קוראים

יום שלישי

מסר של Blossom Goodchild מיום 8 בספטמבר 2016



מסר  של Blossom Goodchild מיום 8 בספטמבר 2016

בלוסום: בוקר טוב! שמתי לאחרונה את כל המסרים שלכם בתוך קטעים לפי שנים עבור אתר האינטרנט החדש שלי. זה ייקח לי זמן ארוך מדי לקרוא את כולם, למרות שאני מרגישה  שהייתי רוצה לקחת את הזמן כדי לעשות זאת, בשלב מסוים! בוודאי שיש שם הרבה. אני קוראת קצת, בשל איות, תיקוני דקדוק שצצים וכו'  ובעבר הרחוק כמו בשנת 2008...הנה אנחנו... אנו מנהלים אותו סוג של שיחה כפי שאנו עושים היום. זה גרם לי לחייך ולתהות אם עדיין תהיה לנו את אותה שיחה בעוד כ-6 שנים נוספות?
פדרציה של אור: ברכות נלהבות חמות ביותר לכם...שהבאתם מסר  זה של שלום (Peace). לקרוא לאחור את כל מה שהצענו, אכן יאיר את נשמתכם. כאימון מתמשך/יומי, זה יסייע לכם לקדם את "עצמכם".
בלוסום: אני עשויה לבדוק זאת בשלב מסוים. אני בטוחה שהיינו במסע ארוך... מאות על מאות דפים של שיחות!
פדרציה של אור: אנו מודעים מאוד הרבה על מה שעבר בינינו. חלק מהמסרים עם הומור רב, אחרים עם תסכול רב.
בלוסום: כן. עם זאת, אני מעבר לכל הדברים האלה עכשיו. אמוננו גדל מאוד.
פדרציה של אור: אנו אף פעם לא הטלנו ספק.
בלוסום: עם זאת, אתם יודעים שאני כן. רק בגין הצורך לחפש את האמת, האמת השלמה ושום דבר אחר מלבד האמת.
פדרציה של אור: ואת זה תמיד נתנו לך. לכל אחד, בין אם הם היו חדשים להצעתנו, או בין שהם עקבו לצדנו מאז ההתחלה... אנו שיבצנו בתוך המילים... מעין קידוד, אשר "קלע למטרה" לעומק ליבן של הנשמות... אפשר את ההכרה הטהורה ביותר של "העצמי" להדהד ולהבין. לפעמים, זמנית, ברמה שעדין אינה מובנת במלואה.
בלוסום: למה אתם מתכוונים בקידוד? כיוון שזה נראה די ישר ולעניין בניסוח... במרבית הזמן.
פדרציה של אור: בלוסום... הכול הוא לא כפי שזה נראה.
בלוסום: עכשיו, היכן שמעתי זאת לפני כן?
פדרציה של אור: מה שנראה שהוא משהו... לא תמיד הוא עצמו. עמוק בתוךהווייתכם... אתם כה הרבה יותר ממה שאתם מסוגלים להכיר בשלב זה של המשחק. תהליך ההתרה הוא איטי, כיוון שהוא כך צריך להיות... על מנת שניתן יהיה לזהות את האמת. כשיותר ויותר מה"העצמי" מורגש ומוכר, אזי יותר ויותר "הארה" יכולה להיות קרובה יותר ויותר.
לכל דבר על פני הפלנטה שלכם יש קידוד. הפלנטה שלכם "מנוהלת" באמצעות קודים... אם אפשר לומר.
אנרגיה... וכפי שאתם יודעים... רק אנרגיה קיימת... ובתוך כל האנרגיה יש קידוד על מנת לאפשר למשהו, לחפץ... להרגשה... לכל דבר/הכול להיות מה שהוא.
בלוסום: כיוון שאינני מתמטיקאית או מדענית... למעשה, ההיפך...מה עושים קודים אלה? מה מטרתם?
פדרציה של אור: עכשיו זה מסובך מאוד, עם זאת, זו שאלה מעניינת. אנו ננסה להסביר תוך שימוש במילותיכם... מה שאינו תמיד פשוט.
קודים הם רצף של מספרים.
בלוסום: אני רואה תמונה כמו זו בתחילתו של הסרט מטריקס.
פדרציה של אור: בדיוק.  היינו אפילו מרחיקים לכת כדי לומר...שאם, באמצעות הסבר...היו ניתנות לכם כמה "משקפיים קסומים"...הייתם רואים את כול האוויר/האנרגיה/האטמוספירה שלכם מלאה בקודים אלה... משתנים כל הזמן, כמו על מסך מחשב.. כיוון שבכול נשימה... קוד שונה מוצב במקום.
בלוסום:  אוקיי, לכן אני מדמיינת סרט/מסנן זה של קידוד מתרחש פשוט בכל מקום/מסביב/בתוך... משתנה/נע ברציפות. מי מנהל את המחשב הזה? מי המציא אותו? איך הוא עובד? האם זה מחשב?
פדרציה של אור: שאלה אחת בכול פעם... אנו ננסה לסייע לסקרנותו של האחד.
בלוסום: בהצלחה עם זה!
פדרציה של אור: זה מתנהל מעצמו. זה הומצא על ידי אלה שהם "במצב אלוהי של הוויה"...המתכננים של יקום מסוים שלכם... שמו זאת במקום ולאחר מכן ברגע שהיסודות הוגדרו... הוא מסוגל לנהל את עצמו... עבור עצמו... על ידי עצמו...
בלוסום: ובכן, זה מחשב?
פדרציה של אור: לא באופן בו אתם חושבים עליו כמחשב. כיוון שאין הוא נמצא בקופסא וכו',  עם זאת... איך היינו מנסחים זאת... יש לו מיינד משל עצמו ברגע שהוא נוצר, על מנת להיות מסוגל להמשיך "חיים".
בלוסום: ובכן, האם הוא בחיים?
פדרציה של אור: היינו אומרים "כן". למרות, שאין הוא כמובן "חי" כמו ברוח האנושית שלכם. אין לו רוח לכשעצמו... עם זאת, יש לו אנרגיה  כיוון שהוא... עצמו... הוא אנרגיה. המבנה שלו... נגזר מצורת אנרגיה.
הוא  מנהל את האנרגיה לתוך צורות מסוימות... דרך קידוד.
בלוסום: זה למעשה יותר מדי בשבילי כדי להבין. אני מתכוונת שאני קולטת זאת... אני מקבלת זאת... עם זאת, אין לי תקווה לגבי המנגנונים שלו!
פדרציה של אור: אין אתם צריכים  שתהיה לכם, בלוסום. זה עובד בעצמו.
בלוסום: האם אי פעם זה מתקלקל כמו המחשבים שלנו? מסיבה כלשהי, ליבי החסיר פעימה בשאלי זאת.
פדרציה של אור: הוא לא יכול להתקלקל. זה פשוט משתנה ברציפות כדי להתאים למה שמתרחש.
בלוסום: כן, אבל  מה קדם למה... התרנגולת או הביצה? האם הקידוד משתנה כדי להתאים למה שמתרחש? או האם מה שמתרחש משנה את הקידוד?
פדרציה של אור: כן, לשתי השאלות. כיוון שזו אנרגיה אחת העובדת בו זמניתכאנרגיה אחת... תמיד משתנה. אנו נותנים לך דוגמה במוחך.
בלוסום: כן, ונראה קצת אקראי מה שאנו מדברים עליו... שמחה לנסות בכל זאת.
פדרציה של אור: הדוגמה היא על הליכתם של בני אדם. כשהם צועדים צעד... הם נעים קדימה. אין הם צריכים לחשוב על מה שמתרחש בתוך הרגל. היא פשוט מותאמת לתנועה קדימה. עושה את מה שהיא עושה באופן אוטומטי וכשהיא עושה זאת... תנועה רבה.. שינוי רב הותאם למחשבה זו לקחת צעד זה.  הכול נעשה בו זמנית בלי בכלל מאמץ רב.  ברגע שהיסודות הבסיסיים של האופן לעשות זאת... העבודה של... נוסדו... היא פשוט לאחר מכן ממשיכה ללכת... עם זאת, למעשה כה הרבה מתרחש/מותאם/משתנה.
בלוסום: כן. זה סוג של עזרה. לכן, אפילו כאשר אנו עושים מדיטציה, לדוגמה... האם כל הקודים האלה "מיוצרים/מיושמים" כל הזמן?
פדרציה של אור: כן. הם אף פעם לא עוצרים. אם היו צריכים לעצור... כל דברהיה נסגר.
בלוסום: אה... מה? אפילו אנחנו?
פדרציה של אור: כן... כיוון שאתם אנרגיה וכל האנרגיה מקודדת כדי ליצור את צורתה... כפי שאמרנו.
בלוסום: האם הקודים משתנים מהר, בקצבים מהירים יותר, בתלות בפעילות?
פדרציה של אור: לא בהכרח. זה יותר תלוי בעוצמת האנרגיה... ומשמעותה לא בהכרח אנרגיה פיזית... למרות שהיא יכולה להיות חלק ממנה.
אם מישהו, לדוגמה, הוא נמצא עמוק בבריאה של "משהו חדש"... אזי הקידוד הולך "במלוא הקיטור קדימה" כיוון שהוא "מפענח" את "קוד העיצוב" לבריאה מסוימת זו עבור אותו אדם.
אנו נמצאים צעד אחד לפניך, בלוסום, כיוון שאת חושבת "האם לא הכול כבר נמצא "בחוץ שם/בוצע/נוצר? האם אין אנו פשוט מביאים את זה לתוך הבריאה הפיזית"?
והתשובה היא "כן, כל דבר כבר, אכן נוצר. עם זאת... על מנת שהיחיד ייצור... הקוד של "ההמצאה" המסוימת הזו...ראשית באמצעות מחשבה מקודדת... צריך אזי להיות מחושב באמצעות הקוד של הבריאה... ולאחר מכן מותאם כדי להתמזג עם הקוד של היוצר!
בלוסום: וואו! אוקיי.  שאלה גדולה... האם לאהבה יש קוד?
פדרציה של אור: כמובן! אהבה היא כל הקודים!
בלוסום: אוקיי, אפילו שאלה גדולה יותר... אם אהבה היא כל מה שקיים...ואהבההיתה/היא/תהיה תמיד הכול וכל דבר... אוה, אני אפילו לא יודעת איך ליצור את השאלה... אם "המעצב האלוהי" תכנן את הקוד ואהבה היא כול הקודים... האם לאהבה יש קוד שמתחילים איתו? לפני שהקודים הומצאו למטרת החיים האוניברסליים/הקיום שלנו? אתם רואים, אם לכול האנרגיה יש קוד... ואנרגיה היאאהבה... מתי בריאה שלמה זו... כול דבר התהווה... האם זה הגיע כאנרגיה מקודדת של אהבה?
פדרציה של אור: אנו רואים את מה  שאתם אומרים.
בלוסום: טוב. כיוון שאני לא בטוחה שאני רואה!
פדרציה של אור: הדרך הטובה ביותר שאנו יכולים לענות לך היא ש... לא, אהבהבצורתה המקורית הגבוהה והטהורה ביותר אינה מקודדת. היא פשוט אהבה.
בלוסום: עם זאת, זו אנרגיה, הלא כן?
פדרציה של אור: כן. עם זאת, אנרגיה עדינה/טובה יותר של עצמה אשר אינה דורשת קידוד כדי לתת ביטוי ל"חיים/לדברים".
זה פשוט היא.
הכול אשר מגיעה ממנה... נוצר לידי קיום באמצעות כוח המחשבה.
בלוסום: עם זאת....מי יכול לחשוב כך? אני מתכוונת מי?
פדרציה של אור: כפי שאמרנו, בלוסום...אלה בצורת בני אדם הם במובנים רבים מוגבלים מהידיעה של האמת. האם אין זה כפי שאנחנו אומרים שאתם כולם עוצמתיים? חשבי מה למעשה המשמעות של זה.
כולם עוצמתיים... כולם.
לכן, לתכנן קידוד כמו זה שאנו מדבריו עליו  זה מה שכול העוצמה מסוגלת ויותר!
בלוסום: אוקיי.. עם זאת, אמרתם שזה תוכנן על ידי אלה  בעלי "מצבאלוהי"...למעשה; אני מקבלת את תשובתי לפני שכתבתי את השאלה... אנו כולנו במצב אלוהי של הוויה!
פדרציה של אור: בדיוק!
בלוסום: ובכן, אתם אומרים "אנו"... כולנו שקוראים זאת... תכננו קידוד זה?
פדרציה של אור: בדיוק!
בלוסום: מדהים...  כאשר היינו כולם במצב אלוהי שלנו של הוויה?
פדרציה של אור: בלוסום... המצב האלוהי שלך של הוויה אף פעם לא עוזב אותך...אין את הולכת החוצה להליכה ועוזבת אותו תלוי על ידית הדלת!
בלוסום: חה....חה חה! זה מוצא חן בעיני! עבודה נחמדה.
פדרציה של אור: אתם מצב אלוהי של הוויה.
בלוסום: עם זאת, כה קשה להרגיש מצב זה למטה כאן על כדור הארץ.
פדרציה של אור: כיוון שאתם לכודים בהבנה שאין זה אפשרי להיות/לחיות במצבאלוהי זה.
בלוסום:  עם זאת, זה בלתי אפשרי, הלא כן? מספרים לנו תמיד שלהיות בצורת בן אדם מגביל אותנו.
פדרציה של אור: בשל הדבר המאוד זה... בשל אותה הבנה שהינה אמת. עבור אלה המבינים זאת כאמת. עם זאת, עבור אלה שלא מבינים... אלה שרואים באמצעות זה... הם יכולים להיות של/באותו מצב אלוהי כ/בצורת בן אדם.
בלוסום: ובכן, אתם לא מבינים את רבים מאלה ההולכים במעלה ובמורד רחוב Highהמקומי שלי, זה בטוח! לכן, כדי לסכם זאת... בעצם, כמו התודעה האנושית הכבירה... המצב האלוהי שאנו באמת... אנו... כל אחד... כאחד... המציאו צורה מדהימה ממחושבת  זו של קידוד... על מנת שהצורה תגיע לתוך/להיות בקיום?
פדרציה של אור: נכון.
בלוסום: ואני למעשה מתעלפת מאחוז המילה! אני חושבת שאני אקודד מחדש טוב יותר טפטוף מחשבה זה!
פדרציה של אור: בדיוק כך. כיוון... שכפי שזה בשפתכם... אתם מדברים על שינוי מחשבות לגבי משהו... משלילי לחיובי... על מנת ש"הטוב הגבוה ביותר יגיע אליכם". באותו אופן... הקידוד פשוט משנה את מבנה המספרים שיהיה תואם לשינוי החיובי הזה של מחשבה ומאפשר לקידוד זה להיות הנשימה הבאה.
בלוסום: לכן, האם אי פעם קידוד זה נשאר שקט ברגע שהוא מצא תצורה מהדהדת של מחשבה? אלוהים אדירים, אני נשמעת כה אינטליגנטית!
פדרציה של אור: לא. הוא לא יכול אף פעם להישאר בשקט. כפי שאמרנו בכוונה...הוא משתנה עם כל נשימה... כיוון שבכל נשימה, נשמות יקרות... אתם גם משתנים.
אנו מרגישים כי להיום זה מספיק בשביל להיקלט.
בלוסום: אתם חושבים? הקידוד האינדיבידואלי המסוים שלי... ואני מניחה שיש לי אחד?...
פדרציה של אור: אכן...
בלוסום: ... עומד להתפוצץ!
פדרציה של אור: רחוק מכך.... למרות, שכדי ליישם יידע זה לקידוד האנרגטי שלך אכן כרוך שהוא יעבוד מהר... לצורך ההבנה של המערכת.
בלוסום: אף על פי  שאני, כ- Blossom Goodchild...אין לי כל הכרה בכלל על מערכת זו?
פדרציה של אור: איך זה כך? כיוון שהמצאת זאת!
בלוסום: אני זזתי! אני שמחה! שיחה מאירה מאוד... להתראות!



הפכו כל יום ליום אנושות מאושר
בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוהה כפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .
הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:

Website: Blossom Goodchild

Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney