קוראים

יום שלישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 12 בדצמבר 2015



מסר  של Blossom Goodchild מיום 12 בדצמבר 2015

בלוסום: בוקר טוב חבריי. שמחה לומר שאני מרגישה הרבה יותר בהירה עכשיו ומוכנה לשיחה טובה.
פדרציה של אור: גם אנו, מרוצים מאוד שהאנרגיה שלך מתחדשת ועצבותך הוסרה. אם זה נוח לך, היינו...כפי שחשבת והתכוננת... רוצים מאוד "לדבר".
בלוסום: בוודאי! אוזניות ולהמשיך!
(מוצע שתאזינו לאודיו כדי לקבל את הרטט הגבוה של אנרגית הקול. כמו כן, תעתיק ההקלטה להלן).

מצורף בזה קישור לאודיו עם תעתיק ההקלטה מתחתיו

תעתיק ההקלטה של הפדרציה של אור.

ברוכים הבאים לכל אחד אשר לקחו על עצמם להאזין עם/ממרחב ליבם למילים אשר אותן אנו בוחרים להעביר ביום זה.
אנו תוהים מה... באמת... אתם מצפים מאתנו? ישנם אלה, אנו מודעים...בשל הכתיבה לליידיבלוסום... אשר באמת מרגישים די מדוכאים.
אתם רוצים שאנו נופיע עם גילויים. אפשרו לנו עכשיו לדבר מהאנרגיה הגבוהה של האהבה הטהורה ביותר... שזה רצוננו לגעת בלבכם מאוד שלכם.
אנו מבינים שאנו לא גרים על פני שטח כדור הארץ שלכם. הבנו שאין זה קל עבור כל אלה הבוחרים את הנתיב לכיוון האור. ועם זאת, יקרים, כאשר אתם מאפשרים לעצמכם להיות  רק מה שהינה אהבהטהורה וגבוהה ביותר... לא יכול להיות מעורב קושי.
אלה אתם שנמצאים בשליטה על דפוס מחשבתכם. אלה אתם אשר בוחרים מה שאתם חושבים... איך שאתם מתנהגים... יחסכם כלפי אחד לשני... יחסכם כלפי כל דבר שהוא בתוך "המשחק" שלכם... אם יכולים אנו לשים מילה זו פה.
וליידי בלוסום אומרת לנו להסביר יותר בשנית ... על "משחק" זה שאנו כולנו כנראה מעורבים בו...היא אומרת.
ואנו אומרים " האם לא משחקים משחקים בקלילות?"
והיא אומרת לנו "תלוי על איזה משחק ומי משחק אותו!"
ואנו אומרים " שוב "בחירות" של הנשמות היקרות. בחירתכם ליהנות ממשחקכם. בחירתכם  שיהיה כיף. בחירתכם  לשמור על אור חייכם".
וליידי בלוסום אומרת " עם זאת, החיים כאן למטה אינם תמיד כזה כיף!"

אין היא אחת המתמקדת בשקרים ובתרמיות של ממשלותיכם ואלה בעמדות הגבוהות יותר של... אנו מחפשים את המילה... "אזור הולכת השולל". מה שאתם בוחרים למקד את תשומת לבכם... כך משחקכם יסתיים עבורכם.
זה כה פשוט.
"עם זאת, זה לא אנוכי" היא אומרת "לא לחשוב על אלה  שנמצאים בצורך?"
ואנו אומרים "לא אמרנו שלא תחשבו. זה מחייב באופן מוחלט שאתם תשלחו אהבה לכל האזורים שהם בעלי רטט  בעל אופי אפל... היינו אומרים... בעלי תדר נמוך. שלחו את כול אהבתכם בכיוון זה. עם זאת, אל תשלחו עצבות  באשר למה שמתרחש. אל תשלחו שאט נפש. אל תשלחו שנאה. אל תשלחו מחשבות ייאוש. שלחו רק את האהבה הגבוהה והטהורה ביותר שלכם שאתם יודעים שהיא בתוככם.... אתם... לכל מצב... והכוח של מחשבה זו... הכוח של אהבה זו... משתנה את תדרו  לתדר טוב יותר... מרגיע".
אחדים יקרים, נסו... לא להיות מעורבים עם מה  שהוא לא כפי שהוא נראה. כיוון שמה שמראים לכם בטלוויזיות שלכם... מה שמספרים לכם ביומני החדשות הוא רחוק ממה שלמעשה מתרחש מאחורי הקלעים. מה שמוצע ומתואר לכם שונה מאוד ממה  שלמעשה מתרחש. לכן, אל תפלו למלכודת. עם זאת,  פשוט התרוממו מעל זה ושלחו אהבה. אז, הרטט שלכם לא יכול לרדת  מכול מה שמתרחש בעולמכם. לאחר מכן, אתם יכולים לשמור על הרטט שלכם ברמתו הגבוהה.. בצורתו הגבוהה.. לסייע לעצמכם... לעולמכם ואכן לשלם.
אלה מי שאתם.  אתם מעבר לכל המשחקים האלה... בתוך המשחק שאתם נמצאים בו... המשחק שאתם משחקים.  עליכם לקחת בחזרה שליטה. לקחת בחזרה ולדרוש את כוחכם שהוא בתוככם... ולא עזב אף פעם.
אתם ישויות חזקות.
כל אחד מכם אשר מאזין למילים אלה חייב להכיר עכשיו בכוח שיש לכם.
בבעלותכם.
המציג אותו באמצעות אהבה.
אז... אז אתם תרגישו את השינוי בתוך עולמכם... בתוך הפלנטה שלכם... בתוך הישויות אשר גרות עליה.
אין מלחמה שצריך להילחם בה. יש רק את הנתינה והקבלה של אהבה. זה הכול. זה כול מה שצריךלהיות. שחררו את המחשבות שאינן משרתות.
אנו ממשיכים קדימה  בדברנו את אותן מילים שוב ושוב... וחלק מכם אומרים  שהיה להם מספיק מאתנו המדברים את אותן מילים ואתם רוצים פעולה. ובכן, האם יכולים אנו לומר לכם עם הכבוד העמוק ביותר למי שאתם... אולי זה... שהפעולה חייבת לבוא מכם.
וחלק היו אומרים "עם זאת, אנו מנסים! במשך שנים, עם השנים, עם השנים... אנו נותנים שוב....שולחים את אותה אהבה שאנו יודעים שזה אנו ועדיין שום דבר משתנה!"
עם זאת, אנו אומרים "פעולה זו של נתינה וקבלה של אהבה תהיה הרבה יותר יעילה אם אחד באמת ידע... שכיחיד... לפעולה זו היתה ההשפעה העמוקה והגדולה ביותר על השלם".
זהו הזמן עכשיו נשמות יקרות לדעת מי שאתם ובאמצעות ידיעה זו... כפי שאנו תמיד אומרים... מגיעה הרשות של הכוח לזרוח. הכוח של האהבה שהיא אתם.
בבקשה אל תאמינו בחצי-פה  לכך, למה שאתם עושים כיחידים אולי יש לכם אפקט דומינו קטן על האגם.  דעו שכל רגע שאתם באהבה... אתם משנים את עולמכם חזרה לתוך האהבה שהינה אמת.  בחזרה למקום בו חיוך וצחוק בכל רחבי הפלנטה שלכם... לא רק בכיסים קטנים לצורך מזל פה ושם... אלא חיוך וצחוק ונתינה וקבלה ...אלו דברים שגרתיים לכול.
את זה אתם עושים... לזה אתם גורמים.  אתם אומרים שאין שינויים הנראים לעין ועם זאת, אנו אומרים...שוב זה ניתן לכם כדי להתמקד על השלילי.  זה כול מה שאתם מוזנים. עם זאת, הסירו את מחשבותיכם משליליות זו ודמיינו את כל המעשים הטובים שמתרחשים דקה אחר דקה, שעה אחר שעה, יום אחר יום.. באמצעות אלה  ש"קולטים זאת", נשמות יקרות... באמצעות אלה שמבינים... כמוכם.. שאהבה היא זו שגורמת ללבכם לחייך. אהבה ממלאה אתכם עם השמחה שהיא אתם... ואלפים על פני אלפים, על פני אלפים, על פני אלפים מתעוררים לעובדה זו.
אל תאפשרו לעצמכם להיות מדוכאים ממה שאתם מוזנים. אתם יודעים טוב יותר, נשמות יקרות. אתםיודעים טוב יותר. עם זאת, אפשרו לעצמכם לזרוח כמה בהיר שהאור מאפשר לכם להיות... בתלות במי שאתם יודעים את עצמכם להיות.
האמינו בעצמכם. האמינו אחד בשני. דמיינו שאוחזים בידיים  כשכל אחד על פני הפלנטה שלכם... מתאחד ככוח  עצום אחד של אהבה.
ישנם טרוריסטים...שמראים אותם שהם... טרוריסטים...מה שעשוי או לא עשוי להיות הגיוני. עם זאת, כאשר אתם מוזנים במידע לגבי נסיבות מעין אלה... אל תשלחו שנאה ועצבות. דמיינו שאתם אוחזים בידיהם. אפשרו שגם הם, יתאחדו כאחד ביד האוחזת את כל אלה שנמצאים על פני הפלנטה שלכם.
כל אחד יחיד מכם מחברים ידיים באהבה... וכאשר אתם מדמיינים כזה דבר.. זה מסייע לליבם של אלה אשר הינם אבודים.
כאשר אתם רואים את עצמכם פשוט מציעים את ידכם בעין המיינד שלכם... לכל אחד אשר נראה שאין הוא מגיב ב/כמו/באמצעות/של אהבה... הציעו את ידכם ודמיינו שהם לוקחים אותה.. ולאחר מכן לחצו אותה.. ואפשרו להם לדעת שזה בסדר... אתם יותר לא לבד... כיוון שידי השנייה מחוברת לנשמה אחרת... וידם האחרת מחוברת לאחר... וידם האחרת מחוברת לאחר... וכך הלאה וכך הלאה וכך הלאה... לאורך עולם זה שלנו. אמרו זאת. דעו זאת לעצמכם.
כיוון שהכוח שצברנו בכך שעשינו זאת... הוא מאוד המפתח למה שלבכם מתגעגעים להרגיש. זה סוג של פעולה שיש לנקוט בה.
אנו מודעים שאתם מתגעגעים לראות משהו בשמיים שלכם כרוממות רוח... כתקווה שהדברים ישתנו. ואנו אומרים לכם... דברים אלה יתרחשו. זוהי הבטחתנו לכם ועם זאת, נשמות יקרות... אנו גם אומרים שבאמצעות הדמיון של לקיחת הידיים של אחיכם ואחיותיכם באהבה... גם יביא לכם את רוממות רוח והתקווה שאתם מבקשים אותם.
ואתם מחייכים בליבכם כאשר אתם מאזינים למילותינו. כיוון שאתם יודעים... אתם יודעים שזו אמת.
לכן, הבה ביחד... עכשיו ברגע זה... עצמו את עיניכם... ונשמו עמוק אתנו... כשאתם מדמיינים  את ידיכם אוחזות יד אחרת... והשרשרת של האנושות המקושרת ביחד... ואהבה פועמת באמצעות העורקים לתוך הידיים....עוברת מאחד לשני מסביב לשלמותה של הפלנטה שלכם.
... ושאפו חיים... ונשפו אהבה... ושאפו שלום... ונשפו אהבה לכול... ושוב... שאפו את כל האהבה מאחד לשני... הרגישו אותה בהווייתכם... ושלחו אותה החוצה אחד לשני.
אנו הוויה אחת ב/כמו/באמצעות/של אהבה.
האירו את עולמכם עם חיוך אחד יחיד מלבכם... בידיעה כשאתם עושים זאת... שזה מתרחש.
אנו עכשיו מושכים לאחור את האנרגיה שלנו מליידי בלוסום.  בהיותנו אתכם כולכם במקום העמוק ביותר של לבכם בכל נשימה שאתם שואפים... בכל נשימה שאנו חולקים.
באהבה... בשמחה... בהוקרת תודה.
סוף הפגישה.

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוהה כפי שאנו יכולים.


Blossom Goodchild YouTube

Website: Blossom Goodchild
Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney