה אתם בדיוק מתכוונים?

פדרציה של אור: אנו מתכוונים שהם נוצרים באמצעות מחשבה המצוירת לתוך "עמודי קריסטל" אשר מוצגים בין כלי אור רבים. עמודים אלה  לאחר מכן "בוראים" את האנרגיה. אנו יכולים רק לפשט זאת לצורך הסבר, באומרנו... אנרגית אור מסוימת זו נוצרת בתא. זה פשוט כמשמעו "נכלל" שם... ואז, כאשר נכון באופן הולם  לעשות כך... אותה מחשבה, הנבראת לתוך אנרגית האור... משתחררת.

בלוסום: האם יש להם מטרה אחרת השונה מאשר תצוגה?

פדרציה של אור: כן. הם מאפשרים לאנרגיה ממנה הם הסיקו מסקנה (*)... לצאת החוצה לתוך אותו איזור.

בלוסום: מה לגבי כדור אחד המשתחרר מהאחר.. במה מדובר?

פדרציה של אור: ההשפעה שקיימת... היא להקיף אזור גדול יותר...קצת כמו "off shoots".

בלוסום: ובכן, אתם אומרים... הם כדורי אנרגיה של אור.

פדרציה של אור: כן. אכן כן. דברנו במשך ימים רבים בעבר... שבימים העתידיים, יותר ויותר עדויות על קיומנו "יגיעו אל האור" האם לא כן? ועכשיו זה הזמן להצטיין... בהכרה של ידידותינו עם אלה על פניכדור הארץ אשר מוכנים... כמעט מוכנים... יותר מאשר מוכנים... להתחבר אתנו  באופן הרבה יותר של "השתתפות פעילה".

"כדורי אנרגיה" אלה יאותרו בכל מקום בימים שעומדים להגיע. היינו אכן אומרים... הם יהפכו  למרחב די נפוץ.

בלוסום: אתם יודעים שאני עדיין נאבקת קצת עם כל זה?

פדרציה של אור: אנו יכולים להרגיש זאת. איך יכולים אנו לסייע?

בלוסום: מה לגבי לבקש ממני להתפטר ולתת את העבודה למישהו אחר? פשוט מתבדחת... אני חושבת! הכול נראה קצת לא סביר... אני מתכוונת... כדורי אנרגיה... ובכן, הם פשוט מכילים אנרגיה?

פדרציה של אור: אנרגית אור.

בלוסום: אבל מה היא עושה?

פדרציה של אור: הם מאירים את האנרגיה בתוך אותו אזור. יכולים אנו להוסיף...  שאם אתם מתקשים לקבל כדורי אנרגיה אלה... אנו אומרים אור בלב... אתם עומדים להיות בקושי רציני לקבל את מה שעומד להגיע. כיוון שכדורי אור אלה הם רק קטע של מה שאנו מסוגלים לו. עם זאת, אנו מרגישים  שזה נחוץ להציג  לכם לאט, לאט... כך שלא "לפוצץ את הראש" כפי שאתם הייתם אומרים. לך, בלוסום... אנו מרגישים שאת דואגת  באשר למה הביא בדיוק ליצירת כדורים אלה?... ואנו  עושים שזה נשמע כה פשוט. לנו.. זה פשוט!

עם הכבוד הגדול ביותר, אנו אומרים... שעולמכם... במונחים של טכנולוגיה הוא מאוד בשלב של גן הילדים. דמיינו,  עם מה "שמתרחש" על הפלנטה שלכם בימים אלה בצורות של תקשורת... כמה הרבה יותר יכול להיות.. אם אחד היה שנות אור קדימה  בשלב האוניברסיטה... עם את מבינה אותנו?

בימים לפנינו... חברים יקרים.. בזמן.. בעולם.. היכן שאהבה קיימת בין המשפחה של אור המאוחדת האחת... בימים הראשונים של רשמיות מוקדמת... איך אתם "תעשו הכול בשביל לרצות" את מה שאנו שוקלים שזה פשוט כמו לשים את הקומקום על האש. עם זאת, לכם.. זה יהיה לגמרי "נהדר ומרגש"
יש כה הרבה לחלוק... כה הרבה תקווה שאנו יכולים להציע בדרכי ההארה.
כה הרבה אהבה אנו יכולים לתת...

אנו משתוקקים לאיחוד זה... בדיוק כמוכם.

זה עכשיו מתחיל.. להתפתח בדרכים אשר ישכנעו יותר מאשר יגרמו לספק.

גרמי שמיים אלה הינם המנות הראשונות בתפריט.

בלוסום: ובכן, בטוח שאלו היו כמה ימים משעשעים עבורי... מנסה למצוא את האמת שלי לגבי כל זאת.

פדרציה של אור: האם את קצת יותר מיושבת בתוך זה?

בלוסום: קצת. עם זאת, זמן מרפא כל דבר... ואפיזודה קטנה זו, כמו כל דבר אחר תדעך בחשיבותה... כשהימים מתקדמים. משהו נוסף  אתם רוצים לומר?

פדרציה של אור: הקלי את העומס, בלוסום. הכבדות שאת מרגישה... לגבי  ה"בהירות" מכשילה את המטרה...

בלוסום: תודות. אני עובדת על כך. ועכשיו היתה לי תקשורת זו אתכם... ואני אשחרר זאת... ובתקווה אנוע קדימה. התיק סגור?
פדרציה של אור: התיק סגור... עם זאת לא נעול.
בלוסום: תודה לכם.
פדרציה של אור: לא. תודה לכם.


(*)        אני אף פעם לא משנה את מילותיהם. אני הרגשתי שהם אמרו "הסיקו מסקנה".. עם זאת        אני חושדת שהכוונה היתה "ייצרו".
(**)       מעניין שהם אמרו "המועצה של אור".. הם אומרים בדרך כלל "המועצה העליונה". באותו        זמן לא חשבתי לשאול אם הן שונות.


מסר  של Blossom Goodchild מיום 28 בינואר 2015

בלוסום: התיק נפתח מחדש.
שוב בוקר טוב. זה די לא ייאמן עבורי, איך אפיזודה קטנה זו משתנה ל"סיפור שלא נגמר אף פעם!" איזה שבוע! אני פשוט צריכה להתמודד עם זה... מסיבה שאינה אחרת מאשר למצוא את האמת. לאחר ששלחתי אתמול את התקשורת האחרונה... תיבת המיילים שלי התמלאה עם תשובות רציניות של תודות. עם זאת...ועם זאת גדול... היה מייל נחמד מגברת המבקשת לשאול אתכם, איך יכול להיות שהעצים בווידאו השני הזה נמצאים בפריחה מלאה ועם זאת, בהיותה חיה במסצ'וסטס ... הם נמצאים באמצע החורף והעצים עירומים. (יותר טוב שלא אכתוב את תגובתי לכך!). אתם אמרתם... כי ההחלטה  לשלוח גרמי שמיים אלה היתה לאחר ווידאו המתיחה... כלומר, בחודש ינואר, בבקשה תנו לי סיבה מתקבלת על הדעת להמשיך....כיוון שאין זה הגיוני ואני צריכה אתכם  כדי לעשות זאת הגיוני!

אני הייתי מודעת לאחר מכן להקליט את קולם הישיר המגיע. והייתי מאוד שמחה  שענן לבן גם הגיע בסוף.
לחצו על הקישור שלהלן: http://www.blossomgoodchild.com/orbsaudio.mp3

תרגום תעתיק ההקלטה:

הפדרציה של אור

ברכות לכולם. אנו מודעים ביום זה על הסיבה שהתבקשנו לתקשר אתכם בשנית.  הופיעו שם מקטעים גדולים שאינם הגיוניים לכלי היקר שלנו וזה גורם לה למתח רב... דבר שאנו לא רוצים בשום מובן. לכן, אנו בוחרים להבהיר נושא זה בפירוט.

אנו דברנו שהווידאו הראשון  שהציג 5 כדורים של אור... שהגיע למטה מהמקורי... היה  בו "אמת פגומה". זה ברור.

אולם, לאחר מכן המשכנו לומר... שהווידאו השני אשר פורסם... היה אכן של אמת וכדורי אור שלאנרגיה מלמעלה.

שאלה שהתעוררה, באשר לעובדה... שאם ווידאו שני זה פורסם בהעתקה על סרט... לאחר המתיחה המקורית...שהיתה בחודש זה של השנה שלכם... איך יכול להיות... שהעצים בשכונה זו הם בפריחה מלאה... כאשר הם לא צריכים להיות כך בזמן זה של השנה.

הכלי כבר חוקר באשר לאיזו תשובה אנו יכולים אולי לתת כדי לתקן מצב זה והיא מנסה את המיטב להסיח את דעתה מהמיינד שלה... מה שאנו אומרים שאינו אפשרי. היא מבקשת  שזה יהיה כך כדי שהבהירות מאתנו תגיע דרכה.

אנו מדברים אליכם על זמן... אשר ,עבורנו, לא קיים.

זה המקום בו  קיים בלבול רב. גורם הזמן גורם לדילמות אלה. כן, אנו הודענו שגרמי שמיים  של אור נשלחו, לאחר ההחלטה שנעשתה... לאחר  "הווידאו שריגש". עם זאת עבורנו...

מתרחשת העברה של אנרגיה... כשאנו מגיעים באופן מלא יותר לכלי זה והיא  פחות מעצמה... על מנת שמסר זה יגיע דרכה.

ובכן אנו מדברים ממקום גבוה יותר. אם אנו עשויים להסיר זמן.. אם אנו שמים כל זאת... באותו מרחב... בידיעה שכל דבר מתרחש הכול בבת אחת...  מדובר בסימולטניות... בעובדה שהווידאו השני נשלח כאשר הוא היה. למרות שהצפייה עשויה היתה להתרחש בחודש שונה.

כלי זה עדיין אתנו ומוצא שקשה לקבל זאת.

אנו אפילו מעמיקים כשאנו מנסים לבטא את האמת שלנו. לא הגענו לשחק משחקים...אין זו מטרתנו. ועם זאת... הרבה ממה שלא מובן מפורש כמשחקים במשחק...כהטרדה... כחוסר אמת.
השוני במציאויות... בין עולמכם ושלנו הוא בלתי ניתן להסבר... לא כל שכן המרחק... לכן, לא תמיד ניתן להסביר תקשורת באופן בו אנו רוצים.
זה לא שעשינו זאת לא נכון.  ישנה אי הבנה של זמן...שמשתמשים בו ועושים מניפולציה בו כדי שדברים יעבדו. גרמי השמיים שנשלחו... כדורי אנרגיה אלה שנשלחו כדי להרשים אתכם על האמת שלנו... עשויים היו היטב להתרחש בשעה שעצים אלה היו בפריחה. עבורנו זה יכול להיות לאחר המקרה של ווידאו הראשון שהיה מתיחה.  ועם זאת... קשה לכם להבין איך זה יכול לעבוד.

זה כה קשה עבור כלי זה לא לחשוב בעצמה כשאנו מדברים מילים אלה. לכן, זה מפריע קצת... את הזרימה.

אנו מודעים שהיא קרובה "לזרוק את המגבת" (המתרגמת- לעזוב, לוותר) כפי שהיא מתבטאת.

זה בעיקר בשל הרצון להביא דרכה את האמת הגבוהה ביותר... ולא להיות מושפעת מכל משהו אחר.
היא בטוחה בזמן זה בכך שאנו נמצאים כאן.

היא מבטאה שהיא רוצה הסבר בהתייחס לעצים בפריחה.. כאשר הם לא היו צריכים להיות בהכרח במצב זה.

אנו מבטאים בשנית...שהם היו כך.. כאשר גרמי השמיים נשלחו... אף על פי שב"אין זמן" הווידאו של המתיחה עדיין לא נוצר בתוצאה הפיסית.

אין הכוונה לומר שזה  לא נוצר כבר בשמיים מוכן להגיע.

לכן, כאשר ווידאו אלה בפעם השנייה... של אנרגיות אור אמיתיות נשלחו ופורסמו באינטרנט שלכם... הם עלו בקנה אחד באופן מושלם עם תוכניתנו.

לכן, חוסר תקשורת טהורה שהיתה כרוכה בכך היא בשל כל הטכנולוגיות  המעורבות... בהסירנו את היבט הזמן... לכן לפני או לאחר מכן... אינו שווה.

אתם שמים דברים בזמן לינארי. אלנו אין כזה דבר.  כה הרבה מובן שלא כהלכה בשל כך.

אנו מגיעים ב/כמו/דרך/של/אהבה. אין אנו רוצים לבלבל. עם זאת, היינו רואים זאת כאסון גדול אם כלי זה היה מפסיק את שיתוף הפעולה שלה אתנו. כיוון שאנו מודעים שיש כה הרבה יותר להשיג דרך מערכת היחסים שלנו.

יש לה בחירה. לכל הישויות ישנה בחירה. עבור אלה המאזינים למילים אלה... אנו מבקשים מכםלהרגיש  את האנרגיה של אמת... בחירתכם. אין אנו רוצים לשכנע בכיוון אחד או אחר. אין זה חשיבותנו. אנו מיועדים לסייע באהבה.

ענן לבן
כן. זה אני. זה ענן לבן... אשר בחר להוסיף קטע קטן בסוף.

נשמות יקרות ושותפתי היקרה לעבודה, בלוסום. דברים אלה מוצגים לכם ושום דבר בתוכנית הגדולה של הדברים.

מה שהינו כל דבר בתוכנית הגדולה של הדברים...הוא האופן שאתם בוחרים להרגיש על כל דבר.
אלה שהם מאור אשר שוכנים באזורים אחרים מודעים באופן מלא על הסיבוכים אשר יכולים להתעורר ולגרום בבוא העת.. את הבלבול שהוא יכול... ועושה... וייעשה.

דברנו  על כך שבימים העתידיים... ישנה מציאות של תקשורת פנים אל פנים... דילמות כאלה ידעכו לתוך הרקע עםצחוק... כמה אי הבנות אלה פשוט מובנות שלא כהלכה.

לכן, אני, מגיע ביום זה כדי לבקש מכם להחליט לקחת תמיד מכול מה שניתן... את מה שמהדהד אתכם... ואת מה שלא מהדהד... אתם יכולים לזרוק לפח אשפה שלכם.

רוממו את רוחכם... מלאו את לבכם בשמחה ובצחוק.

הפסקות אלה הם בשל הכלי היפה הזה הנאבק עם גוש בגרונה.

אני נמצא כאן...  הפדרציה  של אור נמצאת כאן... בלוסום נמצאת כאן... ובינינו.. אנו מבקשים רק לעזור בדרכים של העלאת הרטט של עצמכם ושל הפלנטה... הפלנטה של האמא האלוהית... לתוך מרחב מקובל יותר עבור הנשמה לשכון בו.

לעזור לכם להבין לאט לאט את הסיבה שהגעתם... מה הגעתם לעשות... ומי אתם במציאות שלכם...שאינה במה שאתם שוכנים על פני שטח כדור הארץ.

התעודדו חבריי... כדאי לעשות זאת.

בלוסום אינה בטוחה כשאני מדבר... אם הקלטה זו תוצע החוצה. זו החלטתה.
יש קצת יותר ממה שאני יכול לומר בזמן זה... לכן אני עוזב נכון לעכשיו... מציע לכול אלה אשר שומעים מילים אלה ומרגישים  אנרגיה זו... את אהבתי בצורתה הגבוהה ביותר. תודות רבות. אדיו חבריי... אדיו.

בלוסום: אורכו של אודיו זה במקורו היה 32 דקות. אני חתכתי את 15 הדקות של הפסקות!!

אני באמת איני יודעת מה להבין מכך... על מסקנותיהם. אני  בוודאי שלא יכולתי להעלות הסבר זה.

אני מבינה, שעבור אנשים רבים, הם עשויים לחשוב "אה טוב... שכחי מזה". עם זאת, עבורי, להמשיך לשוחח אתם, תלוי באופן בו אני מרגישה לגבי זה.

מה שאני מרגישה כלפיהם היא אהבה. מה שאני מרגישה על מה שיש להם לומר על ווידאו של גרמי שמיים אלה הוא מבוכה ועכשיו, ספק.

אני יכולה להציע לא יותר מאשר את זה. אולי התיק סגור בשנית... עם זאת  לא נעול.
אני שולחת זאת החוצה... כיוון שאני חושבת שזה נכון לעשות זאת. עם זאת, כזו פגיעות נמצאת בתצוגה בחיפושי עבור האמת.

עשו בהקלטה זו מה שאתם רוצים.
אני אתן לעצמי  קצת זמן לחשוב על כל זה.. ולראות מה מתרחש משם.
באהבה ובתודות

Blossom Goodchild
לקח לי שוב כמה שעות לגרום לאודיו לעבוד על דף זה... ועם זאת, אני כבר מוארת על כל הדבר!

עדכון  של Blossom Goodchild מיום 30 בינואר 2015 - ההתבוננות שלי בנושא הווידאו של גרמי השמיים.

אחרי המבוכה וחוסר הוודאות בגין ההסבר שניתן בקטעי הווידאו בנושא של גרמי השמיים... מתיחה אואמת... זמן או אין זמן... אני קבלתי, פשוטו כמשמעו מאות מיילים. 99% מהם היו מלאי אהבה ובהבנה מלאה של ההסבר שניתן על ידי הפדרציה של אור, דרך האודיו של התקשור הקולי. רבים קבלו כה הרבה אהבה דרך הרטט של קולם שהביא אותם לידי דמעות (זהו דבר טוב!).

הלכתי אתמול בבוקר לטיול ארוך בחוף הים... עדיין לא בטוחה ודי מדוכדכת.

אז נזכרתי לנשום..... כפי שהם למדו אותי..

אז נזכרתי בכול מה שהייתי צריכה להיות בהכרת תודה עבורו... כפי שהם למדו אותי...

אז נזכרתי לשנות את גישתי... כפי שהם למדו אותי...

אז נזכרתי ששום דבר לא משנה... כפי שהם למדו אותי..

אז נזכרתי שכול דבר הוא אהבה... כפי שהם למדו אותי...

אז נזכרתי לצחוק (למצב)... כפי שהם למדו אותי...

ולפני שידעתי זאת... האנרגיה שלי הותמרה... בלוסום חזרה!

כול החוכמה ש"הם" הביאו בדרך.. כול מה ש"הם" הציעו לי... ולאלפי אחרים, עבור נושא זה... בדרכים שלמחשבות משנות חיים לטוב יותר... הגבירו את חיי פי אלף.

האהבה בה הם דברו... האהבה בתוכנו... היא משהו שאני מחפשת לגלות בתוך עצמי... על בסיס משרה מלאה.

אני גם שקלתי את העובדה.. שאם הפדרציה של אור היתה שלא מהאמת... ענן לבן (בו אני מאמינה ב-100%) לא היה מאפשר לי להמשיך את התקשורת אתם... ובוודאי לא היה נכנס  דרך אותו תקשור קולי... ואומר "אני נמצא כאן...הפדרציה של אור נמצאת כאן... בלוסום נמצאת כאן".

כל המחשבות האלה הובילו אותי למסקנה, כי בהתחשב בכך שאני שוכנת על שטח כדור הארץ והפדרציה של אור שוכנת איפשהו ירחים רבים משם... אם, מפעם לפעם, אנו "טועים" או יש לנו את הצורך לשאול על המידע המתקבל... מכול התקשורת שהיתה לנו באופן טלפתי במשך 9 השנים האחרונות... אין אנו עושים רע מדי!

אני יודעת שגדלתי מחוויה זו... ושוב, אני חייבת לבטא את הכרת התודה הכנה המוחלטת שלי לתמיכה הניתנת על ידי כה רבים. זה למעשה, מדהים... וכה טוב לדעת... לא משנה מה נזרק אליהם... שהםמרגישים את האמת מהפדרציה של אור... לעיתים קרובות מבינים אותה הרבה יותר טוב ממני!

אני באמת מבורכת שיש לי כזה צוות גיבוי מהמם... ממש לצדי.



לא רק שנלך ביחד יד ביד לתוך השחר החדש... עם זאת, על ידי כך שניתן סחיטה קטנה מפעם לפעם... אני פשוט יודעים באותה דממה...  שעשינו זאת!

בכל הכנות מעומק ליבי, תודה רבה... תודה רבה... תודה רבה לכל אחד ואחד.
Blossom G.

Website: Blossom Goodchild 

ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-

 Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney