קוראים

יום רביעי

Hebrew -- מסר של Blossom Goodchild מיום 5 בפברואר 2015



מסר  של Blossom Goodchild מיום 5 בפברואר 2015

בלוסום: הנה אנו נמצאים, שוב. אני מרגישה באמת שאני בחזרה על המסלול. מדהים מה מבט טוב לתוך האמת של האחד יכול לעשות... לגלות בדיוק מה זה! לנוע נכון לאורך... איזו הצעה אתם רואים שמתאים להקנות בתקשורת זו היום?

פדרציה של אור: ברכות רבות של כנות והתרוממות, אהבה מעודדת לכל אחד ואחת. אנו  באמת שמחים... שאחד  מטפלים בגינותיהם... מנכשים עשבים ומשאירים רק את כל שמרגיש נכון ומטופח. אנו כה מודעים למסע האישי שכל אחד נוסע בו... ככול שאין אנו יכולים או לא היינו בוחרים להתערב במסע זה... אנו מרגישים  כה מוערכים להיות מסוגלים להיות "בית קפה"... בו אנו יכולים לספק מזון לאורך הדרך.

בלוסום: ועבור אחד, אני כה מאוד מאושרת שאתם עושים. תודה לכם.


פדרציה של אור: אין צורך בתודות... ועם זאת, בכל הכנות,  אנו מכירים ברגשות הלב שבהן הכרת התודה מתעוררת.

הבה נדבר על כך. כאשר אחד מרגיש הכרת תודה... ישנו שינוי אשר מתרחש ברטט שלו. עם זאת, חייבים להרגיש זאת... לא רק לבטא. כי עבור כול הדברים.... כאשר רק מבטאים ולא מרגישים... הם נותרים "חסרי חיים"... היינו אומרים.

רגשות, כפי שדברנו עליהם... שוב ושוב... הם מה שמניע אתכם. האם לבכם פועם מהר יותר בעת התרגשות? האם אין הוא מאט כאשר אתם במנוחה? זהו התקתוק של הלב... אלו הפעימות של איבר  זה... שנשלט על ידי הדרך בה אתם מרגישים. חשבו על כך לזמן מה. האם יכול להיות שאתם שולטים על לבכם?...ובכך... כן, אנו מתכוונים על האיבר המתפקד למעשה... אתם שולטים עליו באופן בו אתם מרגישים.

אתם שולטים על הכול שלכם...על כל פרט קטן... באופן בו אתם מרגישים.
אין זה/ לא יכול לשלוט בכם.  זו הסיבה שאנו מדברים כה הרבה על רגשות. כיוון שכאשר אתם מקבלים זאת... כאשר אתם "שולטים" על רגשותיכם... אתם רואים שינוי אינסטינקטיבי בתוך הכול מסביב, בתוך ולגביכם.

המפתח... כפי שאתם כולם יודעים היטב... הוא להרגיש אהבה. וכן...זו התשובה לכל דבר.

כה רבים מכם אומרים..."כן, כן, כן, כן, כן. אתם דברנו אלינו פעמים רבות על כך.. אנו קולטים זאת". עם זאת, עם הכבוד העמוק ביותר, חברים יקרים שלנו...אתם לא... די... עדיין!

כיוון שאם הייתם... היינו עדים לאנרגיה שונה מאוד בעולמכם.

אתם עשויים להבין טוב מאוד את מה שאנו מבטאים. עם זאת, לדעת על אהבה למעשה... בכול הזמנים... להיות אהבה... בכל מחשבה, מילה ועשייה... היינו אומרים, שישנה עדיין די דרך ללכת. אתם מקבלים את הרעיון... וזה נהדר.

היינו מציעים שהשלב הבא הוא ל....

בלוסום: אוקיי... אני חושבת שהייתם רוצים לדבר. אני אנסה זאת.....

לחצו על הקישור שלהלן:
(* ניתן לשתף קישור זה, עם זאת הוא "חסוי", כך שלא יהיה בלבול  עם האודיו המלא של תקשור זה שלי עם  Joe Pena)
תרגום תעתיק ההקלטה מ- 6 בפברואר של תקשור ישיר של קול:

אכן, אנו כאן. זוהי ברכה שאת נאחזת ברצוננו לדבר דרכך באופן זה... וזו שמחה גדולה  שזה מקובל עלייך, ולכן, אנו יכולים לעבוד ביחד ולאפשר למה שאנו מחשיבים שהינו ממילים חכמות... להיות מוצע החוצה באופן נאות וחכם זה.

מדוע לא שקלנו זאת לפני כן? אוה, שקלנו!... ועם זאת, זה לא היה אפשרי בהתייחס לרטט שלכם...שעכשיו הינו מתדר שונה... איך לומר? לכן, אנו ממשיכים להציע לכם ולאלה המאזינים למילים אלה, את מה שאנו יודעים על אהבה. את מה שאנו לוקחים בחשבון... שיש לו חשיבות.. עבור כל נשמה על פני שטח כדור הארץ כדי לאפשר למרחב ליבם להאזין למילותינו וגם לאפשר לכן, למילים אלה להיפתח לתוך מקום עמוק יותר של ליבם... בו האמת של העצמי של הנשמה שוכנת.

אנו מדברים, הלא כן... שוב ושוב על אהבה? אנו מספרים לכם  שזה כול מה שיש. אנו מספרים לכם לחשוב רק על אהבה. להרגיש רק אהבה ועם זאת, אנו מבינים שבעולם זה בו אתם גרים... עולם זה של דואליות... עולם זה אשר יכול ללחוץ עליכם בכבדות רבה בגין כל מה שהולם בתוכו ומסביב להווייתכם... אין זה תמיד קל כפי שאנו מבקשים שזה יהיה.

עם זאת, היינו אומרים נשמות יקרות, זה עניין של... פחות או יותר...להקפיץ מתג, אם אתם רוצים. בכך, אתם עושים את ההחלטה לשנות. לשנות מהרגשה אשר, מה שאתם רואים מסביבכם ומאפשרים לכך לדכא אתכם... להרגשת אהבה... לא משנה מה אתם רואים מסביבכם...כיוון שאין זה... כפי שהיינו אומרים... הכול הוא אשליה?

לכן, זה אפשרי באופן מושלם עבורכם להרגיש רק את מה שאתם בוחרים.
זו של אהבה. לא משנה מה.

אין זה משנה איך הדברים נראים. שיחת הטלפון שאתם עשויים לקבל עם חדשות עצובות, אינה משנה. אין זה משנה שרואים דברים במסכי הטלוויזיה שלכם שמנמיכים את האנרגיה שלכם. האם אין אתם רואים שהם מתוכננים להנמיך את האנרגיה שלכם? אנו אומרים, בצחוק... האם אתם הולכים לאפשר לעצמכם... ישויות אינטליגנטיות שאתן... ליפול בשל כך?... באמת? האם אתם לוקחים בחשבון את עצמכם שאתם נמצאים במעמד גבוה יותר? כיוון שאנו לוקחים בחשבון שאתם כאלה. לכן, היינו אומרים... האם  לא הגיע הזמן עבורכם לעשות זאת?

העלו את עצמכם מעל מי שאתם חושבים שאתם... למצב הרבה יותר גבוה של הוויה... כיוון שלאחר מכן אתם תהיו יותר במקום לו אתם שייכים.

היא (בלוסום) מוסרת לנו שלהיות כאן על פני כדור הארץ לא קל אולי כפי שאנו עשויים לחשוב שזה. אנו משועשעים לצידה. ישנו חיוך רחב על פניה מאתנו כולם... כולל  אותה. כיוון שהיא מודעת לקלילות. האנרגיה של הקלילות. זה, יקרים... זה מה שאנו מבקשים מכם לדעת. לא רק  לפעמים, כאשר מה שמתרחש הוא טוב...

אבל בכול...

דרך כל דבר...

מצאו את האור שלכם...

בטאו את האור שלכם.

היו שמחים. כיוון שזה איך... יקרים...שאתם תשנו את עולמכם.

זו, יקרים... הסיבה מדוע אתם התנדבתם להגיע. זה לא היה.. מה שאתם מכנים "חופשת קיץ". זה הולך הרבה מעבר לכך.

אתם התנדבתם להיות על כדור הארץ בזמן זה, כיוון שאלו זמנים המרגשים ביותר.

ואתם ידעתם לפני שהגעתם. זאת בתוככם... זהו ניצוץ החיים.

הנחישות להביא את אמא כדור הארץ מהדחיסות שאליה היא נפלה... מחוץ למקום זה ולתוך מצב גבוה יותר.

מצב בו היא וכול מי שחי עליה ובתוכה... שייכים.
אתם אהבה.

אין שאלה. אין ספק.. לנו.. שזה מי שאתם.

זה מה שהוא כל דבר.

כיוון שאין שום דבר אחר מלבד אהבה.

לכן, איך יכולים אתם להיות משהו שלא קיים?

כיוון שרק אהבה קיימת.. ואתם היא.

האם אתם רואים? אנו מראים לגברת... של בת אנוש פיסית וכשאנו מציגים תמונה זו...זה כאילו ישנה שכבה על שכבה, על שכבה, על שכבה,  וכך הלאה וכך הלאה וכך הלאה וכך הלאה... שנבנתה במשך שנותיכם.  קליפה נוספת, קליפה נוספת, קליפה נוספת, קליפה נוספת, וכך הלאה וכך הלאה וכך הלאה...משאירים את האהבה... את האמת... את האמת המוחלטת של מי שאתם... חבויה... מוסווית... בתוך כל שכבות אלה של קליפה.

אתם הגעתם לכאן בזמן זה... להסיר את הקליפות האלה... עבור המין האנושי... עבור עצמכם.

ואתם עושים זאת עם ביטחון עצמי רב.
אוה! האם לא ביטאנו דרך בלוסום... (היתה הפסקה ארוכה)...השתיקה נובעת מכך שהזכרנו את שמה... בניגוד לשימוש במילים... "הכלי". זה נעשה עכשיו... היא שואלת מדוע יש לנו בעיה עם זה? זה בשבילנו... ששמות... (הפסקה ארוכה נוספת)...אנו מתנצלים על העיכוב... זה... אם את רוצה... שלנו אין שמות. אנו מוצאים אותם מיותרים... כיוון שאנו כולם אחד.
דברנו על הסרת הקליפות... כך שהאמת של עצמכם, האור שהינו אתם... מאיר דרך כשהקליפות מוסרות.
אין לכם שום דבר לעשות... מאשר להאיר את אותו אור שהינו אתם.

זו הסיבה מדוע הגעתם. אתם כולם נאבקים...שואלים מה אתם צריכים לעשות כאן.

אתם מרגישים שאתם לא עושים מספיק. אתם יודעים שהגעתם לכאן לעשות משהו... ועם זאת, אתם לא יודעים מה לעשות.

אנו מספרים לכם, ברגע זה, כי מה שהגעתם לכאן לעשות... הוא להאיר את האור של מי שאתם.

חשבו מהמקום העמוק שבפנים... כמה זה מרחיק לכת.

אתם לא רק מאירים את האור שלכם על אלה אשר אתם עוברים לידם. כאשר אתם מבינים את עוצמת האור וכאשר אתם חושבים על נשמה הרחק במדינה אחרת אשר אולי סובלת... כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחשוב על נשמה זו ולשלוח לה אור זה... וללא כל שאלה... היא מגיעה עמוק בתוך ליבם. זו עובדה. אין זו אשליה.

מיינו את המוץ מתוך התבן.

זמן זה לפנינו... בתוך טווח זמן של ארבע או חמש שנים הבאות, היינו אומרים... וכן, אנו מחייכים כיוון שאנו לא יודעים על זמן... עם זאת, אתם תראו במו עיניכם... ותרגישו  עם ליבכם... את השינוי בתוככם... לכן, על פני ובתוך עולמכם...שזה מתרחש.

וככל שאתם מכירים יותר את העומק בתוככם...ככל שכולכם יודעים על, זוהי האמת.

אנו מבקשים מכם לא להתרכז במה שמעציב אתכם. כן, ישנם מצבים בכדור הארץ שלכם אשר יכולים להעציב את הלב מאוד. עם זאת, אין אתם מסייעים באמצעות דמעות בכי או כעס או תסכול. האופן בו אתם מסייעים, הוא לשלוח החוצה את האור שלכם. אתם תבחינו יותר ויותר... איך אתם מבחינים יותר ויותר... שעולמכם ואלה בתוכו הם מלאים באור האהבה.

התרכזו בפלאות של עולמכם.

התרכזו בכול מה שהוא טוב.

זה מה שהגעתם לעשות.

כשאתם מטפסים על סולם החיים... אתם שמים את עצמכם במיקום גבוה יותר. לכן, יכולים לראות יותר ויותר את מה שנמצא מסביבכם. זו הסיבה מדוע אנו מבקשים מכם... כיוון שאנו יודעים... שזה יהיה מהשמחה הגדולה ביותר. כיוון כשכל דבר נראה לכם ביופי עמוק יותר של מה שהוא... אתם תבינו.. אתם תגיעו להיגיון.. של מדוע...אנו מדברים באופן בו אנו מדברים.

נשמות יקרות... חברינו.. העמיתים שלנו... משפחתנו... אנו אחד.

וכאחד...כוונתנו היא לשנות את עולמכם לתוך היופי שפעם הוא היה... וכול אלה אשר שוכנים בתוך ועל פניו ינועו איתו... למקום שאפילו דמיונכם בזמן זה יכול (כשהם דברו... הרגשתי כי המילה שהם אמרו היה "לא יכול") ליצר. ועם זאת כשהמסכים נופלים כדי לגלות את התפארת של מה שעומד להגיע... ליבכם יזהה מקום זה.

לעכשיו, אנו עוזבים... בתודות.

בלוסום: ואתם דברתם. וואו! זה נעשה מעניין מאוד... כיוון שעד שאאזין בחזרה... אף על פי שבאותו זמן הייתי מודעת למילים שהגיעו דרכי... ממש עכשיו... אני באמת לא יכולה לזכור אותן.  מה שאני באמת שמחה עליו.... כיוון, שלי... זה מראה שאתם במקום עמוק יותר מאשר  המקום בו תקשרתי לפני כן. אלה חדשות טובות.

האם יכולים אתם פשוט לאשר לי... מדוע היתה הפסקה קצרה לאחר שדברתי  לראשונה על שמי? אמרתם שזה בגלל שאתם לא משתמשים בשמות, כיוון שאנו כולם אחד.

פדרציה של אור: זה כך. לכן, אנו עושים זאת לייחודי בכך שמשתמשים בשם הניתן.

בלוסום: עם זאת, אתם אמרתם "הכלי"?

פדרציה של אור: זה התפקיד שבחרת.

בלוסום: אני גם הרגשתי, שיש משהו לעשות עם האנרגיה של השם... אני לא בטוחה איך להסביר זאת. אני יודעת שלענן לבן היה פעם קושי גדול באמירת השם "מרי מגדלנה". הוא הסביר  שזה היה בשל האנרגיה של שקר שנוצרה מסביב לשם זה, שגרם לו שיהיה לו כה קשה לדבר.

פדרציה של אור: כן, אנו מבינים זאת.

בלוסום: ובכן,  מדוע אני נאחזת בבעיית אנרגית הרטט? אתם שואלים אותי אם אני בטוחה שאני רוצה לדעת? עכשיו, אפילו  יותר מאי פעם... אני מסוקרנת.

פדרציה של אור: מכיוון, שיקרה... מי שאת.. אינה "בלוסום"... זה השם שניתן לך... על פני כדור הארץ... ועם זאת, אנו יודעים אותך כמישהי אחרת.

בלוסום: אהה... זה  הגיוני לי. אני לא רוצה/צריכה לדעת מי זה.  בתוכי, "איפשהו" בוודאי שאני יודעת. עם זאת, אני לא מרגישה  שיש צורך בכך ממש עכשיו. (אני חושבת  שהיינו כאן פעם)? אין זה חשוב, עם זאת, ההרגשה שקבלתי כאשר אתם אמרתם שאני הייתי מישהי אחרת... היתה כמו מטבע שנפל וזה צלצל מאד אמיתי.  מגניב... העניין הובהר. תודה לכם.

ובכן, אני מניחה שזה להיום. מעניין מאוד.  תודה רבה.

פדרציה של אור: ועם זאת, את הסכמת לפני זמן מאוד רב.

בלוסום: אני שמחה שהסכמתי... אני מרגישה שאנו מתקדמים. באהבה ובתודות.

פדרציה של אור: רגשות של הכרת תודה לכולם.



ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney