קוראים

יום שבת

מסר של Blossom Goodchild מיום 3 בדצמבר 2015





מסר  של Blossom Goodchild מיום 3 בדצמבר 2015

בלוסום: עקב אובדן של מישהו מאוד קרוב לי בשבוע זה ובתגובה למיילים הרבים שקבלתי לאחרונה, המסר של היום אינו תקשור, כיוון שהאנרגיות שלי לא נמצאות במרחב הנכון. עם זאת, זה מגיע מלבי.
אהבה יקרה... בצורה הטהורה והגבוהה ביותר של עצמה.
תהיתי אם נוכל לדבר?
כפי שאת חייבת להיות מודעת היטב, הפלנטה כדור הארץ שלנו נפל למצב של אי-סדר עצום... בשל חלק מישויות אנושיות החיות עליו...לוקחות ממנו כל שביכולתן, כאשר אין לחלוטין שום צורך בכלל!
ישנן ישויות אנושיות שנראה שהן הורגות אחת את השנייה בעל כורחן והייתי רוצה לשאול אותך... למה בדיוק?
ישנן אלפי תלונות שאני יכולה לנקוב, עם זאת, בהיותך מי שאת... אני מניחה שאת כבר מודעת להן?
יש לנו מתקשרים רבים על פלנטה זו....אשר מהמקום העמוק ביותר של ישותם, מאמינים שהם עושים זאת עבור הטוב הגדול ביותר של הכול. לא בשביל פרסום וברור לא עבור מזל.. עם זאת, לשרת את השלם עם המתנה שניתנה להם. עם זאת, שוב ושוב, מסתכלים על מרבית המתקשרים כרמאים או פשוט טיפשים כיוון שהם מפרסמים מסרים עם מידע שנכלל בהם לפעמים.. אשר כוונתו לסייע לאנשים לאבד אמונה ולאבד את הלב. בניגוד למטרתם!
מלבי... אני לא מבקשת מכם להציל אותנו... אני מבקשת סיוע!
כל אחד מאתנו יודע מי אתם... כיוון שאנו מכם.
חלק מודעים לכך, וחלק לא. עם זאת, אפילו אלה שמודעים... עדיין נאבקים לפעמים... בהבנת התפקיד שאנו משחקים כאן למטה ותוהים מתי הדברים הולכים להיראות קצת יותר בהירים באופק?
מתקשרים רבים יידעו את קוראיהם על שינויים גדולים שיתרחשו לפני סוף שנת 2015.  עכשיו, כמו בכול השנים האחרות...דיכאון ואכזבה מתמקמים.
לכן, הייתי רוצה לדעת ממך, הגבוהה ביותר מבין הגבוהים.... המקור האלוהי המוחלט.... מה עלינו לעשות כדי לגרום לתוכניתכם האלוהית הזו להתחיל לקבל צורה? לא מהמקום שאת רואה אותה... אלא מכאן למטה. כאן למטה על כדור הארץ היכן שכה רבים הם באמת "לא אכפת להם" ומוותרים על כל התקווה!
אנו שומעים "הברנשים הרעים עושים את זה".... "הברנשים הרעים עושים זאת"..."החשיכה מסתיימת"... ו"בקרוב... בקרוב מאוד עולמינו יעבור לעידן הזהב". אני מכירה אנשים שנאמר להם זאת במשך מעל 50 שנה. למטה כאן על הפלנטה כדור הארץ זה לא בקרוב. עם זאת, את יודעת זאת, נכון?
היינו כה רוצים מאוד... אם את רואה שזה מתאים... הפסקה ענקית... דרך!
היינו כה רוצים לראות אור בקצה המנהרה הארוכה מאוד והמתפתלת!
כן, אני יודעת שאלה אנו שהגענו לכאן כדי לעורר את העולם ושאנו עושים זאת לאט אבל בטוח. אני יודעת זאת כיוון  שנאמר לי על ידי חברים שלי "מחוץ לפלנטה" הידועים כפדרציה של אור אשר מבקשים מאתנו להאמין שזה כך. עם זאת, באמת אין ראייה רבה על כך. למעשה ההיפך.
נשמות מתקדמות, בחקירתם את האמת מספרות לי "לשחרר" את כול "התחנונים" האלה כפי שהם מכנים זאת. אני מכנה זאת "דאגה". כיוון שלבי והלב של רבים, יכול להיפגע כה עמוקות עם כל מה שהם חייבים לסבול ואני יודעת  שזה לא איך שהחיים התכוונו להיות.
לפעמים, לבי נעשה כה המום עם הדרך שזה כאן למטה...שאני מרגישה  שאני נעה כדי לומר משהו ...לך... ועכשיו זו אחת מאותם פעמים.
ישנה דעה שאני מרגישה שהיא נכונה... שהפלנטה שלנו היא אשליה מכיוון שאנו מאמינים שאנו מופרדים ממך... אהבה/אלוהים/אחדות. אני יכולה לקבל זאת. האם אני מבינה זאת? עדיין לא! בכל זאת, נשמתי תמשיך לעבוד על זה... כיוון שחייבת להיות תשובה.
אנו יוצרים את עולמנו ממה שאנו חושבים...ואני באמת מודה ליופי אותו אני רואה כאשר הוא שם כדי להיראות.. ואני באמת מנסה להישאר חיובית ולחפש טוב בכל הדברים.
אני נוטלת אחריות מלאה על מי שאני ועל כוונותיי "לגלות את האמת". עם זאת, באותו הזמן, אני מרגישה כי בני האדם על פלנטה זו הפכו לכה אבודים...ומשוטטים כה רחוק ממך... שיד עוזרת תשמחבחג מולד זה!
"ניצוץ" קטן... :קישוט צעקני"...סוג של "דינג דונג ממרילי מגבוה" ('Ding Dong from (merrily on High'... יעשה כזה הבדל בזמנים מאתגרים מאוד אלה.
כך שבמקום מדרון חלקלק שכה רבים מחליקים למטה... במקום כל השקרים והרמאות שכה רבים מקבלים  ומתפתים...במקום כל זה שהוא לא שלך... זה יכול להיות מוחלף באמצעות...
האור של האמת זורח למטה עלינו ומתוכנו....
כיוון...
 שאנו משני המשחק... עם זאת, אין עדיין מספיק מאתנו ערים, עדיין, כדי לעשות הבדל נראה לעין. זו ראיה. אנו מרגישים... שאת יכולה להסיר את המסכים של בורות ושל קהות מכה הרבה...ברגע של נשימה... צריך להיות רצונך.
רצונך, בוודאי, חייב להיות עבור כל אחד מילדיך לחזור הביתה... ובהיותך מי שאת... אני יודעת שאת יכולה לעשות כל דבר כדי לגרום לכך להתרחש.
לכן, מהורה אחד לשני, וממני, ילדתך... אני רוצה להגיע הביתה.
שוב בשנית, אהבה יקרה מבורכת...
בבקשה...

זרחי את אורך כדי להראות לנו את הדרך...ואנו נחזור בהרף עין.
הולכים לשום מקום...עם זאת,  חיים באהבה האלוהית הטהורה ביותר.. אשר תוכננה במקור כאן עלכדור הארץ.
תודה.
הרבה אהבה, אור, צחוק וקרני זהב.

נ.ב. הלוואי שכל נשמה שקוראת את זה ... מקבלת את תשובתם ממך. באהבה ובתודה.

יום שלישי 8 בדצמבר הוא יום הולדתי וכדי לחגוג בצורה חיובית יש לי בקשה. המחשבה הגיעה  אלי כשהתעוררתי באמצע הלילה ואני תמיד פועלת על אלה! באותו יום, בכל זמן... האם תתנו לי את הכבוד לכוונן את לבכם לתוך אחד מהבאים:

אנו המשנים של המשחק. תפילה מהפדרציה של אור. http://youtu.be/MYeqbshjgmA
חוכמה על אהבה. מהפדרציה של אור. http://www.youtube.com/watch?v=RmsCqVjqSss

אני כה אסירת תודה לאלה אשר בוחרים לעשות זאת, כיוון שהאנרגיה של המילים "שלהם" נושאות שירות לעצמי. לכן, בשלמות ובתקווה שזה יעשה הבדל לאופן בו הדברים  קורים כאן למטה!
תודה רבה רבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney