קוראים

יום חמישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 17 בספטמבר 2016



מסר  של Blossom Goodchild מיום 17 בספטמבר 2016

בלוסום: הלו, הו ישויות אור בעלות הספק עצום! כה רבים נהנו משיחתכם בשבוע שעבר בהתייחס לקודים. זה היה אכן מעניין. האם רוצים אתם להמשיך באותו קו היום?
פדרציה של אור: ברוכה הבאה בלוסום הקורנת! הנושא של קידוד הוא באופן טבעי נושא אשר יכול היה להימשך במשך שיחות רבות. דפוס מחשבתנו נטען עם שאלות שרבים רוצים תשובות עליהן ועם זאת, לא היינו רוצים לבלבל ולהביך.
בלוסום: שמחה להיות מבולבלת ומובכת אם אתם מרגישים שזה נכון להמשיך. אני מתכוונת... לדוגמה... קידוד זה  שנמצא בכל מקום... היכן בדיוק זה בכל מקום?
פדרציה  של אור: מה נחשב בעיניכם להיות בכל מקום?
בלוסום: בתוך כל דבר. עם זאת, האם זה רק בעולמנו? האם זה קשור גם למימדים אחרים? מימדים אתריים וכו'? אתם מבינים את כוונתי, אני בטוחה.
פדרציה של אור: אכן, אנו מבינים. תשובתנו תהיה תשובה חיובית... בכך, שזה הטבע ביותר של התופעה עצמה. לכן, כל מה שיש... עולה בקנה אחד עם קוד "המגורים" שלו. הכוונה היא שאנרגיה של משהו... הבה נאמר "עץ"... יש לה קוד בסיסי. לאחר מכן, היא מותאמת, בתלות באיזה סוג של עץ והיכן הוא ממוקם וכמה גבוה הוא בוחר להיות... כמה עלים... כמה ענפים וכו'... אתם יכולים לראות מדוע/איך זה יכול להביך!
בלוסום: אוקיי. כך הקוד קיים במימדים שונים?
פדרציה של אור: אכן כן. למרות ששוב... אם היינו מדברים אולי על "זמנים" של חיים מקבילים...  שם עשוי היה להיות את אותו ה"עץ" ועם זאת, מכיוון שהוא ברטט שונה... הקידוד יהיה בעל אותה תשתית בסיסית.... בתוספת הגורם של אנרגית הרטט בתוך אותה "ממלכה" מקבילה.
בלוסום: אני מרגישה את הצורך לשאול... האם אין שם סוף לחיים מקבילים?
פדרציה של אור: שאלה טובה והנחה נכונה. כיוון... כדי לסבך את זה באמת... כל מחשבה חדשה יכולה לקחת אתכם לתוך חיים מקבילים.
בלוסום: האם כל החיים המקבילים נמצאים ביקום שונה?
פדרציה של אור: לא. זה פשוט ב/על רטט שונה. כמו לדוגמה, עולם האלמנטלים שלכם. הוא בתוך/מסביב לעולמכם, עם זאת לא ניתן לראותו בשל אנרגית הרטט השונה/העדינה שהאלמנטלים גרים בה. זה לכן, אותו הדבר באשר ל"קפיצה" לתוך קיום מקביל. אתם עושים זאת כל הזמן, עם זאת על פי רוב אינכם מודעים לכך.
בלוסום: זה קשה ליצור את השאלה. הבה נכנה חיים אלה שאני נמצאת בהם ממש עכשיו... א1. כאשר אני קופצת ל-א2, א3, א4 וכו' האם אותו קידוד מגיע אתי... ומותאם... או שזה קידוד  "מחשב" שונה בסך הכול? אם אתם מבינים למה אני מתכוונת?
פדרציה של אור: אנו מבינים. וכן... זה קידוד מחשב שונה כיוון שזה נמצא במערכת אנרגטית שונה.
בלוסום: החומר הזה על הקפיצה מאוד מבלבל.
פדרציה של אור: עם זאת, כה פשוט שאתם אפילו לא צריכים לדעת שאתם עושים זאת.
בלוסום: אני לא מבינה איך אחד יכול להמשיך לקפוץ עם כל מחשבה... מפני שהאם הכוונה היא, נאמר... כי בעלי קופץ פנימה והחוצה ושוב אתי בשיחה אחת בלבד?
פדרציה של אור: אנו רואים את הסיבוך של "הניסיון" להבין. אפשרו לנו לנסח זאת כך כדי לסייע. בסרט יש לכם מעט סצנות... יש "פעל" ולאחר מכן יש  "חתוך"... "תמונה" קטנה נוצרה שתהיה חלק מסרט אחד גדול. זה קצת כמו זה. עם זאת, שוב מילים כאן אינן מספיקות כאשר אחד עובר פנימה והחוצה מהחיים.
את רואה, בלוסום, הכל לגבי/מסביב לאנרגיה. כיוון שכל דבר הוא אנרגיה. עם זאת, אנרגיה... היסוד הבסיסי הטהור שלה... הוא אהבה.
אהבה היא האנרגיה המוחלטת של כל מה שיש.
לכן, כל דבר הנובע מאמת בסיסית זו מגיע מהבינה הגבוהה ביותר שישנה שם. כיוון שאתם במקום זה בציר הזמן שלכם... שהבינה היא בל-תשוער. היא בלתי נתפסת. אחד לא יכול לדמיין. עם זאת, אנו אומרים לכם... ריקוד החיים לכשעצמו הוא משתנה תמיד ומשתפר לכשעצמו.
בלוסום: רק לעצור אתכם שם, כך שאנו יכולים לנסות ולשמור על המסלול.   אנחנו, באמצעות סרטים וכו' הובלנו להאמין שאחד קופץ דרך פורטל או מערבולת (וורטקס) על מנת להיכנס לאזור זמן שונה או קיום מקביל. עם זאת, אתם אומרים שאין זה כך?
פדרציה של אור: לא, אין אנו אומרים זאת.  ישנן רמת שונות של "קפיצה",  באין דרך טובה יותר לנסח זאת.
יש רמה של "כל תנועה, כל מחשבה" שלכם... וישנה את עקירתכם הפיזית המלאה לתוך מקום כלשהוא שאתם עשויים  או עשויים שלא להיות בו לפני כן.
בלוסום: מה ההבדל?
פדרציה של אור: במידה רבה מאד.
בלוסום: אם להיות כנה, זה נעשה קצת רחוק מדי עבורי לעקוב במורד מחילת הארנבת. אני לא בטוחה שאני מבינה זאת.
פדרציה של אור: זה אכן בסדר-גודל גדול ואולי קצת מדי אינטנסיבי עבורנו להסביר.
בלוסום: אם הייתי מדענית או פיסיקאית, האם הייתי מסוגלת לכך?
פדרציה של אור: אין זה משנה באשר למה שאחד עושה, בלוסום. זה יותר הדרישה להיות מסוגל לנסח בצורות מילים פשוטות, משהו שהוא כה אינטליגנטי בעבודתו ובקידודו כך שזה לא הגיוני!
בלוסום: אתם צודקים שם.
פדרציה של אור: העובדה היא...
בלוסום: מתחילים....
פדרציה של אור: זה.... כל זה... שאתם... שאתם יודעים... העולם שאתם חושבים את עצמכם שאתם מתפקדים בו... לא קיים... במונחים ראליים. זה הכול בדמיונכם. היינו אומרים... כדי לסייע... זה משחק וידאו אחד גדול?
בלוסום: כן. אני שמעתי על כך. זה משהו חדש... בכך, שזו הכול אשליה.... אפילו שאני לא יכולה ולא מבינה זאת... אני איכשהו יכולה לקבל זאת.
פדרציה של אור: לכן, יכולות בכל הרמות הן רק "שינוי" במחשבה בתוך אותו משחק, האם לא כן?
בלוסום: אל תשאלו אותי!!
פדרציה של אור: אתם יכולים לתכנת במשחק וידאו רמות שונות של אותה רמה, לדוגמה, קל, בינוני, קשה... ואתם מסתגלים בהתאם. עם זאת, זו רק לחיצה על כפתור כדי "לתת לכם את מה שאתם בוחרים".
אתם חיים את חייכם מתוך בחירה. כל מה שמגיע אליכם, כל מה שמתרחש לכם הוא בשל הבחירות שאתם עושים... באמצעות מחשבה. שום דבר לא חקוק בסלע. אתם משנים את הקודים שלכם כשאתם הולכים... כמו שאתם מתנסים... כמו שאתם חווים... כמו שאתם חיים... כמו שאתם אוהבים.
בלוסום: ועם זאת, קודים אלה לא קיימים למעשה?
פדרציה של אור: הם קיימים במשחק.
בלוסום: עם זאת, המשחק לא קיים?
פדרציה של אור: לא במציאות.
בלוסום: אז היכן?
פדרציה של אור: במיינד שלכם.
בלוסום: איך יכול להיות שהמיינד יכול לשכנע את עצמו להאמין שאני הוויה פיזית במציאות?
פדרציה של אור: מכיוון  שזהו התכנות. זהו המשחק שאתם בחרתם להיות בו... ממש עכשיו.
בלוסום: כמה רחוק משחק זה יכול ללכת? האם הוא עוצר כאשר אני שואפת את נשמתי האחרונה על כדור הארץ?
פדרציה של אור: בהחלט לא.
בלוסום: אוה, תירו בי עכשיו!
פדרציה של אור: בלוסום... את עושה היטב כדי לעמוד בקצב עד עתה!
בלוסום: ובכן, מתי זה עוצר? מתי אנו מגיעים לריבוע האחרון על הלוח?
פדרציה של אור: אינכם עוצרים. עם זאת, אין זה אומר שאין אתם יכולים להיכנס ולצאת מהמשחק....כאשר אתם בוחרים לחיות בדו-קיום בעולמות הרטט הגבוהים כאשר רק משקיפים עלהמשחק ולא משתתפים בו.
בלוסום: ובכן,  זה מה שהתכוונתי במידת מה לגבי מתי שאנו מתים.
פדרציה של אור: עם זאת, אזי אנו הולכים לתוך "עולמות" של "איזו רמה" של מחשבה שאתם בוחרים לעבור לתוכה כאשר אתם מתים.
לכל אחד, כל  פטירתו  של כל פרט היא ייחודית. כיוון שכל פרט הוא ייחודי.... במחשבתו האישית... בסיפורו האישי.
והתלות של הבנתו של האחד על להיות או לא להיות משתתף מלא של/במשחק... אזי תקבע האם  הם "עוברים  דרך" או לא עוברים  את הרטט הארצי... הם נשארים במשחק... או לא!
בלוסום: תרופות... אני צריכה תרופות נוספות!
פדרציה של אור: האם יכולים אנו לומר כאן... להביא אתכם חזרה לכדור הארץ....
בלוסום: אבדתי את המצנח שלי! סליחה!
פדרציה של אור: כל זה... כל מה שאנו מדברים עליו אתכם... לא משנה!
מטרתכם העיקרית  ל/של קיומכם היא לדעת את עצמכם... והכוונה היא...
לדעת אהבה.
להיות אהבה.
כל הניסיון הזה להבין קודים ומימדים הוא באמת לא נחוץ בשלב זה של המשחק. אם אתם מבינים זאת כולם... איזה הבדל זה יעשה? האם אתם תבחרו את הקידוד? לא. כיוון שהוא עושה את זה בעצמו. האם אתם תקפצו לתוך תקופת חיים שונה? לא. כיוון שאתם עושים זאת מבלי שאפילו אתם צריכים לחשוב.
מה יש שם לשנות?
רק...אי פעם... תמיד... את מחשבותיכם לגבי מי שאתם. המשיכו לשנות את אלה ליותר אוהבות, מקבלות, נותנות, מבינות, יותר בדרך רחומה של לאהוב את עצמכם.
זה כל מה שאתם צריכים לעשות. זה כל מה שאתם כאן כדי לעשות.
כי בעשותכם זאת... אתם משנים את הקודים באופן כה דרמטי... שאזי הקודים בעצמם נעים לתוך רמה שונה...לקטגוריה שונה... לתדר שונה של מספר רצפים אשר רוטטים נהדר כדי להתאים  ללבכם המואר תמיד.
בלוסום: אזי ביסודו של דבר...משהו שהבנתי לפני ירחים רבים.... על מנת לקבל את העיקרון של משחק זה... על מנת להגיע לשיאו... ולשחקו באופן הטוב  ביותר של יכולתי/יכולתו... כל מה שצריך לעשות, הוא לבלות כל רגע באהבה. עדיין לא שלטתי על כך. תרגול יהפוך זאת למושלם!
פדרציה של עור: קלעת למטרה.
בלוסום: כן ולאחר פגישתנו היום, משהו צריך להכות את ראשי כדי להחזיר אותי לחושיי! אוהבת אתכם מאוד! בכזו הכרת תודה עבור אהבתכם.
פדרציה של אור: אנו תמיד "במחשבתו" ("in mind") של כל אחד. היו בשמחה גדולה. כאלה שינויים נהדרים נמצאים שם לברך אתכם... קדימה יותר.
בלוסום: כן, ובכן אני אמשיך ללכת באור זה ובאהבה זו.


מצורף בזה קישור לאודיו 

הפכו כל יום ליום אנושות מאושר

בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוההכפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .

הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

Website: Blossom Goodchild
 Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney