קוראים

יום שישי

Hebrew -- מסר של Blossom Goodchild מיום 21 בפברואר 2015



מסר  של Blossom Goodchild מיום 21 בפברואר 2015

בלוסום: הלו חבריי. ובכן, שבוע הזה היה קצת כחול עבורי (המתרגמת - ביטוי שמשמעותו דיכאון/ייאוש), מסיבה זו או אחרת. עם זאת, היום אני מרגישה  "זוהרת" מספיק כדי לתקשר ולהיות מאושרת לעשות זאת.
פדרציה של אור: עם ברכות החמות ביותר... אנו מקדמים אותך בברכה ואת כל מי שנמשך למילותינו. ישנם זמנים עבור כל אחד בהם הרוח נמוכה... עם זאת, כפי שאתם מודעים... כאשר הרוח מבריאה... כפי שכמעט בטוח שתעשה... ישנה רעננות בשלבים.. אשר אחד לא היה פוגש בהם, אם לא היו חווים את הזמנים האנרגטיים פחות.
בלוסום: כן. אני מודעת לכך.. ותמיד מאושרת להרגיש יותר ביישור עם עצמי, זה בטוח. לכן, מה יהיה היום נושא שיחתנו?

פדרציה של אור: כל דבר שהייתם רוצים שיהיה... בגבולות ההיגיון.
בלוסום: והיגיון הוא?
פדרציה של אור: העובדה שישנם נושאים מסוימים שלא אכפת לנו לדון עליהם.  כיוון שאנו מרגישיםשזהו רצוננו רק לרומם...
בלוסום: במקום לבלבל...
פדרציה של אור: אנו באמת מסונכרנים אחד עם השני.
בלוסום: אוקיי... מאחר שהצעתם... חשבתי לאחרונה הרבה על הפלנטה שלנו... על פלנטות אחרות... למעשה, על "כול הדבר הזה".  אמרתם, שאנו נבראנו כניסוי... מי למעשה "מתכנן" אותנו? איך זה קרה שגוף זה שלנו עובד כפי שהוא... ו.... איך הנשמה נכנסת לגוף זה? המשיכו קדימה.
פדרציה של אור: אנו מצפים לך כדי לשמוע את תשובתנו.
בלוסום: האם אתם מתכוונים שהייתם רוצים לדבר? עכשיו הגיעה לי הרגשה מוכרת של נפילה מהמקום הבטוח.
פדרציה של אור:. אם זה... ורק אם זה מתאים לך.
בלוסום: אני בוודאי אאפשר זאת... לא יורד גשם... מה שהינו מדהים כיוון שאנו בסופה של סערה טרופית חזקה (ציקלון)! אוקיי, הבה ננסה, לא כן?

לחצו על הקישור שלהלן:
תרגום תעתיק ההקלטה בהמשך.

בלוסום: ובכן. תודה לכם. מעניין איך שיחתכם השתנתה להיות על משהו שאני באמת הייתי צריכה לשמוע... ואני בטוחה שזה יסייע לרבים.
פדרציה של אור: זה רצוננו. אנו ממשיכים להיות בשמחה כזו בהתייחס לדרך חדשה זו. זה היה תמיד צעדנו הבא.
בלוסום: מה שאני הייתי חייבת לדעת... אבל לא ידעתי... עד שידעתי! שמחה לעשות זאת, למרות  שאני עדיין מתרגלת לכך. משהו נוסף שהייתם רוצים לומר?
פדרציה של אור: רק שאנו אוהבים אותך. עם זאת, את זה את יודעת. את זה את יכולה להרגיש.
בלוסום: את זה אני באמת יודעת. את זה אני באמת מרגישה. תודה לכם.

תרגום תעתיק ההקלטה מ- 21 בפברואר של תקשור ישיר של קול:

ברוכים הבאים נשמות יקרות.
שוב אנו שמחים מעבר לעונג על הזדמנות זו לדבר באמצעות קול... כך שליבכם עשוי להדהד עםהרטט בו מילים אלה מוצעות.
שאלות... שאלות ... שאלות. כה הרבה שהמיינד האנושי רוצה לדעת, והאם לא סיפרנו לאחד שוב ושוב... שכול התשובות נמצאות בפנים?
רבים מבינים... רבים מקבלים תשובה זו... ועם זאת, הם לא בהכרח יודעים באופן מלא... את התשובה... לתשובה.
היכן בפנים התשובות נמצאות? האם בקצות אצבעותיכם? האם  בקצה לשונכם? האם בתוך מרחב לבכם?
הסירו את הפיסיות מהמחשבה... ולאחר מכן... הסירו את המחשבה. במרחב ענק זה... של שום דבר... כאן אם כן, המקום בו כל התשובות שוכנות. מוכנות עבורכם לקטוף אותן כרצונכם.... כתפוח מהעץ.
כל התשובות יכולות להיות ידועות לכם.... כאשר הנשמה מוכנה לגלות מחדש אותן.
שאלתם אותנו ביום זה... בהתייחס לבריאה של הגוף הפיסי. אנו מחייכים... כיוון שבאופן דומה... האם לא המדענים ואכן הפרופסורים... בנו בעולמכם... מתוך סוגים רבים של חומרים... מה שאתם מכנים רובוט? ותפקודו... התפקודים... בהתאם לתכנות מסוים.
לכן, כאשר כפתור מיוחד נלחץ... הזרוע יודעת לנוע לימין... וכך הלאה וכך הלאה... יכולנו להמשיך להסביר.... עם זאת, אנו מבינים שאתם מבינים על מה שאנו מדברים.
זה לכן, מוערך מאוד... איך ניתן להגיע למומנטום פיסי דרך מחשבה... כך ש... אם אתם רוצים... מחשבתכם... המחשבה מגיעה מהרגשות של בן אנוש, ולכן, התכנות, הכפתור  שלוחצים עליו, אם זרוע של אחד רוצה לנוע אל הימין. זה מאוד דומה ועם זאת כפי שאתם יודעים... הרבה יותר מסובך... עקב לביליונים של דרכי פעולה בפנים.
תחנת כוח שהיא גופכם הפיסי הוא נס בפני עצמו. זה אורגניזם חי שהינו עולם בפני עצמו. כיוון שכאשר משהו מתקלקל... הרבה מתרחש על מנת שאותו מקום מסוים יעלה ויעבוד בשנית... בהקדם האפשרי.
הרופאים והחוקרים שלכם מבינים רבות על הגוף. עם זאת, היינו גם מוסיפים את המחשבה... שהתחזוקה הבסיסית של הגוף... היא באמצאות הרגשות של רווחה.
כאשר אחד לא מרגיש כה בהיר במחשבה ובתנועה פיסית... של הרגשה פיסית בפנים... זה הרבה יותר קשה עבור ...הבה נאמר... הישויות בתוך גופכם... ( אתם אולי הייתם מכנים אותם המנגנונים)... עם זאת, היינו מכנים אותם "הישויות" בתוך גופכם... לא מתפקדות באופן מלא על אהבה.
כול הדברים בתוך גופכם מתפקדים 100% כאשר הם נמצאים באהבה אחד עם השני... ובאמת, הנשמה... שהינה תוכנת המחשב... אם הייתם רוצים... של הגוף הפיסי.
לכן.... כאשר יש רגשות של שמחה ואושר... רגשות של אחדות... הגוף מגיב.
זוהי הרפואה העדינה ביותר של הגוף. ואנו מבינים... אנו מקבלים... כמה קשה זה חייב להיות... כאשר הגוף הפיסי שלכם אינו מתפקד כפי שהוא צריך... שאותו אחד יכול להישאר בשמחה... באושר... באנרגיה מלאה.
עם זאת, באמצעות כוח המיינד... כוח הנשמה שולט על דפוסי המוחות... אזי לאחר מכן, זה האופן בורווחה נגרמת.
אפילו כאשר הסורקים על פני כדור הארץ שלכם אומרים אחרת. אתם עשויים לראות סריקה של משהו שמתרחש בתוך גופכם... אשר הינו הוכחה מדוע אתם מקבלים מחלה מסוימת או כאב מסוים. עם זאת, דפוס מחשבתכם... הרגשה שלכם של רווחה... יכולה לשלוט על מה שאתם רואים באמצעות קרני רנטגן אלה.
ניתן להשתמש ברגשות שלכם כמחק...כדי, פשוטו כמשמעו, למחוק את התמונות שהיו פעם שם.
איננו נכנסים לנושא זה באופן של "זה פשוט כמו שזה"... ועם זאת... זה פשוט.
כאשר אנו מסבירים לכם שהרגשות שלכם... באמצעות מחשבה... שמעוררות את הישות הפיסית כולה... שזה התכנות שלה... אזי, האם אתם רואים נשמות יקרות? באמצעות קבלה ואימוץ גישה זו... בידיעה  שזו כמו האמת שלכם... אזי כול מה שאחד צריך לעשות הוא להרגיש את מה שהם רוציםלהרגיש ... טוב.
בלוסום מדברת אלינו והיא אומרת שאכן,  כפי שהזכרנו שכאשר אחד "חולה"... ועם זאת, איננו מסכימים עם מילה זו "חולה" אבל, אנו נמשיך קדימה. כאשר לאחד יש מאבק גדול בתוך הגוף הפיסי שלו... הדבר האחרון במיינד שלהם הוא להיות מסוגל להרגיש טוב. הם יודעים שהם רוצים להרגישטוב, אבל הם לא יכולים לעשות זאת... כיוון שהם לא.
אנו אומרים... שכדי להתגבר על רגשות שליליים... לא צריך להיעשות באמצעות מאבק.
לכו לגן שעשועים בתוך ראשכם. הרחיקו עצמכם ממה שאתם מניחים שזו המציאות שלכם... ולכו ושחקו.... עם ילדים בשדות של תירס זהוב. קחו את עצמכם למקומות שחלמתם לבקר. אין לכם צורך בישות הפיסית שלכם... כדי לעשות זאת.
אין לכם צורך בישות הפיסית שלכם להיות אתכם... להצטרף.
כול מה שאתם... הוא אהבה.
זוהי המהות של העצמי של הנשמה שלכם.
זהו העצמי של הנשמה שלכם... היבט אינדיבידואלי של השלם... שיש לו את הזכות לבקר בכל מקום שהוא כך בוחר... עם או בלי הגוף... ואם הגוף מהווה מכשול... אזי השאירו אותו מאחור.
כאשר אתם חוזרים מביקורכם... אתם תמצאו שרגשותיכם  נמצאים בעמדה חזקה הרבה יותר. לכן, ניתן ליישם זאת כדי לאפשר להרגשה של הגוף לרומם את עצמו... לאט לאט.
אתם מתכנתים את גופכם. זה לא מתוכנת על ידי אחר, באמצעות לחיצת כפתורים... והפעלת מנופים.
נס זה שבחרתם לשכון בו על פני שטח כדור הארץ הוא מקום המגורים המיומן המולטי, bulti (?), ביליון, טריליון דולר שיכולתם לפגוש.
ועם זאת,  האם אין זה כך... שרבים בוחרים לאפשר ששמירת הבית תדרדר? אין זה משנה שהם אומרים "אם אשאיר חדר זה מלא באבק או אם יש נזילה באותו חדר.. אני אדאג לכך מאוחר יותר". אנו מציעים שאחד צריך תמיד לשמור על בתיהם תקינים... כך שהם עשויים לתפקד בהתאם ליכולתםהגבוהה ביותר.
אתם עשויים להסתכל על אחר אשר עשוי לרוץ קילומטרים רבים במרוץ... או לטפס על ההר הגבוה ביותר... ואתם עשויים לחשוב "אני לא הייתי יכול אף פעם לבצע זאת"... ואתם לא תבצעו.. כיוון שזה מה שאתם חושבים.
כאשר אתם מבינים באופן מלא את כוח הרגשות שלכם ושל דפוסי מחשבתכם... אתם הייתם בוחרים בזהירות את מה שאתם מרגישים ואת מה שאתם חושבים... במקום לאפשר למחשבות ולרגשותלהתנהל בהתפרקות עליזה....לכן, לגרום לפגיעה גופנית רבה בזדון לאורך נתיבכם.
דמיינו... הרגישו... קבלו... דעו כאמת... גופכם  עומד להיות חברכם.
לשרת אתכם... בכה הרבה דרכים. אוה! איך גופכם משרת אתכם... ועם זאת,  הוא נלקח כמובן מאליו יום אחר יום.
נשימה אחר נשימה.
אנו אומרים לכם חברים יקרים, ככל שאתם בוחרים יותר להכיר  את הפלא שהינו גופכם... כך אתם תגלו יותר את הגדולה של מה שהוא.
ככל שאתם תטפלו יותר בגופכם כפי שהייתם מתייחסים לחבר... כך גופכם יותר יגמול חזרה טובה לכם... את האהבה שאתם הצעתם לו.
מעגל זה של אנרגיה הוא אחד.
אתם בחרתם את גופכם... גופכם לא בחר בכם.
לכן, הפיקו את המירב מהסיבה לבחירתו.
עשו כול מה שאתם יכולים איתו...
צחקו איתו... תנועו איתו...
כיוון שהאנרגיה שהיא אתם... לזמן שלכם על פני כדור הארץ... משותף על ידי הביטוי הפיסי שלכם.
אתם נשואים... אם אתם רוצים... אחד לשני.
איזה נדרים? איזה הבטחות אתם עכשיו מתכוננים לעשות לאותו שותף שהוא אתכם... במשך זמנכם... במשך כול זמנכם ... על פני הפלנטה כדור הארץ?
האם זה לא הכי טוב שתהיה מערכת יחסים יוצאת מן הכלל? לאהוב ולהוקיר... כל עוד אנו שנינו חיים?
חברים יקרים... אנו מודים לכם שהקשבתם  למה שבחרנו להקנות ביום זה... ואנו מאמינים שאנו סייענו לצמיחתכם... סייענו להבנתכם בהתייחס לקשר שיש לכם עם ביתכם הפיסי... שותפכם הפיסי.
אנו עכשיו מושכים לאחור את האנרגיה שלנו באופן זה מחברתנו היקרה בלוסום. באהבה ובתודות לכול.

Website: Blossom Goodchild 


ניתן למצוא את גרסת האודיו של התקשור של בלוסום ב-
Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney