קוראים

יום חמישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 6 באוגוסט 2016



מסר  של Blossom Goodchild מיום 6 באוגוסט 2016

בלוסום: בוקר טוב.  אני נבוכה הבוקר. לילה קודם נשלח ווידאו של ספינת אם גדולה שהופיעה בקולומביה. ראו קישור:  http://www.youtube.com/watch?v=wFmOFgMhNS0
1.        נראה מרשים.
2.        זה קרה בסוף חודש יוני. איך יכול להיות שהוא לא נעלם בטיפשות ויראלית?
3.        אדם אחר עשה ווידאו על העובדה שזה היה הולוגרמה/דגל כוזב/פלישה חייזרית כוזבת.
4.        איך יכול להיות שלבי לא מאפשר לי לדעת את האמת?
5.        לכן, איני רוצה להיות שליחה של פחד... רק רוצה לרדת לעומקם של דברים...מה  דעתכם על דגל כוזב וכו'? ואם אני לא יכולה להרגיש את האמת... איך אני אמורה לחקור כל זאת!?
6.        אני לא מדוכאת... פשוט כנו אותי גברת מבולבלת של נוסה! (Noosa = המתרגמת- מקום באוסטרליה).
פדרציה של אור: אנו מודעים נשמה יקרה שאת התכוונת להביא רק את האמת הגבוהה ביותר, כפי שאת תמיד עושה לפני שאת מתקשרת אתנו. עם זאת, ישנם עניינים מסוימים אשר פשוט לא יהיה מועיל לדון עליהם וזה אחד מהם.
בלוסום: מדוע?
פדרציה של אור: בשל הפורמט העדין שלהם.
בלוסום: עם זאת, האם אין זה חשוב לנו בני האדם להגיע אל האמת?
פדרציה של אור: מאוד.... עם זאת, יש לדאוג גם לבטיחותכם.
בלוסום: שלי בשל כך שאני מתקשרת את המידע, או בטיחותם של כל אחד?
פדרציה של אור: שלך בשל היותך מתקשרת אמת.
בלוסום:  זה מתסכל מאוד... אני מתכוונת, האם היתה זו בווידאו ספינת אם אמיתית או זו היתה הולוגרמה?
פדרציה של אור: זו היתה ספינה אמיתית. למרות גודלה, לא היינו אומרים שזו היתה ספינת אם.
בלוסום: ובכן, איך יכול להיות שרבים מאתנו לא שמעו על כך קודם כן? זה התרחש לפני יותר מחודש.
פדרציה של אור: זה לא התחום שלנו. אנו לא נמצאים בשליטה על כלי התקשורת שלכם על האופן בו המידע מופץ. אנו מחייכים בחמלה כזו בגין הרגשותיכם ברגע זה. אנו מפצירים בכם לשחרר את כל הדאגות... כיוון שאין זה מה שאמרנו, יחד עם האנרגיה שהינה אשת סודנו שאתם יודעים כמו ענן לבן... כי הכול הוא כפי שצריך להיות?
אנו גם מחייכים, כיוון שזה שעשוע רב שבמשך תקופה כה ארוכה אתם שואלים אותנו מתי הדברים עומדים להתחיל..."מתי אתם הולכים לשים הצגה זו על הדרך?" (המתרגמת= "מתי תתחילו?") אתם אומרים... ולאחר  מכן ברגע שאנו נותנים לכם משהו כמו קטע הפתיחה, אתם שואלים ומטילים ספק!
בלוסום: אני יודעת. זה מצחיק.... ועם זאת, אפילו שאתם אשרתם שזו לא הולוגרמה, זה הדבר האמיתי... אני עדין מרגישה קצת ספק. האם אנו יכולים להמשיך בכך? ספק אינו הרגשה טובה ועם זאת, אין לי ספק שאני נמצאת בקשר אתכם... הפדרציה של אור... לכן אני מרגישה יותר שהכול הוא לגבי! אני מניחה שזה חוזר לעובדה שעכשיו אלה החדשות הישנות ואני חושבת שזה מוזר שכזו תופעה לא "התפרסמה" יותר...ו...אם אלפי אנשים היו עדים לכך, כפי שנאמר, האם היו רק מעט אנשים עם טלפונים אתם באותו הזמן?
פדרציה של אור: בכבוד העמוק ביותר, נושא זה אינו משנה את העובדה שאנו אומרים שזה אמתבהשוואה לזה שהינו אולי אשליה שנוצרה על ידי אלה שרוצים לגרום למאוד דבר... בלבול! טלפונים או בלי טלפונים!
בלוסום: נקודה טובה.  זה לא רגיל עבורי להתעמק בדברים אלה אבל מפעם לפעם אני מרגישה את הצורך. כשאני אומרת, אני רוצה את האמת... ובבקשה אל תגידו, כפי שנאמר בסרט "אינך יכולה להתמודד עם האמת!".
פדרציה של אור:  אין זה שלא יכולת להתמודד עם האמת. בכלל לא מסוג זה. זה אחת כמה וכמה, שהרבה מהאמת אינה עדיין מוכנה להתגלות/להיגאל.
אנו מרגישים את הצורך לנחם ולהסיר מצוקה ממחשבותיכם בהתייחס לימים העתידיים ולתת לכם מידע בהתייחס להווייתכם.
לכן... לכל אלה אשר הלכו בעקבות ליבם לקרוא זאת...
זכרו...
הגעתם למטה לפלנטה זו כדי להצילה.
אינכם נכשלים בכל אופן או צורה שהיא.
הייתם מודעים על מה שאתם תתמודדו כשאתם על הפלנטה... מגשימים את משימתכם וכשהאמת מתגלה... נשמתכם... האמת שלכם... זוכרת.
זה די כמו שיש דז'ה וו (זיכרון חוזר).  יש לכם זיכרון עמום  על "זה" שהתרחש לפני כן.  זה האופן בו אתם מכירים באמת שלכם.
בלוסום: אוקיי... ובכן, להיות קצת חלשלושה כאן... נאמר לדוגמה... עומד להיות מופע גדול בשמיים... האם יכולים אנו להאמין בעצמנו מספיק כדי לדעת באם  אלה "אנשיכם"... החבר'ה הטובים... או  הוטעינו באופן שקרי על ידי ההולוגרמות וכו'?
פדרציה של אור: אנו מרגישים את הצורך לעטוף אתכם בשמיכה חמה ולטלטל אתכם... כאילו ילד קרא "סיפור מצמרר" ועכשיו הוא מפחד מהחשיכה.
בלוסום: אני אוהבת את האנלוגיה הזו...
פדרציה של אור: אנו אוהבים את האמת הזו.
נשמות של כדור הארץ... כאשר אנו נציג את עצמנו... כאשר אנו נופיע פיזית מול עיניכם מאוד... בשמיים הכחולים שלכם...
אתם תדעו שאלו אנחנו... ואנו אומרים בבדיחות הדעת... ואנו מדגישים "בבדיחות הדעת"... אם אנו מציגים צורה כלשהי של תחמושת ... אין אלה אנחנו!
הבה נמשיך להרגיע. האם את חושבת בכנות, בלוסום, שאין אנו מודעים או מבוהלים בהתייחס לעניין מעין זה?
זה תחת שליטתנו.
האם את חושבת שאם דגל כוזב היה צריך להציג את עצמו... הולוגרמה... לכן, משהו שאינו אמיתי... האם את לא חושבת שהיינו יודעים איך לגלות זאת כפי שזה? האם הידע הטכנולוגי שלנו  אינו מסוג כזה שהוא יכול "לאדות" כזו הולכת שולל?
אנו מבקשים מכם עכשיו להיכנס עמוק בתוך לבכם...כפי שאנו אומרים...
נשמות של אמת... נשמות של כבוד... כאשר אנו בוחרים את הרגע המושלם להיכנס לא מוסווים לתוך האטמוספירות שלכם... לא יהיה ספק על האמת שלנו. אתם תרגישו אותה.
בלוסום: כה מצטערת להפריע כאשר אתם כה נמצאים בזרימה... עם זאת, אם זה המקרה... איך יכול להיות שאני לא הרגשתי זאת בעת צפייתי בווידאו?
פדרציה של אור: כיוון שספקותייך מחוויות העבר היו כבר במצב של הגנה. האם לא כן, בלוסום, שאת עומדת על המשמר יותר מדי מאחר שלמדת הרבה במשך השנים?
בלוסום: אוה אכן! אכן! עם זאת, מי יגיד אם לא יהיה את אותו הדבר כאשר המופע הגדול יגיע?
פדרציה של אור: זה יהיה בלתי אפשרי להטיל ספק... או לפחד!
יכולים אנו לומר... רק על מנת לסייע... אתם ממעיטים בערך של מי שאנחנו!
בלוסום: אני יכולה להרגיש את קלות ראשכם! עם זאת, זו גם תחושה מדהימה של אהבה ש... כפי שהיה כה הרבה פעמים לפני כן... הביאה אותי לדמעות... מיד. מדוע אני בוכה לפעמים כך? אני מרגישה שאני פתאום שטופה באהבה ובאמת ולבי יודע זאת ומאפשר לי לדעת על ידי הגעה בדרך זו. עם זאת, זו גם הרגשה של קשר אתכם ושאתם מרגישים כה קרובים ועם זאת כה רחוקים!
פדרציה של אור: אנו מבינים מצב קשה זה. עם זאת, זה מביא לנו כזו שמחה לדעת שאת יכולהלהרגיש אותנו... שאנו יכולים להגיע אליך... להיות כה קרוב ועם זאת כה  רחוק!
בלוסום: מדוע, אני תוהה. האם אני לא נעשית נרגשת מאוד לגבי וידאו זה או אתם כבר עניתם על כך?
פדרציה של אור: ענינו. ראי באמצעות הולכת שולל... בכך... במשך השנים תוכנן הרבה כדי לגרום לכם להרגיש בדרך זו... במובן של ספק ובלבול.
אין זה דג קטן שאנו מטגנים, בלוסום GOODCHILDֱ!
בלוסום: אוה אה!
פדרציה של אור: הייתם צריכים להגיע כדי להכיר בתוך הווייתכם כי אנו מי שאנחנו אומרים שאנו... ושום דבר עכשיו ירתיע אתכם מכך. שום דבר.
כיוון שיש לכם את האמת של הידיעה. עם זאת, עם כל הכבוד....האם לא היתה זו נסיעה קופצנית ארוכה עם מכשולים רבים בנתיבכם?
בלוסום: כן. עבור כולנו! כיוון שיש רבים הלכו לצדי... אשר ידעו שאתם  האמת... אפילו יותר ממני לפעמים!
פדרציה של אור: ואין זה כך שכאשר אמונכם בעצמי גדל... ועכשיו "האירועים" נעשים קרובים יותר מאי פעם... אתם יכולים להצדיק כל פינה חבויה של מחשבה.. שהביאה אתכם לתוך הידיעה שאתםמרגישים עכשיו... את האמת שאתם מרגישים עכשיו... שאינה רחוקה...
שינוי מסיבי זה.
בלוסום: אה... קוטעת שוב... אני קצת דואגת כיוון שאני יודעת שעמדתם לומר "אזהרה זו"...אה הלו?
פדרציה של אור: ואת מהססת לכתוב זאת כיוון שהרגשת שזו הצעה שלילית, הלא כן?
בלוסום: כן, ומילה שאינה דומה למה שאתם עומדים להשתמש. עם זאת,  אני יודעת שאלה אתם, אני מרגישה יותר מאשר בטוחה בכך.
פדרציה של אור: "האזהרה" היא יותר "להישמר מ..."... "לרשום"...
שינוי גדול מגיע כפי שאמרנו. גאווה מגיעה לפני הנפילה (המתרגמת - ביטוי שמשמעותו כשאתם בטוחים לגבי עצמכם, משהו רע יקרה שיוכיח שאתם לא כל כך טובים כמו שאתם חושבים)...ואלה שהתגאו בעצמם למה שאינו מהווה שירות לכול... בוודאי יפלו בפתאומיות לרמה נמוכה יותר.
ונפילה זו תרד בכבדות עבורם... אשר תיצור בלבול מסיבי/רב של "מה למעשה קורה". כה רבים מסוגכם יהיו במקום של הלם מושלם כיוון שהם ישנו... עד שהרעמים העירו אותם עם התרסקות.
לאחר מכן... לאחר מכן... לאחר מכן... לוחמי האור... כפי שאמרנו לפני כן... לאחר מכן האם תנקטו בעמדה!
אתם תתאחדו... אתם תרגישו את כוחו של כל לוחם... לב אל לב ברחבי עולמכם... מגיעים ביחד... מתאחדים... לוקחים שליטה על העצמי ומובילים אחרים דרך... לאורך גשר זה, נשמות יקרות... לאורך גשר זה לתוך הארץ המובטחת.
בלוסום: חמלה ואמת של אלוהים! זה היה די דרמטי! אני כמעט יכולתי לשמוע את התזמורת המלווה! אני משאירה זאת שם, כיוון שהתיאטרלי שבי יודע שזה סיום יפה! איזו הפתעה לי ! עכשיו זה 9 בבוקר... נחשו, הכי טוב שאצא מהפיג'מה ו"אמשיך כרגיל". כמה מצחיקים החיים שאנו מובילים. אם מישהו שואל אותי " איך היה יומך? אני אענה "טוב תודה ושלכם?". הם ידעו מעט שמוקדם בבוקר זה היתה לי שיחה כמו זו עםחוצנים! אוהבת אתכם ובאמת, למרות שאני מתבדחת...אני נמצאת בכזו הכרת תודה בגין החברות שיש לנו.
פדרציה של אור: אנו יכולים רק לומר שאנו נמצאים מאוד הרבה בהרמוניה עם מחשבותיכם. זה אף פעם לא יפסיק להאיר את הווייתנו כפי שאנו עושים לשלכם, זה נראה.
בלוסום: בוודאי שאתם עושים. בוודאי שאתם עושים, חבריי. התקבל... רות סוף!!

לאחר שהם הלכו... חייכתי, כיוון שהם אמרו בהתחלה שישנם עניינים מסוימים שטוב יותר לא לדון עליהם ולאחר מכן הלכנו ישר קדימה ודנו בהם! אני מאמינה שהם ידעו כמה הרבה יכול "להתגלות" והם בוודאי לא נכנסו לפרטים בנושא דגל כוזב וכו'.


האודיו לתקשור זה הוא כאן...מוקרא על ידי ועל ידי ג'ו פינה (Joe Pena).
הפכו כל יום ליום אנושות מאושר
בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוההכפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .
הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

Translator: Gili


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney