קוראים

יום רביעי

מסר של Blossom Goodchild מיום 3 ביולי 2016



מסר  של Blossom Goodchild מיום 3 ביולי 2016

בלוסום: שוב בשנית... כבר.. בזמן כה קצר! הלו וברוכים הבאים.
פדרציה של אור: ברכות אלוהיות של אהבה וחסד מכוונות אל הליבה של הווייתכם. בלוסום היקרהוכולם.
בלוסום: אני רוצה להתייחס למשהו. לפעמים כאשר חותמים את סוף התקשור, הרגשתי בבירור את הרצון לכתוב "Adieu" (שלום)... מה שרבים כבר יודעים שזו חתימתו של ענן לבן כאשר האנרגיה שלו עוזבת. אתם התבטאתם כי "הוא" חלק מהפדרציה של אור. עם זאת, הוא מצטייר לנו כאינדיאני ממוצא אמריקאי אשר חי לאחרונה על כדור הארץ בסוף שנת 1500. עם זאת, אתם ואלה "מסוגכם"... הן ישויות של אור אשר לא חיו למעשה כבני אדם. לכן, האם יכולים אתם להסביר את חברותכם ואיך בדיוק ענן לבן הוא חלק מהפדרציה של אור?
פדרציה של אור: זה יהיה בסדר גמור ומתאים לעשות זאת. ראשית, אנו חייבים להזכיר להווייתכם את העובדה ששם אין נפרדות. אנו כולנו אחד. שנית, היינו רוצים לעורר אתכם לעובדה נוספת שאנרגית הרוח שאתם מכנים ענן לבן היא הרבה יותר גדולה מאשר אולי אתם אי פעם הבנתם.
בלוסום: לבי פועם מהר מאוד... לא עם צפייה, עם זאת, עם אנרגיה. המשיכו בבקשה.
פדרציה של אור:  מי שאתם מכירים כענן לבן הוא זוהר שרבים עדיין לא רגילים לו. כפי שאתםיודעים... רבים מתחילים לבכות ברגע שהוא מדבר. זה בשל סמכותו הגבוהה... האנרגיה הגבוהה שלו של/כ/באמצעות/באור. הוא מאפשר רק לענווה העמוקה ביותר להדהד בתוך/באמצעותו לתוך האנרגיה של מי שהוא מדבר איתו.
התאמתו  ל"מעגל חברינו"... איך נאמר.. היא "כאשר ומתי" שהוא בוחר לבקר... מה שאנו מחשיבים ככבוד להיות בנוכחותו.
בלוסום: באמת?  מבלי להעליב את האדם היקר שלי... כיוון שאני אוהבת אותו מאוד! עם זאת, אני גם יודעת, שאתם... אתם... תודעה גבוהה מאוד שרוטטת ברמה גבוהה מאוד. לכן, עבורכם  להיחשב ככבוד כאשר הוא קופץ לשתות כוס תה אתכם... המשמעות חייבת להיות שהוא... כפי שאתם אומרים... גבוה יותר ממה שהבנתי.
פדרציה של אור: האם זה משנה לך?
בלוסום: כמובן שלא. לא.
פדרציה של אור: גם דעו... שכאשר הוא מדבר אל האחרים דרכך בלוסום, הוא צריך "לדכא" אתהאנרגיה שלו במידה כזו על מנת שאתם תוכלו להישאר על הקרקע כאשר הוא נמצא אתכם. יש לו את המיומנות המאפשרת לו לעשות זאת... ועל מנת שאלה המקשיבים לו ורק נמצאים בנוכחותו לא "יתפוצצו".
בלוסום: אני באמת מבינה זאת.
פדרציה של אור: ואת מבינה שככל שהרטט שלך עולה גבוה יותר, כך רמה גבוהה של האנרגיה שלויכולה להגיע דרכך ולכן "לחלק" לאחרים? זה הסכם שאת והוא עשיתם והוא לא הופר.
בלוסום: והוא גם לא יופר. כיוון  שאכן, כמוכם, אני מחשיבה זאת ככבוד לעבוד אתו. מגוחך כפי שזה נשמע... כאשר הוא מבקר אתכם... מה אתם עושים? משוחחים שיחה נעימה בין חברים?
פדרציה של אור: אנחנו הווים. אנו מתמזגים והווים.
בלוסום: אני פתאום בוכה! אני מרגישה כזו אהבה, בחורים... כזו אהבה כשהמשפט האחרון הגיע. אני מעין "הרגשתי/ראיתי/דמיינתי" מידה מסוימת של זה.  וואו. להתמזג ולהיות אחד עם השני... בערך אומר הכל באמת. אם רק אנו בני האדם יכולנו לעשות את אותו הדבר!
פדרציה של אור: מה שנדרש זו רק נשימה, בלוסום היקרה... רק נשימה בודדה ולאחר מכן עוד אחת ועוד אחת.
בלוסום: עם זאת,  אין לכם את הצורך לנשום, יש לכם את הצורך?
פדרציה של אור: לא.
בלוסום: ובכן, מה "החלופה" שלכם?
פדרציה של אור: דממה. מרגישים אור... בכל מקום. בתוך... החוצה.... בכל מקום. בתוך כל אחד... כלדבר.
בידיעה ששם אין שום דבר אחר והווים ממנו/בתוך זה.
בלוסום: כאשר אתם נמצאים במרחב זה עם ענן לבן... מה מתרחש? מה מטרתו?
פדרציה של אור: להיות! אולי זה קשה לכם להבין מנקודת המבט האנושית... ועם זאת, היינו אומרים ששם אין שום דבר... שום דבר לחלוטין בעולמכם או באחר כלשהו... שיכול/יהיה /עולה על ההרגשהשל פשוט להיות... ולהיות אחד עם השני זה מעבר למילים, חברינו. אתם צריכים לחוות זאת... כיוון שאתם יכולים רק להרגיש את זה... אין מילים לבטא/לתאר את זה.
עם זאת... אל תתכחשו לכך... עבור עצמכם. כיוון שכל אחד הוא של זה. כל אחד מכם... כל דבר הוא של זה.
בלוסום: כן, אני יודעת. עם זאת, כפי שאמרתם קודם לכן, ענן לבן (כפי שאני מאמינה שאתם גם) היה צריך "להנמיך" את התדר שלו כדי לתקשר אתי... בשל מעמדו. לכן, איך יכולים אנו כאן למטה למעשה להרגישזאת... כיוון שאנו ממוקמים בדחיסות זו?
פדרציה של אור: יכולים אנו להפריע?
בלוסום: המשיכו!
פדרציה של אור: אתם מגיעים מנקודת המבט האנושית שלכם. שחררו את עצמכם לחופשי של זה/מזה...וזה סיפור שונה.
בלוסום: כן...קולטת זאת. אולם... זה עניין שנוי במחלוקת ויש לו "אמיתות" רבות שונות... בכך... איך אתחיל? האם אין אנחנו כולנו נמצאים במסענו האישי ומתפתחים ברמות שונות של קצבי למידה והבנות שונות, התלויים בבחירות?
פדרציה של אור: כן.
בלוסום: ובכן, זה כך.... באמת שלכם, שכאשר נשמה עוזבת את סליל התמותה (צרות של החיים היומיומיים) ועולה מחדש "במקום אחר"...הם חוזרים באופן אוטומטי למלאותו של האור, למלאות שלהם של האמת... או... הם עדיין במסעם להתפתחות?
פדרציה של אור: הם מתפתחים בתוך נשמתם... בתוך גבולות מסוימים.
בלוסום: אני ידעתי רק שזה ייצא מכלל שליטה! גבולות אלה הם?
פדרציה של אור: להיות בתוך "ספירה" מסוימת של למידה כמו ביטוי אנושי של אור.
בלוסום: ובכן, כאשר אנו עוברים לעולמות אחרים, אנו נמצאים בתוך ספירה של...?
פדרציה של אור: של הגשמה-עצמית.
בלוסום: ובכן אין אנו הולכים לתוך "כל הידיעה הזו של כל דבר" כאשר אנו מתים?
פדרציה של אור: כן, אתם כן. איך היינו מנסחים זאת?...בתוך האפשרויות של ספירה זו.
בלוסום: וואו! זה פותח כה הרבה ושאלות רבות מדי מגיעות למוחי בבת אחת. לכן... כל הידיעה/ההבנה הזו היא רק "חלק" של כל הידיעה/ההבנה? איך זה יכול להיות? או שאתם יודעים הכול או אתם לא!
פדרציה של אור: אתם מרגישים בתוך ספירה זו... אתם יודעים ומבינים כל דבר... ואתם יודעים ומבינים.  אתם יודעים ומבינים כל דבר שעומד להיות ידוע ומובן... בתוך ספירה זו.
בלוסום: זה הכול בהחלט חדש לי... ויכולה אני לשאול... מה נמצא מעבר לספירה זו?
פדרציה של אור: ספירה נוספת!
בלוסום: ואז נוספת ונוספת?
פדרציה של אור: בדיוק.
בלוסום: אני מרגישה כאילו אחד בוגר מספירה אחת לאחרת?
פדרציה של אור: את מרגישה נכון. וכאן הוא המקום בו אנו "מחליקים פנימה" בהתייחס להיררכיה וכו'. כיוון שישנן ספירות רבות... וענן לבן בגר (בחזרה) לרמה אשר עולה הרבה מעבר לזו של "קפסולת הזמן" של חוויה ארצית. ועם זאת... הוא היה יכול "לחזור" לכדור הארץ בדמות של ילידאמריקאי כדי "להשפיע על הפלנטה". לזרוע אותה עם ידע ואהבה גדולה... כיוון שזה היה הרצון "שלו" לעשות זאת. אהבתו לכול היא כזו של חמלה ותשוקה גדולה... כך שהוא "מקריב" הרבה מעצמו "באותו זמן" על מנת להגשים זאת וכאשר מסיים חוויה ארצית זו... זו היתה די חופשה של החלמה שדרושה היתה על מנת לשקם את האור האמיתי שלו ולחזקו בשנית.
בלוסום: ובכן מה לגבי הספירה שלכם? היכן הכדור הקטן של אור שלכם בתוך כל הרמות האלה? אני מתכוונת, כמה רמות רבות ישנן שם? ואני כבר יודעת מה אתם עומדים לומר....
פדרציה של אור: אינסוף. כן. זה המצב, בלוסום. את עומדת בקצב היטב. האם נבלבל אותך אפילו יותר באומרנו שלאחר רמה מסוימת אחד יכול להחליף/לבוא וללכת/ לתוך ספירה אחרת כפי אחד בוחר... ולאחר מכן כדי לבלבל אפילו יותר..  הספירה... לאחר תדר מסוים של אור אזי מתמזגת לתוך אחרת. כך ששתיים נהפכות לאחת... ואפילו גבוהה יותר מאשר אותן שתיים... שלושה נהפכות לשתיים, נהפכות לאחת.. וכך הלאה וכך הלאה.
בלוסום: ובכן, אם ענן לבן ואתם גרים בספירה גבוהה.. כאשר ענן לבן "קופץ" לאזור שלכם לכוס תה... זו "רק" האנרגיה של ענן לבן... כפרט לכשעצמו... או האם הוא מביא את כל הספירה איתו?... כיוון שאתם צריכים להודיע, כך שאתם יכולים בוודאי לקנות עוגיות נוספות????!!!!
פדרציה של אור: כמה אנו נהנים שאת מביאה את השיחה הזו על "גבולות חיצוניים" אלה חזרה למטה אל כדור הארץ.
שוב קושי קטן לנסח במילים... ברמה שענן לבן גר... "הוא" כמובן אינו "הוא"...
בלוסום: אני מבינה שאין לו מין.
פדרציה של אור: נכון. הוא פשוט אור. עם זאת, האנרגיה שלו שפעם היתה "פועלת מטעמו" של הפרט התאחדה עם אנרגיות רבות אחרות של אור שעלו בחזרה לתוך/עם רטט גבוה זה והתמזגו כאחד.
אולם... אין המשמעות היא כי מה שפעל פעם כאנרגיה של פרט לא יכול... בהתאם לרצונו... באמצעות בחירה... להפריד את עצמם כל אימת שהדבר חל...ולדוגמה... לדלג לספירה שלנו. ברמה שענן לבן גר בה יש מעט מאוד שהוא לא יכול לעשות.
בלוסום: ועצמכם? אני מתכוונת... אני תמיד יודעת שאתם נמצאים "גבוה"...בשל היותכם "המפקחים על המפקחים".
פדרציה של אור:  היכולים אנו לומר בצניעות... אין אנו יותר מדי רחוקים מאחור!
בלוסום:  זה בטוח... בספריי בכל מקרה! דמעות זולגות על לחיי, חבריי... כשלבי מתנפח באהבה כיוון שאני מרגישה את האמת שלכם. אני אוהבת אתכם. אני אוהבת אתכם. אני אוהבת אתכם. תודה רבה לכם על כך שהצגתם לנו את המושגים החדשים כאשר אתם יודעים שאנו מוכנים לקבלם!
פדרציה של אור:  אנו מוצאים זאת כבוד לשרת את המין האנושי. אנו מוצאים זאת כבוד לאהוב אותךולהיות נאהבים על ידך. עד לפעם הבאה...
בלוסום: באהבה ובתודה. מלוא החופן מזה.

האודיו לתקשור זה הוא כאן:
אל תשכחו את יום אנושות מאושר ב-20 ביולי. הייתי רוצה שאתם תהיו בווידיאו שלי.

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוההכפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .

הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

 Translator:Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney