קוראים

יום שני

מסר של Blossom Goodchild מיום 17 במרץ 2016



מסר  של Blossom Goodchild מיום 17 במרץ 2016

בלוסום: הלו! הייתי קצת עסוקה, לכן החמצתי את שיחתנו בשבוע שעבר. מרגישים טוב?
פדרציה של אור: אנו שמחים בצורה יוצאת מן הכלל בשל ההתקשרות הנמשכת איתך, בלוסום היקרה.
זיהינו את הבעיה לגבי ההתקדמות שניתן להתגבר עליה, ולכן, החלטנו שהדרך קדימה ניתנת למשא ומתן על שילוב רגיש יותר של דפוסי מחשבה, ולכן, מאפשר  שלא תהיה מעמסה על החושים.
בלוסום: אוי אלוהים היקר!  זה היה משפט מסובך... היוצא החוצה מילה אחר מילה... ואין לי מושג אם זה הגיוני. אפשרו לי לקרוא זאת שנית. ממממ... האם ננסה זאת בסוואהלית? מה בדיוק המשמעות?
פדרציה של אור: המשמעות...  שההיקף הכללי/הכולל של הכוכבים נמצא עכשיו ביישור כדי לסייע  לעשות כך שכל מה ששופע יהפוך לשופע יותר.
המשמעות...  שההמתנה נגררה במשך זמן רב ועם זאת, עכשיו... יש הרבה שמוכנים לפתוח את "מגבר המתח" ולאפשר לדברים ש"נחו" בהמתנה... להיות ניתנים להבחנה.
בלוסום: נהדר! כמו?
פדרציה של אור: כמו "השליליות" שנוכחת תמיד על הפלנטה שלכם שעומדת לשנות כיוון  כך שתציב את עצמה מחוץ למסלול... ולכן, תאפשר ל"חיוביות" הנוכחת תמיד על הפלנטה שלכם לקחת שליטה.
בלוסום:  שוב נהדר! עם זאת, באיזה אופן? מה אנו צריכים לצפות ואכן... מתי?
פדרציה של אור: אתם צריכים לצפות עכשיו, לחוות באמת את השינוי בעצמכם. אתם צעדתם קילומטרים רבים ו"שפרתם" את חושיכם.  אתםהגבהתם את ה"עצמי" לתוך עמדה נוחה יותר ועכשיו אתם נמצאים לגמרי בהסכמה עם כל מה שיש... זהו הזמן עכשיו... כפי שאנו אומרים...לדחוף...פרויקט... את ידיעתו של האחד לקראת קפיצה ענקית.
בלוסום: נהדר! נהדר! אפשרו לי להמשיך לנסות... מבלי להעליב אתכם... זה בסדר מאוד להצהיר דברים מעין אלה... עם זאת,  זה גם מעודד מאודלדעת  על איזה דברים "מדובר"!
פדרציה של אור: יקרה, היקרה מהנשמות... אשר שואלת ללא הרף בשמה של האמת... אנו אומרים לכם... אנו נשבעים... שישנם דברים שעומדים להיות מוצגים אשר ידהימו אתכם.
בלוסום: חכו...חכו! מה עומד להיות מוצג? מדוע אינכם יכולים להיות ספציפיים יותר?
פדרציה של אור: כיוון שאין מילים אשר יחמיאו באופן מלא את מה שאנו מדברים.
בלוסום: האם אתם מדברים על האירוע שאוזכר פעמים רבות בעבר? אם כך... זה לגמרי כרעם ביום בהיר.
פדרציה של אור: אנו לא מדברים על כך. עם זאת, אנו מדברים על... היינו אומרים.... "להקת חימום". במובן ש"מאורע מדהים ומרשים" יתגמל ו"ידהים".
בלוסום: הייתי צריכה לחפש את המידע של המילה "ידהימו" ברשת באינטרנט  ...כיוון שזה נראה טעות והדאיג אותי קצת. עם זאת, שוב, אתם מושלמים בשימוש של השפה האנגלית. .להדהים: להדהים, להפתיע... להיות לא מסוגל לחשוב בברור או להיות רגיש לסביבה; להמם.
איזה סוג של " מאורע מדהים ומרשים "? נסו בבקשה והיו ספציפיים יותר אם יכולים אתם.  זה מפני שקצת נמאס לחברים לשמוע דברים מעין אלה ולאחר מכן שום דבר לא מתרחש. חלק אפילו הציעו שאתם מדברים בחידות.
פדרציה של אור: האם את חושבת כך, בלוסום?
בלוסום: לא, אני פשוט מדברת עבר חלק אשר אין להם הזדמנות זו, כפי שאני עושה. אני לא צריכה במיוחד לדעת, באמת. אולי זה יקלקל את ההפתעה. עם זאת, הדאגה שלי תהיה בגינכם... שוב... בהעלותכם  עניין רגיש זה... כל אחד נעשה מרוגש מאוד... רק כדי שזה יסוכל על ידכם כך שלא תזכירו זאת שוב , במשך זמן. או אפילו גרוע יותר...זה לא מתרחש במרבית תקופות חיינו! אתם יודעים שאני לא גסת רוח, הלא כן? אני רק מציינת עובדה.
פדרציה של אור: אנו מודים לכנותך. היינו מצפים שום דבר אחר ממך. אנו מודעים מאוד על  התחזיות הנוכחיות שלא מוגשמות במסגרת הזמן.  זה היה... זה לא היה... היה פעמים רבות עקב אכילס בתקשורתנו?
בלוסום...וכול אלה שבחרו "ללכת לצדנו"...אנו הצהרנו פעמים רבות...
אנו לא באים לשחק משחקים.
אנו לא מדברים אתכם כדי לבזבז זמן בעל ערך.
אנו מגיעים אליכם בדרך זו כדי להציע מילים וידע.
אנו מגיעים כדי לסייע לכם.
אנו מגיעים כדי לתת לכם מסרים בהתייחס למסע אותו מצאתם את עצמכם נוטלים אותו.
לא היינו אומרים שעכשיו ומפעם לפעם עשינו שגיאות  או טעינו... כיוון שאנו לא.
עם זאת, היינו מעודדים אתכם להיפתח בהבנתכם של התמונה הגדולה... כפי שנראית מעמדתנו... לא מעמדתכם.
בלוסום: ובכן, הסבירו לי בשנית  איך נראית לכם תמונה זו... במונחים של "להקת חימום". האם ראינו/שמענו אותם לפני כן?
פדרציה של אור: לא.
בלוסום:  האם זו תהיה הרגשה בתוכנו? התרוממות רוח של החושים? שינוי ברטט?
פדרציה של אור: כן.
בלוסום: בשל " ההתרחשות"?
פדרציה של אור: כן.
בלוסום: בשל  היישור  של הכוכבים/ הפלנטות... פתיחת הפורטל... ואני אומרת בקלילות..."כרגיל"!
פדרציה של אור: כל הדברים מעין אלה, סביר שיקרו. עם זאת, היינו אומרים שזה עכשיו הזמן לארבעת האסים שיוגשו על הצלחת.
בלוסום: ובכן...זה יותר מרק "כרגיל"? יותר מאשר רק אותה הרגשה של להיות נזרק לתוך מכונת כביסה...להיסחט ולאחר מכן להיתלות לייבוש...תוהה מה ה...? אה כן! שינוי מתרחש!
פדרציה של אור: זה ! הרבה יותר!
בלוסום: מה??????????????? Dearie Me!(קריאת הפתעה) אני אוהבת אתכם בחורים.... אבל זה לפעמים כמו להוציא דם מאבן! ו... אני צריכה לחייך, כיוון שאני מרגישה שהיינו במורד  דרך ארוכה ומתפתלת זו פעמים רבות לפני כן.
פדרציה של אור: אם כן היית אומרת, בלוסום... שאת לא מאמינה לנו?
בלוסום: הי חברים...בחייכם! שאלה לא הוגנת!
פדרציה של אור: מדוע?
בלוסום: בכך... שאם לא הייתי מאמינה באמת שלכם, הייתי מפסיקה שיחות אלה לפני ירחים רבים.
פדרציה של אור: ובכן, היכולים אנו לשאול... מה זו ההססנות שלך?
בלוסום: יכולה אני לזרוק זאת חזרה אליכם ולומר... מה אתם חושבים? בטוח שאתם חייבים לדעת?
פדרציה של אור: אנו יודעים שאלה על פני הפלנטה שלכם ממתינים לשינוי.
אנו יודעים שאתם כולם עייפים מלהמתין לראיה על שינוי זה... כיוון שכל מה שמוצג הוא בניגוד למה שאתם מתגעגעים לו.
אנו גם יודעים, שלכל אחד מכם יש את הכוח  להמשיך ולהתמיד מכיוון שזו הסיבה מדוע אתם נבחרתם.
מה שאנו לא יודעים הוא... מדוע אתם מפקפקים? כאשר אתם יודעים בפנים... את האמת.
אנו יודעים את האמת... מכיוון שאנו רואים את התמונה הגדולה יותר... כאשר הפאזל הזה מושלם.
בלוסום: נכון...החזיקו זאת שם! איך נראה הפאזל המושלם הזה?
פדרציה של אור: זה לא רק עניין של מה זה נראה כמו, בלוסום... זה יותר מה זה מרגיש.
בלוסום: תנו לי את שניהם!
פדרציה של אור: זה נראה כמו גן שושנים... כשהשמש זורחת למטה  על טיפות הטל על עלי הכותרת הקטיפתיים שלהם.
זה נראה כמו שקיעה וזריחה המשולבת בגווני הצבעים שעד עתה לא נראו.
זה נראה כמו הר על הדשא הירוק העמוק ביותר... עם שמיים כחולים בהירים ביותר  המשתרעים על פני מרחב בלתי ידוע... שהתגלה סוף סוף.
זה נראה כמו כל דבר  שהשמחה העמוקה ביותר בלבך יכולה "לתאר" ולכן, לברוא. כשאת... כשהאמנים... בוראים את מי שאתם... ומביאים זאת לחיים!
בלוסום: וזה מרגיש כמו?
פדרציה של אור: אהבה כפי שאת רוצה אותה להיות.
אהבה בצורתה הטהורה ביותר.
אהבה באמת של עצמה.
אהבה שהיא את.
אהבה שהיא הכול.
בלוסום: האם כולנו הרגשנו אהבה זו לפני כן? באיזה שהוא מקום אחר בתוך עצמנו?
פדרציה של אור: כמובן. כיוון שזה... את!
את מרגישה מוצלת על ידי הערפל שהתגבר עלייך.
את מרגישה  כאילו את לא באמת יודעת מהי אמת של אהבה עצמה.
בלוסום: ובכן, אני מרגישה כה אוהבת/נאהבת, לפעמים. עם זאת, אני יודעת שההרגשה הולכת רחוק מעבר לחוויה שלי על כך, בפיזיות זו.
פדרציה של אור: וכל אחד יגיע להכיר בכך. ..שוב. כשהשכבות מוסרות, יקרים... אתם מברכים את מה שהוא כה מוכר.
הלא מוכר הופך למוכר... והוא ייפול כאשר תצחקו מהנשמה כשאתם פוגשים את עצמכם. אתם... החלק הגבוה יותר שלכם.
בלוסוום: אמיתי לגמרי?
פדרציה של אור: כן. כיוון שאתם נעים למעלה באמיתי לגמרי... בעולמות הפיזיים. כאשר אנו אומרים... אתם פוגשים את העצמי הגבוה שלכם...הם כבר בתוככם... מחכים לכם שתברכו אותם.
בלוסום: ועדיין, אני עדיין באמת לא יודעת כלום על התמונה שאתם רואים. אולי מפני שאני עדיין לא נמצאת ברטט בו אני גם יכולה לראות?
פדרציה של אור: ועדיין, אנו אומרים...שזה "בדרכו". זה עומד להיות מוצג בתוך זמן/בזמן הכי פחות צפוי.
בלוסום: ובכן, בקרוב! כיוון שאנו כולנו ויתרנו על כלבלב קטן זה! עם זאת, כמה רחוק נסענו והמשכנו לעשות זאת... משחררים את התוצאות... וזה... הפך ליופי של הנסיעה.
פדרציה של אור: Blossom Goodchild....
בלוסום: בלעתי! אה.... כן?
פדרציה של אור:  אפשרי  לכך להיות ידוע... אפשרי לכך להיראות...אפשרי לכך להיות הרצון של הכול לחזור הביתה דרך הדרך המהירה ביותר והנעימה ביותר האפשרית.
שהמוח יוכל להיות מוגדר... להתכונן...
בלוסום: אני אחכה ל... ""GO... בלי בכלל ציפיות....אזי אין שם אכזבה... ואם זה יקרה שתהיה לנו את אותה שיחה בתחילת השנה הבאה... אזי כך צריך להיות. עם זאת, אם זה יהיה כך, שבנקודה כלשהיא במהלך שנה זו, אני אפול על ברכי ביראת כבוד מופלאה כאשר "להקת החימום" מגיעה... לאחר מכן כובעי יתפוצץ אליכם... ואני... וכולנו. אנו נזרוק אותם באוויר ומי ייתן שהם אף פעם לא יפלו חזרה! תודות רבות.  אין לי מושג כמה זמן אנו דברנו היום... עם זאת אני חושבת שסיימנו.
פדרציה של אור: אנו סיימנו.. להיום.
בלוסום: אתם פשוט הראיתם לי תמונה של בלונים... אני אשאיר אותם שם. הו-שמחה. באהבה ובתודות, חבריי.


מצורף בזה קישור לאודיו 

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוההכפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .

הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:
Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney