קוראים

יום רביעי

מסר של Blossom Goodchild מיום 2 בספטמבר 2016





מסר  של Blossom Goodchild מיום 2 בספטמבר 2016

בלוסום: בוקר טוב. אני שמחה לספר לכם, עם זאת אני מצפה שאתם כבר יודעים, כי מאז התקשור של השבוע הקודם, היתה הפסקת אש במלחמה ישנה בת 52 שנה בקולומביה. ובכן, אני התרשמתי מאוד מנבואתכם, חבריי. אנו מרוצים מכם. האם אנו מוכנים לפגישה?
פדרציה של אור: אנו מוכנים. ואנו מודים לך על השבחים ועם זאת, בכלל לא נחוץ. אנו פשוט אוהבים לסייע בעניינים השוטפים שלפניכם, על ידי כך שאנו גורמים לכם להיות מודעים ל"ההתרחשויות" שעשויות או עשויות לא לקרות.. כיון שבאמת, אין זה בידינו.
בלוסום: זה מובן. עם זאת, אני התרשמתי בכל זאת. באיזה מורד דרך ניסע היום?
פדרציה של אור: הבה נבחן נושאים שסביר כי יהיו לעניין לכם. נראה שלמרות שישנה התרגשות ב"שורות" היינו אומרים... שרבים הם מאופקים ו"על סף שבירה" בהקשר ל"משחק המתנה" זה... כפי שאחד היה מכנה זאת כך.
בלוסום: באמת? אני לאמיתו של דבר לא שמעתי על כך כה הרבה לאחרונה. אני רק הרגשתי תקווה גבוהה יותר, למרות שאני מודעת על מעט אנשים שבאמת נאבקים ולוקחים בחשבון שהיקום עומד להתגרות במזלו!!
פדרציה של אור: אנו יודעים, שעבור חלק, ישנה גם מהומה פנימית וגם חיצונית. דברנו בפעם האחרונה על "ניעור" ועל כך שזה התחיל במתינות. זה יכול לקבל צורות שונות רבות... כיוון שאנו מדברים לא רק בקנה מידה גלובלי, עם זאת, גם בקנה מידה של היחיד. כיוון שכפי שאתם מודעים, שינויים רבים התרחשו.
בלוסום: שינוי התרחש!
פדרציה של אור: במהלך זמנים אלה ש"הפרעות"..."מפריעות"...על מנת לגרום לאחד... שרצוי ש"יביטו בו"? אלה עשויים להופיע  שהם מוצעים באופן מוזר ביותר, על מנת שהאחד "יטפל במה שצריך להתמודד בו", ועם זאת... אישורים הם הכרחיים... ומה שמוצג יהיה, ללא ספק, הדרך שלהיקום לסייע לקבל עניין מסוים בסדר... לטוב הגבוה ביותר של האחד.
אין שום דבר אשר מציג את עצמו לנשמה הבודדה אשר...בטווח הארוך... זה לא מועיל. אתם מודעים היטב שזו הגישה לפיה אחד בוחר לחיות חיים ואת ההזדמנויות שהם מיצגים... אשר גורמים לעניין כולו להיות נעים או לא נעים... מתלהב או משעמם... עצוב או שמח וכו'... חוויה.
בלוסום: כן, ועם זאת גם מודעים שישנם קיצוניות בכך. אחד שבחר לחיות באזורי מלחמה או במצב של רעב, קשה לו ללכת ולהסתובב מקרין שמחה.
פדרציה של אור: עם זאת, למרות זאת... הווייתם הפנימית... בתוך עומק נשמותיהם... יש להם את ההזדמנות "לזרוח" על נושא בו הם נמצאים. אתם עשויים לשאול, איך יכול ילד תמים לסבול  כך מחוסר פרנסה... איך הם יכולים ל"לזרוח"? ועם זאת "הזריחה" מגיעה בתחפושות שונות, נשמותיקרות. ההשפעה שישנה לילד זה על מתנדב ממדינה אחרת... כשהם מסייעים לנשמה זו... נוגעת בלב כה עמוק שהוא חייב להיות נשמה זורחת שיכולה לגרום לכך להתרחש. האם את רואה?
חלק עשויים לשאול מדוע מישהו ייבחר להגיע למטה ולחוות חיים כמו אלה...ולאחר מכן, כיוון שהוא יכול להילקח כה מוקדם?
הבהיר ביותר והגבוה ביותר של הנשמות, מגיע למטה לפלנטה שלכם כדי לעשות זאת, על מנת לעורר את ליבם של רבים. עם הכבוד הגדול ביותר, אנו אומרים... ברגע ש"עבודתם נעשתה", זה תואם עבורם לעזוב במוקדם ולא במאוחר, כך שלא להסתכן בנזק רב לנשמתם במצב מעין זה.
אנו מבקשים מכם שתעשו את המיטב להישאר ביישור עם מי שאתם. כן, ניסויים באים והולכים. יש לכם ימים טובים, יש לכם ימים לא טובים. עם זאת, כאשר אתם יודעים... כאשר אתם מבינים... שלמעשה, כל דבר מתרחש... כל דבר שמציג את עצמו לכם...הוא עבור הטוב העליון שלכם... אזי אתם מאפשרים לשלום להיכנס לתוך הווייתכם.
אתם "שוכחים" להיות "מתוחים מאוד" לגבי בעיה... כיוון שאתם גם עסוקים בהתמקדות על שלוםבידיעה כי "מה שזה לא יהיה"... מתרחש עבור הטוב הגבוה ביותר שלכם.
כאשר אחד מקבל ידע זה כאמת... אזי הם יגלו שהמצב  שלא היה במיוחד של שמחה... פתר את עצמו בכוונה מהר... כיוון שהשיעור נלמד/הובן... להיות בשלווה/בשלום (Peace).... כל הזמן.. בכל הדברים.
בלוסום: עם כבוד... קל להגיד מאשר לעשות. שלווה/שלום זה לא משהו שרבים חווים על הפלנטה שלנו... בשל סיבות רבות שונות.
פדרציה של אור: אנו מקבלים שאין זה הנתיב הקל ביותר ללכת בו... ועם זאת... זה הוא!
ללכת במורד נתיב השלווה/השלום (PEACE PATH)... בכל רגע... זה הרבה יותר קל מאשר ללכת במורד "נתיב הלחץ"... האם לא כן?
בלוסום: אוה אכן! ועם כבוד... אני לא חושבת את עצמי שאני ארנבת בלחץ. עם זאת, כאשר אני נמצאת בחברה של אחד... אני חושבת שזה חייב להיות כה קשה לחיות כך... אזי אני נזכרת... שהייתי רגילה להיות כך!! ו... ובכן אנו חוזרים לגישה לגבי/בתוך כל הדברים.
פדרציה של אור: אנו מזכירים לך את אמך בימיה המעטים האחרונים לפני מותה כאשר היא "נפרדה" מהפלנטה שלכם לסירוגין... וברגע שהיא חזרה... כשעיניה כמו אורות יהלום... היא ספרה לך שהיא בלתה את זמן חייה בדאגה וזה היה הכול בשביל שום דבר... כי לא היה שום דבר בכלל לדאוג לגביו. האם אין זה לא כך, בלוסום היקרה?
בלוסום: כן. והייתי רוצה להוסיף שאני בטוחה שאמי תהיה מאושרת מאוד עם היא עוזרת לארנבות רבות בלחץ אשר קוראים את זה... לעזוב את הלחץ! פשוט אין טעם בכך.
פדרציה של אור: באמת אין טעם בכלל. אין אנו יכולים להדגיש זאת מספיק.
בלוסום: נחמד! ובכן, בחזרה לנתיב השלווה/שלום (PEACE PATH).
פדרציה של אור: כל מה שעומד להתרחש בעולמכם... והמשמעות היא בעולם "שלכם"...לכל יחיד... מאפשר לאמת הפנימית שלכם "להראות לכם את הדרך". כאשר אתם הופכים, בשנית... כאשר אתםמרגישים, בשנית... אותה אמת של מי שאתם... אתם נכנסים לתוך המודעות הגבוהה יותר... שזהבאמת... שום דבר למעשה לא משנה. אם אתם אוחזים בידיעה זו ובוחרים במקום זאת שלווה/שלום... בוחרים לשאוף ולנשוף שלווה/שלום לאורך כל היום... למשך שארית ימיכם...איזו חוויה שונה אתם תפגשו.
אולי תנסו זאת נשמות יקרות?
דמיינו... צועדים בנתיב השלווה/שלום בכל נשימה! מה...עלי אדמות(למעשה)... יהיה שם לדאוג לגביו?
בלוסום: ובכן, חלק היו אומרים... בריאותם, בריאות ילדיהם, בריאות הוריהם, כספם, מערכות היחסים שלהם... או חוסר של ו... המשכנתא שלהם... מריבות של בני משפחתם... האם להמשיך?
פדרציה של אור: אין צורך... כיוון שאנו לפניכם. זה ליידי יקרה, בדיוק כוונתנו.
בלוסום: אני יודעת, אני רק ניסיתי "להדגיש את החשיבות".
פדרציה של אור: קחו רגע, כל אחד מכם הקוראים... קחו רגע בתוך רגע זה... עצרו... ונשמו... ונשמו... ונשמו... ונשמו.. אל תחשבו על שום דבר השונה מהמילה שלווה/שלום (PEACE)...ועכשיו עשו זאת עוד קצת...עד שאתם באמת מבינים את מה שאנו מספרים לכם.
המשפט הבא להלן תמיד יהיה שם עבורכם כדי לקרוא.. כאשר אתם מוכנים. ובכן המשיכו לנשום נשימות עמוקות באומרכם את המילה שלווה/שלום (PEACE)...כשעיניכם עצומות. כמה רבים מכם ינשמו שלוש או ארבע פעמים ויחשבו "כן, אנו קולטים זאת"? כמה מכם ינשמו עשרים פעמים? כמה רבים ייתנו לעצמם את הכבוד ואכן את הזמן, של ארבעים נשימות עמוקות לפני שירגישו את הצורך להמשיך הלאה... להמשיך הלאה... להמשיך הלאה. תמיד מרגישים שהם חייבים להמשיך הלאה, להמשיך הלאה, להמשיך הלאה... במקום ההרגשה של ליהנות, ליהנות, ליהנות!
עם כבוד... ישנם מעטים מאוד שמכבדים את עצמם "מספיק"!
אחד תורמים את חלקם למאמץ... פה ושם... עם זאת לכבד באמת את עצמם... שוב, אנו אומרים... יגרום לשוני בולט כזה שאחד אף פעם לא יסתכל לאחור.
בלוסום: אתם מודעים כמובן... ש"זמן" בעולמנו הוא בית הכלא שלנו?
פדרציה של אור: אנו מודעים... עם זאת, אתם בניתם/בונים אותו.
בלוסום: זמן הוא משהו שאין לנו בהכרח הרבה ממנו.  או תמיד הוא אוזל לנו.
פדרציה של אור: ובהתחשב בכך שהוא לא קיים בכלל.. אין לכם שום דבר ממנו!
דמיינו... דמיינו... דמיינו... "מרחב" בתוך הווייתכם בו אתם משחררים את הזמן. אתם פשוט עשיתםאת מה שרציתם לעשות במרחב זה של עכשיו.
בלוסום: זה באמת יהיה נחמד. עם זאת, כאן על כדור הארץ... חשבונות חייבים לשלם. הרוב נמצאים במרוץ עכברים כיוון שצריכים לעבוד... עם משחק קטן. מה צריך לקרות  כדי ש"כל זאת" ישתנה?
פדרציה של אור: משהו גדול! שוב בשנית... זו טענתנו בדיוק!
בלוסום: מה המשמעות?
פדרציה של אור: המשמעות... את חשת בלוסום, כי במשך שיחה זו הדרכנו אותך "לשחק אתנו" היום... על מנת להוביל...בחריפות... למקום/עמדה זו בה אנו בוחרים לדבר.
אנו מדברים אליך על שינוי גדול. אנו מדברים אליך על עולם חדש. עם זאת,  זה ביחד עם הסיוע של "הדמיון" שלך שהחיים של שמחה... בלי לחץ... בלי אשמה... יקרו.
לעיתים קרובות בני האדם מדברים שהם צריכים את עזרתנו. עם זאת, אולי אנו יכולים  לשנות את דעתנו היום... ולהצהיר שאולי אנו צריכים את עזרתך!
אנו צריכים אותך כדי שתתחילי לדמיין ולהרגיש את העולם שאת רוצה. באמצעות זה אם כן... את מתחילה לפעול .. ו... כך.. זה הופך להיות.
כל זמן שאחד נשאר "תקוע במצב השלילי בחיים" וחי ומרגיש ש... אזי השינוי ייקח זמן רב יותר.
אנו צריכים את עזרתך! לעזור לנו!
התחילו לחשוב בגדול, נשמות יקרות!
התחילו לשנות את מחשבותיכם לאלה  של מה  שאתם רוצים.
חיו אותם....
הפכו לאחת מהן....
אהבו אותן.
בלוסום: אני מוצאת שזה די מעניין, כיוון שהיום ובפעם האחרונה שדברנו...יש לכם "שוני" לגביכם. אנייודעת שאלה אתם. אני יכולה להרגיש זאת בוודאות. עם זאת, אולי "תפיסה" שונה על דברים?
פדרציה של אור: בלוסום היקרה, נשמות יקרות... אנו מי שאנחנו. עם זאת, אנו יכולים לבטא בכל אופן הדרוש כדי לקבל היבטים שונים... נקודות מבט שונות... לרוחב.
בלוסום: כן, אני קלטתי זאת. אני לא יודעת, אני צריכה לצחוק. לפעמים, אני תוהה מדוע  לא יכולה להיות שם "להקה" מהחטיבה שלכם... שיכולה להגיע למטה לאלה מאתנו אשר מוכנים רוצים ויכולים... ופשוט להיכנס ולומר שלום ו"להתערבב" ולעשות "מיזוג" זה נורמלי!!
כה רבים מאתנו כה מוכנים לכך. להתערבב עם האנרגיות הגבוהות יותר. הלב כואב לפעמים בגין הפיזיות של זה, במקום פשוט  שיטת טלפתיה זו בין עולמות. עם זאת, אני גם מאוד מודעת, בשל האנשים שכותבים... כי אני מבורכת מאוד בכך שאני מסוגלת לעשות טלפתיה אתכם. רבים היו אוהבים מאוד לעשות זאת, עם זאת נראה שאין הם יכולים. לכן, אני תמיד בהכרת תודה רבה על כך.  זה היה קצת תקשור משעשע היום... לא פה ולא שם. הא! זה גרם לי לצחוק... סכמתי את זה פחות או יותר!
פדרציה של אור: עם זאת שוב, ניסוח מושלם. כיוון ש"אי שקט" זה שרבים מרגישים הוא מאוד המקרה של "לא פה לא שם". היינו אומרים... ה"באמצע" יכול לגרום לאחד להרגיש די מצוברח. למרות שאנו מבקשים מכם להסתכל על כך בצורה אחרת...
צעדו על נתיב השלווה/שלום (PEACE) והמשיכו ללכת. ב"זמן" תגיעו "לשם מכאן"... או אולי תגיעו "לכאן, משם"...זה באמת לא משנה!
בלוסום: רק להבהיר... אני מרגישה שאתם אומרים שאנו נמצאים באמצע... בערך נעים דרך/למעלה?
פדרציה של אור: נכון. אולי היינו מגדירים "בשטח ההפקר"!
בלוסום, את יכולה להרגיש בלבך כשאנו מציעים הרגשה זו לך... ש...
יגיע הזמן בו שלום והרמוניה ישכנו באושר בתוך כולם.
אחד יבלה את ימיו באהבה ובשמחה הטהורים ביותר.
הרגישו זאת.
דעו זאת.
כיוון שזה כך.
אנו אוהבים אתכם.
בלוסום: אנו גם אוהבים אתכם. אני אהיה מעוניינת לקרוא זאת שוב... כיוון שאני, כמובן, פשוט הלכתי עם הזרם. עם זאת, זה היה נראה קצת בכל מקום ואני למעשה איני זוכרת איך זה התחיל!
תודות רבות, חבריי.. באהבה ובתודות.


האודיו לתקשור זה הוא כאן
הפכו כל יום ליום אנושות מאושר
בבקשה בקרו בשנית את התפילה "אנו המשנים של המשחק" באם מצב הרוח לוקח אתכם... לשמור על האנרגיה גבוההכפי שאנו יכולים. http://youtu.be/MYeqbshjgmA  .
הקישור לכל ה YouTubes של בלוסום:
 Website: Blossom Goodchild
Translator: Gili

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

aidney