קוראים

יום חמישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 27 בפברואר 2016



מסר  של Blossom Goodchild מיום 27 בפברואר 2016

בלוסום: הלו שם. בהגיעי חזרה לפלנטה לאחר ששחיתי עם הדולפינים בהוואי... אני מרגישה די "שוחה בראש". ללא ספק, "בובות משחק" אלה משדרגות את העצמי של הנשמה ואכן, לוקח זמן לחזור למטה לכדור הארץ לאחר שהייתי בנוכחותם. ובכן... אני אשאיר זאת לחבריי,  באשר ל"סדר היום"... אם יכולה אני?
פדרציה של אור: ברוכה הבאה חזרה! אנו, כמובן, נהנינו "להיות" במים של אותו אי ואפשרנו לגלי האוקיאנוס להקיף אותך ולהביא לך נטייה קלה יותר.
בלוסום:  אין ספק שיש בדולפינים משהו. רק להיות כה קרובה/ איתם במים זה מהווה תמריץ מרומם לכל נשמה. אני באמת אסירת תודה שהיתה לי ההזדמנות, ואני אגרום לכך שאני אחווה אותם שוב באחד הימים. ובכן... בחזרה ל"נורמליות". אולי נדבר על  "כדורי הארץ הרבים" עליהם דברתם בתקשור האחרון?
פדרציה של אור: אם כך את רוצה. עם זאת, אנו מבינים שרבים כבר מודעים לכך בשל הידע  שעכשיו זכו בו בהתייחס לעובדה שכל דבראפשרי. במרחב ענק זה של חיים... על פני כל הפלנטות, היקומים, הגלקסיות ומעבר.. איך יכולות להיות שם מגבלות? לכן, בהתחשב ב"אפשרות" של חיים מקבילים עצומים... איך אם כן,  לא יכולים להיות כדורי  ארץ מקבילים ללכת איתם?
בלוסום: כן, אני רואה זאת, בוודאי. לכן, אולי אם כן יכולים אתם לדבר על המיקוד, בהתייחס לאותו חומר מקביל?
פדרציה של אור: האם אנו מבינים שאתם שואלים איך להפוך מודעים יותר על מקבילים מעין אלה?
בלוסום: כן.
פדרציה של אור:  כל מקום בו תשומת לבכם שוכנת... כך אתם. לכן, כל מה שאתם חושבים עליו... כך אלו אתם.
בלוסום: עם זאת, אני יכולה לחשוב על הדולפינים בהוואי ועם זאת, אני בחדר זה ב- Noosa.
פדרציה של אור: ועם זאת, אם היית מתמקדת באופן מלא... עצמי את עינייך והתמקדי באופן מלא... הווייתך כולה יכולה להיות שם במים.
בלוסום: עם זאת, לא פיזית... לא במה שאנו מכנים "המציאות שלי".
פדרציה של אור: ומה היית מכנה "המציאות שלך" בלוסום היקרה? כיוון שזה המפתח. המפתח הענק אשר פותח את הדלתות לכל מה שאחד מחפש. כל המציאותיות. כיוון שזה כך... לא יכולה להיות רק אחת. ישנן אינספור אפשרויות למציאות בתוכה אתם יכולים לבחור/להחליט שתהיה אמתית.
בלוסום: עם זאת... אם זה מרגיש כמו אין לנו את הבחירה. זה מרגיש כאילו אנו "תקועים" כאן חיים חיים על פני הפלנטה כדור הארץ וכול מה שהולך עם זה.
פדרציה של אור: מכיוון, שזה המקום בו מיקודכם שוכן ב"זמן זה"... "במציאות זו". לכן, קחו  בחשבון שאם אתם רוצים... "בזמן אחר"... "במציאות  אחרת" מיקודכם מקבל את העולם הזה כאמיתי.  הכול ממשיך באותו זמן. היבטים רבים של עצמכם חווים  "דרכי חיים" רבים מגוונים כולם באותו זמן. כיוון שאין עתיד או עבר... יש רק עכשיו.
לכן, היינו מכנים  זאת "קפיצה בזמן"... למרות שאין זמן... אתם יכולים להיות מאוחדים עם היבט אחר של עצמכם. אתם יכולים או..."לצפות" על אותו היבט אחר או, "להפוך" לאותו היבט אחר... באמצעות, פשוטו כמשמעו, כניסה לתוך הנשמה של "אתם" אחרים אלה... ולזכור  שישנם שם אחרים רבים  "שלכם". קחו גם בחשבון,  ש"אתם" כולם אנרגיה אחת. לכן, כל נשמה אחרת  שישנה... היאאתם!
בלוסום: עם זאת,  האם ישנם שם יותר ממני שאחד צריך להתחבר איתה...השונה מכם... אם זה הגיוני בכלל? אני יודעת למה שאני מתכוונת... אבל האם אתם יודעים?
פדרציה של אור: כן. בכך... את מדברת על היבט אחר של "נשמתך"... במיוחד. למרות שאת מכירה בכך שאתם כולם אחד.
בלוסום: כן. זה מסובך מאוד לתאר... לרדת לפרטים הקטנים והחשובים של זה... במילים... זה לא.
פדרציה של אור:  האם לא הזכרנו זאת פעמים רבות, בלוסום היקרה? מה שיש... יש! לנסות לפעמים להסביר מה שיש "יש"... זה מסובך מאוד!
כיוון שיש... יש הוא כל דבר אשר קיים! אתם מודעים  ששם אין  הפרדה מהשלם... האחדות. אתם פשוט חושבים/מרגישים שזה כך... בשל החוויה שנבחרה ב"זמן זה". אתם גם בוחרים  שתהיה להם את אותה ייחודיות בתוך חוויות רבות אחרות... בתוך היבטים אחרים רבים של אותה ייחודיות... בתוך עולמות וגופים אחרים רבים.
זה... עבורכם... כאחד... בוחרים להיות אינדיבידואל... שאתם לאחר מכן מסכימים להיות היבטים רבים של עצמכם... במקום אחר. ועם זאת, אם אחד בחר... וזה הוסכם על ידי "האינדיבידואלים" האחרים... אתם יכולים גם לחוות "את חוויותיהם" כשלכם... כיוון שזה שלכם... כיוון  שאתם כולם מהאנרגיה האחת. האם את יכולה לעקוב אחר זה?
בלוסום: כן, אני מצליחה, למרבה הפלא! עם זאת, אולי מפני  שאתם מסייעים לי להבין זאת, כיוון שאתם בראשי כשאתם מדברים על כך. אני מקווה שאחרים גם מסוגלים להבין זאת.
פדרציה של אור: ובכן, נמשיך לסייע.... אם אתם בוחרים... ממש עכשיו... אתם יכולים לחוות לחיות בתוך האנרגיה של דינוזאור... או של נמלה... או של דרקון.. או של שדון... או של קוף... או של arthropod
בלוסום:  של מה?
פדרציה של אור: זו דעתנו! מי אמר שרק בגלל שאת לא שמעת על  arthropod... זה לא קיים? או, אולי  זה עדיין לא קיים, כיוון שזה לא "הומצא"... באמצעות מחשבה.
בלוסום: אה אה! אולי תפסתי אתכם? (אני בספק). אם כל דבר ממשיך הכול באותו זמן... בוודאי,  זה היה כבר צריך להיות מומצא? זה צריך להיות קיים עכשיו... אפילו שזה לא  התגלה.
פדרציה של אור: זה שיקול מעורר הערצה. עם זאת, היינו מבקשים להביע שזה  "כבר שם"... כל דבר הוא כבר "שם בעכשיו"... כיוון ששם אין "זמן" אחר. עם זאת,  עדיין לא "היתה גישה" לכך... לא הובא לתוך התודעה באמצעות מחשבה.
זה מה שאנו "מנסים" להסביר, בלוסום.
אנרגיה היא מתמדת... ומכילה את כל דבר שיש.
אנרגיה היא כל דבר שאחד רוצה להפעיל מניפולציה עליה לתוך צורה!
אנרגיה היא כל הרגשה שאחד רוצה להרגיש.
היא כל דבר שאחד רוצה להיות.
ו...אנרגיה זו מכונה....... אהבה!
זו הסיבה מדוע אנו מסבירים שאהבה היא כל דבר ושם אין שום דבר אחר.
כל מה שיש... כל מה  שנחווה בנצחיות של חיים/צורה שאף פעם לא מסתיימת... היא אותה אנרגיה של אהבה.
הבה ננסח זאת בדרך זו, כדי לסייע? ילד בעולמכם  יש לו חומר המכונה "משחק בצק". זה גוש אחד לכשעצמו. הבה נאמר, כדור עגול. ו"מגוש" זה הילד יכול ליצור כל צורה שברצונו. בית... נקניקייה...תינוק. כל דבר שמוחו רוצה "לעשות" מאותו בצק. עם זאת, אותו "תינוק", בית, נקניקייה"... הם עדיין חלק מה"גוש" המקורי הזה. הם לא יכולים אף פעם לא להיות... ואין זה כך...שבסוף של אותו זמן משחק... הבית, הנקניקייה והתינוק הם לאחר מכן ...מעוצבים חזרה לתוך הכדור.. חזרה לתוך האחדות ממנה הם נבעו? עם זאת... הם לא יכולים אף פעם להיפרד... הם עדיין מאותה מהות של הכדור המקורי... למרות שהם חוו את עצמם כ"משחקים את החלק של בית, תינוק או נקניקייה". האם את מבינה?
בלוסום: כן.  ניסחתם נאה.
פדרציה של אור: ולאחר מכן היינו מוסיפים שברגע שהם "חוזרים" לתוך הגוש... ב"זמן משחק" אחר... אותה חתיכה של השלם שהיה פעם בית... עשויה לאחר מכן "להיווצר  מחדש" לתוך עץ או כוכב או מים... פשוט משחקים תפקיד אחר.
בלוסום:  אוקיי. אם כן הנה שאלה מסובכת אחרת. אם אותה חתיכת בצק מוחזרת ונוצרת מחדש.. אז האם אין המשמעות... שזה נעשה כך "קדימה לאורך הדרך... בבוא היום"... איך לומר? כיוון, שכאשר זה היה בית... זה היה בית.. ולא העץ או הכוכב או המים. לכן, איך יכול להיות כלהדברים האלה בעכשיו... כאשר זה נחווה בלהיות רק דבר אחד באותו זמן?
פדרציה של אור: אכן שאלה טובה מאוד.
בלוסום: אני מופתעת מאוד.. ישנה הפסקה בתשובתכם...אל תספרו לי שאינכם יכולים לענות לכך.
פדרציה של אור: אנו רק "מעצבים" זאת לתוך מילים.  מה שמוכיח שזה די "מסובך" כפי שאמרת.
קחי את הכדור של אנרגיה כ/ב שלמותו... לפני שנוצר לתוך צורות של חוויה. שם זה היה... במלאותו.. בידיעה ששום דבר אחר מלבדעצמו... בעצמי השלם שלו... כפי שהוא... שלם... מושלם.
על מנת להרחיב... כיוון שאנרגיה אף פעם אינה דוממת... היא תמיד נעה.. כיוון שזה טבעה... "הוחלט" "לברוח" ל"תמונות" שונות של עצמה. עם זאת, כל תמונה/בריאה היא חלק ייחודי של אותו שלם. לכן, כל החוויות ברות-השינוי של עצמה "מתרחשות"...זכרו כי שם אין זמן.. הכול בו זמנית.
בלוסום: זה מתחיל להיות מסובך כדי להסביר.
פדרציה של אור: טיפת מים באוקיאנוס היא דוממת ותמיד תהיה חלק מאותו אוקיאנוס. היא תמיד תחווה את הזרימה הנעה של גאות ושפל... אפילו שהיא עשויה להיות דוממת.. כאשר טיפה אחרת הנמצאת במרחק מיילים רבים עשויה לסעור. זהו עדיין חלק "מאותו הדבר"...ממשיך ב"אותו זמן". עם זאת.... היא עשויה לחוות את "אותו הדבר" ב"אותו זמן"... באופן שונה מאוד.
בלוסום: להיות כנה... אני תמיד מצאת ב"כל דבר ממשיך בו זמנית" מבלבל מאוד! לא יכולה לומר ששיחה זו היא לא מבלבלת זאת!
פדרציה של אור: כיוון שאת מותנית להסתכל על קו הזמן שלך כלינארי. את מסתכלת עליו מהיבט אופקי. כלומר.... מתמתחת לאורך... בניגוד להיבט אנכי... כאשר זה אחד על גבי השני... ממשיך באותו הזמן.
בלוסום: למרות שאין שם זמן!
פדרציה של אור: בדיוק! לכן, הסתכלי על היבט אנכי זה כ"מרחב". "מקום"!
קצת כמו בנין ענק ובו חנויות רבות. חדרים רבים. קומות רבות... שנערמו אחת על השנייה. כה הרבה ממשיך בתוך כל חדר.. בתוך כל קומה... וכאשר בחדר אחד מסוים... בקומה אחת מסוימת... זה מרגיש כאילו "הכול נמצא שם". זה המקום בו נמצא המיקוד שלכם.
עם זאת...
היכנסו למעלית... לחצו על כפתור... כל מספר אותו אתם בוחרים... ואתם תגלו את עצמכם בקומה אחרת... ברמה אחרת... בחדר אחר... חווים את מה שמתרחש שם. וזה היכן  שמיקודכם נהפך למציאותכם... ועם זאת... במקום כלשהו באותו בנין... המיקוד שהתרכזתם בו... עדיין קיים. הכול עדיין ממשיך... עם זאת, מיקודכם לא נמצא "שם"... הוא עכשיו בקומה אחרת.
בלוסום: תודה. זה עוזר... קצת... קצת מאוד. מישהו רוצה עוד סמים? אני חושבת  שאני צריכה להיפרד היום... לפני שמוחי יתפוצץ...ואני צריכה לו כדי להשלים דברים אחרים היום! תודה רבה, חבריי. נעים להיות בחזרה בקשר.
פדרציה של אור: נעים להיות... בקשר. אהבתנו מגיעה לתוך הווייתכם ומתחברת ברמה עמוקה יותר ממה שאתם אולי מבינים. עבור כך... אנו מאוד אסירי תודה.
בלוסום: באהבה ובתודות.

מצורף בזה קישור לאודיו 

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוהה כפי שאנו יכולים.http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .
הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:
Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney