קוראים

יום ראשון

מסר של Blossom Goodchild מיום12 באוגוסט 2016



מסר  של Blossom Goodchild מיום 12 באוגוסט 2016

בלוסום: שוב...אנו שמחים כאן! תודה רבה לכם עבור הרגעתכם כשדברתם דרכי באותו יום.
(תקשור מיום 8 באוגוסט 2016 http://youtu.be/Gup5L0O6N7g)

אני באמת מרגישה בטוחה הרבה יותר. אנו בני האדם עוברים דרך עליות וירידות אלה על מנת להגיע לאמת שלנו! ובכן, מה חדש אתכם?
פדרציה של אור: אנו נמצאים במלוא אנרגית האהבה כשאנו מתחברים אתך ביום זה. באוויר... כפי שאמרתכם היתה אומרת.... במחשבות של התרגשות והתלהבות שמובילות אחד על פני/לתוך מצב שלהוויה שנדרש עבור שינויים מופלאים שעומדים לקרות.
והם יקרו.
בלוסום: יכולה אני לומר כאן... ואני פועלת בכוונה באופן שלילי שלא רואה את הצד היפה של הדברים... עם זאת, כה פעמים רבות היה שם באז... ובכן, ובכן, ובכן, פעמים כה רבות...מה כה שונה לגבי "זמן זה"?
פדרציה של אור: שום דבר! בכך, כל פעם שהיה שם באז  בהתייחס לשינוי לאורך שנותיכם... זה מכיוון שזה תמיד מתרחש! שינוי כה רב לוקח אתכם לתוך ימים בהירים יותר, שזה עם זאת, נראה ההיפך.
בלוסום: הסיבה היא מכיוון שאנו ניזונים מההיפך. אני מבינה זאת. אנשים מרגישים את "משפחתנו ממקום אחר" שהיא קרובה מאוד, כמעט מוחשית עבור חלק. אני יודעת שאתם תמיד קרובים אלינו, עם זאת, זוהידיעה, יותר מאשר אני שלמעשה מרגישה זאת לפעמים.
פדרציה של אור: ליידי בלוסום...
בלוסום: לא כל כך נוח עם זה!!! למרות שזה גורם לי לחייך חיוך מעושה כיוון שאני רחוקה מזה. לא אכפת לי "הליידי, בלוסום"...שוני גדול!
פדרציה של אור: בכל זאת... יכולים אנו לעשות זאת נוח יותר באומרנו שזה השם אותו אנו בוחרים ומעריצים...
בלוסום: מעריצים? באמת? אוקיי, אם כן...
פדרציה של אור: אין זו משימה קלה להבין את מה שאינו ידוע לכם.  אנו מודעים שהייתם רוצים לשאול "מה אנו צריכים לצפות". עם זאת, אתם נמנעים כיוון ששאלתם זאת פעמים רבות ויודעים את תשובתנו... "שינוי רב"... ואתם רוצים לדעת, באיזה מובן?
אנו יכולים רק להציע מילים שמעודדות(*) ומבקשים מכם לשאוב כוח מהעובדה ששינויים אלה קדימה... זמנים מרגשים הם כמעט עליכם.
בלוסום: עכשיו מאיפה אני שמעתי זאת לפני כן?
פדרציה של אור: שינויים אלה עומדים לקרות ואתם אף פעם לא תסתכלו אחורה. אין אנו יכולים לציין במיוחד איך שינוי זה יישחק... בהדרגה. זה בלתי אפשרי.  כיוון שכל אחד מכם משחק את חלקכם וכותב את התסריט כשאתם הולכים... שזה יגרום לזה להיות מה  שזה עומד להפוך.
אכן, ישנה התוכנית האלוהית... והיא תשחק. אין זה יכול להיות שלא. עם זאת, המסעות שמתגלים תוך כדי משחק בתפקידים ספציפיים אלה... תלויים בכל אחד.
דעו זאת...לבכם יידבר אליכם כמו אף פעם לפני כן.
תהיינה נסיבות שקורות שיגרמו לאחד להיות מבולבל ונבוך. עם זאת עמוק בפנים דעו שהכול הוא כפי שצריך להיות.
לכו אחר הידיעה שבתוככם.
הקשיבו לאמת שלכם... כיוון ששם תהיה הרבה "מתיחה של האמת" בכיוון מוטעה, על מנת שאלה המעדיפים את הצד החשוך יותר של החדר יוכלו להגן ולהצדיק את עצמם.
בלוסום: יכולים אתם לפרט למה אתם מתכוונים כאן?
פדרציה של אור: בכך...דברים ש"האדם הממוצע"... ואנו מתכוונים שעם הכבוד של אחוזים/ממוצע... מה שתופסים כעת שונה מאוד ממה שהם/איך שהם למעשה הם. רבים מודעים לכך. עם זאת, תהיינהאמיתות שנחשפו אשר אפילו אלה שחושבים שהם יודעים מה מסתתר... הם לא! הרבה יותר ממה שהעין רואה עומד להתגלות... לאט אבל בטוח.
כשאחד מקבל "הלם מספר אחד", לאחר מכן הם מתכוננים ל"הלם מספר שניים" וכך הלאה.
זהו זמן לאמת להתגלות. זו היתה תקופה יותר מאשר מספיק ארוכה, שבה כיסוי עניינים חשובים מאוד בהתייחס ל"משפחת הכוכב" עוכבו.
לכן,  יהיו אלה אשר ינסו "למתוח את האמת" כפי שאנו אומרים... על מנת לאפשר לעצמם "היסטוריה של גאולה" באמצעות מניעת מה שהוא ועושה "בכנות" מה שזה לא.
בלוסום: יכולים אתם לפרט  על "בכנות" מה שזה לא?
פדרציה של אור: ישנן ישויות מאוד חכמות/ערמומיות/אינטליגנטיות על פני הפלנטה שלכם "בעמדות בכירות". האמת שלהם, הם יידעו, אינה אמת... ועם זאת, הם עדיין אומרים שזו אמת... על מנת למנוע מעצמם ליפול מאותה עמדה בכירה.
זהו הזמן עכשיו לאזרחים של הפלנטה כדור הארץ שתהיה להם הזכות להיות מי שהם.
זהו הזמן לחשיכה להתפזר ורק האור שורר.
בלוסום: ובכן האם אתם מתכוונים ש"גילוי" עומד להתרחש?
פדרציה של אור: אנו מתכוונים.
בלוסום: שוב, עם כל הכבוד... זה נאמר קודם לכן. לא כה הרבה על ידכם שאומרים שזה ממשמש ובא, למרות שאתם דנתם על העניין קצת... אלא על ידי אחרים...במשך השנים, פעמים רבות. שזה לא בקרוב!
פדרציה של אור: ואנו יכולים רק להראות לכם את הפאזל שאנו עושים.. בפאזל, החתיכות נכנסות ביחד וניתן לצפות בכה הרבה יותר מהסצנה הכוללת.
בלוסום: בבקשה רשמו כאן שדובר על כך כששוחחנו עם קהל.
ניתן לראות זאת כאן בדקה 19.09. סימן http://youtu.be/MHcCPRvSMOc
פדרציה של אור: זו הסיבה, כפי שאתם מודעים, כי איננו יכולים לתת לכם מסגרות זמן מדויקות. כיוון שאיננו עובדים לפי זמן.
עם זאת, חלק מהחתיכות החשובות ביותר הונחו לתוך המקום עכשיו וכפי שאתם יודעים, כאשר עושים פאזל, ברגע שמעט "חתיכות מסוימות" נמצאות במקום... אזי רבות מסביבן יכולות להיות משובצות בצורה מסודרת.
אחד המתין והמתין עבור חתיכות מדויקות אלה על מנת שכול אלה מסביב שהיו בעמדות המתנה....יסתדרו במקום... כה מהר לאחר זה... אפשר לעשות זאת.
בלוסום: הדבר הוא... אני מרגישה את הבאז, עם זאת, אני כזו זקנה - הייתי! והרגשתי את הבאז פעמים כה רבות קודם לכן ואולי אני פשוט שוב נסחפת עם ההתלהבות ? שוב! שוב! שוב! אנו כולנו, כה הרבה מאוד, מוכנים לשינוי.
פדרציה של אור: וזה מגיע!
בלוסום: כך גם חג המולד! אני יודעת שאני נשמעת ספקנית. עם זאת, איך יכולה אני לנסח זאת? זה לא באופן שלילי! אני פשוט אומרת שזה כך. פשוט אני מציאותית, אני מניחה.
פדרציה של אור: כה מציאותית... שכאשר אנו הסכמנו לעובדה שהספינה שנראתה בשמיים שלכם היתה הדבר האמיתי... את בחרת להטיל ספק?
בלוסום: כן. אתם מבינים את הסיבה מדוע?
פדרציה של אור: בשל זיופים... מכיוון שאת לא יודעת במי את יכולה להאמין עקב "הפצצה שלשקרים" שמונחים שם כדי להגשים את המאוד משימה. לבלבל.
בלוסום: כן! בשיחותיי אני יכולה לדבר כה בביטחון לגבי מה שעומד להתרחש...שצריך להגיע מהידיעה בתוכי. זה מה שמאפשר לי לדעת שיום אחד גילוי... ספינות גדולות בשמיים... סיוע מוביל אותנו לתוך עולם בהיר יותר... יגיע. לא להציל אותנו. לא לשמור אותנו. עם זאת, לעבוד אתנו. להושיט יד עוזרת כדי להחזירפלנטה זאת לסדר... באמת... באהבה.
פדרציה של אור: אנו מדברים רק מהאמת שלנו, בלוסום, כפי שאת יודעת. ואנו מגיעים כדי לאשר עניינים מעין אלה. באשר לכך שהם עדיין מקובלים כשהזמן שלכם ממשיך... לא יכול לגרום לנו לשנות שום דבר... גם לא היינו רוצים בכך. מה שאנו מציעים, הוא לסייע לכם מהעמדה בה אנו נמצאים.
העמדה שאתם נמצאים בה היא שונה משלנו ואנו יכולים לסלק את ענני הספק שאתם מוצאים את עצמכם מוסווים בהם.
אנו מגיעים להיות לשירות... לא לשאול שאלה אחת ולהרהר באשר למציאויות של קיומנו.
בלוסום: אני אשים זאת על המגנט ואדביק אותו על המקרר שלי!!
פדרציה של אור: תמיד יהיו אלה שרוצים לקשור קשר ולדחוף את מחשבותיו של אחד לכיוון של חששות ובדידותו של הלב.
עם זאת אנו אומרים לך...
אינכם לבד.
אינכם אף פעם יכולים להיות לבד.
אנו משפחתכם.
היינו צריכים להבליג כאשר הרגשנו שרצינו לנוע באומץ קדימה. עם זאת, זה לא תואם עם ההתמרה לעשות זאת. היינו צריכים להיות סבלניים כמוכם. כיוון שאנו הרגשנו את צערכם ואת ייאושכם.
בלוסום: מי יודע מה יתרחש כאשר הכול יבעט? אחד לא יכול באמת לדמיין. עם זאת, זה חייב להגיע. עולמנו נמצא בצורך מעין זה של בעיטה מסיבית בישבן! ואיך אחד בוחר להגיב לכך... תלוי בכל אחד.
פדרציה של אור: ויכולים אנו להוסיף שלמרות שיהיה שם כאוס בדרך של בלבול... זכרו... זכרו בלב... שכאשר הזמן מגיע...
אתם תדעו אותנו... בלבכם.
הקשיבו רק לכך...כיוון ששם יהיו רבים אשר ינסו לשכנע שאנו לא מי שאנו אומרים שאנו.
בלוסום: אזי, האם תאמרו מי אתם?
פדרציה של אור: בתור התחלה, אתם תדעו אותנו באופן אנרגטי... ואנו נספר לכם עכשיו...שיהיה יותר מאשר מספיק!
בלוסום: כל הדברים האלה נאמרו בשנת 2008. אותו גור כלבים קטן עדיין מאוד הרבה "חלק מהווייתי". עם זאת, לא בדרך רעה כפי שחלק עשויים לחשוב. רק הדברים שאמרתם אז... לגבי הגעתכם... הם פחות או יותר כל מה שאתם הייתם אומרים עכשיו. אני לא מרגישה, להיות כנה, כאילו "הצגה גדולה" עומדת להתרחש בכל זמן בקרוב. עם זאת, אולי... רק אולי... הזמן הגיע להפעיל את הלהקה... יכול להיות שזו פתיחה ארוכה... אבל למי אכפת כל עוד זה מתחיל.
פדרציה של אור: בלוסום היקרה.
בלוסום: אה, סליחה?
פדרציה של אור: ליידי בלוסום היקרה...
בלוסום: תודה לכם!
פדרציה של אור: השיבי לנו זאת... מדוע את לוקחת את הזמן כדי שתהיינה שיחות אלה אתנו ו"שולחת אותן החוצה"?
בלוסום: שאלה טובה! לא, ברצינות, מכיוון שעמוק בתוכי, למרות שאני שואלת את עצמי לפעמים וחושבת "מה את עושה, בלוסום?"... אני יודעת שאני לא משוגעת. אולי קצת מטורפת לפעמים, אבל לא משוגעת. אני בן אדם נורמלי ורציונלי אשר יודע שיש יותר לכל זה ואני יודעת שאני לא לבד בידיעה זו. אהבה זו שאנו, הגיונית לכל דבר ואני מנחשת שאתם בחורים רק הזיגוג על העוגה כאשר זה מגיע "לרדת לפרטי פרטים של זה". מדוע אתם שואלים?
פדרציה של אור: מכיוון שאנו רצינו שאת תדעי מדוע. כיוון שאנו מודעים שלפעמים את מהרהרת באם זה כן או לא הכול המצאה של דמיונך.
בלוסום: מי אמר זאת? כן. עם זאת, אני צריכה "ללכת לשם" כדי לקבל  את האמת שלי... ואם זה צריך להיות על ערש דווי שלי אני אומר "ובכן זה היה הכול שטויות"... מכיוון ששום דבר התרחש... ובכן כך זה יהיה. עם זאת... אני עשיתי את הטוב ביותר שידעתי איך... לחיות באמת שלי!
פדרציה של אור: וכך זה יהיה.
בלוסום: כן. וכך זה יהיה. תודות רבות. באהבה רבה... מתנתקת נכון לעכשיו.

(*) שמעודדות ... המשמעות יכולה להיות במקרה זה  - עם המשמעות המיועדת "לאשר את" או "לעודד".


מסר  של Blossom Goodchild מיום 8 באוגוסט 2016

בלוסום: לאחר שהרגשתי טוב מאז התקשור האחרון בהתייחס לספינת הענן הגדולה בקולומביה, יומיים לאחר מכן דברתי בביטחון במפגש פתוח, ראו ווידאו: http://youtu.be/MHcCPRvSMOc
אולם, כפי שהחיים התגלגלו, יום למחרת קבלתי מייל ששלח אותי לתוך ספק בשנית, כיוון שהשאלות שנשאלו היו מאד הרבה כמו אלה שהיו במקור במוחי. עבורי... אני צריכה להיות שבעת רצון שאני מתקשרת אמת ובואו נודה על האמת... הייתי במורד נתיב זה פעמים רבות ואולי אלך עליו מספר רב למדי של פעמים יותר בעתיד. זה חשוב מאוד לי. לכן, ידעתי כי הדבר היחיד שאפשר לעשות היה להתכוונן לתוך הפדרציה של אור ולראות איזו תשובה יכולים הם לתת לי על שאלותיי. מיד ידעתי שהם היו רוצים לדבר דרכי. הנה מה שהם אמרו:


תמליל ההקלטה של האודיו מהפדרציה של אור מיום 8 באוגוסט 2016.

ברוכים הבאים... לבלוסום ולכל מי שרושמים את התקשורת המילולית הזו. אנו מודעים מאוד לסיבה מדוע התבקשנו לדבר בזמן זה... בהתייחס לספינת האור הגדולה שהוסוותה דרך היווצרות ענן בשמיים.... בסביבת קולומביה שלכם בסוף חודש יוני שלכם.

אנו גם מודעים, לקשיים שבלוסום חווה בהתייחס לתקשורתנו האחרונה, באשר לשאלה אם ספינת האור היא אמת או זו הדמיה כוזבת.  כלומר האם זו רמאות שנוצרת דרך התערבות על פני מסך הווידאו... באמצעות המערכות הטכנולוגיות של המחשב? או האם זה יותר רמאות מרושעת... בהתייחס להולוגרמות המציעות שאלו אנחנו, כאשר הן לא?

ליידי בלוסום דואגת למספר עניינים שהיא צריכה להבהיר. עניין אחד הוא באשר לסיבה מדוע היו רק מעט קטעי ווידאו בהתייחס לתופעה זו ומדוע  לא היתה שם יותר מהומה... היינו אומרים? כמו כן מדוע לא נתפס במצלמה יציאתה של הספינה?

ללא ספק, כפי שבלוסום שאלה... זה היה הופך את זה לאמין יותר? וגם מדוע, נשאלנו,  לא היו שם עצמים מעופפים צבאיים  של הפלנטה שלכם שהתערבו מיד?

התשאול של בלוסום הוא אחת כמה וכמה, כי אין ספק אם זה היה מתרחש באותו זמן... כמה זמן זה היה שם... ומדוע  זה לא יצר יותר רעש? אלה שאלות שהועלו אשר גרמו לה להטיל ספק בהערתנו בהתייחס לעובדה שזו אמת. שזו היא ספינת אור ממקום אחר. אנו תומכים במה שאנו מדברים עליו. בזאת אנו, עכשיו, ברגע זה מאשרים שזו לא היתה רמאות. עזר חזותי של ספינת אור מוסווית זו הוא אמת.

הליידי שואלת אותנו, "ובכן מדוע לא היתה שם יותר התערבות  כיוון שניתן היה לעצרה או להחביאה על ידי אלה שאינם רוצים שהיא תיראה? "ואנו אומרים מכיוון שאנו נמצאים צעד אחד קדימה. האם את חושבת שלא היתה שם תוצאה לאחר  שעזבנו? אתם מתשאלים  עדיין את כול אותן שאלות, באשר לסיבה מדוע לא נתפסה במצלמה עזיבתה של הספינה?

נשמות יקרות, אין אנו יכולים לתת תשובה לסיבה מדוע זה לא התרחש.  זה תלוי באלה שהסכימו להשתתף והיו נוכחים. בלוסום גם שואלת אותנו  שבלכידה מסוימת זו ישנן עדיין תמונות של סירה גדולה... ועם זאת אנשים סביב זה נראו הולכים בשמחה לעסקיהם מבלי אפילו להביט לשמיים  ולמה שיש לראות שם. "מדוע זה כך?" היא שואלת... והיא מרגישה עצובה כיוון שאנו לא מגיעים כפי שהיא מצפה עם תשובה.

עם זאת, אנו מגיעים עם אהבה. בלוסום אומרת לנו "היא צריכה את האמת. היא צריכה את האמת. היא צריכה את האמת"... ואנו מגיעים קדימה ושוב נותנים לה את האמת שלנו. אין אנו יכולים... אין אנו יכולים לתת הנמקה לכל שאלה שנשאלת, ובלוסום אומרת שהיא צריכה את אותן תשובות לשאלות אלה... כיוון שהן חיוניות להמשך התקשורת שלה אתנו.

זו חייבת להיות החלטתה. אין אנו יכולים להציע משהו שאין אנו יכולים לתת ואנו איננו יכולים לתת תשובות לכל השאלות האלה. כל מה שאנו יכולים להציע... כל מה שאנו יכולים לתת זו האמת שלנו לגבי מי אנחנו ואנו מציינים עכשיו,  אנחנו הפדרציה של אור...ואנו גם מציינים, שאין זה משנה איך הדברים עשויים להיות מוצגים בדרכיהם המוזרות על פני ערכות התקשורת שלכם.. מה שאתם מכנים מחשבים... אין אנו בשליטה על מחשבים.

אנו יכולים רק לציין את האמת שלנו. לכן, אנו מאשרים בשנית...מה שראיתם על אותו ווידאו הוא אמת. אין זו הולוגרמה. אין זה זיוף מודגש.  זהו רגע בזמן שמאפשר להווייתכם או לקבל זאת כאמת שלכם, או לא. אין אנו יכולים לעשות את אותה החלטה עבורכם. אנו יכולים רק להציע את מה שאנו יודעים כאמת שלנו.

בלוסום שואלת אותנו מה היא צריכה לעשות עכשיו? כיוון שאנו לא ענינו על שאלותיה. היינו אומרים לה שהיא חייבת תמיד ללכת אחר האמת שלה.

אם זה כך, בלוסום... שאין את מאמינה בנו כאמת... אזי את חייבת להפסיק את התקשורת אתנו. כיוון שלא יהיה לכך ערך לנשמתך.

ואת אומרת לנו שנשמתך יודעת עמוקות שעבודתך אתנו היא הסיבה שהגעת... ולכן, באהבה... עם כה הרבה אהבה... את ממשיכה. אפילו שיש לך שאלות. אפילו שלפעמים יש לך את הספיקות האלה. את מרגישה בלבך שאנו אמת. אנו מבינים שאת צריכה לדון בעניין זה עם עצמך...לחשוב על הדברים ולהגיע למסקנה בשנית.

את מודעת מאוד שאנו נמצאים כאן אתך עכשיו ברגע זה. את זה את יודעת כאמת. לכן, את מקבלת כי המילים שדברנו הם אמת. את זה אנו מבינים ממך. אין זה נתיב קל, בלוסום Goodchild שבחרת ללכת בו. עם זאת, אנו מאושרים שברגע זה את בחרת להמשיך. ואת אומרת לתועלתם של אלה המקשיבים למילים אלה... את אומרת... שזה לבך שיודע שזה חייב להמשיך.

ברגע זה... כשאנו נמצאים כאן אתך, את יכולה להרגיש... את יכולה לקבל... את יכולה להבין שיש חשיבות לעבודה שיש לנו לעשות... עם כל האנושות. לכן, אנו נמשיך.

אנו גם, היינו רוצים להציע, כי את חייבת תמיד  לשאול אם את מרגישה בספק. אין אנו יכולים אף פעם להיות מרוגזים... זה לא בתוכנו. אנו יותר מאשר שמחים שאת שואלת אם את מרגישה ספק... כיוון שככל שאת רוצה את האמת... זה הכרחי עבורנו שאת תדעי שאנו אמת. כיוון שיהיה מעט טעם להמשיך לתקשר... כפי שאמרנו קודם לכן... אם הדברים לא מרגישים... אם אנו לא מרגישים נכון בהווייתך.... בכל נימי הווייתך.

ואנו אומרים זאת לאלה המקשיבים גם למילים אלה... אם הרטט של האמת שאנו מביאים קדימה לא מהדהד עבורכם באמת שלכם... כאמת שלכם... אזי הפסיקו ללכת לצדנו ומצאו את מה שמרגיש וידוע כאמת שלכם. ובכך אנו עוזבים. באהבה ובתודות... ובכבוד הטהור והגבוה ביותר... כאמת.. לכשעצמה.
סוף הפגישה.

Website: Blossom Goodchild


הפכו כל יום ליום אנושות מאושר
בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוההכפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .
הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney